Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Viki Sweet  (Luettu 4205 kertaa)

Poissa jakota46

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Viki Sweet
« : Kesäkuu 22, 2022, 17:36:16 »
Tästä heti vierähtänyt kun viki oli vantaalla ja otin häneen yhteyttä whatsapp:in kautta .esittelin itseni ja kysyin ihan kohteliaasti palveluista ja kaikkea mitä halusin tietää. Sit kysyin jos hänelle sopii seuraavana aamuna siihen ja siihen aikaan. Niin vastaukseksi sain .että " soita minulle.en ota asiakkaita pelkän viestin välityksellä" nyt kun käy hänen RE sivullaan katsomassa .mitä asiakkaat on hänestä kirjoitellut.niin melkein kaikissa mainitaan .että tapaamis ajankohta sujui hyvin viestitse..vähän outoa miten oli niin jyrkkä EI ILMAN PUHELUA  minulle🤔

Poissa Jukkis64

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Viki Sweet
« Vastaus #1 : Kesäkuu 22, 2022, 18:38:59 »
No jaa.
Jos lukisit tarkemmin hänen yhteydenottotiedot,
niin siellä lukee EI whatsupviestejä. Siksi hän pyysi
sua soittamaan.

Poissa jakota46

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: Viki Sweet
« Vastaus #2 : Kesäkuu 22, 2022, 21:02:45 »
 Muisti virhe... siis normi viestitse olin yhteydessä. Ei hänellä ole edes whatsappia ...mut kumminkin.toisia ottaa viestillä ja toisia ei ..näköjään. en arvosta tuollaista toimintaa

Poissa Jukkis64

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Viki Sweet
« Vastaus #3 : Kesäkuu 22, 2022, 21:39:02 »
Hän pyysi kumminkin soittamaan,
mutta ilmeisesti et soittanut.

Poissa jakota46

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: Viki Sweet
« Vastaus #4 : Kesäkuu 22, 2022, 22:12:16 »
Emme sit päässeet yhteisymmärrykseen.vaikka olin siltä pyytänyt et sovittais viestitse kaikki asiat . Ja hän tiesi että englanti ei oo vahvuuteni ja se kuulemma ei ollut ongelma hänelle. Mut joo .en sit soittanut

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 929
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Viki Sweet
« Vastaus #5 : Kesäkuu 22, 2022, 22:13:16 »
En tiedä mikä on tilanne mutta yksinkertaisesti, jos pyydetään soittamaan niin soita. Kaikilla on eri tavat, esim itse kommunikoin vain vietsiste.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa jakota46

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: Viki Sweet
« Vastaus #6 : Kesäkuu 22, 2022, 22:20:06 »
Tässä kaikessa oli kysymys nyt vaan siitä .että hän sanoi että ei ota varauksia vastaan viestitse...niin hän sanoi minulle .mutta hänen sivullaan asiakkaat antaan palautteissan selvästi .että kaikki kävi hyvin viestitse..sitä vaan tässä yritin selventää 🤔

Poissa Beachbandit

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Vs: Viki Sweet
« Vastaus #7 : Kesäkuu 25, 2022, 18:30:09 »
Siispä soita😁
Panee omilla poluillaan.

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 211
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Viki Sweet
« Vastaus #8 : Kesäkuu 25, 2022, 21:07:03 »
Mikä tässä oli ongelma? Viki ei halunnut varata aikaa viestin perusteella? Olen kyseisen hupakon tavannut ja rapsannut, ja suosittelen edelleen kaikille.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 25, 2022, 21:08:47 kirjoittanut Thurber »

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Viki Sweet
« Vastaus #9 : Elokuu 25, 2023, 19:21:17 »
Kävin tapaamassa hesassa. Kivat tissit ja kohtuu hyvä perse. Hyvä palveluasenne. Osaa käsitellä leikattua kullia oikein eikä vaan raivorunkkaa mistä pisteet. Ihan kivaa suutelointia mut suikkari ehkä 6/10. En tiijä kävisinkö uudelleen, ehkä jos on kriittinen tilanne päällä.