Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko se ollut sen arvoista?  (Luettu 4200 kertaa)

Poissa Make

  • Full Member
  • Viestejä: 112
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #20 : Kesäkuu 28, 2022, 02:06:46 »
sellaisen palveluntarjoajan, joka tarjoaisi läheisyyttä, hellyyttä, kosketusta ja hyväksyisi minut sellaisena kuin olen sen tapaamisajan keston.

Ihan OT pahoittelut, mutta en voinut olla ihmettelemättä tätä. Kun jotenkin kuvittelisin, että tällaisia palveluntarjoajia nyt ei olisi vaikea löytää. Tuohan sinänsä on lähtökohta, hyväksyä asiakas ihan just sellaisena kuin hän on 🤔 Nyt vaan tarkkuutta valinnoissa jatkossa!

Pilkunnussijoille tarkennuksena: Toki mitään perseilyä ei hyväksytä.

Kiitos kannustuksesta! Kyllä tälläkin alalla palveluntarjoajien keskuudessa asenteissa ja ammattitaidossa on yllättävän suuria eroja…

PS. Kumpa itse vaikuttaisit pk-seudulla  :kiss:

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7661
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #21 : Kesäkuu 28, 2022, 08:21:27 »
On. Monta hienoa kokemusta olisi jäänyt vain ajatuksen tasolle, ellen olisi aikoinaan aloittanut. Näitä eivät tietyt ihmiset, kuten P. Räsänen & Co. voi hyväksyä. Hyvä niin.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa taage

  • Full Member
  • Viestejä: 117
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #22 : Kesäkuu 28, 2022, 09:17:24 »
On. Paljon on saanut kokemuksia,fantasioita jne toteuttaa..

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2391
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #23 : Kesäkuu 28, 2022, 09:53:19 »
Välillä on sen arvoista, välillä ei. Aika plus-miinus-nolla saldolla mennään, mikä riittää siihen että kiinnostavia uutuuksia tulee edelleen silloin tällöin kokeiltua.

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #24 : Kesäkuu 28, 2022, 09:59:28 »
On. Muutama on ollut selvä pettymys ja jokunen mitään sanomaton, mutta kun on löytänyt ne helmet joukosta, ei tarvitse muuta kuin nauttia.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4952
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #25 : Kesäkuu 28, 2022, 12:45:25 »
On ollut ja on edelleenkin.

Poissa VanGils

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1338
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #26 : Kesäkuu 28, 2022, 15:08:31 »
Todellakin. Varsinkin siirryttyäni kotimaisten palvelutarjoajien huomaan, pettymyksiä ei ole ollut. Tapaamisen onnistuminen on myös paljon omasta asenteesta kiinni ja onko pelisäännöt sekä toiveet sovittu etukäteen.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #27 : Kesäkuu 28, 2022, 15:41:27 »
kyllä on ollut vaihtelevaa välillä ois tehny mieli vaatia rahoja takas. osa taas ollut

kokorahan väärtti. kinkypuolen ongelma on pienet volyymit, jos kysyy 5 ihmiseltä oliko x

hyvä. vastausten tulkinnassa tulee jo ongelma. koska ihmisten SE juttu voi kaikilla olla

eri. tietenkin voi yleisesti todeta oli ok, ja uskottava tms mikä nyt lähinnä kertoo vaan sen,

ettei ollut mikään 1 viinipullon jälkeen hommia testaava. " rahan kiilto silmissä " kai se on

itse uhrauduttava. ja kertoa tarina jostakin tapaamisesta vaikka sitten ilman nimeä,  josko

porukka innostuisi vaikka enemmän kertomaan kokemuksistaan.
kysyvälle vastataan

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #28 : Kesäkuu 28, 2022, 23:59:41 »
Suurimmassa osassa tapaamisista valitettavasti näin ei ole ollut. Reilusti yli sadan tuhannen euron tähän addiktioon on vuosikymmenten varrella mennyt. Ahdistusta yritetty purkaa ja itsetuntoa kohottaa. Paljon enemmän on harhalaukauksia kuin osumia. Turhan usein ns liukuhihnaa tullut koettua.

Kun löytäisi aina sellaisen palveluntarjoajan, joka tarjoaisi läheisyyttä, hellyyttä, kosketusta ja hyväksyisi minut sellaisena kuin olen sen tapaamisajan keston. Siitä olen valmis maksamaan ja palveluntarjoajan ulkonäkö on lopulta itselle aika vähämerkityksinen verattuna edellämainittuihin kriteereihin. Harvoin on tällaisia tullut vastaan…

Ikävä, että sulla on tällaisia kokemuksia ollut niin paljon:/
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa DirtyVesseli

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #29 : Kesäkuu 29, 2022, 17:17:26 »
Voittopuolisesti on ollut positiivinen kokemus. Itse panostan toki myös siihen, että olen ajoissa ja hieman käytän järkeä, millaiseen ilmoitukseen haluan vastata. Varmasti kyllä kaikki täällä samalla tyylillä liikkeellä. Olisi mukavaa toki, jos tämä "harrastus" ei olisi niin kovin iso tabu maailmassa.

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 312
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #30 : Kesäkuu 29, 2022, 21:23:32 »
Itse oon todennu että jos omat kriteerit karsii päältä suurimman osan pois suorilta, niin kyllä pt:tä silti riittää enemmän kuin ehdin elämässäni nussia.

Omat kriteerit on pääosin ollu suomalainen (miellään jo rapsattu) alv-pt, jonka tuntihinta pyörii siinä 250e/h keskiarvon ympärillä, ja ilmoituksessa ei kirjoitusvirheitä on ollu aika oiva tapa löytää itselle sellasia kokemuksia ettei ole jäänyt harmittamaan.

Moni muu juttu maksaa enemmän elämässä per tunti, ja nää hetket on vaan sellainen suola elämään että nykyään on vaikea kuvitella elävänsä ilman.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #31 : Heinäkuu 02, 2022, 16:30:21 »
No jos ajattelee kokonaisuutta, niin kyllä voi sanoa "money well spend!" Mitään ei täältä mukaansa saa hautaan ;)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Make2004

  • Full Member
  • Viestejä: 108
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #32 : Heinäkuu 03, 2022, 14:13:18 »
Lyhyesti ja ytimekkäästi ; on !
Pari hutia ei haittaa niiden monien hittien takia.  :inlove:
Gimme that Hot Stuff🔥