Mukavasti näkyy konttiin kertyneen tavaraa 

Uutiset:
Tässä on vanhempi kuva kun mulla oli pikkuletit. Mut nyt on siis sama väri ilman lettejä. Peppu vaan näkyy niin hyvin tässäLaitappas Selene tänne saitille muutama kuva ittestäs niin päästään vähän katteleen millanen mimmi on kyseessä.
Mmmmmmmm.... kyllä

Joo tuu ihmeessäTässä on vanhempi kuva kun mulla oli pikkuletit. Mut nyt on siis sama väri ilman lettejä. Peppu vaan näkyy niin hyvin tässäLaitappas Selene tänne saitille muutama kuva ittestäs niin päästään vähän katteleen millanen mimmi on kyseessä.
Mmmmmmmm.... kyllä
Joo o, mmmm joko saa tulla käymään?
voisit vähän piristää mun päivää
Kokoo noita kuvia tänne sun albumiin niin saa kattella niitä kootusti.Se on hyvä idea. Kunhan käyn siellä valokuvaajalla ens vkolla niin saan tänne sit kans laitettua.
#1 kriteeri minulle, tamperelaiselle joukkoliikenteen varaan laskevalle Y-sukupolven amatööriturskalle on, että hurvittelemaan pääsee ratikalla.
Hinnalla ja ulkonäöllä ei ole väliä, kunhan on halpa ja hyvännäköinen.
Sowhat

Nauttii muiden arvostusta
Kun ei ole aikoihin tullut enää kotikulmilla käytyä huorissa niin vieläkö ulkkarit majailevat niissä kahdessa talossa Kyttälässä?Siihen lähikulmille usein reissu johtaa. Ratikkapysäkki ja pankkiautomaatti ihan vieressä, eli optimaalinen sijainti.
Subm81
Kelpo kaveri
Sowhat

Nauttii muiden arvostusta