Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Jokohan on hintakatto nähty

<< < (5/9) > >>

jurzantaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Hese69 - Heinäkuu 08, 2022, 08:29:40 ---
--- Lainaus käyttäjältä: veeras - Heinäkuu 08, 2022, 00:37:29 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö - Heinäkuu 07, 2022, 21:37:59 ---No perskele mä oon pyytäny ihan alihintaa 😅😅

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä, ehdottomasti! Tästä lähtien 3000€/h, eihän sitä liian halvalla kannata antaa😌

--- Lainaus päättyy ---

Näin hyvä tarjous on voimassa vain rajoitetun ajan. Vai ymmärsinkö oikein?  :-[   

--- Lainaus päättyy ---
"Tai niin kauan kuin tavaraa riittää."

Vieras0342:

--- Lainaus käyttäjältä: Hottis puuma - Heinäkuu 08, 2022, 10:07:45 ---

Korkea hinta ei toki ole mitenkään poikkeuksellinen, oikea seuralaispalvelu mihin ei välttämättä sisälly seksiä, (tai jos sisältyy, siitä laskutetaan erikseen) pelkästään illalli...ien hinta on ihan omaa luokkaansa kun meillä tavan hupsukoilla puolituntinen tai koko tunti.

--- Lainaus päättyy ---

Vaikka olisi kuinka paljon rahaa, mitä järkeä on näytäytyä kauniissa seurassa ja maksaa siitä useita tonneja, mutta käydä vaan lounaalla eikä saa edes pimperoa ???

Jos haluaa tehdä, vaikka ex-partnerin mustankipeäksi, niin voihan huijaus toimia, mutta ei siinä mitään järkeä ole. Ex-partneri ennen pitkää äkää, että ei se horoperse tai tuhkamuna tuollaista naista tai miestä saa ilman rahaa.

Ja olisihan se kornia maksaa ulkomaan matkalle mukaan seuralainen, jonka kanssa ollaan vain kavereita.

Näyttäytyä Prahan kauneimman huoran kanssa IMF-kokouksessa ja olla ainoa äijä, joka siltä hupsulta pimperoa ole saanut.

Kivaa oli. Monwy well spend. :laught:       

veeras:

--- Lainaus käyttäjältä: Hese69 - Heinäkuu 08, 2022, 08:29:40 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö - Heinäkuu 07, 2022, 21:37:59 ---No perskele mä oon pyytäny ihan alihintaa 😅😅

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä, ehdottomasti! Tästä lähtien 3000€/h, eihän sitä liian halvalla kannata antaa😌

--- Lainaus päättyy ---

Näin hyvä tarjous on voimassa vain rajoitetun ajan. Vai ymmärsinkö oikein?  :-[   

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä. Kannattaa pitää siis kiirettä;)

Jousimies2012:

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---
Saanko tingata 5000€/h, mutta koko tunti sitten  :blowjob: :behind:.
Ei pidetä taukoa ollenkaan 🤪

Jekyll:
Onhan tuherosta jotkut maksaneet vähän enemmänkin. Tosin tässä extrana vielä neitsyyden vienti.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/42bbaa21-8588-4cdd-9469-215fa21a2bbb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta