Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Eve 25-v opiskelijatyttö  (Luettu 8144 kertaa)

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Eve 25-v opiskelijatyttö
« : Syyskuu 17, 2019, 20:30:11 »
Vai ei löydy uusia suomalaisia palveluntarjoajia, kuten tuolla yhdessä ketjussa valitetaan! Minulla oli sovittu tapaaminen tänään Ninnineidin kanssa, mutta hänelle tuli ymmärrettävä ylivoimainen este. Näin ollen katsoin ilmoituksia, kun olin työpäivääni tauon jo järjestänyt. Naapurit ST:ltä huomasin hyvän ilmoituksen, jossa otsikkona Opiskelijatyttö kokeilemassa:). Laitoin viestin pari päivää sitten ja lähes heti sain vastauksen. Parilla viestillä sovittiin ehdot ja 2 tunnin tapaaminen tälle päivälle. Ajoin paikalle taksilla ja pääsin sovitusti sisään.

Eve oli sama nainen kuin ilmoituksessa ja kuvaus oikea. Olin etukäteen sanonut, että jutellaan ensin. Se olikin tarpeen, sillä Evellä oli vasta toinen päivä tässä hommassa meneillään ja monet tähän skeneen liittyvät asiat vieraita. Pidin puolen tunnin pikakurssin, vinkkasin tämän saitin ja kehotin  olemaan yhteydessä Venlaan lisätietojen saamiseksi mm. turva-asioista.

Mutta Eve! Hän oli todella nätti, hoikka ja sopusuhtainen, ihanat vaaleat pitkät hiukset ja huikean kauniit kasvot. Hyvin keskustelukykyinen ja selvästi kouluja käynyt. Edettiin varovasti ja kiirehtimättä. Hänellä oli niin tiukat paikat ja kauniit kasvot, että laukesin kumista huolimatta, joka on harvinaista.

Todella mukava kokemus, kaikki kommunikaatio toimi nopeasti ja sovitusti. Voin vilpittömästi suositella ja korostan, että häntä (kuten kaikkia) on syytä kohdella kiltisti ja varovasti, jotta ei pelästy pois.

Ylilääkäri
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 17, 2019, 22:35:29 kirjoittanut Shark »

Poissa Tiger78

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eve 25-v opiskelijatyttö
« Vastaus #1 : Syyskuu 18, 2019, 20:02:44 »
En epäile, etteikö olisi mahtava tapaus. Mutta kun ei markkinointi ja viestintä kohtaa, niin tapaamiseen ei olla päästy. Laitoin lauantaina meiliä (koska numeroa ilmoituksessa ei ollut) ja tiedustelin tapaamista - no answer.
In god I trust. All others pay in cash!

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eve 25-v opiskelijatyttö
« Vastaus #2 : Syyskuu 18, 2019, 21:57:24 »
Enpä osaa sanoa, miksi näin Tiger78:lle kävi. Itse laitoin viestin sunnuntaina ja vastaus tuli samana päivänä. Kannattaa muistaa, että Evelle maanantai oli ensimmäinen päivä palveluntarjoajana. Minulle hän tiistaina kertoi kovasti jännittäneensä maanantaina. Ja sen todella ymmärrän enemmän kuin hyvin. Jännitti tiistainakin, jonka huomasin ja rupesin kyselemään, kuinka kauan on alalla ollut. Siitä sitten päästiin juttelemaan ja kerroin mistä on kyse.

Minusta kannattaa ymmärtää aloittelevaa tyttöä ja tajuta, että kaikki ei heti mene välttämättä niin kuin strömsössä. Tytöt/naiset tekevät vaativaa työtä, joka vaatii opettelua.

Ylilääkäri

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Eve 25-v opiskelijatyttö
« Vastaus #3 : Syyskuu 18, 2019, 23:07:02 »
En epäile, etteikö olisi mahtava tapaus. Mutta kun ei markkinointi ja viestintä kohtaa, niin tapaamiseen ei olla päästy. Laitoin lauantaina meiliä (koska numeroa ilmoituksessa ei ollut) ja tiedustelin tapaamista - no answer.

Muutama päivä menee nopeasti vastaamatta varsinkin jos ei tee näitä hommia kuin silloin tällöin...ja jotenkin pliis, antakaa aloittelijoille hieman armoa. Jokainen mokailee hei aluksi, ja niistä opeista ne hyvät ammattilaisetkin sitten myöhemmin on tehty :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Tiger78

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eve 25-v opiskelijatyttö
« Vastaus #4 : Syyskuu 18, 2019, 23:15:15 »
Muutama päivä menee nopeasti vastaamatta varsinkin jos ei tee näitä hommia kuin silloin tällöin...ja jotenkin pliis, antakaa aloittelijoille hieman armoa. Jokainen mokailee hei aluksi, ja niistä opeista ne hyvät ammattilaisetkin sitten myöhemmin on tehty :)

Niin, lauantaista keskiviikkoon on vasta muutama päivä. En lähde arvailemaan, miksi en saanut vastausta. Enkä pahoittanut mieltäni. Enkä mielestäni viestissä mitenkään arvostelevaan sävyyn asiaa julki tuonut - totesin faktat.
In god I trust. All others pay in cash!

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eve 25-v opiskelijatyttö
« Vastaus #5 : Syyskuu 19, 2019, 05:36:23 »
Nyt on kyllä varmaan kaikki koulut jo alkaneet, sekin vaikuttaa vastausaikoihin. En tiedä, tuliko tämä mahdollisuus teillä mieleen, mutta Eve 25-v opiskelijatyttöhän saattaa vaikka olla opiskelija. Minulla on nyt omat opinnot taas käynnissä ja asiakasrintamalla täysi syysrysäys päällä, ja se todellakin pidentää vastausaikoja siitä, mihin kesällä kykenin.

Pitempien vastausaikojen lisäksi joudun myös seulomaan halukkaita asiakkaita paljon raskaammalla kädellä, koska minulla ei yksinkertaisesti ole aikaa vastata kaikille, saati tavata kaikkia. Sen vuoksi ne henkilöt, joiden kanssa tapaamisen sopiminen vie aikaa ja on työlästä, jäävät nopeiden ja helppojen keskustelukumppaneiden jalkoihin. Sori, mutta ihmisen voimat ovat rajalliset.
Eläkkeellä.

Poissa Tiger78

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eve 25-v opiskelijatyttö
« Vastaus #6 : Syyskuu 19, 2019, 20:04:05 »
Nyt on kyllä varmaan kaikki koulut jo alkaneet, sekin vaikuttaa vastausaikoihin.
Se on mulla sama, kun on jatkuvasti täys sesonki päällä duunissa, niin ei millään ehtis vastata asiakkaiden meileihin. Ei vaan, ymmärrän kyllä jos viestejä tulee satoja päivässä (tai tunnissa), että kaikkiin ei kapasiteetti riitä vastaamaan. Sinänsä näin asiakkaan ja palvelua etsivän näkökulmasta se on oikeastaan täysin merkityksetöntä, miksi yhteydenottoon ei ole vastattu. Kun siihen ei ole vastattu, kääntyy etsijä hyvin suurella todennäköisyydellä jonkun toisen alalla toimivan puoleen. Näin se vaan menee.
In god I trust. All others pay in cash!

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eve 25-v opiskelijatyttö
« Vastaus #7 : Syyskuu 25, 2019, 17:09:19 »
Näin se vain menee. Unohdin ensimmäisellä kerralla villatakkini Even luo ja laitoin tapaamista seuraavana päivänä viestin hänelle ja haikailin villatakin perään ja jos rehellisiä ollaan vähän muunkin perään. Sovittiinkin saman tien villatakinhakureissu heti viikon päähän, tosin aikaa siihen varattiin 2 tuntia. Pitihän sitä varautua, että se ei olisi yksiössä ihan heti löytynyt.

Ihana Eve avasi oven ja kyllä harmaapään silmät lepäsivät Even täydellisellä vartalolla ja kasvoilla. Halatessa hän oli niin vietävän pieni ja muodokas, ettei henkeä saanut, kun tuntui niin hyvältä. Pitkän kaavan mukaan mentiin ja hän tuntui juuri niin hyvältä ja timmiltä kuin viikkoa aiemmin. Laukeaminen oli tiukemmassa, mutta sanoin hänelle, että matka on tärkeämpi kuin päämäärä. Mutta senkin Eve hoiti noin vain hienosti käsipelillä. On todella upea nainen ja voin sanoa, että päässä on muutakin kuin sahajauhoa, mukavan sivistynyt ja älykäs kyllä on.

Niin ja villatakkikin muuten löytyi😃

Ylilääkäri

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Eve 25-v opiskelijatyttö
« Vastaus #8 : Syyskuu 25, 2019, 17:21:01 »

^
Ilmeisen onnistunut villatakinhaku  ;D
Amator

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Eve 25-v opiskelijatyttö
« Vastaus #9 : Syyskuu 28, 2019, 17:35:49 »
Kaksi sähköpostia lähetetty, mutta ei vastausta. Palveluntuottajalla on joko kiire, tai minä en vain osaa kirjoittaa.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Tiger78

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eve 25-v opiskelijatyttö
« Vastaus #10 : Syyskuu 29, 2019, 00:44:13 »
Kaksi sähköpostia lähetetty, mutta ei vastausta. Palveluntuottajalla on joko kiire, tai minä en vain osaa kirjoittaa.

Viimeksi kun kirjoitin pari päivää sitten, niin sähköpostilaatikkonsa oli ”ovet quota.” Ei näin.
In god I trust. All others pay in cash!

Poissa naku_keisari

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eve 25-v opiskelijatyttö
« Vastaus #11 : Lokakuu 13, 2019, 11:18:24 »
Tapasin Even ja tässä tärkeimpiä tuloksia.

Tyttö on laittanut ilmoituksensa omilla tiedoillaan. Nyt 25 vuotta ikää on oikeasti 25 vuotta ikää myös kasvoilla! Tapaamisessa hän oli selvin päin ja meistä kahdesta vesiselvästä selvästi se selväsanaisempi.

No niin. Kyseessä on siis aloitteleva hupakko, joten säätämistä ja säädönpaikkaa löytyi.

Meillä meni ensinnäkin yli vartti ennen kuin löysin itseni heittämässä ulkotakkia hänen eteisessään. En siis yksinkertaisesti löytänyt oikean oven taakse. Tätä en laske omien suunnistustaitojeni puutteeksi. Olipa kämppä missä vaan, rahan on löydettävä sisään. Olin itse jo kävelemässä pois, kunnes sattumalta sain oikean oven silmiini.

Edellisellä asukilla oli ollut eläimiä, joka kävi ilmi vasta rahan astuttua huoneistoon, varsin selvästi tosin. Jotakin toista allergista se olisi voinut harmittaa. Käteinen oli jo vaihtanut omistajaa, joten jatkoimme tästä huolimatta.

Kuivat pyyhkeet, paitsi se mikä oli ensimmäisenä tarttua käteen. Lipsahduksia sattuu.

Makkarissa oli 80 cm leveä sänky, minulle jo hieman kapean oloinen. Tyttöä sai suudella suulle ja nuoleminen tapahtui kelmun läpi, kuten mainoksessa mainitaan. Eri hyvä suikkari, mutta sitten.

Ylilääkärillä tai edellisellä asiakkaalla on minua suurempi varustus. Että ihan vaan tiedoksi. En ole tästä lainkaan kateellinen, mutta lantionpohjalihaksia soisi käytettävän myös illan viimeisen asiakkaan läsnä ollessa.

Ajatus alkoi näkyvästi harhailla n. vartin jälkeen, en usko että ajatteli huikaisevia selkälihaksiani. Katsekontakin vältä välin aina löydyttyä uudelleen hän ei halunnut sitä ylläpitää. Jossakin vaiheessa lähärissä sain huulista omillani kiinni, mutta nepä vedettiin kasvojen mukana sivuun ykskaks yllättäen. Eipä ole siviilissä tai maksullisissa ennen noin käynyt. Ja ei, minulla ei ole keripukkia hampaistossani.

Perusasennot mentiin läpi ilman kieltoja eli siinä mielessä sain omani pois. Kotimatkalla tuli tippa linssiin, itsesääliä lähinnä. Kumpikin taidettiin olla omasta tahdostamme väärässä paikassa.

Eveä voisi varmaan verrata nimikaimaansa, jälkimmäisen uran alkuvaiheessa rehellisen vertailun nimissä. Ei olla vielä lähelläkään. Kohteliaisuudesta ja tapaamispäivää edeltäneestä viestinnästä plussaa, mutta kyllä asiakkaan ja seksin pitää vähintään yleisesti kiinnostaa. Edenissä koki itse olevansa melkoinen seksin ylipappi, valitettavasti nuoremman nimikaiman luona olo oli välillä kuin kirkkoherranviraston virastomestarilla. Joka on vain hienompi nimitys talonmiehelle.

Näillä varauksin, pitäkää hyvänä.




Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eve 25-v opiskelijatyttö
« Vastaus #12 : Lokakuu 15, 2019, 11:11:37 »


Edellisellä asukilla oli ollut eläimiä, joka kävi ilmi vasta rahan astuttua huoneistoon, varsin selvästi tosin.
Se löyhkä oli niin jäätävä, että olin vähällä kääntyä ovelta, vaikka ei ole allergiaa. Ja taisi olla ihan nyt olemassa olevista eläimistä eikä edellisen asukin...