Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kysymys palveluiden tarjoajille  (Luettu 12601 kertaa)

Poissa NeitiRubens

  • Jr. Member
  • Viestejä: 69
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #40 : Marraskuu 29, 2022, 01:31:00 »
Meinasinkin kysyä aiemmilta vastaajilta että miten se toisen "kiinni pitäminen" oikein perustellaan jos itse kuitenkin jatkaa sitä hommaansa, aika epätasa-arvoinen lähtökohta. Mutta kysymättä näköjään tuli vastauskin että ei aina palveluntarjoaja ole "vapaamielinen" tms.

Onneksi hätiin tuli pari niitä vapaamielistäkin vastausta jotka pelastivat kaukaisen unelmani vapaamielisestä palveluntarjoajasta tyttöystävänä :)

Siinä on se ero, että PT tekee työtä ja hoitaa asiakkaita, eikä omia halujaan tyydytä. Toki niinkin voi käydä vahingossa, mutta se tuskin on kovinkaan monen PT:n ensisijainen ajatus. Joten onhan se aika epäreilua jos nainen työssään tyydyttää asiakkaita, ja puoliso käy tyydyttämässä omia halujaan. Mitäs tasa-arvoista siinä nyt sitten on?


Mutta tosiaan, ihmisiä on erilaisia, jotkut on yksiavioisia ja toiset polyamorisia. Se kai se on tärkeintä, että löytyy oikea kumppani, jonka kanssa voi sopia molemmille sopivat pelisäännöt. Tärkeintä  on myös luottamus, rehellisyys ja ennen kaikkea avoimuus ja läpinäkyvyys.

Itse kun tapailin aikoinaan monta vuotta yhtä miestä, niin käytiin yhdessä muun muassa strippipaikoissa, privakopeissakin
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 29, 2022, 01:41:03 kirjoittanut NeitiRubens »
Aikuinen nainen rehevään makuun Helsingissä
Virtuaalisesti Fanslyssä noin 600 kuvaa ja yli 180 videoo kiimasta matskuu

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #41 : Joulukuu 26, 2022, 17:47:27 »
Ei tuo mitenkään mahdoton ajatus ole. Ja koska olen hupakko ja muutoinkin tahdon pitää suhteeni avoimina, mies saisi kyllä jatkaa maksullisilla käyntiä jatkossakin niin halutessaan. Koska minähän en tätä hommaa kenenkään tähden lopeta.

Nyt justiinsa mulle riittää kyllä kumppaniksi vallan mainiosti oma karhusein. ❤️ Ei ole kiinnostusta romanttisessa mielessä muihin suuntiin. Eikä kyllä sen puoleen olisi aikaakaan mitään muita intiimejä suhteita tässä ylläpitää. Yhdessäkin on jo ihan tarpeeksi.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 26, 2022, 17:54:27 kirjoittanut Freyja »
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #42 : Joulukuu 26, 2022, 17:49:47 »
Jatkampa vähän aihetta liipaten,  että mikä erottaa työn ja vapaa-ajan Pt:llä? Onkos se muu kuin raha?

Esimerkiksi tapaat vaikka baarissa jonkun kivan miehen ja siitä menette jatkoille,  niin lopputulos on kaiketi sama kuin arkisin (yleensä) asiakkaita vastaanottaessa eli 👉👌?

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn ja anteeksi jos kysymys on tyhmä🙉🙈

Edit:vai onko PT koskaan lomalla😅

Työ on suureksi osaksi (myös) asiakaspalvelua, siviilielämän jutut eivät.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #43 : Kesäkuu 13, 2023, 04:25:17 »
Voisin seurustella ihmisen, joka on käynyt maksullisissa, kanssa. En kyllä tykkäisi että kumppanini kävisi maksullisissa suhteen aikana.
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #44 : Heinäkuu 07, 2023, 13:41:11 »
Moi kaikille!

Olen sinkku vuosieni aikana törmännyt useamman kerran erilaisissa deitti sovelluksissa palveluntarjoajiin ja osan kanssa mätsättykin.
Tuttuja on tullut vastaan ihan tältä sivulta ja myös ulkomaalaisia muilta sivustoilta, joten en ole deittikeskusteluissa avannut ammattikysymys aihetta vaan rauhassa odottanut, josko keskustelu menisi niin pitkälle. :)

Nyt sitten heräsi lähemminkin kysymys, että olisitko palveluntarjoajana valmis deittailemaan tai seurustelemaan henkilön kanssa, joka käy/on käynyt maksullisissa tai paljastuisi jossain vaiheessa esim omaksi vanhaksi asiakkaaksesi?

Ihan kaikissa suhteissahan molempien historia on historiaa, ja on aika harvoja asioita mitkä aiheuttaisi mussa reaktion, etten voisi seurustella jonkun kanssa pelkästään hänen historiansa takia. Sanoisin että mieluummin elämää enemmän kokenut, kuin joku joka käynyt vain siinä postilaatikolla.

Suhteessa taas kukin pari tietysti sopii säännöt keskenään, ja siinä mä olen hyvin ehdoton että rehellinen pitää olla. Suhteen aikanakin mun puolesta toinen saa tehdä hyvinkin paljon asioita, mutta salailu on sitten täysin no-no.
Seksi ei ole asia josta mä hermostuisin laisinkaan, ja olen miehilleni kautta aikojen sanonutkin, ettei mun puolelta siinä ole mitään sääntöjä/rajoja. On olemassa paljon pahempia petoksia, kuin se jos joku nyt nusaisee jotakuta. Tosi merkityksetön asia loppupeleissä.
Seurustelukumppanini eivät ole olleet ihan yhtä vapaamielisiä asian suhteen.

Mutta mitä horoiluun tulee, niin sen tän duunin aikaiset suhteeni ovat ymmärtäneet juuri niin kuin pitääkin, eli duunina.
Tuosta jos keskustellaan, niin osuvampaa olisi keskustella voiko parisuhteessa kieltää toista tekemästä työtään/asettaa toisen työnteolle jotain rajoja/sääntöjä?
Uskon että monenlaiset duunit aiheuttavat parisuhteissa kitkaa - on pitkiä työmatkoja, tehdään pitkää päivää, työn takia ei jakseta enää mitään himassa, ollaan super stressaantuneita, lomia ei saada soviteltua samaanaikaan yms. Vaikeita juttuja.
Horoilussa taas monia noista ehkä tyypillisimmistä duunien ongelmista ei ole.  :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 338
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #45 : Heinäkuu 17, 2023, 12:25:06 »
Mielikuva siitä et palveluntarjoaja ja hänen mihensä aamutuimaa istuskelevat pöydän äärellä ja kahvia hörppäilessä kattelevat päivän kalentereitaan ja isännällä on tiedossa neljä ilmalämpöpumpun asennusta ja emäntä tuumaa kaas että mulla tulee tänää 3 vakkaria ja aattelin myöhemmi vähä aikaa päivystää 😁 illalla sir kysellää kuulumiset ja toinen puhelee että ku raskaanpäivän tulos on kipeet olkapäät ja toinen että perhana ku lipsahti lujasti 😅




Noh, tämä on aik lähellä mun arkea kun olen oman puolisoni kanssa (ei asuta yhdessä). Herätään, keitetään aamukahvit, mä syön aamupalaa ja kumpikin istutaan koneella. Hän katsoo naapurista/ST:ltä ja TosiEskosta uudet hupakot ja mie vastailen työsähköposteihin :D ollaan polyjä, mä saan huorata ja hän saa käydä huorissa, hyvin toimii. Paras suhde missä kumpikaan ikinä ollut. Molempien ensimmäinen avoin suhde.

Jatkampa vähän aihetta liipaten,  että mikä erottaa työn ja vapaa-ajan Pt:llä? Onkos se muu kuin raha?

Esimerkiksi tapaat vaikka baarissa jonkun kivan miehen ja siitä menette jatkoille,  niin lopputulos on kaiketi sama kuin arkisin (yleensä) asiakkaita vastaanottaessa eli 👉👌?

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn ja anteeksi jos kysymys on tyhmä🙉🙈

Edit:vai onko PT koskaan lomalla😅

Hmmm…erittäin kummallinen kysymys. Tietenkin seksin myyjällä on vapaa-aikaa ja lomia, sehän on yksi suurimmista syistä olla tässä hommassa 😜

Puhelimen saa äänettömälle tai kiinni, ilmoituksen saa otettua pois, sähköpostia ei tarvitse katsoa…



Oon mä lomalla, tai no, en lomaile mutta vapaata pidän. Ja kyllä siviiliseksi on erilaista on työseksi. Asiakkaan kanssa mulle tärkeintä on asiakkaan halut, tyydytys ja nautinto. Siviilissä haluan tyydyttää (myös) itseäni. Mulla on sen verran asiakkaita, etten koe tarvetta ns ''etsiä'' siviilipanoja lisäksi, mutta kyllä niitä välillä osunut kohdalle vaikken ole etsinyt, ja en nyt laske puolisoa tähän. On mulla yksi sellainen tuttu, jonka kanssa suhde perustuu aivan muulle kun seksille, mutta joskus pannaan kun siltä tuntuu.

Eli voin oikein hyvin seurustella ihmisen kanssa joka käy huorissa, ja tietty mun täytyy saada huorata myös. Toki on meillä sääntöjäkin, muttei mitään liian vaikeaa :)
Keikat kalenterissa !
YLIVIESKASSA Torstaina 28.3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa IirisFIN

  • Newbie
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 44
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #46 : Heinäkuu 27, 2023, 21:03:14 »
Todellakin voisin, ja meillä onkin avoin suhde miehen kanssa, jonka olen tavannut työni kautta. Ollaan pidetty yhtä 4 vuotta ja syksyllä ollaan menossa naimisiin.

Mun mielestä on vain mun etu, että hänellä on kokemusta erilaisista naisista. Hänelle on itselleenkin selkeytynyt, mitä todella haluaa naiselta ja seksiltä.

Nyt tilanne on se, että avoin suhde rajautuu lähinnä minun seksin myymiseen ja hänen palveluiden käyttöön sekä yhteisiin kimppoihin. Meillä on nykyään niin käsityskyvyn ylittävää, upeaa seksiä keskenään, ettei vapaa-ajalla ole tarvetta etsiä muuta seksiseuraa ainakaan tällä hetkellä. Varsinkin kun yhteinen aika on muutenkin kortilla.

Parhaimmillaan avoin suhde (eli meidän tapauksessa palveluiden tarjoaminen ja ostaminen) lisää kipinää. Mies saa myös toteuttaa sellaisia fantasioita, jotka ei mua kiinnosta tai joita en pysty tarjoamaan. Kärsin myös haluttomuudesta yhdessä kohtaa, jolloin oli helpotus sopia asiasta.

Mutta joskus tuntuu vaikealta ja raskaalta. Monimutkaiselta. Tosin niin varmaan kaikki suhdemuodot.

Kerran aloin itkeä, kun mies kertoi käyttäneensä 1500 e yöhön toisen pt:n kanssa, kun olin työreissussa toisessa kaupungissa. Olin mustasukkainen ja loukkaantunut ja huusin, ettet ikinä ole muhun laittanut niin paljon rahaa kerralla (mikä oli siis paskapuhetta, mutta olin loukkaantunut siitä että valitsi tunnin visiitin sijaan yön). Ajattelin oikeasti siinä hetkessä, että miten törkeä paskanaama, kun ei ostanut vaikka mulle laukkua sillä summalla (olen vitun ihastuttava, tiedän).  Mutta siis iso rahahan se oli ja vaikka mulla on yleensä aika vankka itsetunto, niin mietin et mikä sai laittamaan juuri tähän naiseen sellaisen summan.

Mustasukkaisuutta on siis joskus, puolin ja toisin. Mutta menettämisen pelkoa ei koskaan.

Meni vähän aiheen vierestä mut tällaisia mietteitä. 😄
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 27, 2023, 21:05:53 kirjoittanut IirisFIN »
📍Helsinki
❤️ Myös Erikan kanssa

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 338
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #47 : Heinäkuu 30, 2023, 20:25:27 »
Todellakin voisin, ja meillä onkin avoin suhde miehen kanssa, jonka olen tavannut työni kautta. Ollaan pidetty yhtä 4 vuotta ja syksyllä ollaan menossa naimisiin.

Mun mielestä on vain mun etu, että hänellä on kokemusta erilaisista naisista. Hänelle on itselleenkin selkeytynyt, mitä todella haluaa naiselta ja seksiltä.

Nyt tilanne on se, että avoin suhde rajautuu lähinnä minun seksin myymiseen ja hänen palveluiden käyttöön sekä yhteisiin kimppoihin. Meillä on nykyään niin käsityskyvyn ylittävää, upeaa seksiä keskenään, ettei vapaa-ajalla ole tarvetta etsiä muuta seksiseuraa ainakaan tällä hetkellä. Varsinkin kun yhteinen aika on muutenkin kortilla.

Parhaimmillaan avoin suhde (eli meidän tapauksessa palveluiden tarjoaminen ja ostaminen) lisää kipinää. Mies saa myös toteuttaa sellaisia fantasioita, jotka ei mua kiinnosta tai joita en pysty tarjoamaan. Kärsin myös haluttomuudesta yhdessä kohtaa, jolloin oli helpotus sopia asiasta.

Mutta joskus tuntuu vaikealta ja raskaalta. Monimutkaiselta. Tosin niin varmaan kaikki suhdemuodot.

Kerran aloin itkeä, kun mies kertoi käyttäneensä 1500 e yöhön toisen pt:n kanssa, kun olin työreissussa toisessa kaupungissa. Olin mustasukkainen ja loukkaantunut ja huusin, ettet ikinä ole muhun laittanut niin paljon rahaa kerralla (mikä oli siis paskapuhetta, mutta olin loukkaantunut siitä että valitsi tunnin visiitin sijaan yön). Ajattelin oikeasti siinä hetkessä, että miten törkeä paskanaama, kun ei ostanut vaikka mulle laukkua sillä summalla (olen vitun ihastuttava, tiedän).  Mutta siis iso rahahan se oli ja vaikka mulla on yleensä aika vankka itsetunto, niin mietin et mikä sai laittamaan juuri tähän naiseen sellaisen summan.

Mustasukkaisuutta on siis joskus, puolin ja toisin. Mutta menettämisen pelkoa ei koskaan.

Meni vähän aiheen vierestä mut tällaisia mietteitä. 😄


Mullakin välillä vähän kouraisee sisuksista summat mitä puoliso käyttää huoriin, tuttuja tunteita siis. Ja kyl mä välil mietin et jos se tapaa jonkun nuoremman ja mua kivemman ja vaihtaa mut siihen  :D seksistä en oo mustasukkainen. Yks nainen jota se on tapaillut vuosia, sillä on siihen syvällinen keskusteluyhteys yms niin siitä joskus ollut hieman mustasukkainen kun kyseessä on enemmän kun seksiä vaikka tällä naisella onkin mies itsellä. Mutta tähän asti avoin suhde, seksityö ja huorissa käynti ei oo ollut niitä asioita meidän suhteessa jotka on ollut vaikeita tai riidan aiheuttajia. Kerran meni mulla kyllä hermot totaalisesti ja räjähdin kun se yhdelle naiselle kenen luona käy huorissa niin pikasiirrolla siis rahaa kun ei päässyt käymään ja ideana että kun pääsee käymään se vähennetään siitä, niin vitutti kun mun piti neuvoa asiassa että miten se tehdään. Kun puoliso ei ole tietoteknisemmästä päästä. :laught:

Keikat kalenterissa !
YLIVIESKASSA Torstaina 28.3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Paikalla Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 335
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #48 : Heinäkuu 31, 2023, 06:36:38 »
Näitä juttuja on kyllä äärimmäisen mielenkiintoista lukea.
Kuinka eri tavoilla ihmiset elävätkäät.
Jatkakaa ihmeessä

Poissa KaroliinaQ

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #49 : Elokuu 13, 2023, 20:04:42 »
Mikäs siinä, miksi ei? 🤭

Minulle "rakkaus" on vapautta, kunnioitusta ja arvostusta. Haluan jostain syystä katsoa merkittäviä ihmisiä ylöspäin 🤤
Minä ajattelen, etten minä pysty kaikkeen eikä minun täydykään, eikä myös merkittävän ihmiseni. Heitä onkin hyvä olla useampia molemmilla 🥰
Minä en halua tietää ihan kaikesta, jokasella saa olla myös oma yksityiselämä 😘
❤️PolyLove By Henrie H. ❤️

Poissa NiceGirl39

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #50 : Elokuu 23, 2023, 20:00:46 »
Ihan periaatteesta en haluaisi pariutua kenenkään asiakkaan kanssa.
Lisäksi haluaisin, että mahd. seurustelun alettua mies lopettaisi muissa naisissa käymisen.
Tuosta on kuitenkin sen verran käytännön kokemusta, että harva mies haluaa luopua ehkä siitä parhaimmasta harrastuksestaan eli muista naisista ihan noin vain.
Helpompi on siis pysyä sinkkuna, niin ei tarvitse miettiä, missä toinen on, kenen kanssa ja mitä tekemässä. ;)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 23, 2023, 20:02:50 kirjoittanut NiceGirl39 »
Hupakoin osa-aikaisesti.