Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kotimainen vaiko ulkkari?  (Luettu 7152 kertaa)

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #20 : Syyskuu 22, 2019, 02:21:28 »
^ Ehkä he luulevat ettet halua jutella mitään kun olet itsekin hiljainen?

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1192
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #21 : Syyskuu 22, 2019, 06:10:38 »
Tuo Keefin mainitsema puhumattomuus palveluntarjoajan puolelta.
Tämä on vastavuoroisuutta - kuten vuorovaikutus yleensä asiakkaan kanssa.
Ellei asiakas anna ymmärtää, että puhuminen on ok, mieluummin silloin on hiljaa.
Vastaan tullut sellaisia asiakkaita jotka oman työn ja kaupunkimelun vastapainona kokevat rentoutuvansa juuri siinä hiljaisuudessa mikä työhuoneella. Joskus jopa hiljainen radion ääni taustalla on liikaa.
Puhumisen aika saattaa tulla siinä vaiheessa kun puetaan vaatteita päälle ennen poislähtöä.

Vaikea etukäteen tietää haluaako asiakas puhumista vai ei. Ellei erikseen pyydä tyyliin: juttele mulle rivoja, se kiihottaa.

Itse olen joutunut opettelemaan pientä smalltalkia. Sellaista kivan näköinen päivä tulossa, tänään ei sada eikä huomennakaan ole luvattu sadetta-tyyliä. Kun oma persoonani on sellainen joka menisi syvälle jonnekin ihmisen ja elämän salaisuuksiin.
Asiakkaan ehdoilla mennään eikä ajatustenlukutaito kovasta yrityksestä huolimatta kuulu opittuihin asioihin.

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa herra_xyz

  • Full Member
  • Viestejä: 247
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #22 : Syyskuu 22, 2019, 09:32:16 »
Olen käyttänyt ainoastaan kotimaisia palveluntarjoajia, suurin syy miksi näin on huono kielitaito itselläni kommunikoinnissa.

Poissa Rolle

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #23 : Syyskuu 22, 2019, 12:12:15 »
Nykyään suomalaiset etusijalla. Jos tavoitteena nopea keikka, ulkkari käy hyvin.

Poissa Basisti

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #24 : Syyskuu 22, 2019, 14:21:28 »
Aina kotimainen. Olen näissä hommissa muutenkin todella ronkeli.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #25 : Syyskuu 22, 2019, 16:47:47 »
Olen joskus tavannut huoraa niin, että ei ole yhteistä kieltä. Jos on haluttu jutella, on väännetty google translatorin kautta. Panemisestahan minä loppujen lopuksi maksan enkä rupattelusta.

Useammin tulee pantua ulkomailla, jolloin huora on kotimainen kotimaassaan. Suomalainenkin kelpaa ihan hyvin.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #26 : Syyskuu 22, 2019, 18:01:17 »
Kotimaisten kanssa parhaat kokemukset  ;)

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #27 : Syyskuu 24, 2019, 09:37:47 »
Kotimainen ehdottomasti. Ulkkareiden kanssa ollut liikaa säätöä ja ohareita.

Haluan myös olla varma, että valtsemani tyttö on 100% itsenäinen, eli ei paritettu ja toimii omasta tahdostaan. Siksi suomalainen.

Ja onhan se kiva kommunikoida äidinkielellä, monella ulkkaritytöllä kun tuntuu tuon englannin osaaminen olevan aika heikoissa kantimissa.

Ei ole kiva tulla paikan päälle ja havaita, että tyttö onkin ihan eri mieltä palvelun sisällöstä ja hinnasta mitä puhelimessa on sovittu. Ei vaan kiinnosta alkaa rallienglanniksi vääntämään. Itse olen näissä tilanteissa vaan poistunut suoraan paikalta.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #28 : Syyskuu 24, 2019, 10:56:24 »
^ Onhan näitä paritettuja kotimaisiakin ollut.

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #29 : Syyskuu 24, 2019, 13:46:29 »
^todennäköisyys paritetun kohaamiseen ulkkareissa on enemmin sääntö kuin poikkeus.....kotimaisissa päinvastoin...joten ymmärrän huolen ton suhteen.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #30 : Syyskuu 24, 2019, 15:41:31 »
Niinpä. Jos ihan satavarma haluaa olla niin harrastaa vain siviiliseksiä.

Poissa Keef

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #31 : Syyskuu 24, 2019, 22:37:03 »
Viola - samaa mieltä kaikesta. Tämä tapaus nyt vain oli kaikin puolin hyvä kokemus muuten, mutta ei oikein tullut juttua vaikka yritin parhaan kykyni mukaan antaa syötettä siinä kun painimatsien välissä lepäiltiin eikä loppurituaalien aikanakaan. Tästä syystä en ole mennyt käymään uudelleen,; eipä sillä, saatan vielä mennäkin.

Poissa Keef

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #32 : Syyskuu 24, 2019, 22:53:30 »
Olipa tämmöinenkin suomineito, joka saapui neljä ja puoli tuntia myöhässä mun hotellille. Viestitteli kyllä matkan varrelta, eipä mulla ollut kauheasti kiireitä, joten en niin hermostunut. Kolmen tunnin jälkeen alkoi usko kumminkin mennä, joten otin pari drinksua. Mutta saapuihan hän sieltä, oli selkeästi enemmän nauttinut kuin meitsi. No, seksihän oli kyllä tosi jees. Mutta selkeästi havaitsi, että hänellä on elämänhallintaongelmia. Surullinen fiilis jäi.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #33 : Syyskuu 25, 2019, 17:40:33 »
Toivoisin lähitulevaisuudessa sanovani tähän että molempia, mutta tähän astisesti lähimpänä kotimaista hupakointia on päästy thaimaalaisen täällä n6vuotta asuneen neitosen kanssa. Kaikki kommunikointi sujui kyllä ihan selvällä suomen kielellä. Mutta kyseinen kokemus ei ollut erityisen hyvä. Mimmissä ei varsinaisesti vikaa ja hyvinkin runsaasti sw:llä rapsattu neito, mutta hän ei kuitenkaan kässännyt loppuviimein sitä minun ideaani tapaamisesta vaikka pitkä tovi meni aikaa asian esittelyyn. Noh toive ei ollut millänskään kummallinen, mutta se siitä.

Sit on ollut viro/venäläinen jonka kanssa asiointi sujui myös suomeksi. Ja käynyt kertaalleen ottamassa hieronnan onnellisella lopulla täysin suomalaiselta joka pääosin tarjoaa juurikin näitä onnellisia hierontoja, seksiäkin on kyllä tarjolla jos kukkaroa avaa riittävästi. Ei ehkä minun makuun ulkoisesti riittävästi kuitenkaan.

Ja nyt kun mietin niin tulihan tässä mieleen, että onhan sitä eksynyt kertaalleen kuuluisalle pumpulihoidollekkin :D Se mamma ei kyllä ollut millänskään siinä kuosissa että ois halunnut panohommiin ryhtyäkkään, mutta kyllähän se hänen tarjoamansa peppua hyväilevä hoito oli jokseenkin hyväntuntuinen.

Kuitenkin pääosin omat kokemukset ovat sitten täysin ulkkarilinjalla. Englannilla on selvinnyt joka kerta, ja aika tarkkaan olen useimmat valinnut Suomessa ja en ole varsinaisesti joutunut kertaakaan pettymään. Näitä ehkä joku 15 neitokaista tullut käytyä, ja niistä taitaapi olla 3 kpl joita nähnyt sitten toistamiseen tai muutaman kerran.

Miksi kotimaiset ovat sitten jääneet käymättä. Noh useitahan on aivan jumalattoman hekumallisia ilmoitusten/profiilien perusteella, mutta monasti se o sen hetkiseen rahatilanteeseen ollut aika tyyriin tuntuista. Vaikka monasti se ei sitte kuitenkaan ole ku esim pieni nipistys ajasta ja hinta on sama käynnistä.  Tai olisi. No ehkä tässä lähiaikoina.

Selvin juttu on kuitenkin se, että homma menee itsellä lähes aina niin että käynnin suunnittelu aloitetaan pari päivää ennen ja se lähtee sillä ajatuksella että mitä on tarjolla ja siitä valikoituu se 1-3 joiden suuntaan lähtee ajatus pyörimään että mitä ja mihin aikaan ja kun se varmistuu että kuka ja millon niin se yleensä lyödään lukkoon seuraavalle päivälle tai mielellään useita tunteja aikaisemmin myöhäiselle illalle. Tälläinen tuntunut monien kotimaisten ilmoituksissa olemaan harvemmin mahdollista.

Sitten toisaalta, kun suomessa esim pk seudulla piirit nyt ei ole mitenkään valtavat, on joskus käynyt sekin mielessä, että jos sieltä puhelimesta vastaa tuttu naisääni tai ovella tulee esiin neitokainen jonka tietää/tuntee jotakin kautta, niin se olisi aika kiusallista. Kuitenkaan lähtökohtaisesti harrastus on vähän sellainen että monet omasta ystävä yms piireistä eivät varmasti olisi asian kanssa ok. Onko sillä väliä. en tiedä. Voisi sillä ollakkin.

No siinähän sitä juttua on jo sen verta että melkee ois pitäny pistää oma pohdinta blogi auki :D
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 25, 2019, 17:43:07 kirjoittanut naut1skelija »

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #34 : Syyskuu 25, 2019, 18:59:55 »
^ Täällä Tampereella on n.235 000  asukasta ja vielä ei ole tuttua vastaan tullut. Jos nyt tulisikin niin luulen ettei neitokainenkaan siitä isommin huutelisi.


Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1446
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #35 : Syyskuu 25, 2019, 19:05:06 »
Totta. Neitokainen se on kuitenkin ihan viimeinen, joka huutelis missään mittään.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #36 : Syyskuu 25, 2019, 22:25:26 »
Njuu eihän siinä, kunhan avasin ajatukseni virtaa,

mutta itse tiedän jo pari muidua täältä pkseudulta, jotka ovat aika esim naapurissa ilmoitelleet, tuskin tietävät että tiedän ja olen heidät tunnistaneet. Mutta myös monasti on ihmisiä, joilla ei ole ihan hirveästi menetettävää. Ikävä kyllä.

En sitä toki lähde väittämään etteikö valtaosa hupakoista haluaisi pitää homman niin visusti piilossa yleiseltä tiedolta kuin mahdollista.

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #37 : Marraskuu 04, 2019, 22:46:19 »
Molempia....ehkä vähän enemmin kuitenkin kotimaisia ihan palvelun laadun takaamisen takia. Ulkkareista vain tietyt hyväksi havaitut on niitä joilla nykyään tulee vierailtua.

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2606
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #38 : Marraskuu 07, 2019, 15:43:51 »
Kyllä tuo ainakin vielä on pysynyt vain kotimaisissa ja varmaan tulee pysymäänkin. Ellei sitten jotain hierontaa joskus kokeile.
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #39 : Marraskuu 09, 2019, 21:03:06 »
90 % kotimainen. Joskus vaikea löytää aikaa, mutta palvelu yleensä parempaa kuin ulkkareilla. Suomimimmien kanssa ei tule juuri huteja, ulkkarien kanssa kyllä. Seksuaalisuus on suurelta osin myös kommunikaatiota, joka sujuu parhaiten suomeksi tai hyvällä engelskalla. Viimemainittu ei ole läheskään itsestäänselvää ulkkareilla.