Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Olivia/Kuningatar Perse  (Luettu 14567 kertaa)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Olivia/Kuningatar Perse
« : Syyskuu 21, 2019, 08:47:33 »
Minä en nyt ole nähnyt tarpeelliseksi käyttää tätä foorumia mainostukseen, olen vain joukossa mukana keskustelemassa ja vähän myös perseilemässä. Minusta on kuitenkin niin tavattoman murheellista katsoa Keski-Suomen osastoa, kun siellä ei ole minulle omaa lankaa, joten laitan sellaisen tänne itse.

Ei tänne tarvitse mitään kirjoittaa, minulle riittää että nyt minullakin on oma otsikko täällä :)
Eläkkeellä.

Poissa jorma69

  • Banned
  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Olivia/Kuningatar Perse
« Vastaus #1 : Syyskuu 21, 2019, 10:09:01 »
Suomeksi sanottuna sinusta ei ole täällä rapsaa.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Olivia/Kuningatar Perse
« Vastaus #2 : Syyskuu 21, 2019, 10:30:40 »
On minusta se yksi feikkirapsa tuolla off-topicin puolella :D
Eläkkeellä.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Olivia/Kuningatar Perse
« Vastaus #3 : Syyskuu 21, 2019, 14:30:25 »
Taitaa olla asiakaspulaa liikkeellä... ::)
Perfektionisti.

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Olivia/Kuningatar Perse
« Vastaus #4 : Syyskuu 21, 2019, 18:18:06 »
Olemme tavanneet. Tapanani ei oo huudella näistä asioista, enkä ole edes kysynyyt lupaa rapsaamiseen, joten tämän postauksen informaatioarvo on nolla. Sori siitä.  ;D

Poissa jussi66

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Olivia/Kuningatar Perse
« Vastaus #5 : Marraskuu 07, 2019, 18:33:56 »
Onko sulla vielä/jo niitä majoitusoptioita joita joskus käsittääkseni suunnittelit?


Nim. 3pv työmatka Jyväskylään....

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Olivia/Kuningatar Perse
« Vastaus #6 : Marraskuu 16, 2019, 08:58:12 »
On kyllä :)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 16, 2019, 17:02:01 kirjoittanut VanDamme »
Eläkkeellä.

Poissa abcdefg

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Olivia/Kuningatar Perse
« Vastaus #7 : Huhtikuu 01, 2020, 13:11:58 »
Ehdin tapaamaan kuningattaren vähän ennen kuin maailma meni kiinni ja olen siitä onnellinen.

Ennakkotiedot
Kuningattaren ilmoitukset ovat hyvin informatiivisia ja kuvat erittäin laadukkaat. Kaikki tiedot sekä kuvat osoittautuivat myös täydellisen totuudenmukaisiksi.
Kuningattaren terävä äly ja kyky pisteliääseenkin keskusteluun on varmasti käynyt monelle ilmi täältä palstalta. Se saattaa jakaa mielipiteitä, minulla se lisäsi kiinnostusta.

Yhteydenotto ja -pito
Yhteydenotto ja vuorovaikutus ennen tapaamista tapahtui sähköpostilla. Vastaus tuli nopeasti, viestintä oli kaikin puolin asiallista ja fiksua. Tarkennuksia ja lisätietojakin kyselin ja asialliset vastaukset sain. Uskoisin että vastauksia saa niin kauan kuin kysymykset pysyy asiallisina. Tärkeimmät perusasiat toki löytyi ilmoituksesta ja heti ensimmäisestä vastauksesta joka yhteydenottoon tuli. Omalta osaltani tapaamisen varmistuminen meni edelliseen päivään, mutta kuningattaren osalta kaikki olisi voitu varmistaa paljon aiemminkin, mikä on mielestäni hieno juttu kun tapaamiseen ei tulla ihan lähinurkilta.

Pelipaikalle saapuminen
Ohjeet saapumiseen yksiselitteisen selkeät. Toimii.

Ensikohtaaminen
Tämä on aina hieno hetki. Ovelle tuli iloinen nainen, jonka olemuksesta tai käyttäytymisestä ei olisi voinut kuvitella millä asialla ollaan. Jos varautuneisuutta ensitapaamisella olikin, se ei näkynyt tai tuntunut millään lailla. Ihan kuin olisi kaveria mennyt moikkaamaan. Tykkäsin kovasti.

Ulkomuoto
Kasvot nätit, suloinen hymy ja kivasti tuikkivat silmät. Minun mielestäni ihan huikean nätti luonnollinen nainen. Vartalo matalaa mallia, joka minulle on positiivinen asia. Rinnat aivan mielettömän kauniit ja kiinteät, oikein mukavan kokoiset ja huikean mukavat kädessä. Tiimalasiltahan kuningatar näyttää, joskaan en ole koskaan nähnyt yhtä upeaa alaosaa tiimalasissa. Takapuoli, perse, peppu, pylly - mikä se nyt onkaan on ehdottomasti upein mitä minä olen livenä nähnyt saatikka koskettanut. Se on iso suhteessa muuhun vartaloon, mutta napakka ja kiinteä. Pakaroiden väli muodostaa niin syvän kuilun, että luulin tulleeni Jyväskylän sijaan Grand Canyoniin. Ja tietysti sieltä kuvissakin näkyvän söpön karvatupsukan takaa löytyy pinppi, joka on äärimmäisen kaunis ja puhdas.

Aktiviteetit ja osaaminen
Tarjonta on laaja ja varmasti jokaiselle löytyy jotain. Ne aktiviteetit, joihin itse pääsin tällä kertaa osallistumaan, hoidettiin osaavasti. Suutelijana tämä kuningatar on huipputasoa - minusta tuntui että minua haluttiin suudella mikä tietysti saa miehen tuntemaan itsensä äijäksi. Paikat tuntuu tiukoilta ja niitä osataan mukavasti tarjota ja käyttää. Parasta toiminnassa on kuitenkin asenne: mieletöntä kun hymystä ja silmistä näkee, että kuningattarella on hauskaa ja hän nauttii tempuista joita minulle tekee. Tämä on suurin tekijä siinä, että minä menen uudestaan.

Vuorovaikutus
Kuningatar on terävä ja selvästi älykäs. Terävyys voi aiheuttaa pistelyä, mutta uskon että tämä on paljonkin riippuvaista siitä mitä asiakas omalta osaltaan tarjoaa. Itse en mennyt paikalle pohdiskelemaan tai filosofoimaan mutta uskon foorumikirjoitusten perusteella että sekin onnistuu. Juttelu oli kyllä välitöntä ja ainakin minun kohdallani voin vilpittömästi sanoa, että koin itseni arvostetuksi vieraaksi. Kaikin puolin mukava tyyppi jonka seurassa viihdyin hetkisen oikein hyvin.

Loppuyhteenveto
Olen äärimmäisen tyytyväinen että menin. Kokemus oli yksi elämäni mukavimmista hassutteluhetkistä. Juttelimme myös seuraavasta kerrasta, mikä on tietysti kivaa. Minut kuningatar sai vakuuttuneeksi siitä, että seuraava kerta tulee olemaan vielä parempi, antoisampi ja unohtumattomampi. Minun puolestani on varmaa että seuraava kerta tulee, kunhan maailma on taas normaali. Tai ainakin normaalimpi.

Poissa TK70

  • Jr. Member
  • Viestejä: 62
  • * Kelpo kaveri
Vs: Olivia/Kuningatar Perse
« Vastaus #8 : Huhtikuu 01, 2020, 14:07:32 »
No nyt oli ihan yliopistotason tutkimusraportti!
-T

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Olivia/Kuningatar Perse
« Vastaus #9 : Huhtikuu 07, 2020, 11:41:02 »
Abcdefg:n raportin perusteella voisi harkita muuttoa Jyväskylään. No, ehkä Kuningatar vielä joskus tekee keikkaa pääkaupunkiseudulle, jolloin täälläkin olisi mahdollista investoida ilmeisen laadukkaaseen palveluun.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Olivia/Kuningatar Perse
« Vastaus #10 : Huhtikuu 07, 2020, 12:45:50 »
Hienoa, kun rapsoja kirjoitellaan muillakin muoteilla kuin sillä vanhalla, erään ansioituneen hupakkopukin luomalla konseptilla. Tää rapsa herätti kiinnostuksen.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa vemala

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Olivia/Kuningatar Perse
« Vastaus #11 : Huhtikuu 19, 2020, 17:00:20 »
Kyllä kuitenkin vanhaan malliin rapsassa pitäisi olla säätila mainittuna.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Olivia/Kuningatar Perse
« Vastaus #12 : Huhtikuu 19, 2020, 17:09:46 »
Minä kovasti olen yrittänyt, että silloin kun turska on sisällä, niin hänellä olisi mielekkäämpääkin tekemistä kuin katsella ulos ikkunasta.

Mutta jos tämä oli asiakaspalaute, niin voin kyllä harkita lisääväni palveluuni henkilökohtaisen säätiedotuksen. Olisiko se hyvä ottaa tapaamisen alussa alta pois, vai sitten tapaamisen lopussa kun turska on toivon mukaan raukeana ja levännein mielin?

EDIT: Ei kun odotas, tuohan oli paska idea. Ei täällä saatana mitään säätiedotuksia katsella :D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 19, 2020, 17:11:37 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Olivia/Kuningatar Perse
« Vastaus #13 : Huhtikuu 19, 2020, 17:13:13 »
^

Turha mitään tärkeää sanoa aluksi, ei se jää mieleen kun mielessä ihan joku muu asia kuin sää.😁
Amator

Poissa abcdefg

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Olivia/Kuningatar Perse
« Vastaus #14 : Huhtikuu 22, 2020, 14:41:16 »
Meteorologi en ole mutta voin vilkaista.
Forecan sivuilta pitää tarkistaa, kun itse muistan kyseiseltä päivältä vain Olivian, eikä se harmita minua yhtään.




Poissa Janir

  • Jr. Member
  • Viestejä: 63
  • * Kelpo kaveri
Vs: Olivia/Kuningatar Perse
« Vastaus #15 : Maaliskuu 08, 2021, 10:41:29 »
Pariin kertaan on tullut tavattua. Kun aika on sovittu ja ehdot selvät, niin sen jälkeen kaikki tapahtuu prikulleen kuten on sovittu.

Tämä sopii itselleni, tiukalla aikataululla varustetulle ihmiselle erinomaisesti.

Paikalle saapuminen ja tavoitettavuus helppo.

Tapaaminen itsessään kiireetön, minulle tarjotaan koko jakamaton huomio.

Ulkonäkö, kuten kuvissa. Erittäin mukava nuori nainen.

... Jos käyt, et tule pettymään. Voisi sanoa että "kovan luokan ammattilainen".

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Olivia/Kuningatar Perse
« Vastaus #16 : Maaliskuu 08, 2021, 12:36:47 »
Taitaa olla asiakaspulaa liikkeellä... ::)

Sanotko samaa Fazeerista, MTV3-kanavasta, puhumattakaan Nelosesta. Onkohan niillä kovakin asiakaspula kun somessa luikertelevat. Onko pakko olla ilkeä?

Poissa Kalle 57

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Olivia/Kuningatar Perse
« Vastaus #17 : Heinäkuu 27, 2021, 02:01:45 »
Meteorologi en ole mutta voin vilkaista.
Forecan sivuilta pitää tarkistaa, kun itse muistan kyseiseltä päivältä vain Olivian, eikä se harmita minua yhtään.





Itse kävin Olivian luona viime viikolla. Paras suihinotto ikinä. Pelkäsin, että minulla tulee lasti jo tuossa. Läsnäolevaa seksiä maustettuna ihanalla hymyllä. Ihan kuin olisin ollut hetken mielettömästä rakkaussuhteessa. Kun tuota hetkeä tässä kirjoitellessani ajattelen kaluni kovettuu. Siksi, ehkä kirjoitankin, koska pelkkä Oliviasta kirjoittaminen saa minut kiihoittumaan. Toivottavasti saan Olivialta vielä uusinta-ajan.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Olivia/Kuningatar Perse
« Vastaus #18 : Heinäkuu 28, 2021, 09:07:22 »
Meteorologi en ole mutta voin vilkaista.
Forecan sivuilta pitää tarkistaa, kun itse muistan kyseiseltä päivältä vain Olivian, eikä se harmita minua yhtään.





Itse kävin Olivian luona viime viikolla. Paras suihinotto ikinä. Pelkäsin, että minulla tulee lasti jo tuossa. Läsnäolevaa seksiä maustettuna ihanalla hymyllä. Ihan kuin olisin ollut hetken mielettömästä rakkaussuhteessa. Kun tuota hetkeä tässä kirjoitellessani ajattelen kaluni kovettuu. Siksi, ehkä kirjoitankin, koska pelkkä Oliviasta kirjoittaminen saa minut kiihoittumaan. Toivottavasti saan Olivialta vielä uusinta-ajan.

Tervetuloa! Mukavaa saada tänne uusia rapsaajia ja jäseniä!

Poissa Otus

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Olivia/Kuningatar Perse
« Vastaus #19 : Heinäkuu 28, 2021, 12:06:00 »
Jimmy, milloin sun tekstejä saa tulkita sarkasmiksi?? :D