Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pari rapsaa  (Luettu 4404 kertaa)

Poissa Studebaker78

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Pari rapsaa
« : Lokakuu 08, 2022, 12:46:23 »
Pistän pari rapsaa tämän vuoden kokemuksista en oo niitä liikaa laitellut. Valentina Rubio: hyvä kroppa ei kunnollisia tissejä naama vähä elahtanu.aika iso työkalu kovat kyydit sai kova oli pusuttelemään mikä ei mua oikeen iskenyt koska naama ei miellyttänyt luonteeltaan mukava ylä kanttii arvio 7/10 ite en haaveile uusinta käynnistä. Sandy Picon hyvä kroppa ihan ok näköinen ei tissejä kanki ehkä joku 13cm mut osaa käyttää ite tykkäsin kuvattiin lyhyt videokin erittäin mukava luonne 2kertaa oon käyny ja meen kyllä kolmannenkin kerran. Ts Aina hyvä kroppa mahtavat tissit kaunis työkalu mallia thai eli ei mikään iso vähä risti riitainen tapaus eka kerta oli ok toka kerta aivan mahtava ja viimeisin kerta jäi jotenki vaisuksi. Toivoisin kovasti et nämä laatu shemalet mikaella farikset löytäisi joskus tiensä myös tänne lakeuksille. Tuntuu kiertävän ku ruttoa😅 Paras kokemus vuoden sisään on ollut Elyda mut siitä oon rapsan jo tehnytkin. Et niitä huippuja odotellessa.

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pari rapsaa
« Vastaus #1 : Lokakuu 09, 2022, 16:01:16 »
Hienoa, että jaat, mutta voisitko tehdä jokaisesta oman ketjun vaikka olisikin lyhyt rapsa? Meinaan löytyy haulla paremmin jne.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pari rapsaa
« Vastaus #2 : Lokakuu 17, 2022, 01:46:29 »
tietämättä sinusta mitään, jonkumoinen vkl reissu helsinkiin tms niin jovain kyllähän noita käy pari läpi jos vaan kuvetta riittää...