Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko se ollut sen arvoista?  (Luettu 4252 kertaa)

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Onko se ollut sen arvoista?
« : Kesäkuu 26, 2022, 01:30:24 »
Laskeskelin tässä että viimeisen kolmen vuoden aikana rahaa hupakoihin on palanut n. 30 000 euroa (varovainen arvio). Sillä on saatu n. 265 orgasmia. Yhden O:n hinta on siis hieman yli sata euroa.

Tietenkin rahat olisi voinut sijoittaa vaikka eduskuntavaalikamppanjaan, mutta vaalien jälkeen kaikki olisi haihtunut savuna ilmaan ja olisin edelleen töissä Pärnäsen autonkorjaus yrityksessä (yritettiin korjata).

Mielestäni olen sijoittanut rahat omaan hyvinvointiini. Olen saanut harrastaa pielustelua kauniiden nuorten naisten kanssa joita en olisi koskaan saanut mukaani ravintolasta tai Tinderistä. Tämän lisäksi kiehnääminen on ollut monipuolista ja se on sisältänyt palveluita joita on turha edes ehdottaa monille naisille.

Summa summarum: Rahaa on mennyt mutta hauskaakin on ollut.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1173
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #1 : Kesäkuu 26, 2022, 03:21:54 »
Summa summarum: Rahaa on mennyt mutta hauskaakin on ollut.

Tämähän se kiteyttää homman ytimen. Itse en jaksa enää pitää kirjaa hutsuihin käytetyistä rahoista, koska summan määrällä ei ole mitään konkreettista merkitystä. Jos minulla on varaa harrastaa, niin sitten harrastan. Niillä rahoilla olen saanut kokemuksia, jotka olisivat muuten jääneet haaveilun asteelle. Eletyn elämän arvoa ei voi mitata rahassa.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1535
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #2 : Kesäkuu 26, 2022, 09:35:25 »
Summa summarum: Rahaa on mennyt mutta hauskaakin on ollut.

Tämähän se kiteyttää homman ytimen. Itse en jaksa enää pitää kirjaa hutsuihin käytetyistä rahoista, koska summan määrällä ei ole mitään konkreettista merkitystä. Jos minulla on varaa harrastaa, niin sitten harrastan. Niillä rahoilla olen saanut kokemuksia, jotka olisivat muuten jääneet haaveilun asteelle. Eletyn elämän arvoa ei voi mitata rahassa.

Tämähän se olisi👌🏻
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #3 : Kesäkuu 26, 2022, 12:21:14 »
Laskeskelin tässä että viimeisen kolmen vuoden aikana rahaa hupakoihin on palanut n. 30 000 euroa (varovainen arvio). Sillä on saatu n. 265 orgasmia. Yhden O:n hinta on siis hieman yli sata euroa.

Tietenkin rahat olisi voinut sijoittaa vaikka eduskuntavaalikamppanjaan, mutta vaalien jälkeen kaikki olisi haihtunut savuna ilmaan ja olisin edelleen töissä Pärnäsen autonkorjaus yrityksessä (yritettiin korjata).

Mielestäni olen sijoittanut rahat omaan hyvinvointiini. Olen saanut harrastaa pielustelua kauniiden nuorten naisten kanssa joita en olisi koskaan saanut mukaani ravintolasta tai Tinderistä. Tämän lisäksi kiehnääminen on ollut monipuolista ja se on sisältänyt palveluita joita on turha edes ehdottaa monille naisille.

Summa summarum: Rahaa on mennyt mutta hauskaakin on ollut.


Samoilla linjoilla ollaan aloittajan kanssa. Hauskaa on ollut ja hienoja kokemuksia on tullut rahan vastineeksi.

Kun lähtee laskemaan paljonko rahaa hupsuiluun on kulunut, saisi sillä rahalla hemmetin upean biilin, ei mitään mersua tai wolkkaria, vaan kunnon AUTON. Kovin monesta harrastuksesta ei saa parhamillaan yhtä hieno fiilistä, kun tästä, joten koskaan en ole katunut tähän harrastukseen sijoitettuja euroja. Voihan sitä perustella, vaikka sillä bensan hinnan takia autoilu on kallista, joten mitä sitä toisella Audilla tai Jaguaarilla tekee, kun ei ole Jerry Cotton.       

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6323
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #4 : Kesäkuu 26, 2022, 15:08:26 »
Yhdynnän edellisten kanssa  :laught: Jotkut täyttävät viinikellarin, toiset tankkaavat veneen ja joku muu lentää ympäri maailman... Viime tingassa yhtenäistä on jonkinlainen aistimus ja tapahtumaa muistettavaksi... On hauskaa muistella se strippausepisodi maahantulo/tullivirkailijalle, mutta mielummin muistan sen kun neiti X otti kahleet käteen ekan kerran ja katteli sillä silmällä... Ehkä tiedätte...  :inlove: no enivei, se fyffe ois voinu mennä kurkusta alaskin...
Shikita ga nai

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6769
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #5 : Kesäkuu 26, 2022, 15:31:59 »
Kerranhan täällä vaan eletään, joten omaan hyvinvointiin, nautintoihin ja elämyksiin kannattaa panostaa  :inlove: :drinking:

Mullan alla rahoilla ei tee kuitenkaan mitään - miksei siis käyttäisi niitä semmoiseen kuin itse haluaa sopivana ajankohtana?

Nauttien, nussien ja nähden!  :inlove:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 28 )

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1252
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #6 : Kesäkuu 26, 2022, 16:02:56 »
Onse, pikkusen ripaus nautintoa elämään.
On vielä huippua kun on saanut tutustua mukaviin naisiin,  muutamasta on tullut ihanat vakkarit jonka kanssa mielellään nauttii.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15138
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #7 : Kesäkuu 26, 2022, 18:29:16 »
On todellakin ollut sen arvoista.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0362

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #8 : Kesäkuu 26, 2022, 19:32:23 »
On. Vasta pari huonompaa kokemusta mutta noissakin on oikeastaan jäänyt harmittamaan vaan hukkaan mennyt oma aika.

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #9 : Kesäkuu 26, 2022, 19:34:41 »
Vähän sellanen fiilis että rahat on menny huoran perseeseen.  :(
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Paikalla Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #10 : Kesäkuu 26, 2022, 23:47:29 »
Todellakin on ollut sen arvoista ❤️
Sellaisia naisia tavattu että huh huh, rahaa mennyt x - määrä ja nautintoa tullut jokaisesta reissusta jollain tavalla.
Ja sen arvoista tulee olemaankin, vielä ei parane lopettaa. Liian monta kiinnostuksen kohdetta vielä sekä muutama Must juttu kokeilematta 🤪

Kiitoksia arvon naiset, olette Ihania 🥰
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Jurtaani

  • Jr. Member
  • Viestejä: 67
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #11 : Kesäkuu 27, 2022, 10:42:29 »
Enpä kyllä edes viitsi lähteä laskemaan tai arvioimaan paljonko rahaa on mennyt. Tärkeintä sen suhteen on se, että sillä hetkellä on varaa. Menneisyydessä tuhoa tuilla rahoilla ei ole mitään merkitystä ellei se ole johtanut suuriin rahaongelmiin ja sen verran nyt ainakin vielä olen osannut hallita omaa rahankäyttöäni ettei siihen pisteeseen olla jouduttu. Itselläni on enemmän sellainen "ongelma" rahan suhteen että sen vastapainona, etten osaa säästää jos rahaa on vähän, en osaa myöskään tuhlata sitä jos on paljon. Näin ollen huoriin jää kyllä ihan riittävästi.

Kaiken kaikkiaan kivaa on ollut ja sellaisia kokemuksia saatu joita ei ilmaiseksi pääse kokemaan.

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #12 : Kesäkuu 27, 2022, 13:18:09 »
Hupakko maksaa saman mitä railakas ilta baarissa, mutta vain toisesta ei tuu morkkis ja jää vain hauskoja muistoja.

Kumpaa kaipaa joka viikko? Enpä ole enää baareissa käyny kyllä enää 🤔

Poissa Sutki67

  • Jr. Member
  • Viestejä: 89
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #13 : Kesäkuu 27, 2022, 20:32:02 »
Rahalla saa ja hevosella pääsee. Kukin tehköön omilla oravannahoilla mitä lystää, ei se ketään kiinnosta.
En usko ellen näe.

Poissa CoinMint

  • Full Member
  • Viestejä: 160
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #14 : Kesäkuu 27, 2022, 21:12:44 »
Tämä on ollut vähän niin kuin sijoitus toimintaa. Välillä tulee huonoja kokemuksia ja vähän parempi aina silloin tällöin. Mutta aina joskus tulee sellaisia kultakimpaleita joihin on mukava palata uudestaan muistoissa tai uudella asiakas käynnillä.


Eli pitkässä juoksussa ollaan plussan puolella

Poissa Naurava kulkuri

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #15 : Kesäkuu 27, 2022, 21:16:40 »
Kyllä! Joku voi vaikka tuhlata turhuuteen..minä en.
Ei tarvitse sitä kultaista vaimoa
kun on näitä rautaisia hupakoita!

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 477
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #16 : Kesäkuu 27, 2022, 22:01:00 »
George Besthän sen parhaiten laittoi: "I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest I just squandered." Eikä ollut mikään lintutieteilijä tuo herra... ;)

Poissa JuhaniH

  • Full Member
  • Viestejä: 108
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #17 : Kesäkuu 27, 2022, 22:08:39 »
On ollut ja toivottavasti jatkossakin tulee olemaan!  :behind:
Toki huonojakin kokemuksia on välillä kohdalle osunut, mutta onneksi ne ovat lähinnä satunnaisia. Siksi viime vuosina olenkin suosinut enimmäkseen suomalaisia hyväksi toteamiani ihanuuksia  :inlove:

Vuosien aikana rahaa mennyt varmaankin hyvän henkilöauton verran. Toisaalta ihan hyvä henkilöauto minulla nytkin on, enkä kahdella mitään tekisi.
Mistään muusta rahareiästä en ole joutunut luopumaan tämän reikäharrastuksen takia, joten senkään takia ei tarvitse morkkista minun potea. 

Elämästä pitää nauttia! 
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" kuten Suomalainen Legenda eläessään totesi!  :headbang:

Poissa Make

  • Full Member
  • Viestejä: 112
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #18 : Kesäkuu 27, 2022, 22:46:27 »
Suurimmassa osassa tapaamisista valitettavasti näin ei ole ollut. Reilusti yli sadan tuhannen euron tähän addiktioon on vuosikymmenten varrella mennyt. Ahdistusta yritetty purkaa ja itsetuntoa kohottaa. Paljon enemmän on harhalaukauksia kuin osumia. Turhan usein ns liukuhihnaa tullut koettua.

Kun löytäisi aina sellaisen palveluntarjoajan, joka tarjoaisi läheisyyttä, hellyyttä, kosketusta ja hyväksyisi minut sellaisena kuin olen sen tapaamisajan keston. Siitä olen valmis maksamaan ja palveluntarjoajan ulkonäkö on lopulta itselle aika vähämerkityksinen verattuna edellämainittuihin kriteereihin. Harvoin on tällaisia tullut vastaan…

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5153
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko se ollut sen arvoista?
« Vastaus #19 : Kesäkuu 28, 2022, 00:26:21 »
sellaisen palveluntarjoajan, joka tarjoaisi läheisyyttä, hellyyttä, kosketusta ja hyväksyisi minut sellaisena kuin olen sen tapaamisajan keston.

Ihan OT pahoittelut, mutta en voinut olla ihmettelemättä tätä. Kun jotenkin kuvittelisin, että tällaisia palveluntarjoajia nyt ei olisi vaikea löytää. Tuohan sinänsä on lähtökohta, hyväksyä asiakas ihan just sellaisena kuin hän on 🤔 Nyt vaan tarkkuutta valinnoissa jatkossa!

Pilkunnussijoille tarkennuksena: Toki mitään perseilyä ei hyväksytä.

Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.