Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ikäero  (Luettu 5809 kertaa)

Poissa Grannylover

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Ikäero
« : Kesäkuu 30, 2022, 10:53:30 »
Miksi on niin vähän 50v-75v naisia ketä 40v mies kiinnostaa

Poissa ManBearBig

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ikäero
« Vastaus #1 : Heinäkuu 07, 2022, 13:13:03 »
En uskoa, että niitä vähän on, money talks :D
Oon ite 32v ja alaston suomesta aikasemmin ihan nopeesti ja helposti löytynyt +50v naisi. Rahalla sekä ilmaseksi. Tinder myös helppo juttu.

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ikäero
« Vastaus #2 : Heinäkuu 07, 2022, 13:56:01 »
Money, money, money, always Honey.. Ei vaiskaan, itse oon 60 luvun mimmi ja vaihtelevasti otan kaikki yli 18v, välilla rajotan alarajaksi n. 35v. Tärkeintä on kuiteskin aina kommunikaatio, käytös, perusasiat.

Poissa Kielimies

  • Jr. Member
  • Viestejä: 85
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ikäero
« Vastaus #3 : Syyskuu 20, 2022, 21:35:12 »
Ollessani 43v kävin kyläilemässä eli panemassa 18v nuorta naista ei ollut maksullinen.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ikäero
« Vastaus #4 : Syyskuu 20, 2022, 22:02:20 »
Miksi on niin vähän 50v-75v naisia ketä 40v mies kiinnostaa

👄

Poissa PervertDaddy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ikäero
« Vastaus #5 : Syyskuu 22, 2022, 13:44:51 »
No minä olen 40 vuotias mies. Minua kiinnostaa teinit eniten eli 18-19 vuotiaat mutta siitä myös vähän vanhemmat tytöt. Tämä näkyy myös nimessä "Pervertdaddy". Minä rakastan hyvässä kunnossa olevia eli laihoja pienikokoisia tyttöjä jotka ovat minua aineskin 18 vuotta nuorempia.

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 637
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ikäero
« Vastaus #6 : Syyskuu 25, 2022, 14:35:12 »
No minä olen 40 vuotias mies. Minua kiinnostaa teinit eniten eli 18-19 vuotiaat mutta siitä myös vähän vanhemmat tytöt. Tämä näkyy myös nimessä "Pervertdaddy". Minä rakastan hyvässä kunnossa olevia eli laihoja pienikokoisia tyttöjä jotka ovat minua aineskin 18 vuotta nuorempia.

Parahin PervertDaddy, jakaisitko onnistumisen kokemuksia löydöistäsi?
Siinä missä sinä haet noin 22-vuotta itseäsi nuorempaa, niin minulle he olisivat noin 45-vuotta minua nuorempia.
Mutta jonkun tuollaisen kokemuksen vielä haluaisin ja siinä sinä voisit tietoinesi auttaa.
Jään kiitollisena odottamaan viestiäsi.

Poissa PervertDaddy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ikäero
« Vastaus #7 : Syyskuu 25, 2022, 18:32:37 »
No minä olen 40 vuotias mies. Minua kiinnostaa teinit eniten eli 18-19 vuotiaat mutta siitä myös vähän vanhemmat tytöt. Tämä näkyy myös nimessä "Pervertdaddy". Minä rakastan hyvässä kunnossa olevia eli laihoja pienikokoisia tyttöjä jotka ovat minua aineskin 18 vuotta nuorempia.

Parahin PervertDaddy, jakaisitko onnistumisen kokemuksia löydöistäsi?
Siinä missä sinä haet noin 22-vuotta itseäsi nuorempaa, niin minulle he olisivat noin 45-vuotta minua nuorempia.
Mutta jonkun tuollaisen kokemuksen vielä haluaisin ja siinä sinä voisit tietoinesi auttaa.
Jään kiitollisena odottamaan viestiäsi.

Ihan hyvä että sinäkin rakastat 18 v pienikokoisia teinityttöjä. Voidaan kyllä pitää kontaktia.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ikäero
« Vastaus #8 : Syyskuu 25, 2022, 18:38:02 »
No minä olen 40 vuotias mies. Minua kiinnostaa teinit eniten eli 18-19 vuotiaat mutta siitä myös vähän vanhemmat tytöt. Tämä näkyy myös nimessä "Pervertdaddy". Minä rakastan hyvässä kunnossa olevia eli laihoja pienikokoisia tyttöjä jotka ovat minua aineskin 18 vuotta nuorempia.

Makunsa kullakin, sanoi Danny. :o
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 25, 2022, 18:42:12 kirjoittanut teme696 »
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa PervertDaddy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ikäero
« Vastaus #9 : Syyskuu 25, 2022, 19:29:59 »
No minä olen 40 vuotias mies. Minua kiinnostaa teinit eniten eli 18-19 vuotiaat mutta siitä myös vähän vanhemmat tytöt. Tämä näkyy myös nimessä "Pervertdaddy". Minä rakastan hyvässä kunnossa olevia eli laihoja pienikokoisia tyttöjä jotka ovat minua aineskin 18 vuotta nuorempia.

Makunsa kullakin, sanoi Danny. :o

Etkö sinä tykkää pienikokoisista teineistä? Real Bianka oli 19 v ja isukki tykkäsi niin hänestä. ❤

Poissa PervertDaddy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ikäero
« Vastaus #10 : Lokakuu 11, 2022, 09:47:24 »
No minä olen 40 vuotias mies. Minua kiinnostaa teinit eniten eli 18-19 vuotiaat mutta siitä myös vähän vanhemmat tytöt. Tämä näkyy myös nimessä "Pervertdaddy". Minä rakastan hyvässä kunnossa olevia eli laihoja pienikokoisia tyttöjä jotka ovat minua aineskin 18 vuotta nuorempia.

Makunsa kullakin, sanoi Danny. :o

Niin Dannylla on vähän samanlainen maku koskien ikää naisilla. 😊

Poissa Villitvaaleat

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 27
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Ikäero
« Vastaus #11 : Joulukuu 09, 2023, 21:05:43 »
Meidän neidille ollaan etsitty vanhempaa herra seuraa.. Tulokset ovat olleet heikkoja.. Neiti on reilu parikymppinen kuuma gimma

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ikäero
« Vastaus #12 : Joulukuu 09, 2023, 21:17:02 »
Meidän neidille ollaan etsitty vanhempaa herra seuraa.. Tulokset ovat olleet heikkoja.. Neiti on reilu parikymppinen kuuma gimma
Just

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 354
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ikäero
« Vastaus #13 : Joulukuu 09, 2023, 22:32:55 »
Meidän neidille ollaan etsitty vanhempaa herra seuraa.. Tulokset ovat olleet heikkoja.. Neiti on reilu parikymppinen kuuma gimma

Ihan varmasti löytyy vanhempaa herraseuraa, jos neiti saa itse ja omasta tahdostaan vapaasti touhuta. Toisista herroista kun ei tiedä mitä ne on. Parittajia, seksuaalirikollisia, miespersettä himoitsevia biseksuaaleja vaiko ihan vaan runkkareita. Mikään edellämainituista ei kiinnosta kolmantena pyöränä. Harvempi täysjärkinen turska näihin vieheisiin nappaa.

Poissa Villitvaaleat

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 27
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Ikäero
« Vastaus #14 : Joulukuu 09, 2023, 23:13:09 »
Ihan tavallinen suomalainen pari.. Emme ymmärrä miksi se on niin vaikeaa uskoa.. Taitaa olla aika paljon huijareita sitten yleensä..

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 354
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ikäero
« Vastaus #15 : Joulukuu 09, 2023, 23:34:45 »
Suomen parituslainsäädäntö on todella tiukka. Jos on pienikin epäilys siitä, että nainen ei ole mukana täysin omasta tahdostaan ja saa 100% rahallisesta palkkiosta, voidaan seksin ostajaa syyttää seksin ostamisesta ihmiskaupan tai parituksen uhrilta. Siksi kaikki jutut, joissa joku miespuolinen (tilanteesta hyötyvä) on paikalla, ovat seksin ostajan kannalta todella epäilyttäviä ja riskialttiita.

Ja tietenkin myös seksinostajan oma turvallisuus on myös harkittava asia. Itse en mene ns. normaaleilla huorakäynneilläkään kämppään, jossa on joku muu palveluntarjoajan lisäksi. Miksi tuo riski pitäisi/kannattaisi ottaa jonkun naisen kanssa, jolla on mies vahtimassa? Kuka ja mikä takaa miehen tai pariskunnan käytöksestä yhtään mitään?

Kun pitäytyy luotettaviksi arvioiduissa ammattihuorissa, tietää mistä maksaa ja voi olla asiakkaana huoletta turvallisuusriskien suhteen. Tai tapaa vain niitä yksin toimivia amatöörejä.

Toivottavasti tässä oli tarvittavasti rautalangasta vääntöä pariskunnalle. Onnea mulkkusedän etsintään.

Poissa pillut_pyöreeks

  • Full Member
  • Viestejä: 146
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ikäero
« Vastaus #16 : Joulukuu 10, 2023, 00:52:36 »
Kyllä Jalliksellakin on lehti kuvissa mairea hymy päällä ku on löytänyt 35v tyttöystävän  ;D
Jallis vissiin 70v...
Pahat on ennusmerkit kun juuri kesällä leskeksi jäänyt ja huomattavasti vanhemman aviopuolisonsa hautasi...  :-\

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ikäero
« Vastaus #17 : Joulukuu 10, 2023, 01:19:29 »
^ Eikös tuo ole lähinnä maan tapa? Saulin ja kummityttö Jennin ikäero on 33 vuotta.
Pekan ja hiusinsinöörin, naisten hakkaajan Antonion ikäero on 20 vuotta.

Ennustamiseen en kykene muuta kuin että Pankki voittaa aina, varsinkin kun sen Valtio takaa.

Poissa Villitvaaleat

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 27
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Ikäero
« Vastaus #18 : Joulukuu 10, 2023, 01:36:29 »
Suomen parituslainsäädäntö on todella tiukka. Jos on pienikin epäilys siitä, että nainen ei ole mukana täysin omasta tahdostaan ja saa 100% rahallisesta palkkiosta, voidaan seksin ostajaa syyttää seksin ostamisesta ihmiskaupan tai parituksen uhrilta. Siksi kaikki jutut, joissa joku miespuolinen (tilanteesta hyötyvä) on paikalla, ovat seksin ostajan kannalta todella epäilyttäviä ja riskialttiita.

Ja tietenkin myös seksinostajan oma turvallisuus on myös harkittava asia. Itse en mene ns. normaaleilla huorakäynneilläkään kämppään, jossa on joku muu palveluntarjoajan lisäksi. Miksi tuo riski pitäisi/kannattaisi ottaa jonkun naisen kanssa, jolla on mies vahtimassa? Kuka ja mikä takaa miehen tai pariskunnan käytöksestä yhtään mitään?

Kun pitäytyy luotettaviksi arvioiduissa ammattihuorissa, tietää mistä maksaa ja voi olla asiakkaana huoletta turvallisuusriskien suhteen. Tai tapaa vain niitä yksin toimivia amatöörejä.

Toivottavasti tässä oli tarvittavasti rautalangasta vääntöä pariskunnalle. Onnea mulkkusedän etsintään.
kiitos ja hyvä teksti. Me olemme siis kihloissa emme ammatti pimp ja bitch