Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nonila  (Luettu 4036 kertaa)

Poissa Vieras0380

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Nonila
« : Kesäkuu 19, 2022, 12:07:02 »
Kysyin onko jo Tampereella, sanoi olevansa pian ja voidaan varata aika. Sovittiin tietty kellonaika iltapäivästä, ja tyttö lupasi tekstata osoitteen. Kellonaika tuli, osoitetta ei kuulunut, kyselin perään, sillä olin jo keskustassa. Tuli viesti että nyt tulee iso viivästys, sillä hänen pitää "syödä ja levätä ja laittautua ensin. Eli, se ensimmäinen aika mitä sovittiin ei siis korreloinut todellisuuden kanssa millään tavalla. Viesti kuitenkin että hän lupaa ilmoittaa minulle heti kun aloittaa hommat.  Olin että OK, odotan hetken keskustassa, katsotaan miten käy, hän lähetti osoitteen vastauksena. Alkoi satamaan kaatamalla, viestiä ei tullut, turhauduin ja lähdin kotiin. Viestiä ei tullut koko iltana enkä kysellyt uudestaan perään koska en jaksanut lähteä enää takaisin kaupungille.

Pistin tänään tästä huomautuksen miten hän eilen minulle oharoi, ja tyttö pyyteli anteeksi ja kysyin että voitaisko nyt nähdä. Sen verran ikävä maku jäi eilisestä, että sanoin että voin nähdä, jos saan hyvityksenä vähän alennusta. Tyttö raivostui moisesta, ja sanoi että saan tästä hyvästä hinnankorotuksen. Vastasin hänelle että olet aika kamala, ja blokkasin viestisovelluksesta. Sen jälkeen tuli raivopäinen viesti kännykkään siitä miten minä olen se joka tuhlaan hänen aikaansa, joten blokkasin numeron siitäkin.

Että semmoista! Taitaa olla nuorella naisella vielä opittavaa asioiden hoidosta. Parempaa onnea toivotan teille muille.

Poissa tilhi

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nonila
« Vastaus #1 : Kesäkuu 29, 2022, 13:05:25 »
Kävin itsekin samalla palveluntarjoajalla seuraavana päivänä. Varailin ajan hyvissä ajoin ja sain yleisen osoitteen. Kellonlyömällä en saanut enää tyttöä kiinni ja lähdin menemään mutta hetkeä myöhemmin häneltä tuli viesti. Saatiin sitten sovittua minut paikalle ja hän oli todella varautuneen ja väsyneen oloinen. Päädyttiin kuitenkin sänkyyn ja homma toimi hyvin. Taitaa nuorta naista kisaväsymys jo painaa.

Poissa Simonbolivar

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nonila
« Vastaus #2 : Marraskuu 24, 2022, 22:43:45 »
Harmillista kuulla, että teillä ei ole ihan parhaimpia kokemuksia ollut hänen kanssaan.

Itsellä marraskuun puolella oli mukavan positiivinen kokemus. Tuli kanssa viestiä, että 10 min odotusta piti odotella sovitusta, muuten muuten oli hyvä 45 min gfe-kokemus.