Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VAROITUS "Suomityttö Heini Joensuussa" oharit  (Luettu 3853 kertaa)

Poissa Sihti

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
VAROITUS "Suomityttö Heini Joensuussa" oharit
« : Kesäkuu 27, 2022, 09:54:25 »
Ilmoittelee ...en puolella Pohjois-Karjalan alueella ja väittää että olisi tänään ja huomenna Joensuussa tavattavissa klo 9 lähtien. Sovittiin jo viime viikolla tapaaminen Whatsapin kautta heti maanantaina klo 9, joten olisin ollut ensimmäinen asiakas. Hänen toiveensa oli että 8:30 jälkeen soittaisin niin neuvoo perille. Soitin siinä 8:35 aikoihin, mutta ei vastannut niin laittelin whatsapin kautta viestin että yritin soittaa mutta et vastannut. Reilun 5 minuutin päästä laittoi vastauksen että soita uudelleen. Yritin sitten uudelleen mutta taas sama juttu. Nähtävästi siis esti heti Whatsapissa sen jälkeen kun olin tuon viestin laittanut tuota soittoa koskien ja loput viestit sitten ei enää menneetkään läpi kuten kuvasta näkyy. Koitin sitten vielä kahteen kertaan soittaa tuon jälkeen vielä viimeisenä varmistuksena asialle ja kuten odotettua niin ei koskaan vastannut. Olipahan ekat oharit omalla kohdalla, niin ajattelin varoittaa että kukaan muukaan ei turhaan sovi tapaamisia kun näyttää olevan joku huijari kyseessä.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 27, 2022, 14:09:14 kirjoittanut Shark »

Poissa Repomies

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: VAROITUS "Suomityttö Heini Joensuussa" oharit
« Vastaus #1 : Kesäkuu 27, 2022, 09:57:37 »
Itse en saanut edes vastausta. Ethän maksanut etukäteen?

Poissa Sihti

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: VAROITUS "Suomityttö Heini Joensuussa" oharit
« Vastaus #2 : Kesäkuu 27, 2022, 09:58:29 »
Itse en saanut edes vastausta. Ethän maksanut etukäteen?

En maksanut. Ei tosin pyytänytkään ennakkomaksua.

Poissa Sihti

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: VAROITUS "Suomityttö Heini Joensuussa" oharit
« Vastaus #3 : Kesäkuu 27, 2022, 12:06:23 »
Vielä sellaista päivitystä että aikaisemmin mainitulla ilmoituspalstalla näköjään antaa omalle ilmoitukselleen plussaa kun -4 kokonaispisteet on muuttuneet parin tunnin aikana +2.

Poissa Sihti

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: VAROITUS "Suomityttö Heini Joensuussa" oharit
« Vastaus #4 : Kesäkuu 27, 2022, 13:20:12 »
Otti yhteyttä nyt kahdentoista jälkeen ja sanoi että oli kuulemma saldo loppunut just tuolloin niin nettiyhteys oli mennyt siinä samalla. Soitin itse Whatsapin kautta nuo puhelut että sinänsä tuo teoria voi pitää paikkansa, enkä vaivautunut perinteistä puhelua edes tekemään kun just sopivasti tuntui kaikki yhteydenpito katkeavan kun olisi pitänyt se osoite saada niin näytti aika selvältä kusetuskeissiltä. Pyysin lähettämään whatsapissa kuvaa, joka todistaisi että ylipäätänsä on sama henkilö kun tuossa ilmoituksessa ja kuvassa pitäisi näkyä myös paperi jossa on päivämäärä ja kellonaika. Ei kuulemma ole kynää tai paperia nyt, mutta sanoi laittavansa myöhemmin kyseisen kuvan hänen ilmoitukseensa. Sanoi myös että joku hänen häirikkönsä on miinustellut ilmoitusta, mutta kyllä vaan itse kävin miinuksen antamassa kun tuo homma kusi ja tämän myös hänelle sanoin. Kai tuon voi tulkita niin että on sitten myös plussaa käynyt antamassa kun se noin radikaalisesti muuttui parissa tunnissa. Vielä kirjoitushetkellä ei myös ole selvää se, että miksi siinä saldon lataamisessa kesti yli 3 tuntia jos millä tahansa ärrällä saa hoidettua asian parissa minuutissa. Luulisi että olisi intressit olla tavoitettavissa mahdollisimman nopeasti jos kuitenkin keikkaa heittää vieraalla paikkakunnalla, ellei sitten sattumalta ole sen verran iso määrä ihmisiä jotka lähestyy koko tuona aikana soittamalla. Voihan hän puhua tottakin, mutta näyttää vaan vahvalta kusetukselta omaan makuun.

Poissa mummohoro

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: VAROITUS "Suomityttö Heini Joensuussa" oharit
« Vastaus #5 : Kesäkuu 27, 2022, 14:00:32 »
Voi poijaaat!

Ymmrärtäähän sen, että juhannuksen jälkeen palleja pakottaa mutta vähäisetkin Itä-Suomeen uskaltautuvat tyttölöiset saa tällaisilla reaktioilla säikähtämään.

Heinillä on priipeidissään tekstaripaketti, joten saldoa hän ei erikseen ole vahtinut.

8.30 jälkeen hän odotteli, soittaako asiakas. Oli yrittänyt soittaa, mutta sitten hänestä ei enää kuulunutkaan. Heini ajatteli, ettei asiakas tulekaan.

Muutaman tunnin päästä vasta tajusin, että saldo on loppu sillä suurin osa laittaa perinteisiä tekstareita tai soittaa ja yhteydenpidot soljui kuin syöminen karjalaismummon kahvipöydässä.

Latasin sitten heti saldon, se onnistuu ilman ärrääkin (eikä ärrälle ihan parissa minuutissa juosta, jonoteta ja takas jos jostain syystä sinne haluais mennä) ja sain taas netin toimimaan.

Sihti ei nyt ihan elämäni ensimmäinen mies ehtinyt olemaan tänään tai jatkossakaan ja ilmoittikin jo, että on päättänyt minun olevan feikki.

Suosittelisin hieman rauhallisempaa lähestymistapaa, sain melkoisen raivoryöpyn turhan takia. Me mummotkin ollaan ihmisiä tavallisten puhelinliittymien kanssa.

Terkuin Heini vitsikkään nimimerkkinsä takaa
Kolmekymppinen kalkkis

Poissa mummohoro

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: VAROITUS "Suomityttö Heini Joensuussa" oharit
« Vastaus #6 : Kesäkuu 27, 2022, 14:09:46 »
Itse en saanut edes vastausta. Ethän maksanut etukäteen?

Jotkut ei saa vastausta, jos vaatimusluettelossa on owo, ewe, äwä, käsilläänseisonta ja hinta minkä niistä suostuu maksamaan. Tai sitten viesti on hukkunut monien sekaan, silloin kannattaa laittaa viestiä uudelleen. Pusnus!
Kolmekymppinen kalkkis