Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Cute Abi ja Loretta-New  (Luettu 3373 kertaa)

Poissa Mika70

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Cute Abi ja Loretta-New
« : Kesäkuu 22, 2022, 19:58:08 »

Poissa Mika70

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Cute Abi ja Loretta-New
« Vastaus #1 : Kesäkuu 22, 2022, 20:03:38 »
Tämä neito esiintyi aiemmin Lorettana ja kävin hänen luona viime viikolla kun hänellä oli vielä vanha nimi;-)


“ Ennen kuin lähdin lomalle tein sen virheen että kävin tämän neidon luona. Tämä tyttö pyysi oikein pyytämällä, jos mä voisin lähettää hänelle palautetta koska hänella ei ole tarpeeksi työtä. Rehellisesti sanoen en aivan ymmärrä nämä positiiviset reaktiot täällä, mutta olen luvannut hänelle että teen itselleni profiilia ja kirjoitan hänelle palautetta ja kirjoitan siis palautetta rehellisesti. Ensinnäkin minun pitää sanoa että tämä daami ei ole 30 vuotias kuten hän täällä kirjoittaa mutta vähintään 40 ja enemman ehkä 45 vuotta vanha, mutta hän näyttää hyvältä ja huoletulta. Paino 58 kiloa ei ole totta, luulen että hän painaa noin 70 kiloa ei saa tarkoittaa että hän olisi paksu mutta hän ei todellakaan ole niin laiha miten kuvat antaisivat ymmärtää, hänen kannattaisi laittaa oikeita tietoa itsestään, lattioissa hänella oli myöskin enemmän kuin 90 senttimetriä, Hänen peppu on isompi mutta todella kaunis ja hänellä on kivat rinnat).
Hänen asenne ei ollut paras mahdollinen mutta ei mitenkään huonokaan, olen vieraillut jo parilla tyttöilla enkä voi sanoa että olisin tästä tapaamisesta jotenkin positiivisesti yllättynyt. 30 Minuutin tapaaminen oli ohi jo 20:ssa minuutissa, koska tuntui siltä että minun kannattaisi nyt jo lähteä kun heti Itse tapahtuman jälkeen tyttö meni tekemään muita töitä ja ignoroi minua. Hän ei antanut minulle mahdollisuuttakaan rentoutua itse aktin jälkeen, valitettavasti en voi suositella tätä tyttöä enkä aio vierailla hänen luona uudestaan.”

Poissa Vieras0362

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • * Kelpo kaveri
Vs: Cute Abi ja Loretta-New
« Vastaus #2 : Syyskuu 07, 2022, 20:52:13 »
Kävin tutkimusmatkalla. Ikä on varmaan jotain 40 mutta ilmoituksen kuvat pitää paikkaansa. Hyvä vartaloinen tapaus kyseessä. Iloinen ja tosi ystävällinen eikä mitään hoputusta. Varsinainen paneskelu oli vähän semmosta että en oikein tietänyt soudetaanko vai huovataanko mutta maaliin nyt päästiin kuitenkin. Erityismaininta kookosöljystä millä meikäläinen valeltiin etupuolelta melkolailla kokonaan toivottavasti en tipahda sängystä ensiyönä sen verran liukasta tavaraa tuntuu olevan suihkuttelun jälkeenkin, eikä mäntysuopaa nyt kaapissa itsellä satu olemaan. Hyvä sijainti boheemilla alueella. Palvelumoduuleissa mainittu dfk oli tasan tarkaan 1x pienen pieni hentoinen pusi pus, ei enempää eikä vähempää. Uudestaan en kuitenkaan taida vierailulle mennä, tuumaisin näin tällä kertaa.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 07, 2022, 20:56:11 kirjoittanut guestten »

Paikalla Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 241
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Cute Abi ja Loretta-New
« Vastaus #3 : Syyskuu 08, 2022, 16:38:23 »
Mulla oli Tampesterissa ihan mukava kokemus hänen kanssaan. Vaa'alla en häntä käyttänyt eikä mittanauhoja ole tapana mukana kuljettaa, mutta minusta hän oli oikein sutjakassa kunnossa ja käsivarsista sekä kropastakin päätellen ilmeisesti treenaa jonkin verran. En ihan tiedä mistä Mika tuon 70 kiloa repäisi.

Kaikki sovittu piti paikkansa ja vielä touhujen jälkeen viimeisen vartin hieroi minua erittäin hyvin rennon jutustelun ohessa.

Poissa PervertDaddy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • * Kelpo kaveri
Vs: Cute Abi ja Loretta-New
« Vastaus #4 : Syyskuu 08, 2022, 19:47:18 »
Ei ole isukin makuun.

Poissa Ulla

  • Full Member
  • Viestejä: 160
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Cute Abi ja Loretta-New
« Vastaus #5 : Syyskuu 08, 2022, 23:14:18 »
Hienosti ja tyylikkästi laitettu sensuelli, mutta ei ole mikään rotu nainen.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5248
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Cute Abi ja Loretta-New
« Vastaus #6 : Syyskuu 08, 2022, 23:18:50 »
Hienosti ja tyylikkästi laitettu sensuelli, mutta ei ole mikään rotu nainen.
Sinäkö sitten olet ja näinollen oikeutettu arvostelemaan toista naista?

Poissa Ulla

  • Full Member
  • Viestejä: 160
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Cute Abi ja Loretta-New
« Vastaus #7 : Syyskuu 08, 2022, 23:36:51 »
Hienosti ja tyylikkästi laitettu sensuelli, mutta ei ole mikään rotu nainen.
Sinäkö sitten olet ja näinollen oikeutettu arvostelemaan toista naista?
En luokkaa häntä, enkä paljastaa hänen ysityiselämää, vaan ihailen.