Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kotimainen vaiko ulkkari?  (Luettu 7161 kertaa)

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Kotimainen vaiko ulkkari?
« : Syyskuu 20, 2019, 19:59:25 »
Jatkan kyselylinjalla. Tapailetko mieluummin kotimaisia vaiko ulkolaisia sihteerikköjä?
Vai onko asia sinulle yhdentekevä?

Itselleni asialla ei ole mitään merkitystä vaan tapailen ihan yhtä mielelläni niin ulkkaria kuin  kotimaistakin jos vaan hupakko on minua kiinnostava.

Ulkkarin kanssa tapaamisen sopiminen on yleensä äärettömän helppoa verrattuna kotimaiseen, että siksi se on kallellaan ulkolaisten suuntaan.

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #1 : Syyskuu 20, 2019, 20:09:39 »
Kotimaisia palveluita mieluiten.

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #2 : Syyskuu 20, 2019, 20:09:46 »
Suosin suomalaista, kynnän kotimaista. Toki ulkolaisiakin olen tavannut, mutta jostain minulle tuntemattomasta syystä ne tapaamiset eivät ole yltäneet aivan niin upeiksi kuin parhaiden suomalaisten kanssa koetut hetket. Hyviä ja tyydyttäviä tapaamisia ovat toki olleet.
Ehkä tulen paremmin ymmärretyksi, kun molemmilla on sama äidinkieli tai sitten vain suomalaiset ovat osanneet / halunneet asennoitua minuun ja toiveisiini paremmin.
Mutta en ole tässä(kään) asiassa ehdoton, joten kuka tietää mitä seuraavaksi, Herra tietää, mutta Herra ei kerro...

Lisätään vielä DeeDeen kommenttiin, ettei minulla ole ollut vaikeuksia sopia tapaamisia kotimaistenkaan kanssa. Pari yv:tä/Meiliä tai puhelu ja aika ja paikka on saatu sovittua. Tosin varaan ajan ajoissa, enkä varttia ennen tapaamista.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 20, 2019, 20:11:50 kirjoittanut Juutas »
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #3 : Syyskuu 20, 2019, 20:11:32 »
teoriassa molemmat käy, mutta käytännössä tapaan ainoastaan kotimaisia.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #4 : Syyskuu 20, 2019, 20:11:46 »
Sillä kansallisuudella ei ole mitään merkitystä, kunhan perusjutut on kohdallaan ja sopii päivän fiilikseen.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #5 : Syyskuu 20, 2019, 20:20:48 »
Periaatteessa kansallisuudella ei ole väliä, mutta molemmissa on puolensa. Pidän kuitenkin kaikkein eniten palveluntarjoajista, jotka heittäytyvät täysillä jo ensimmäisessä tapaamisessa, ja suomalaisissa näitä on ollut huomattavasti enemmän. Mutta maassa maan tavalla, ja tietenkin tilanteen mukaan.

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #6 : Syyskuu 20, 2019, 20:31:47 »
Tapailisin mielummin kotimaisia, mutta sattuneesta syystä joutuu välillä turvautumaan ulkolaisiin palveluntarjoajiin. Eli tapailen kumpiakin ja kansalaisuudella ei ole mulle mitään väliä vaan edelleenkin ainoastaan sillä on väliä mitä tarjotaan ja miten.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #7 : Syyskuu 20, 2019, 20:44:52 »

Nykyään vain kotimaisia. Ulkkarit oli tosi kivoja kanssa, mutta koen saavani enemmän suomalaisten kanssa. Voi olla että joskus tulevaisuudessa valitsen taas ulkkarin, mene ja tiedä. Mutta tuo hetki ei ole näköpiirissä..
Amator

Poissa Xan

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #8 : Syyskuu 20, 2019, 20:46:09 »
Molempi parempi. Komppaan kuitenkin aiempia vastaajia sen suhteen, että kotimaisten kanssa kohtaamisissa ollut enemmän sähköä. Ymmärretyksi tuleminen puolin ja toisin on huomattavasti helpompaa, kun molemmilla on yhteinen kieli. 

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #9 : Syyskuu 20, 2019, 20:58:18 »
Kotimaisissa on enemmin helmiä.  8)

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3242
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #10 : Syyskuu 20, 2019, 21:03:46 »
Enemmän tulee kotimaisia tavattua, hyvin harvoin ulkomaisia.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #11 : Syyskuu 20, 2019, 21:04:52 »
Kotimaisia olen nyt toista vuotta tapaillut. To do listalla kyllä on jokunen ulkkarikin, mutta kotimaiset ovat nyt olleet ykkössijalla.

 
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #12 : Syyskuu 20, 2019, 21:39:22 »
Suomalaisia. Oon niin hemmetin huono puhumaan vieraita kieliä ja sit vähän mietityttää myös jos ulkomaalaisissa voi törmätä paritettuihin naisiin?
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa Vieras0020

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #13 : Syyskuu 21, 2019, 07:05:52 »
Olen viehtynyt thaimaalaisiin mutta suomalainenkin on ok. Ei siis väliä, kunhan saa  ;D

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15191
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #14 : Syyskuu 21, 2019, 08:54:59 »
Etnisyydellä ja kansallisuudella ei oikeastaan ole mitään väliä. Nykyään käytännön syistä suosin Suomalaista ja en ole katunut sitä valintaa.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #15 : Syyskuu 21, 2019, 10:46:25 »
Toki olen kotimaisiakin tapaillut mutta tykkään vähän tulisemmista naisista. Tällä hetkellä se tarkoittaa lähinnä venäläistä vakkaria.

Tsekkien kanssa en myöskään ole koskaan joutunut pettymään. Tasokkaita naisia, jotka tykkäävät miellyttää miestä.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #16 : Syyskuu 21, 2019, 12:33:02 »
Sekä että. Suomalaisia naisia olen elämän aikana pannut niin paljon, että aika ajoin on hyvä kokeilla, onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolta. Välillä on, välillä ei. Edellä mainitusta syystä olen keskittänyt tutkimukseni naisen anatomiasta kirkkoveneen soutuja huopaus mukavuuteen, tilavuuteen ja jättänyt valmistusmaan enemmälti huomiotta.     

Poissa mika45v

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #17 : Syyskuu 21, 2019, 21:09:41 »
Suomalaisia ulkomaisista ei vain ole löytynyt sopivaa eikä tällä iällä viitsi enää säätää.

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #18 : Syyskuu 21, 2019, 21:19:01 »
Kotimaisilla ajattelin pärjätä. Tosin afroamerikkalainen geeniperimä kiinnostaisi... 8)

Poissa Keef

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #19 : Syyskuu 22, 2019, 01:36:28 »
Olen aloittelija  Seitsemän kokemusta. Kotimaisia neljä, ulkkareita kolme. Yksi täysin hyvä kokemus, kotimainen, Muissa kaikissa jotain hyvää, jotain huonoa. Kaikilla kyllä hyvä asenne, huono liittynyt palveluun (suutelu pusuttelua eikä suutelua), ulkomuotoon (kasvoistahan ei voi aina tietää, keskivartalolihavuus ei nappaa) ja - yllättäen - puhumattomuuteen - oon aika introvertti itsekin ja ymmärrän kyllä, mutta jos on siellä palveluntarjoajapuolella, niin ajattelisin että hieman voisi tähänkin panostaa.