Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Iso nainen  (Luettu 3954 kertaa)

Poissa Joki

  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Iso nainen
« : Kesäkuu 08, 2022, 18:01:38 »
Onko käynyt st ilmoita 44 aviossa oleva punatukkainen bbw nainen whatsapp Sanna Riikonen. Kokemusta??

Poissa Thomas69

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Iso nainen
« Vastaus #1 : Kesäkuu 08, 2022, 18:10:06 »
Kerran olen käynyt. Tai oikeastaan siinä oli kaksi kertaa samalla kertaa. Ensimmäinen ja viimeinen.
Tapaamisen sopiminen helppoa. Tein virheen kun sovin tapaamisen niin että ukko on kotona. Outo fiilis kun painaa menemään ja ukko istuu vieressä tuolilla ja kaivaa nenää.
Sanna on bbw kokoinen ja kuvat on omia. Suihinotto vaatimaton. Pitää kättä kalun varressa niin että ei pysty ottamaan syvälle suuhun. Itselle todellinen turn Off oli kun erehdyin nuolemaan pillua. Sieltä tuli sellainen vanhan kusen haju että äkkiä selkään ja lastit liikkeelle.

En mene uudestaan

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 493
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Iso nainen
« Vastaus #2 : Kesäkuu 08, 2022, 18:20:27 »
Kerran olen käynyt. Tai oikeastaan siinä oli kaksi kertaa samalla kertaa. Ensimmäinen ja viimeinen.
Tapaamisen sopiminen helppoa. Tein virheen kun sovin tapaamisen niin että ukko on kotona. Outo fiilis kun painaa menemään ja ukko istuu vieressä tuolilla ja kaivaa nenää.
Sanna on bbw kokoinen ja kuvat on omia. Suihinotto vaatimaton. Pitää kättä kalun varressa niin että ei pysty ottamaan syvälle suuhun. Itselle todellinen turn Off oli kun erehdyin nuolemaan pillua. Sieltä tuli sellainen vanhan kusen haju että äkkiä selkään ja lastit liikkeelle.

En mene uudestaan

Tuliko tuo jotenkin yllätyksenä? Ilmoituksen olen kerran nähnyt ja siitä oikein huokuu tuo kaikki kokemasi. Ihan hajun kanssa.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Iso nainen
« Vastaus #3 : Kesäkuu 09, 2022, 13:21:01 »
hyi saatana

Poissa Thomas69

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Iso nainen
« Vastaus #4 : Kesäkuu 14, 2022, 18:12:09 »
Kerran olen käynyt. Tai oikeastaan siinä oli kaksi kertaa samalla kertaa. Ensimmäinen ja viimeinen.
Tapaamisen sopiminen helppoa. Tein virheen kun sovin tapaamisen niin että ukko on kotona. Outo fiilis kun painaa menemään ja ukko istuu vieressä tuolilla ja kaivaa nenää.
Sanna on bbw kokoinen ja kuvat on omia. Suihinotto vaatimaton. Pitää kättä kalun varressa niin että ei pysty ottamaan syvälle suuhun. Itselle todellinen turn Off oli kun erehdyin nuolemaan pillua. Sieltä tuli sellainen vanhan kusen haju että äkkiä selkään ja lastit liikkeelle.

En mene uudestaan

Tuliko tuo jotenkin yllätyksenä? Ilmoituksen olen kerran nähnyt ja siitä oikein huokuu tuo kaikki kokemasi. Ihan hajun kanssa.

Jälkikäteen ajateltuna ei tullut yllätyksenä. Joskus vaan aivot on jälkovälissä ja oli pakko päästä panemaan.
Toivottavasti oma kokemus auttaa jotain muuta omassa ostopäätöksessä.

Poissa Sutki67

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Vs: Iso nainen
« Vastaus #5 : Kesäkuu 16, 2022, 19:56:10 »
BBW ja ”pane mun muijaa”. Oikeastaan täytyy antaa täysi kunnioitus tälläisesta suorituksesta. Et tule unohtamaan sitä ikinä. Vanha kusi tulee hajumuistista kummittelemaan silloin ja tällöin kolviin ja sen äijän feisi sormi nenässä. Tosimies on tosimies ja vanha metsuri ei verta pelkää :headbang:
En usko ellen näe.

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 151
  • * Kelpo kaveri
Vs: Iso nainen
« Vastaus #6 : Kesäkuu 16, 2022, 20:12:28 »
Kerran olen käynyt. Tai oikeastaan siinä oli kaksi kertaa samalla kertaa. Ensimmäinen ja viimeinen.
Tapaamisen sopiminen helppoa. Tein virheen kun sovin tapaamisen niin että ukko on kotona. Outo fiilis kun painaa menemään ja ukko istuu vieressä tuolilla ja kaivaa nenää.
Sanna on bbw kokoinen ja kuvat on omia. Suihinotto vaatimaton. Pitää kättä kalun varressa niin että ei pysty ottamaan syvälle suuhun. Itselle todellinen turn Off oli kun erehdyin nuolemaan pillua. Sieltä tuli sellainen vanhan kusen haju että äkkiä selkään ja lastit liikkeelle.

En mene uudestaan

Tuliko tuo jotenkin yllätyksenä? Ilmoituksen olen kerran nähnyt ja siitä oikein huokuu tuo kaikki kokemasi. Ihan hajun kanssa.

Jälkikäteen ajateltuna ei tullut yllätyksenä. Joskus vaan aivot on jälkovälissä ja oli pakko päästä panemaan.
Toivottavasti oma kokemus auttaa jotain muuta omassa ostopäätöksessä.

Oliko se "äijä" naisten hepenissä vai äijänä kaivamassa nenää suoritustasi seuratessa?  ;D

Katsoin vaan facesta kyseisen pariskunnan ja tuon daamin, niin iso hatun nosto jos oot käynyt kopasemassa oikeesti  :drinking:

Ei moni(ainakaan minä)kyllä pystyisi varsinkaan jos tuosta pitäisi vielä maksaakin  :)

Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan!

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 399
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Iso nainen
« Vastaus #7 : Kesäkuu 25, 2022, 16:06:49 »
Vaatiiko kumia?

Poissa Cale

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Vs: Iso nainen
« Vastaus #8 : Kesäkuu 25, 2022, 20:47:17 »
Itseänikin kiinnosti joskus aikanaan. Sitten luin jostain heidän ilmoituksestaan, että ottaa suuhun ja vaginaan ilman kumia. Asiakkaaksi kelpaa kaikki, suomalaiset ja ulkomaalaiset. Nämä luettuani päätin jättää väliin. Olisin kuitenki halunnut käydä pillua nuolemassa, mutta ei tiedä mitkä taudit siellä jylläävät.

Poissa Sutki67

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Vs: Iso nainen
« Vastaus #9 : Kesäkuu 27, 2022, 20:25:41 »
Hell yeah. Jos ei kumipakkoa ja ottaa apinalta ja Black Jackiltä sisuksiin, niin ei muuta kuin soutamaan :behind:
Lääkäri kertoo sitten loppupelissä tuomion, oliko kuolemaksi, vai jäätkö henkiin.
En usko ellen näe.