Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tampereen tarjonta  (Luettu 297556 kertaa)

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #100 : Syyskuu 02, 2020, 20:01:22 »
Kannattaa välttää naapurissa yh-Tampereella nimimerkillä ilmoittelevaa typykkää.Vonkaa aivan pirusti kasvo kuvia,ym tietoja mutta mikään ei etene vaikka niitä laittaa.Itse laitoin muutamia mutta en nyt niin hyviä että niistä voisi hyvin tunnistaa.
Tulin juuri häneltä, että kyllä sinne aina joku pääsee vaikka tapaakin ainoastaan alle 40-vuotiaita äijiä ;)

Ihan niin tää ei mennyt kun piti, mutta kuitenkin. Sovimme puolen tunnin sekstailusta, mutta vajaata paria tuntia ennen tapaamista tuli viesti, että "tais menkat alkaa".Olin jo päättänyt katsoa homman loppuun ja ehdotin käsihoitoa ja suikkaria ja pääsimme hinnasta yhteisymmärrykseen.

Turhaan neito ei ilmossaan mainitse olevansa ujo sillä sitä hän on. Runkkailua ensiksi ja neidon silareiden hyväilyä ja lopuksi owo,cim ja swallowing. Siinä se jutska lyhykäisyydessään.

Lisätään nyt vielä, että mitään kuvia en lähettänyt ettei tule väärinkäsityksiä.

Poissa Vikke1967

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #101 : Syyskuu 02, 2020, 21:22:06 »
Kannattaa välttää naapurissa yh-Tampereella nimimerkillä ilmoittelevaa typykkää.Vonkaa aivan pirusti kasvo kuvia,ym tietoja mutta mikään ei etene vaikka niitä laittaa.Itse laitoin muutamia mutta en nyt niin hyviä että niistä voisi hyvin tunnistaa.
Tulin juuri häneltä, että kyllä sinne aina joku pääsee vaikka tapaakin ainoastaan alle 40-vuotiaita äijiä ;)

Ihan niin tää ei mennyt kun piti, mutta kuitenkin. Sovimme puolen tunnin sekstailusta, mutta vajaata paria tuntia ennen tapaamista tuli viesti, että "tais menkat alkaa".Olin jo päättänyt katsoa homman loppuun ja ehdotin käsihoitoa ja suikkaria ja pääsimme hinnasta yhteisymmärrykseen.

Turhaan neito ei ilmossaan mainitse olevansa ujo sillä sitä hän on. Runkkailua ensiksi ja neidon silareiden hyväilyä ja lopuksi owo,cim ja swallowing. Siinä se jutska lyhykäisyydessään.

Lisätään nyt vielä, että mitään kuvia en lähettänyt ettei tule väärinkäsityksiä.


Aika lyhyt kierto typykällä,ilmoitti minulle viime tipassa 17.8 että menkat alkoi ei pysty tapaan :D
Silti tämä pitää ilmoitustaan edelleen niin kuin silloinkin kun väitti vaivojen alkaneen.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 02, 2020, 21:30:08 kirjoittanut Vikke1967 »

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #102 : Syyskuu 02, 2020, 21:46:25 »
^Se on sellaista, mutta ah...niin mielenkiintoista. Kyllä tää punttitreenit voittaa harrastuksena.

Poissa luottomies

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #103 : Syyskuu 03, 2020, 09:20:41 »
Onko tietoa naapurin puolella ilmoittavasta Bellasta? Kuvien perusteella mielenkiintoinen tapaus.

Poissa Jupe74

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #104 : Syyskuu 03, 2020, 13:57:00 »
Moi, onko kenelläkään kokemusta otsikolla "Ajelulle mennäänkö" ja nimimerkillä "Sinun Mirrisi" naapurissa ilmoittelevasta neitosesta?
En löytänyt rapsoja, mutta jos jollain on kokemusta olis kiva kuulla, kiitos,

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #105 : Syyskuu 05, 2020, 14:26:59 »
Muutamaan kertaan olen puhelimessa todennut, että kertomasi kaltainen vastaanotto saattaisi olla luvassa. Olen jättänyt nämä väliin. Hiukan pelisilmää ja valikointia, niin ihania kotimaisia naisia kyllä löytyy.
Ei Iris puhelimessa mitenkään tavallisesta hupsukasta poikkea. Ihan normaalille kuulosti ja sen verran jäi houkuttelemaan, että saatan jopa käydä tilanteen ihan livenä tarkistamassa.

Ei muuta kun kokeileen, kerro miten kävi

Olen nyt kohta viikon verran koittanut saada tapaamista aikaiseksi, mutta heitän rähinärukkaset nyt mäkeen ja luovutan. Joku raja kuitenkin tulee vastaan ja kyllä minäkin alan päätymään kannalle, että ainakin jonkinlaisia ongelmia hänellä täytyy olla.

Neidillä ei näyttäisi olevan ajankulusta mitään käsitystä. Esim. soitan sulle hetken kuluttua tarkoittaa hänellä  ettei soittoa ole tullut vielä kolmenkaan tunnin kuluttua ja taas väliin ollaankin kaupungilla vaikka piti olla kotona.Onneksi on maanantaina taas treffit sporttitytön kanssa 150€/3 h ;)

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 642
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #106 : Syyskuu 05, 2020, 18:15:45 »
Moi, onko kenelläkään kokemusta otsikolla "Ajelulle mennäänkö" ja nimimerkillä "Sinun Mirrisi" naapurissa ilmoittelevasta neitosesta?
En löytänyt rapsoja, mutta jos jollain on kokemusta olis kiva kuulla, kiitos,

Neidillä ilmeisesti kiireitä, pari päivää sitten laitoin viestiä, mutta vastausta ei ole tullut.
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Vikke1967

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #107 : Syyskuu 05, 2020, 21:43:12 »
Kannattaa välttää naapurissa yh-Tampereella nimimerkillä ilmoittelevaa typykkää.Vonkaa aivan pirusti kasvo kuvia,ym tietoja mutta mikään ei etene vaikka niitä laittaa.Itse laitoin muutamia mutta en nyt niin hyviä että niistä voisi hyvin tunnistaa.
Tulin juuri häneltä, että kyllä sinne aina joku pääsee vaikka tapaakin ainoastaan alle 40-vuotiaita äijiä ;)

Ihan niin tää ei mennyt kun piti, mutta kuitenkin. Sovimme puolen tunnin sekstailusta, mutta vajaata paria tuntia ennen tapaamista tuli viesti, että "tais menkat alkaa".Olin jo päättänyt katsoa homman loppuun ja ehdotin käsihoitoa ja suikkaria ja pääsimme hinnasta yhteisymmärrykseen.

Turhaan neito ei ilmossaan mainitse olevansa ujo sillä sitä hän on. Runkkailua ensiksi ja neidon silareiden hyväilyä ja lopuksi owo,cim ja swallowing. Siinä se jutska lyhykäisyydessään.

Lisätään nyt vielä, että mitään kuvia en lähettänyt ettei tule väärinkäsityksiä.

Eilen kävin,ihan ok tapaus vaikka todellakin arka vaikka itse touhussa kohtuudella mukana.
Oli ilmeisesti lyhyet vaivat jos alle 2vrk vaan kesti mutta kai se jollain niinkin menee.
Ite yli 50 ja se ei ongelma ollut hänelle.

Poissa Vieras0080

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #108 : Syyskuu 06, 2020, 20:31:56 »
Valentina Sweet, RE:lla olevan ilmoituksen mukaan 25 v. slovakki. Onko kenelläkään kokemuksia hänestä? Kuvien perusteella oikein mielenkiintoinen tuttavuus. Upeat kuvat herättävät kuitenkin mielessäni kysymyksen siitä onko tämä totta ollenkaan.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 06, 2020, 20:36:27 kirjoittanut MrPeg »

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1190
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #109 : Syyskuu 07, 2020, 00:40:54 »
Onko kellään kokemusta typystä nimeltä Meiju tai Meijusi? Yritin tavoittaa häntä sähköpostilla joskus alkukesästä, mutta en saanut vastausta. Hiljattain yritin uudelleen Kik-sovelluksen kautta, mutta eipä tärpännyt silloinkaan. Mustavalkoisten kuvien perusteella nätti tyttö ja tekstin mukaan olisi ilmeisesti persettäkin tarjolla. Ilmoitus on näkynyt naapurissa jo pitkään, joten luulisi tytön olevan ns. tosissaan liikkellä. Mutta mitenpä näistä tietää, ei kai mitenkään.

Poissa herra48

  • Hero Member
  • Viestejä: 745
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #110 : Syyskuu 07, 2020, 11:33:50 »
Kerran piti tavata, mut puihin meni. En oo uudestaan yrittäny. Kerta riittää mulle. Siis tarkennuksena likka teki oharit

Poissa Mansen Keihäs

  • Full Member
  • Viestejä: 144
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #111 : Syyskuu 07, 2020, 14:52:58 »
Onko kellään kokemusta typystä nimeltä Meiju tai Meijusi? Yritin tavoittaa häntä sähköpostilla joskus alkukesästä, mutta en saanut vastausta. Hiljattain yritin uudelleen Kik-sovelluksen kautta, mutta eipä tärpännyt silloinkaan. Mustavalkoisten kuvien perusteella nätti tyttö ja tekstin mukaan olisi ilmeisesti persettäkin tarjolla. Ilmoitus on näkynyt naapurissa jo pitkään, joten luulisi tytön olevan ns. tosissaan liikkellä. Mutta mitenpä näistä tietää, ei kai mitenkään.

Itse kans koittanut monta kertaa saada tapaamista aikaan mutta hieman tuntuu olevan haastavaa jo siksikin ettei hänellä ole paikkaa eli autohommiksi menee. Hintataso aika pitkälti samaa luokkaa kuin kauniilla Tsekittärellä hotellissa joten aika helppo päätös kummalle menee.
Perjantaina vastasi minulle KIKin kautta että iltapäivisin ja iltaisin on tavoitettavissa paremmin. Mukava olisi kyllä kuulla typsyn osaamis tasosta yms

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 533
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #112 : Syyskuu 09, 2020, 07:50:16 »
Millainen sää Mansessa? Tarviiko pakata vaatetta matkaan?
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa. Mihin tulisin seuraavaksi keikalle?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15247
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #113 : Syyskuu 09, 2020, 08:02:29 »
^
https://www.ilmatieteenlaitos.fi/saa/tampere

Pääsääntöisesti olet kuitenkin alasti.... ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 533
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #114 : Syyskuu 09, 2020, 14:39:51 »
Todennäköisesti! Ja ohareista päätellen yksin ja kylmissäni.
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa. Mihin tulisin seuraavaksi keikalle?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #115 : Syyskuu 09, 2020, 15:05:03 »
Todennäköisesti! Ja ohareista päätellen yksin ja kylmissäni.

Anteeksi tyhmä kysymykseni ohareisiin liittyen. Sinun allekirjoituksessa lukee Mansessa 10.-11.9.
Tänään on vasta 9.9.?

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 533
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #116 : Syyskuu 09, 2020, 15:14:48 »
Lasken ohareiksi myös päivää ennen perutut :) ;D
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa. Mihin tulisin seuraavaksi keikalle?

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #117 : Syyskuu 09, 2020, 15:31:12 »
^ Jos itse joudut perumaan vuorokautta aiemmin niin asiakas voi sanoa sinun tehneen oharin?

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 642
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #118 : Syyskuu 09, 2020, 15:32:44 »
^ Jos itse joudut perumaan vuorokautta aiemmin niin asiakas voi sanoa sinun tehneen oharin?

Asiakas on aina väärässä
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 533
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #119 : Syyskuu 09, 2020, 15:37:56 »
Anteeksi, sanotaan sitten, että myöhäinen peruutus :) Itse en kyllä jättäisi peruutusta näin viime tinkaan, mutta kukin tavallaan :)

Nellis
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa. Mihin tulisin seuraavaksi keikalle?