Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kysymys palveluiden tarjoajille  (Luettu 12600 kertaa)

Paikalla Pbrc

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #20 : Lokakuu 01, 2022, 12:49:38 »
Jatkampa vähän aihetta liipaten,  että mikä erottaa työn ja vapaa-ajan Pt:llä? Onkos se muu kuin raha?

Esimerkiksi tapaat vaikka baarissa jonkun kivan miehen ja siitä menette jatkoille,  niin lopputulos on kaiketi sama kuin arkisin (yleensä) asiakkaita vastaanottaessa eli 👉👌?

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn ja anteeksi jos kysymys on tyhmä🙉🙈

Edit:vai onko PT koskaan lomalla😅


Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #21 : Lokakuu 01, 2022, 13:27:02 »
Sopisi ikäänkuin samaan vapaamielisyyden henkeen..


Ei vaan sovi, en ole vapaamielinen ihminen.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #22 : Lokakuu 01, 2022, 13:32:12 »
Ei kysymys sinänsä tyhmä ole. En käy baareissa enkä treffaile miehiä. Kun olen vapaalla, niin miehet, seksi ja kaikki siihen liittyvä on pois pyyhitty mielestä. En siis ole seksistä kiinnostunut, muuta kun työn puolesta. Ehkä tämän ammatin varjopuolia, mutta minulle se sopii.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #23 : Lokakuu 01, 2022, 21:20:51 »
En siis itse ole mikään palveluntarjoaja, enkä mitään ymmärrä, mutta..

On varmaan hupsukankin aika eri asia tavata mies baarissa ja siitä nusnus,. kuin se että ollaan töissä ja nusnus.

Siis tohon Pbrc kysymykseen viitaten.

Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #24 : Lokakuu 01, 2022, 22:14:44 »
Ei multa kysytty mutta vastaan silti. Ei kai kukaan halua vapaalla töitä tehdä.  ;D
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #25 : Lokakuu 05, 2022, 17:04:24 »
Ehdottomasti voisin. Ehtona tosin olisi, että saisin duuniani jatkaa.
Helsingissä <3

Poissa Marie93

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 177
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #26 : Lokakuu 05, 2022, 17:29:56 »
Voisin tottakai. Ja miehellä ei tietenkään olis tarvetta käydä enää maksullisissa mun kanssa ollessaan, koska pitäisin hänet seksuaalisesti tyytyväisenä ja tyydyttyneenä :blowjob:  ;D
Sex is like money.. only too much is enough.
💋

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #27 : Lokakuu 06, 2022, 17:39:05 »
Voisin tottakai. Ja miehellä ei tietenkään olis tarvetta käydä enää maksullisissa mun kanssa ollessaan, koska pitäisin hänet seksuaalisesti tyytyväisenä ja tyydyttyneenä :blowjob:  ;D

Tuutko mun vaimoksi?
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #28 : Lokakuu 06, 2022, 18:53:27 »
Voisin tottakai. Ja miehellä ei tietenkään olis tarvetta käydä enää maksullisissa mun kanssa ollessaan, koska pitäisin hänet seksuaalisesti tyytyväisenä ja tyydyttyneenä :blowjob:  ;D

Tuutko mun vaimoksi?

Ja sitten kun eroatte, niin voisitko Marie mennä kanssani naimisiin?

Poissa Snire

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #29 : Lokakuu 14, 2022, 08:48:03 »
Mielikuva siitä et palveluntarjoaja ja hänen mihensä aamutuimaa istuskelevat pöydän äärellä ja kahvia hörppäilessä kattelevat päivän kalentereitaan ja isännällä on tiedossa neljä ilmalämpöpumpun asennusta ja emäntä tuumaa kaas että mulla tulee tänää 3 vakkaria ja aattelin myöhemmi vähä aikaa päivystää 😁 illalla sir kysellää kuulumiset ja toinen puhelee että ku raskaanpäivän tulos on kipeet olkapäät ja toinen että perhana ku lipsahti lujasti 😅


Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6710
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #30 : Lokakuu 14, 2022, 10:36:16 »
Jotenkin olen niin vaihtelunhaluinen, että ei tuo onnistuisi mitenkään.

Voisiko seurustella 3 hupakon kanssa pari kuukautta, sitten vaihtaa uuteen kolmoseen. Aika reilua, eikö?  :drinking:

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #31 : Lokakuu 14, 2022, 10:45:39 »
Voisin toki, ja saisi kyllä mun puolesta käydä muissa maksullisissa halutessaan vaikka seukattaiskin  ;D Seksuaalinen monogamia on mulle vähän outo konsepti..
Hupsu hupakko Turusta

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #32 : Lokakuu 14, 2022, 10:51:19 »
Voisin ja mulle kyl rittäis yks hyvä vallan mainiosti :kiss:

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1277
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #33 : Lokakuu 14, 2022, 20:05:01 »
Voisin toki, ja saisi kyllä mun puolesta käydä muissa maksullisissa halutessaan vaikka seukattaiskin  ;D Seksuaalinen monogamia on mulle vähän outo konsepti..

Tuosta on apua näisssä hommissa.

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #34 : Lokakuu 16, 2022, 08:04:12 »
Voisin tottakai. Ja miehellä ei tietenkään olis tarvetta käydä enää maksullisissa mun kanssa ollessaan, koska pitäisin hänet seksuaalisesti tyytyväisenä ja tyydyttyneenä :blowjob:  ;D
Mä voisin olla Salarakas jos oot kimpassa Hetvieldin tai Idiootin kanssa.
Me ei voitais seukata koska et pystyisi enää töitä tekemään jos pitäisit minut tyytyväisenä 😜

Mutta voisin seukata EX PT:n kanssa muuten tulisi suorituspaineita 😬
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #35 : Lokakuu 21, 2022, 18:52:07 »
Kyllä voisin. Edellistä siippaa yritin usuttaakin mutta ei se lämmennyt ajatukselle.

Jos olisin siviilisuhteessa niin totta mooses käytäisi herran kanssa yhdessäkin ilottelemassa. Monogamia harvoin tuottaa kovin paljon muuta kuin kyllästymistä. Elämä on liian lyhyt sen kanssa rimpuiluun.
Your part-time lover 💕

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #36 : Lokakuu 28, 2022, 00:13:12 »
Olisin. Kunhan se käyminen loppuisi sitten kun seurustellaan  :whipping: 😆

Itse jotenkin olen taipuvainen ajattelemaan, että tapaaminen näissä kuvioissa ei ole kummankaan puolelta otollisin ympäristö parisuhteen luomiseen, jos tavoitteena on uskollisuus ja pitkä suhde. En sano, että se on mahdotonta, mutta ei tämä harrastus siihen kuitenkaan ehkä otollisimpia fasiliteetteja tarjoa.

Oma filosofiani tässä harrastuksessa on, että tyttöystäviä ei haeta tämän harrastuksen parista. Ihan ehdottomasti ei. Tästä harrastuksesta haetaan seikkailuja, elämyksiä, nautintoa ja jännitystä. Parisuhteet ja naisystävät haetaan sitten muista kuvioista.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #37 : Lokakuu 28, 2022, 02:16:04 »
Jatkampa vähän aihetta liipaten,  että mikä erottaa työn ja vapaa-ajan Pt:llä? Onkos se muu kuin raha?

Esimerkiksi tapaat vaikka baarissa jonkun kivan miehen ja siitä menette jatkoille,  niin lopputulos on kaiketi sama kuin arkisin (yleensä) asiakkaita vastaanottaessa eli 👉👌?

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn ja anteeksi jos kysymys on tyhmä🙉🙈

Edit:vai onko PT koskaan lomalla😅

Hmmm…erittäin kummallinen kysymys. Tietenkin seksin myyjällä on vapaa-aikaa ja lomia, sehän on yksi suurimmista syistä olla tässä hommassa 😜

Puhelimen saa äänettömälle tai kiinni, ilmoituksen saa otettua pois, sähköpostia ei tarvitse katsoa…

Poissa PaksuKalu33

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #38 : Marraskuu 28, 2022, 13:26:35 »
Meinasinkin kysyä aiemmilta vastaajilta että miten se toisen "kiinni pitäminen" oikein perustellaan jos itse kuitenkin jatkaa sitä hommaansa, aika epätasa-arvoinen lähtökohta. Mutta kysymättä näköjään tuli vastauskin että ei aina palveluntarjoaja ole "vapaamielinen" tms.

Onneksi hätiin tuli pari niitä vapaamielistäkin vastausta jotka pelastivat kaukaisen unelmani vapaamielisestä palveluntarjoajasta tyttöystävänä :)

Poissa NeitiRubens

  • Jr. Member
  • Viestejä: 69
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kysymys palveluiden tarjoajille
« Vastaus #39 : Marraskuu 29, 2022, 01:24:40 »
Jatkampa vähän aihetta liipaten,  että mikä erottaa työn ja vapaa-ajan Pt:llä? Onkos se muu kuin raha?

Esimerkiksi tapaat vaikka baarissa jonkun kivan miehen ja siitä menette jatkoille,  niin lopputulos on kaiketi sama kuin arkisin (yleensä) asiakkaita vastaanottaessa eli 👉👌?

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn ja anteeksi jos kysymys on tyhmä🙉🙈

Edit:vai onko PT koskaan lomalla😅

Jos viittaat PT:n vapaa-ajalla tai töissä tapahtuvalle seksille, niin onhan siinä huima ero. Tosin tämä on vain minun kokemus, jollakin muulla se voi olla täysin toisenlainen. Lyhyesti sanottuna se menee jotenkuten näin.

Kieltämättä on mullakin ollut ahkera siviiliseksiseikkailuaikakausi, jolloin on menty omat halut edellä ja mutkat suoriksi ja suoraan sänkyyn. Tärkein ero on ollut siinä, että mulla on syttynyt halut jo ennen tapaamista siviilimiestä kohtaan.

Asiakkaita ei valikoi yhtä tarkalla haravalla kuin siviilissä. Asiakkaasta ei voi etukäteen tietää, onko kemiaa, joka johtaa myös mun halujen syttymiseen, puhumattakaan että olisi samanlaisia mieltymyksiä esim. esileikin  suhteen + onko tekniikat ja muut hallussa. Ja haluaako asiakas tyydyttää vain itsensä vai myös mut, jos se on mahdollista juuri silloisissa olosuhteissa.
Töissä sitä ei ensin tutustu ihmiseen, vaan tapaaminen tapahtuu näkemättä ja ilman syvällisempää tutustumista.
Ja siinä on ihan selkeä kuvio, kyse on seksistä, jolla on alkamis- ja loppumisajankohta. Tapaaminen yleensä mun makkarissa, ja vaatteet lähtee päältä useimmiten 10min sisällä tapaamisesta.
Vaikka olisi oma itsensä, niin onhan siinä kuitenkin työroolissa, kuten missä tahansa muussakin työssä. Työssäni käytän asianmukaisia asujakin ;)
PT:nä ja maksunsaajana otan huomioon ensisijaisesti  asiakkaan haluja ja toiveita. Tarjoan siis kokonaisvaltaista palvelua = saan siitä palkan.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 29, 2022, 01:33:52 kirjoittanut NeitiRubens »
Aikuinen nainen rehevään makuun Helsingissä
Virtuaalisesti Fanslyssä noin 600 kuvaa ja yli 180 videoo kiimasta matskuu