Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tampereen tarjonta  (Luettu 281905 kertaa)

Poissa lprman1

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 451
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #40 : Toukokuu 28, 2020, 16:21:55 »
^54kg...ei hyvää päivää...  :o Tuon mittaiselle naiselle aivan liian vähän.
Tiede on populismin pahin vihollinen.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #41 : Toukokuu 28, 2020, 16:31:27 »
^ Sehän on vain hyvä, että löytyy kotimaista tarjontaa tällaisessakin kokoluokassa.

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #42 : Toukokuu 28, 2020, 22:38:28 »
^54kg...ei hyvää päivää...  :o Tuon mittaiselle naiselle aivan liian vähän.

Ihan perinteiset missin ja monen (nuoren) naisen mitat.

Poissa Heka75

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #43 : Kesäkuu 01, 2020, 16:09:49 »
Tänään tuli tavattua ensimmäistä kertaa Ihana Lotta ja ihanaa oli. Äärimmäisen kaunis nainen ja hyvää palvelua kaikin puolin. Lotta ei turhia lörpötellyt, mutta en minäkään ensisijaisesti juttukaveria vailla ollut. Uskon että otan yhteyttä toistekin.

Poissa defqon

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #44 : Kesäkuu 01, 2020, 21:02:17 »
Kukaan tavannut tuota Alidaa joka usein näkyy Tampereella olevan? Rapsaa ei oikein ikinä ole.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #45 : Kesäkuu 01, 2020, 21:31:52 »
^Rapsaa ei ole. Jos kiinnostaa niin mene käymään ja tee sinä se.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #46 : Kesäkuu 03, 2020, 19:53:39 »
Alma the hottis Tampereella. Vahva suositus jos kaunis ja mukava tsekitär kiinnostaa. Ja miksei kiinnostaisi 8)

Poissa Vieras0080

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #47 : Kesäkuu 05, 2020, 17:02:56 »
Iltapäivälehden lööppi revitteli eilen, että tiedossa on kaikkien aikojen seksikesä. Vielä kun Lähetyssaarnaaja oli suosituksensa antanut niin pitihän sitä elää lööppiä todeksi ja käydä tapaamassa Almaa. Kohtaamisesta muodostuikin sitten varsin erikoinen kokemus.
Tyttö on kaikin tavoin pieni ja siro ja pistää turskan hyvällä tavalla niin sanotusti ahtaalle. Itse toiminnassa Alma tietää tarkkaan mitä tekee ja tekee sen kaiken oikein miellyttävällä tavalla.
Näillä mentiin ensimmäiset vajaa 10 minuuttia. Sitten hänen puhelimensa piippasi.
Tyttö nousi ratsailta ja sanoi, että on aivan puhki. Ja alkoi räpeltää kännykkäänsä. Minä olin aivan haavi auki, että mitä ihmettä täällä tapahtuu. Hetken päästä tyttö palasi sänkyyn ja jatkoimme lähetyssaarnaajassa vajaan minuutin kunnes tyttö totesi, että hänen pitäisi soittaa puhelu. Pyysin Almaa ystävällisesti odottamaan hetken ja kääntymään, jonka jälkeen annoin hänelle suoran palautteen takaapäin itselleni varsin epätavallisen voimakkain ottein. Tämän palautteen Alma otti oikein hyvin vastaan.
Rappukäytävässä katsoin kelloa. Varatusta puolen tunnin ajasta oli kulunut 20 minuuttia, sisältäen suihkun ennen ja jälkeen ja kaiken muun edellä kuvatun. Nopeaa on toiminta, ajattelin. Minua ei edes harmittanut sillä seksi oli kuitenkin aivan erinomaista. Ihmettelemään ja naureskelemaan jäin mielessäni vain sitä, mitä kaikkea näillä retkillä oikein saa kokea. Tulen varmaan aina muistamaan lähikontaktissa korvaani kuiskatun lauseen: ”Minun pitäisi soittaa puhelu”. 😂😂😂
Tämän kokemuksen perusteella Almaa voi edelleen suositella yhdeksi seksikesän varteenotettavista kokemuksista. Hänellä on omat vahvat avunsa, mutta palveluasenteessa asiakas ei todellakaan ole joka hetki keskiössä.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #48 : Kesäkuu 05, 2020, 17:27:29 »
Alma on hyvä mimmi, mutta arvelen ja jopa tiedän, että pinna alkaa olemaan tiukalla kun on ollut Suomessa yhtäjaksoisesti useamman kuukauden. Ensi viikolla neito pääsee Prahan nurkille tosin hankalan lento/bussi reissun jälkeen ja kotiinsa pitkästä aikaa.

Lupasi palata taas jossain välissä Suomeen.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 05, 2020, 17:29:02 kirjoittanut Lähetyssaarnaaja »

Poissa Vieras0080

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #49 : Kesäkuu 05, 2020, 18:26:04 »
Allekirjoitan tuon, että Alma on loppujen lopuksi hyvä mimmi. Ja tosiaan on ollut Suomessa koko koronakevään, joten alkaa varmasti pinna olemaan tiukalla meikäläisten kanssa. Ja tämä sama pätee varmasti varsin moneen ulkkariin tällä hetkellä. Kevään tour on on ollut todella pitkä kun rajat ovat olleet kiinni. Kotiin on toki ollut mahdollisuus palata, mutta takaisin Suomeen ei.
Minulta Alma kyseli mökkiä vuokralle lähiviikkoina hauskanpitoon kavereidensa kanssa. No eihän minulle sellaista ole, mutta tämän perusteella minulle jäi käsitys, että ei olisi hetkeen palaamassa Tšekkiin. En tiedä. Noissa mahdollisissa mökkijuhlissa silti ihan mielelläni voisin kuvitella olevani läsnä. 😁

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #50 : Kesäkuu 05, 2020, 18:30:12 »
^Ei ole mullakaan kuin yksi mökki eikä sitä vuokrata edes hänelle :D
Kyllä hän on ensi viikolla lähdössä.Uskon tähän kun näin kerta kertoi.

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #51 : Kesäkuu 05, 2020, 21:04:56 »
^Huorat kertoo mitä ikinä kukin haluaa kuulla.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #52 : Kesäkuu 06, 2020, 00:02:11 »
^En minä halua hänen lähtevän.

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 635
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #53 : Kesäkuu 08, 2020, 00:48:00 »
Allekirjoitan tuon, että Alma on loppujen lopuksi hyvä mimmi. Ja tosiaan on ollut Suomessa koko koronakevään, joten alkaa varmasti pinna olemaan tiukalla meikäläisten kanssa. Ja tämä sama pätee varmasti varsin moneen ulkkariin tällä hetkellä. Kevään tour on on ollut todella pitkä kun rajat ovat olleet kiinni. Kotiin on toki ollut mahdollisuus palata, mutta takaisin Suomeen ei.
Minulta Alma kyseli mökkiä vuokralle lähiviikkoina hauskanpitoon kavereidensa kanssa. No eihän minulle sellaista ole, mutta tämän perusteella minulle jäi käsitys, että ei olisi hetkeen palaamassa Tšekkiin. En tiedä. Noissa mahdollisissa mökkijuhlissa silti ihan mielelläni voisin kuvitella olevani läsnä. 😁

Lähtee ensi viikolla kotiin, mökki on vuokrattu parin kuukauden päähän eikä kyseessä ole mitkään hupakkobileet
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #54 : Kesäkuu 09, 2020, 15:46:44 »
Kukaan tavannut tuota Alidaa joka usein näkyy Tampereella olevan? Rapsaa ei oikein ikinä ole.
No nyt tulee. Tämän päiväisen oharin jälkeen lähdin kaupunkiin tyyliin, että "aivan sama," kun vaan joku. Tällä asenteella harvoin taivaankappaleet ovat suotuisassa asennossa ja niin kävi nytkin. Soittelin Ramonalle, varasin ajan ja paikalla oli myös toinen tyttö eli tämä Alida. Ramona kyseli kiinnostaisiko kimppa ja olin heti valmis.
Neidot ovat muodollisesti päteviä, mutta siihen se sitten jääkin.Ramona ei paljoa enkkua puhu, mutta yritti edes ja oli muutenkin ystävällinen jota taas Alida ei oikein ollut. Hänelle jouduin lähes hakemaan evankelis-luterilaisen seurakunnan virastotalolta sukuselvityksen olenko suomalainen vaiko en ;D

No ei siitä isompaa vänkäystä kuulunut, neidot sänkyyn ja ns.hommiin. Saarnattiin, leikittiin koiraa, hieroin neitojen rintoja ja laukesin kun saarnasimme Ramonan kanssa.

Juttukin alkoi luistaa kun kyselin Elena Alexandra Aposteleanusta.Kumpikin neidoista tuntui olevan ns.fani.

Lisätään vielä vähän hauskuuttakin. Neidoilla oli asunnossaan lieden uuni päällä hehkuttamassa"kun on niin kylmä" ja se sijaitsi tässä samassa huoneessa jossa irstailimme.

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 09, 2020, 15:56:34 kirjoittanut Lähetyssaarnaaja »

Poissa 88miuku88

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #55 : Heinäkuu 15, 2020, 02:38:22 »
Sofia s19 kokemuksia? Onko rahan väärti?

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 635
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #56 : Heinäkuu 15, 2020, 06:04:25 »

Missähän ilmoittelee?
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #57 : Heinäkuu 15, 2020, 11:56:57 »
^^ Kokemuksistani olen kirjoittanut tähän samaan ketjuun.Ilmoitusta en kyllä naapurista löytänyt.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 15, 2020, 11:59:51 kirjoittanut Lähetyssaarnaaja »

Poissa Massimon

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #58 : Heinäkuu 29, 2020, 08:06:45 »
Onko kenelläkään kokemusta naapurin goottityttö Sarasta?

Millainen tapaus?

Poissa Lipittäjä

  • Full Member
  • Viestejä: 108
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #59 : Heinäkuu 29, 2020, 10:08:13 »
Saran kanssa s:postia vaihdeltu muutamaan otteeseen. Onnistuu ilmeisesti hieman kovempikin meno lisämaksusta. Hintataso hieman kova eka kerta tapaamiselle.