Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?  (Luettu 18559 kertaa)

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Asiakas oli päivystyksessä oleva vartija. Oli vaan pikainen ja kieltämättä kyllä se ihan kivalta näytti kun suihkuun suunnnisti ja rysäytti vaatteet ja vehkeet kaasupyssyineen siihen tuolin selkämykselle. Minulle lykkäsi päivystyskännykän kouraan ja sanoi, että vastaa siihen jos soi.

Poissa Vieras0018

  • Jr. Member
  • Viestejä: 74
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #1 : Syyskuu 18, 2019, 21:28:28 »
Kiireinen yrittäjä puhu koko puolituntisen työpuheluita ja pani samalla. Oli jollain tavalla kiihottavaa.

Poissa Liquid Tension

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #2 : Syyskuu 18, 2019, 23:58:35 »
Pääsin tsekkitytön kans jo suihkusta makkarin puolelle. Pääsin jo sujauttaan itteäni tytön sisään, ku ilmeisesti mun perässä tullut turska oli mennyt toiseen huoneeseen toisen vähemmän kielitaitosen tytön kans asioimaan. Toiveet olivat vaikea kommunikoida, joten tyttö lähti siitä mun ratsailta tulkkaamaan turskatoverin avuksi. Koitin kysyä et tarviiko apua, mut pärjäsivät kuulemma.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #3 : Syyskuu 19, 2019, 16:43:24 »
Sain kerran orgasmin. Mikä mulla meni silloin vikaan? Voisiko kertoa?  :( Joskus olen aiheuttanut vastapuolelle orgasmin, mutta se oli puhdas vahinko. Jälkeen mietin, miksi hän ei maksanut minulle mitään?  >:( 
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 19, 2019, 16:48:35 kirjoittanut Lord Nelson »

Poissa Neponen

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #4 : Syyskuu 19, 2019, 20:36:21 »
90-luvun alussa Lyypekissä, olin bordellissa juuri siirtynyt tytön kanssa huoneeseen kun rekan nuppi tuli salin puolella seinästä läpi, ei se sisälle asti tullut mutta reiästä olisi hyvin mahtunut kävelemään ulos. Kuski oli tietenkin suomalainen ja kännissä, jarrutus taisi jäädä vähän myöhäiseksi. Onneksi tyttö ei pahemmin häkeltynyt ja saatiin hommat suoritettua loppuun

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #5 : Syyskuu 20, 2019, 08:38:09 »
Kyllä mulle erikoisinta edelleen on tämä yhden kiertueen aikana sattunut seikka, kun asiakas tunnin tapaamisen aikana lähti kesken tapaamisen kaljalle hotellin aulabaariin ja tuli takaisin kaljan jälkeen toiselle panokierrokselle.  ;D
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #6 : Syyskuu 20, 2019, 11:17:00 »
Aivan mahtavia tarinoita! Lisää!
Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1447
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #7 : Syyskuu 20, 2019, 11:24:01 »
Hyviä kertomuksia!
Ite yritän miettiä, mitä ihmeellistä olis sattunu duunissa, mutta ei kyllä yhtään noin briljantteja juttuja ole mulla.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #8 : Syyskuu 20, 2019, 11:50:21 »
Tuli tuosta Bbwnannan kertomuksesta mieleen, kun erään kerran asiakas nuoli minulle orgasmin ja kävi hakemassa heti sen jälkeen kaljatölkin. Liekö palkintokalja hyvin nuollusta orgasmista, vai suun huuhteluunko sitä hörppäsi (huom! EI kuitenkaan siksi, että maistuisin pahalle!), mutta itselle hyvin huvittava ja hämmentävä tilanne. :D

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #9 : Syyskuu 20, 2019, 12:32:43 »
Onhan näitä. Omia mokia ym.
Vaikea laittaa erikoisuusjärjestykseen.

- hotellissa siveysvyön avain luiskahti hotellihuoneen kiinteän matalan kaapin taakse.
Eipä siinä auttanut muu kuin repiä kaappi paikoiltaan jotta sen avaimen saa käsiin, jolla siveysvyön saa auki.
-hotellissa sängyn puoliskot levisivät erilleen ja putosin peppu edellä syntyneeseen rakoon. Turha yrittää olla arvokkaan näköinen siinä tilanteessa. Nauruksihan se meni.
- sängyllä criscopurkki avoinna. Jotenkin tökkäsin korkkarini siihen ja sen jälkeen sänky sekä toinen jalkani valkoisessa paksussa rasvassa.
- asiakkaalla ripuli. Siitä kerrasta hänen kotoa aika iso aika meni lakanoiden vaihtamiseen, miehen kylpyynlaittamiseen, vaatteiden puhdistamiseen.
Jne jne jne.
Tekevälle sattuu.  8)
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #10 : Syyskuu 20, 2019, 12:45:20 »
- Asiakas puhui luuriin koko tapaamisen ajan, paitsi ei aktin aikana
- Kissa tuli venyttelemään ja köyristelemään asiakkaan selän päälle kesken panon.
- Luulin ensin TV-lupatarkastajaa pokaksi, kunnes tajusin ja huomasin oikean asiakkaan kuikuilevan tuulikaapista. Tuli hiukan kiire hätistellä tyyppi ovelta. 😂
- Koira kaatoi turvaportin kissaa jahdatessaan
- Vatsassa möyrysi ja samalla sekunnilla kun asiakas oli lähtenyt ja laittanut oven kiinni, räjähti. Viime sekunnilla ehdin pöntölle.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #11 : Syyskuu 20, 2019, 14:39:32 »
Kerran on palveluntarjoajan sisko pyrkinyt sisään asuntoon. Ensin rämpytti ovikelloa muutaman kerran ja kun ovea ei avattu, niin änkesi omilla aivamillaan sisään. Siinä tuli palveluntarjoajalle kiire ovelle, kun kuuli lukon rapisevan. Hetken aikaa jouduin kuulostelemaan makuuhuoneessa, kun neito yritti selittää siskolleen miksi hän on alasti ja miksi on huono hetki siskon kyläilylle. Ilmeisesti sisko ei tiennyt sisarensa sivutöistä. No, hetki siinä meni mutta onneksi homma jatkui siitä mihin oli jääty ja pieni huilitauko teki oikeastaan ihan hyvää.
Itse en nähnyt siskoa, joten en osaa arvioida olisiko ollut huono vai hyvä idea pyytää hänetkin mukaan.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #12 : Syyskuu 20, 2019, 16:09:12 »
Kerran Brysselissä olin jo täydessä touhussa näyteikkunatytön kanssa, kun ulko-ovesta tulee sisään tytön kollega. Tyttö kysyy heti miten olisi kimppa, totean että jos jäljellä oleva rahani riittää siihen, niin mikä ettei (kollegakin oli aika kivan näköinen). No, pari kymppiä ei tietenkään ollut tarpeeksi, ja niinpä kollega vetäytyi sivummalle näpräämään kännykkäänsä. Vähän ajan päästä hän tuli sanomaan, että annapa se raha niin katsotaan mitä hän voi tehdä. Uteliaisuuttani suostuin, ja annoin rahan. Kollega otti tuolin, riisui housunsa ja istuutui siihen viereen katselemaan jalat levällään ja oli runkkaavinaan. Tämä onkin ainoa olmen kimppa minun hupakointiurallani, sittemmin olen ollut ihan yhden naisen mies kerrallaan.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #13 : Syyskuu 20, 2019, 18:02:45 »
Luulin ensin TV-lupatarkastajaa pokaksi

 ;D ;D Kuinka pitkälle kerkesit tarkastajan kanssa?

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #14 : Syyskuu 20, 2019, 19:49:42 »
Luulin ensin TV-lupatarkastajaa pokaksi

 ;D ;D Kuinka pitkälle kerkesit tarkastajan kanssa?

Niin siis kirjoitin tuossa samassa yhteydessä että hätistelin sen matkoihinsa.  ;D Oikea asiakas pääsi sitten pujahtamaan peremmälle..
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #15 : Syyskuu 20, 2019, 20:02:33 »
Voinen paljastaa tämän tapahtuman mikä tapahtui kerran trio-to-die-forissa (jonnet ei muista). Oltiin siis tuolloin erikseen vuokratussa tilassa, ei kenenkään meistä omassa luukussa. Meillä taisi eka asiakas olla sisällä kun oveen koputettiin, minä+toinen tyttö+asiakas kylppäriin piiloon ja kolmas tyttö ovelle. Mun syke oli vähintään 200 tuolloin ja tärisin.

Sinne oli tulossa työmiehet tarkistaan jotain helvetin silikonitiivisteitä. Ovella ollut tyttö pyysi et tuutteko vartin päästä. Nopee tilannearvio, pahoittelut ja rahanpalautus asiakkaalle, lelut ja kortsut piiloon ja show päälle kun työmiehet saapui. Esitettiin et me kolme kanaa oltiin tyttöjen iltaa viettämässä. Mietin vaan kokoajan et kuinkahan paljon siellä haisi kiima kun kolme kissaa ja mies just peuhunnut siellä vartti sitten.

Tässä isoin syy miksi en halua keikkailla vaan toimia omassa turvallisessa vastaanottopaikassa. xD
Thank you 🙏🕊️

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #16 : Syyskuu 21, 2019, 08:51:28 »


Kerran kävi niin että maksun jälkeen kävin pikasesti suihkussa ja sitten terhakkaasti suihkun raikkaana riensin sänkyä kohden niin neito kysyi että miksi kävin niin nopeasti suihkussa. Mä siihen että onko siinä joku tietty aika mikä suihkussa pitää olla? Ei siihen mitään järkevää vastausta tullu. Menin uudestaan ja läträsin vedellä kokorahalla. Elämäni kallein suihku.
Amator

Poissa mika45v

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #17 : Syyskuu 21, 2019, 20:53:56 »
2H tunnin aikana en päässyt panemaan lainkaan. ;D

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #18 : Syyskuu 21, 2019, 21:11:44 »
Pääsin jo sujauttaan itteäni tytön sisään, ku ilmeisesti mun perässä tullut turska oli mennyt toiseen huoneeseen toisen vähemmän kielitaitosen tytön kans asioimaan. Toiveet olivat vaikea kommunikoida, joten tyttö lähti siitä mun ratsailta tulkkaamaan turskatoverin avuksi.

Itselläni venakko lähti kesken suuseksin käymään viereisessä huoneessa katsomassa, mikä toverilla oli hätänä.  ???
Aktikin tapahtui keittiössä, kun yksiön olohuone oli valloitettu toisen turskan ja venakon toimesta. Onneksi oli ovi keittiön ja olkkarin välillä.
Terveiset näin reilun 15 vuoden jälkeen sinituulitakkiselle turskalle.  ;D

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #19 : Syyskuu 21, 2019, 21:21:25 »
2H tunnin aikana en päässyt panemaan lainkaan. ;D

Haluut sä avautua tästä lisää? ;D

Olisi näitä varmaan vaikka mitä, ja tää ei ollut itse tapaamisella...olin keikalla majoituksessa missä asiakkaat haettiin talon tietyn oven luota. Yläkerrassa majaili ulkkarihupakko samaan aikaan, ja siinä ovella sit tietty kävi aika vilske. Kerran meinasin napata siitä mukaan väärän asiakkaan, joka näytti kovin hämmästyneeltä kun ilmaannuin ovelle, ja vielä hämmästyneemmältä kun puhuin suomea. Sai siinä vaiheessa sanottua ettei hän varmaan tullut kyllä mua tapaamaan, ja tajusin sit kyllä heti miten oli käynyt ;D
Mun asiakas kurkkikin nurkan takaa ja kun tää eka väistyi siitä hieman sivummalle niin saatiin oikea mies sisään :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kouvolassa ti-ke 23.-24.4.!