Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?  (Luettu 18547 kertaa)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #40 : Marraskuu 08, 2019, 18:18:29 »

Olin hiljaa. Neito hämmentyi, ei kuulemma muista mun olleen koskaan hiljaa...😁
Amator

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #41 : Marraskuu 09, 2019, 12:28:09 »
Tässä taannoin kävi, että kun oltiin saatu tytön kanssa hommat hoidettua ja aloin pukea vaatteet päälle, niin leidi häippäsi jonnekkin keittiöön vai hyppäsikö parvekkeelta alas, en tiedä mutta en nähnyt enään häntä. Vähän aikaan odottelin kengät jalassa eteisessä, jos tulisi vaikka antamaan pusun poskella, mutta ei, niin poistuin hiljaa takavasemmalle😁

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 356
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #42 : Lokakuu 26, 2023, 14:15:21 »
Kerran keikalla wc pönttö meni tukkoon ulosteesta ja wc paperista 5min ennen kuin aika alkaisi asiakkaan kanssa  :laught: piti käsin avata tukos, pestä kädet moneen kertaan etteivät haise kakalle ja useampaan kertaan vetää wc pönttö ja hieman sitäkin pestä ettei haise :laught: onneksi myöhästyin vain alle 5min sovitusta ajasta ja asiakas oli paikalla kun menin hakemaan, eikä ollut pahoillaan että oli hetken odottanut ;D

Toinen, kerran syväkurkussa puhtaasti __vahingossa__ yrjösin asiakkaan kullille ja hänen päälleen :sheep: että näin xD

Nää sopisi myös johonkin moka ketjuun ;D
Keikat kalenterissa !
PORISSA 22.4.2024 <3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1779
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #43 : Lokakuu 26, 2023, 16:58:56 »
uran alkuaikoina olin mennyt aika pitkälle tapaamaan kohtuuhintaista Dominaa maksoin ja muutama 

sana vaihdettiin kun huomasin että oli ukko kyykyssä keittiössä. tietysti mainitsin no selitys

että varalta jne no teimme nahkapäätöksen ukko sai olla toisessa huoneessa .suostuin kun olin

tosiaan pitkänmatkan tullut ja siihenaikaan dominat oli harvassa. no täysi amatöörihän tää

oli mutta suhtkoht saatiin settiläpi. " pariskunnalla " oli kiire baariin lähtivät ulos

samaan aikaan kun lähdin bussille.
kysyvälle vastataan

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #44 : Lokakuu 26, 2023, 17:40:43 »
Runkattu kullia aika saatanan vimmatusti kortsu asennettuna

Poissa Jaatinen

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #45 : Lokakuu 26, 2023, 20:34:23 »
Espanjalaisessa bordellissa. Mussutin huoran persettä samalla kun tämä naputteli perse pystyssä ja notkolla luottokortilla sellaista valkoista viivaa viereiselle yöpöydälle.
Oltiin tilattu shampanjapullo huoneeseen.

Avain käy lukossa ja sen kummempia kyselemättä valtavan kokonen mörssäriovimikko paukkaa sisään, tuo pullon ja kaksi pitkää lasia, asettelee ne toiselle pöydälle, kehaisee ilmassa leijjaillutta makean savun tuoksua ja hengittelee sitä hetken sisään, vaihtaa huoran kanssa muutaman sanan ja lähtee pois.

Neidin keskittyminen pulverityöhön oli 100% eikä häiriintynyt tilanteesta mitenkään. Itse vähän ihmettelin mutta samoilta sijoilta jatkettiin. Luurista soi Whitney Houstonin I will always love you.

Palaa tilanne aina mieleen kun sen kuulee jossain. Joskus jopa vähän hymyilyttää.

Poissa Jirij

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #46 : Lokakuu 27, 2023, 01:06:14 »
Olin aamun eka poka tytölle ja päästiin just vauhtiin kun ovikello soi yhtäkkiä, pimu vähän säpsähtää mut jatkaa suihinottoa. Sit rupee ovi rapisemaan kun avainta sovitetaan lukkoon ja ovi aukeaa, ovessa onneksi turvaketju ja ei aukea kokonaan. Sieltä huutelee joku huoltomies et tulossa tarkastamaan ilmastointi systeemit, huora panikoi ja sopertaa huonolla englannilla et five mitutes ja huoltoukko ymmärtää yskän. Huora käskee mut parvekkeelle nopsaan boxerit jalassa ja heittää itselleen lähes läpinäkyvän aamutakin päälle ja menee avaamaan oven. Kuuntelen parvekkeen avoimesta ikkunasta kun huoltoukko selittää huonolla englannilla et tarkastaa asunnon nopeasti ja homma selvä ja varmaan tiesi minkä alan nainen oli kämpässä kun yritti työn ohessa paskalla rallienglannilla jotain sönköttää pimulle. Itse yritän pidättää naurua siellä partsilla. Abaut 10min jälkeen tyttö avaa parvekkeen oven pienessä paniikissa ja hoidetaan hommat loppuun ja kun puen päälle niin alakerran ovisummeri piippaa jatkuvasti kun uusi turska jo vonkaa sisään. Hississä tulee todennäköisesti uus poka vastaan ja itse naureskelen et toivottavasti tykkää suudella huoraa kun kaks minsaa sitten tämä pimu nieli mun lastit ja ei taatusti käynyt pesulla välissä :headbang:

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7749
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #47 : Lokakuu 27, 2023, 12:21:14 »
Kerran keikalla wc pönttö meni tukkoon ulosteesta ja wc paperista ...

Nämä pienellä vesimäärällä toimivat uudet ruotsalaiset eko-pytyt on kyllä hienoja mennessään tukkoon.

Vaniljalla usein mennään.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 317
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #48 : Lokakuu 27, 2023, 12:41:55 »
Tuossa yhdellä tapaamisella pt alkoi käymään melkoisen kierroksilla kun tuntui leikit ilmeisen hyvältä, ensin nappasi käsivarren lihaksista ja nahasta kii niin että meinas lähtee koko filee mukaa ja sitte potkasi mua leukaan 🤣 mutta hauskaa oli ja ottaisin uudestaankin turpiini jos toinen noin paljon saa musta irti.

Hierojalla sitte ihmeteltiin pari päivää myöhemmin että miten voi olla leuka turvoksissa vain toiselta puolelta 😅

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 771
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #49 : Lokakuu 27, 2023, 15:49:25 »
Oikean hotellisiivoojan tupsahtaminen hotellihuoneeseen pyytämättä ja yllätyksenä (vahingossa tosin luulisin) kesken roolileikin, jossa PT oli pukeutunut sisäkön (hotellisiivoojan) rooliasuun. ;D
Ei siinä mitään, molemmat ammatti-ihmiset kyllä hoitivat tilanteen hyvin ammattimaisesti ja itselläkin pokeri piti aika hyvin  ;D
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 27, 2023, 15:53:04 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Timppa vaan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #50 : Lokakuu 27, 2023, 16:50:53 »
Kai minä sitten olen eläimiin sekautuja. Kun tutkiskelin naisen anatomiaa vähän lähemmin, hänen pieni koiransa tuli jalkojeni väliin, ja heilutti häntäänsä. Kutitti ihan kivasti palleja... Onneksi ei tehnyt muuta.

Poissa Vikke1967

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • * Kelpo kaveri
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #51 : Marraskuu 16, 2023, 20:18:07 »
Viime viikonloppuna otin pidemmän setin ja aamuyöllä iski paskahätä,vittu hupakolla ei paskapaperia saati juuri muutakaan löytänyt hädissäni niin oli pakko pyyhkiä suodatinpusseihin.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 586
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #52 : Marraskuu 16, 2023, 20:45:18 »
Sellanen kävi kerran että poka oli just eteisessä niin sen perässä kuistille paukkas joku ikkuna-katto-salaojakauppias tuputtaan jotain flyerii. Supliikki kaveri hoiti homman hienosti jotenkin näin että en asu täällä mutta kiitti moi!
Nokialla

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2613
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #53 : Marraskuu 16, 2023, 20:52:20 »
Tuolle Johanna Tontulle on kyllä tapahtunut karuja asioita ja niitä respectillä lueskelen mutta siitä huolimatta minä eli itse Thor patsastelen vieläkin sitä käyvätkö naisetkin oikeasti paskalla?
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3985
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #54 : Marraskuu 17, 2023, 06:35:49 »
Joskus on menneet polut ja kujat sekaisin, ja olen ala-aulassa puhelimeen ihmetellyt:
"Eihän tässä talossa edes ole kuudetta kerrosta?"
Saitin Bud Spencer

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #55 : Marraskuu 17, 2023, 11:50:52 »
Ei ollut asiakas paikalla, mutta olin juuri käynyt suihkussa ja käppäilemässä alasti pukeutumaan.

Ovi aukenee ja kaksi huoltomiestä paukahtaa sisään. Piiloudun äkkiä nurkan taakse ja huoltomiehet alkavat pahoitella tapahtunutta ja kysyvät, koska sopii tulla katsomaan ***** (en enää muista mitä). Sanoin, että huomenna iltapäivällä sopisi (en olisi silloin enää paikalla).
Sydärillä siitäkin selvittiin 😅 Näitä yllätyskäyntejä onneksi ei ole kovin montaa kertynyt.

Kerran siivooja yritti äkätä sisälle, kun olin paneskelemassa asiakkaan kanssa. Onneksi makuuhuoneesta ei ollut suoraa näköyhteyttä ulko-ovelle. Siivooja lähti, kun huutelin että ”Huomenna voi tulla siivoamaan klo 12 jälkeen!”🙈
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 17, 2023, 11:54:47 kirjoittanut veeras »
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Pervis

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #56 : Marraskuu 26, 2023, 14:14:25 »
Voi hemmetti mikä ketju! Elokuvissa, kirjoissa ja oopperoissa on pretty womaneja ja kamelianaisia mutta todellisuudessa on pönttö tukossa, paskaa kahvisuodattimissa, väärä turska ja huoltomies ovella...

Maha on kipeä nauramisesta.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2039
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #57 : Marraskuu 26, 2023, 14:48:21 »
Tämäkin sopinee tähän ketjuun;

Lahdessa sovin ajan nimettömäksi jäävälle pt:lle.

Asuntoon sisälle astuessani huomasin että pt oli mukavassa perjantai nousussa.

Jäin paikalle ja alkoi tyypillinen humaltuneen naisen show keikistelyineen ja tansseineen.

Aloin jo miettiä että pitäiskö poistua paikalta kun ei kammari tuntunut kiinnostavan lainkaan.

Lopulta kutsu kävi lakanoiden väliin ja seurasi kiihkeä akti.

Huipennuksen jälkeen siinä makoiltiin vierekkäin ja kohta alkoi kuulua tuhinaa josta totesin että pt sammui.

Keräilin vaatteeni, Pukeuduin ja jatkoin vihellellen kotiin päin.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 356
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #58 : Marraskuu 26, 2023, 15:06:13 »
Tämäkin sopinee tähän ketjuun;

Lahdessa sovin ajan nimettömäksi jäävälle pt:lle.

Asuntoon sisälle astuessani huomasin että pt oli mukavassa perjantai nousussa.

Jäin paikalle ja alkoi tyypillinen humaltuneen naisen show keikistelyineen ja tansseineen.

Aloin jo miettiä että pitäiskö poistua paikalta kun ei kammari tuntunut kiinnostavan lainkaan.

Lopulta kutsu kävi lakanoiden väliin ja seurasi kiihkeä akti.

Huipennuksen jälkeen siinä makoiltiin vierekkäin ja kohta alkoi kuulua tuhinaa josta totesin että pt sammui.

Keräilin vaatteeni, Pukeuduin ja jatkoin vihellellen kotiin päin.


Voin taata että mun kanssa ei koskaan käy näin, koska en juo :) enkä käytä mitään muitakaan päihteitä
Keikat kalenterissa !
PORISSA 22.4.2024 <3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 771
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #59 : Marraskuu 29, 2023, 00:27:26 »
^Mutta kyllä tuollainenkin kokemus on kerran hauska saada plakkariin  ;D Siinä on jotain inhimmillistä ja siinä sai hyvin aidon "perjantai-illan yhden illan siviilisäätö" -experiencen ;D Sillä hyvällä erotuksella, että tässä päästiin kuitenkin tositoimiin, aidoissa sen kategorian jutuissa välttämättä aina ei ;D
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.