Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?  (Luettu 18376 kertaa)

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #20 : Syyskuu 21, 2019, 21:59:41 »
^ Tampereellahan on (ainakin) yksi kerrostalo keskustassa, jonka yhdessä rapussa on useampi huoneistohotellin kämppä. Siellä on varmaankin välillä melkoinen trafiikki ovella, mutta itse olen aina päätynyt oikean neidon hoitoon. Joskus olen miettinyt, että pitäisiköhän varata aika alkamaan esim. 10 min yli tasatunnin, jotta tasoittaisi tuota liikennettä ja riski sekaannuksiin pienenisi.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #21 : Syyskuu 21, 2019, 22:34:00 »
^ No huh! :D Voin vaan kuvitella siinä panetuksessa ja hermostuneena vielä arpoa että kenenkä luo sitä olikaan menossa ;D
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #22 : Syyskuu 21, 2019, 22:57:32 »
^ No, onneksi kolleegat tunnistaa aatamin aikaisista vanhoista Nokialaisista, ei niitä enää muut käytä ;-)
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #23 : Syyskuu 21, 2019, 22:59:38 »
^ Tampereellahan on (ainakin) yksi kerrostalo keskustassa, jonka yhdessä rapussa on useampi huoneistohotellin kämppä. Siellä on varmaankin välillä melkoinen trafiikki ovella, mutta itse olen aina päätynyt oikean neidon hoitoon. Joskus olen miettinyt, että pitäisiköhän varata aika alkamaan esim. 10 min yli tasatunnin, jotta tasoittaisi tuota liikennettä ja riski sekaannuksiin pienenisi.

Mulla muuten yksi asiakas on varannut ajan 10 yli tasan...ajattelin silloin et hänelle se sit oli just aika kun ehtii paikalle, mutta ehkä kyse oli tuosta  ;D

Mutta jos talossa summeri niin tuota ongelmaa ei onneksi ihan niin helpolla tule, mutta tuo missä toi tapahtui oli tosiaan niin että mitään etäavausta ei ollut.
Mutta tuolloin nyt oli helppo onneksi bongata oikea hutsu. Siis tuo tapahtui pienellä paikkakunnalla, ja silloin listoilla oli tasan kaksi tyttöä.
Majoitus oli tunnettu hutsupaikka, ja taidettiin sen ulkkarin kaa olla ainoat asukkaat siellä ;D
Toinen oli tyyliin 160cm, mustat hiukset ja ruskea iho & toinen 175cm, vaalea iho ja blondit hiukset...ei me mykkinäkään oltaisi onneksi sekaisin menty :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #24 : Syyskuu 28, 2019, 19:58:17 »
Tyttö tarjosi koppuraista mällipyyhettä putsaamiseen.

Poissa Pitkänlinjan_turska

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #25 : Lokakuu 23, 2019, 23:01:04 »
Mieleenpainuvinta oli kun työmatkalla Barcelonassa paikallisen ammatinharjoittajan kanssa pitkän linjan aktin päätteeksi nainen kysyi ”Minulla on pikkusisko ja haluaisitko alkaa seurustelemaan hänen kanssaan” . Näytti vielä kuvankin. Ajattelin, että on siinä hyvä sisko kun valikoi siskolleen sulho ehdokkaita asiakkaistaan. Maassa maan tavalla varmaankin

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #26 : Lokakuu 23, 2019, 23:34:47 »
Kerran mun vieras pyörtyi, kun rupesin ottamaan vaateet pois päältä.  :o
Pitäisi kai olla imarreltu, mutta sen tunnin olin vähän jännittyneissä tunnelmissa kun mietin, että pysyykö hän hengissä loppuun asti. (vanhempi mies)

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #27 : Lokakuu 24, 2019, 00:36:09 »
Kerran onnistuin kilpailuttamaan (!) pari aivan huippuluokan hutsua tylsää lauantai-iltaani viihdyttämään. Kyse ei ollut tinkaamisesta, vaan aikataulujen sopivuudesta. Oli kuitenkin useamman satasen diili, eikä mikään pikapano. No, toinen voitti :D

Koska oli lauantai, otin pari rentouttavaa olutta alle, pakkasin reppuun pullon kuohujuomaa ja lihapullasalaattia (ihan omatekemiä ne meatballsit). Normaalisti kuljen autolla, mutta nyt piti mennä julkisella, ettei sininen setä tykkää kakkaa nauttimistani viihdykkeistä. Kuinka ollakaan, ajoin dösällä ohi oikeasta pysäkistä, ja aika reippaastikin.

No meikä sitten soittamaan palveluntarjoajalle, joka jo ihmettelikin, missä olen. Selitin tilanteen, ja neiti vaihtoi työasunsa siviilivermeisiin ja hyppäsi autoonsa, jolla sitten hakemaan väärille vesille eksynyt turska takaisin verkkoon  ;D

Kämpillä taas neiti vaihtoi asua. Sitten pantiin loppuilta, välillä syötiin lihapullasalaattia ja maisteltiin kuohujuomaa (josta toisin taisin itse juoda 90%) :D

Tämä oli kyllä ns. 200% GFE:tä, kun mies haetaan dösäpysäkiltä ”sieltä jostain” ❤️ Moni kyllästynyt ilmainen tyttöystävä ois varmaan jättänyt hakematta...

Muistan tämän keissin vielä kiikkustuolissakin, sinä ihana neito 😉😘



Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #28 : Lokakuu 24, 2019, 19:51:02 »
Kerran mun vieras pyörtyi, kun rupesin ottamaan vaateet pois päältä.  :o
Pitäisi kai olla imarreltu, mutta sen tunnin olin vähän jännittyneissä tunnelmissa kun mietin, että pysyykö hän hengissä loppuun asti. (vanhempi mies)

Mulla on yks asiakas pyörtynyt kerran kesken ihan normitapaamisen.
Onneksi siis virkosi heti eikä sattunut, olisi muuten ollut miettimistä kun alaston mies ois maannut tajuttomana siinä maassa...
Mutta tää munkin pysyi onneksi lopulta hengissä tunnin loppuun asti :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #29 : Lokakuu 24, 2019, 19:59:35 »
Olin varannut 2 tunnin ajan SW:ltä tutulta neidolta, jonka kanssa oli erilaisia viestejä erilaisita asioista vaihdettu jonkin aikaa. Paikalle päästyäni juttua riitti niin että neitokainen 1,5 tunnin kuluttua kysäisi että pitäisikös vaatteita vähentää ja mennä asiaan. Suostuin. Lopulta poistuin neidon majapaikasta n. 6 h saapumiseni jälkeen.
Oli erittäin onnistunut tapaaminen ja myös neito väitti olevansa samaa mieltä.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa CuoreSportivo

  • Full Member
  • Viestejä: 300
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #30 : Lokakuu 27, 2019, 16:13:31 »
Olin varannut eräältä suomalaiselta tytöltä puolen tunnin gfe-tapaamisen ja kaikki menikin ihan hyvin siihen asti, kun pääsin ovesta sisään ja makuuhuoneen puolelle. Sitten tyttö alkoi höpettelemään omia asioitaan ja höpettely vain jatkui. Minä lähinnä kuuntelin ja vain kommentoin hänen asioitaan sanalla tai parilla. Tätä kesti noin puoli tuntia, kunnes llopultta päätin mennä asiaan ja aloin riisua tyttöä alusvaatteistaan.

Noh, tyttö oli sitten melko passiivinen ja makasi lähinnä lahnana, kun panin häntä. Ja paninkin sitten ihan kunnolla seuraavan puoli tuntia, kun nimenomaan siitä panemisesta olin maksanut, en siis höpöttämisen kuuntelemisesta. Kun olin lopulta laennut, tyttö luikki sanaakaan sanomatta naama norsunvitulla vitulla suihkuun. Pukeuduin ja kun tyttö tuli suihkusta mykkäkoulu jatkui.

Lähdin pois ja lähetin hieman myöhemmin tekstarin ja kysyin, että "mikä tuli?" Vastauksena tuli, että olin ollut liian kauan hänen luonaan.

Noh, tuohan oli siis todellinen tyttöystäväkokemus: tyttö höpöttää, makaa lahnana ja lopulta kiukuttelee  ;D

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #31 : Lokakuu 28, 2019, 23:02:55 »

Noh, tuohan oli siis todellinen tyttöystäväkokemus: tyttö höpöttää, makaa lahnana ja lopulta kiukuttelee  ;D

Nauroin tälle ääneen  ;D

Mäkin voisin lisätä tuohon gfe-hen, että alan heti ovella tivata, että missä hän on ollut ja kenen kanssa. Jos käy vessassa niin urputan kannen laskemisesta ja lopuksi isken roskat käteen, että vieppäs nuo mennessäsi. :D :D

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #32 : Lokakuu 29, 2019, 02:42:52 »
Mulla on yksi vakioasiakas, joka lentää kerran kuussa Köpiksestä Helsinkiin ja viime viikolla kun tapasimme, huomasin ajan lopussa, että studioni ovi oli ollut koko ajan auki rappukäytävään.... että terve vaan naapurit   :-* ;D Onneksi ei ollut PSE  :o

Poissa Fromeman

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #33 : Lokakuu 29, 2019, 07:47:33 »
Kerran kävi niin kun olin juuri päässy palveluntarjoajan luo ja ennen kuin edes paperi oli ehtinyt vaihtaa omistajaa, sain puhelun. No se oli rakas isäukko joka päätti soittaa onnitellakseen nimipäivistä. Ensiksi, en muista että faija olisi ikinä soittanut vain onnitellakseen nimipäivistäni (ehkä hänellä oli joku taka-ajatus miksi soitti, en tiedä). Toisekseen, sinä päivänä ei ollut minun nimipäivät...

Siinä sopersin faijalle (samaan aikaan vilkuilen palveluntarjoajaa kiusallinen hymy naamalla) että nyt on vähän huono hetki, soitellaan myöhemmin uudestaan.

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #34 : Lokakuu 29, 2019, 08:54:40 »
Joskus on käynyt niin, että minusta on tuntunut siltä että minulle melkein ”nalkutetaan”. Toisaalta GFE -seuraahan minä olen hakemassa.  :)
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #35 : Lokakuu 30, 2019, 03:24:11 »
Onhan näitä vaikka mitä, nyt kun muistelee... kerran mun koira söi asiakkaan käytetyn kondomin ja äitini - jolta kovasti yritin vielä silloin salata seksityön - palasi sinisen-violettinä naurusta koirapuistosta, kun koirani oli ulostanut sen.  ;D  Yritä siinä sitten esittää kunnollista tytärtä, kun koira paskantaa käytettyjä kortsuja.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #36 : Lokakuu 31, 2019, 18:17:19 »
^ Tampereellahan on (ainakin) yksi kerrostalo keskustassa, jonka yhdessä rapussa on useampi huoneistohotellin kämppä. Siellä on varmaankin välillä melkoinen trafiikki ovella, mutta itse olen aina päätynyt oikean neidon hoitoon. Joskus olen miettinyt, että pitäisiköhän varata aika alkamaan esim. 10 min yli tasatunnin, jotta tasoittaisi tuota liikennettä ja riski sekaannuksiin pienenisi.
Olen kertonut tämän jo sexworkilä. Vaan tässä.

Oin varannut puolen tunnin ajan venäläiseltä blondihuoralta. Tiesin mitä hain. Upeaa ulkonäköä, mutta samaan aikaan asennetta, jossa huora uskoo pelkän ulkoisen olemuksen riittävän. No minulla on pieni perverssio näihin.

Olimme sopineet tekstarilla hinnaksi 100 euroa puolesta tunnista. Huora antoi osoitteen, jossa sijaitsevassa talossa on vain lyhytaikaiseen asumiseen tarkoitettuja kämppiä. Olin käynyt siellä ennenkin. Lähetin uuden tekstarin saavuttuani paikalle. Huora antoi ovikoodin ja kertoi kerroksen. Lähdin nousemaan portaita.

Jonkin aikaa kuljettuani olin jo vähän sekaisin kerroksista, mutta ovi avautu edessänii. Upea blondi seisoi ovenraossa kaupungin korkeimmissa korkkareissa. Hän viittilöi minut sisälle.

Lykkäsin hänelle rahat kouraan ja aloin riisua. Huora tuijotti seteleitä ja kertoi, että ei harrasta tinkimistä vaan tinkijät lentävät ulos. Vastasin ystävällisesti, että hänellä on kädessä sovittu summa. Huora aloitti pitkän paapatuksen venäjäksi. Ymmärsin vain osan. Sisältö oli kuitenkin kohtuullisen loukkaavaa. Hermostuin ja vastasin samalla mitalla hyödyntäen kaikki venäjäksi osaamani haukkumasanat. Jatkoimme vähän aikaa, kunnes minulle tuli tarve osoittaa olevani oikeassa. Näytin kännykästä viestin, jossa hinta oli. Huora tuijotti vähän aikaa puhelinta ja sanoi, että viesti ei ole hänen. Tuijotimme vähän aikaa toisiamme ja keksimme samaan aikaan. Minä olin väärässä asunnossa ja hänellä oli väärä asiakas.

Puin päälleni, sieppasin rahat takaisin  ja avasin oven. Siellä oli mies tulossa kohti ovea. Toivotin tervetulleeksi ja jatkoin ylemmäs. Seuraavassa kerroksessa oli myös ovi auki ja sen takana upea venäläinen blondi, mutta kaupungin toiseksi korkeimmissa korkkareissa, odottamassa minua. Hänelle kelpasi satanen.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2598
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #37 : Marraskuu 07, 2019, 15:42:55 »
Sen verran vasta tullut harrastettua ettei noita erikoisia kommelluksia ole ollut juurikaan. Ehkä erikoisin tai hämmentävin oli kerran kun oli vietien välityksellä sovittu tapaaminen tutun hupakon kanssa, puh nroa ei ollut siis. Menin ilmoitettuun osoitteeseen, mutta ovisummerin napeissa tai vieressä ei lukenutkaan asuntojen numeroita.... siinä sitten pähkäilin mitä tekisin, kun ovesta meni sisään joku ilmeisesti talossa asuva. samalla ovenavauksella sisälle ja samaan hissiin (tosin jäin eri kerroksessa pois mihin olin menossa) ja dingottaan ovikelloa. Yllättäen myös hupakko oli tietenkin sisällä vähän "paniikissa" kun ovikello soi ja ovisummeri ei kuitenkaan ole soinut.... No avasi kuitenkin varovaisesti oven lopulta ja pienen rauhoittumisen jälkeen päästiin asiaan :) Samalla kertaa muistaakseni taisi tapahtua myös nippusiteen katkeaminen ja muistaakseni itselleni uutta asiaa (mitä ehkä myös vähän tietämättäni saatoin pyytääkin) tuli kokeiltua ensimmäisen kerran ja pidin kovastikin.
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa Wanha Turska

  • Hero Member
  • Viestejä: 941
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #38 : Marraskuu 08, 2019, 16:58:36 »
Olin varannut 2 tunnin ajan SW:ltä tutulta neidolta, jonka kanssa oli erilaisia viestejä erilaisita asioista vaihdettu jonkin aikaa. Paikalle päästyäni juttua riitti niin että neitokainen 1,5 tunnin kuluttua kysäisi että pitäisikös vaatteita vähentää ja mennä asiaan. Suostuin. Lopulta poistuin neidon majapaikasta n. 6 h saapumiseni jälkeen.
Oli erittäin onnistunut tapaaminen ja myös neito väitti olevansa samaa mieltä.
Sai puhuttua sinut ympäri jo puolessatoista tunnissa ;D

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 399
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #39 : Marraskuu 08, 2019, 17:08:48 »
Itselle omituisinta oli että huora säilytti rahoja joilla maksoin setin söngyn vieressä lattialla.