Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tampereen tarjonta  (Luettu 696840 kertaa)

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (20)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #1220 : eilen kello 12:05:17 »
Lipstick on your dipstick

Kts.kalenteri

Poissa kasper8888

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #1221 : eilen kello 12:26:22 »
Kiitos JuliaK ! 

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (20)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #1222 : eilen kello 12:47:54 »
^Oleppa hyvä. Nyt tuli mieleen että taitaa omakin tekstini olla hieman päivityksen tarpeessa..

Ja kysymälläsi seudulla oon minäkin tosiaan, kiitos guuguuman😘
Lipstick on your dipstick

Kts.kalenteri

Poissa Ollin kuppi

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #1223 : eilen kello 17:54:57 »
Tervehdys. Osaisitteko suositella kaunista ja kokenutta rouvaa Tre-Nokia-Pirkkala-Ylöjärvi alueelta?
Helenasitre ilmoittelee hieronnan puolella naapurissa, mutta seksikin sujuu hyvin. En tosin tiedä, onko ensimmäinen kerta hieromalla joku edellytys, koska ei ilmoituksessa.

Siviilisäädystä en tiedä, mutta minusta paremman näköinen kuin kuvissa, ja palvelu laadukasta. Mukavakin vielä.

Poissa Pe Gu

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #1224 : eilen kello 21:04:00 »
Tervehdys. Osaisitteko suositella kaunista ja kokenutta rouvaa Tre-Nokia-Pirkkala-Ylöjärvi alueelta?
Helenasitre ilmoittelee hieronnan puolella naapurissa, mutta seksikin sujuu hyvin. En tosin tiedä, onko ensimmäinen kerta hieromalla joku edellytys, koska ei ilmoituksessa.

Siviilisäädystä en tiedä, mutta minusta paremman näköinen kuin kuvissa, ja palvelu laadukasta. Mukavakin vielä.

Ilmoittelee Ada-Sofia nimellä nainen etsii miestä osastolla.

Poissa FlamingSword

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #1225 : eilen kello 21:42:32 »
^Oleppa hyvä. Nyt tuli mieleen että taitaa omakin tekstini olla hieman päivityksen tarpeessa..

Kiinnostaisi itseä tietää paremmin millainen nainen tämä JuliaK on. Vaikuttaa ihan kivalta ja hauskalta naiselta foorumilla. Olisi kiva tietää paremmin myös Terttumaricasta kun ei ole kuvaakaan nähnyt :D Käyvätkö nämä naiset koskaan Satakunnassa keikalla? 

Poissa velihopea

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #1226 : eilen kello 22:22:40 »

Kiinnostaisi itseä tietää paremmin millainen nainen tämä JuliaK on. Vaikuttaa ihan kivalta ja hauskalta naiselta foorumilla. Olisi kiva tietää paremmin myös Terttumaricasta kun ei ole kuvaakaan nähnyt :D Käyvätkö nämä naiset koskaan Satakunnassa keikalla?

Kelaappas poika JuliaK:n rapsat esiin ja lue ne. Niissä on hyvää infoa, ihan riittävästi.

Sitten poika menee pankkiautomaatille, nostaa palvelurahaa ja bensarahaa. Jos on.

Laittaa sitten viestiä JuliaK:lle. Myönteisen palautteen saatuaan suuntaa Honda Monkeyn tai parhaassa Toyota Corollan keulan Nokialle. Lopun ohjaa kyllä JuliaK ihan itse, jos niin haluaa ;)

Poissa FlamingSword

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #1227 : eilen kello 23:20:30 »

Kelaappas poika JuliaK:n rapsat esiin ja lue ne. Niissä on hyvää infoa, ihan riittävästi.

Sitten poika menee pankkiautomaatille, nostaa palvelurahaa ja bensarahaa. Jos on.

Laittaa sitten viestiä JuliaK:lle. Myönteisen palautteen saatuaan suuntaa Honda Monkeyn tai parhaassa Toyota Corollan keulan Nokialle. Lopun ohjaa kyllä JuliaK ihan itse, jos niin haluaa ;)
Lol. Auto on Hyundai Tiburon RD2. Ja olen aina odottanut että palveluntarjoajat tulisivat Satakuntaan keikalle.