Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Eve 25-v opiskelijatyttö

<< < (3/3)

Kapteeni Turska:
Kaksi sähköpostia lähetetty, mutta ei vastausta. Palveluntuottajalla on joko kiire, tai minä en vain osaa kirjoittaa.

Tiger78:

--- Lainaus käyttäjältä: Kapteeni Turska - Syyskuu 28, 2019, 17:35:49 ---Kaksi sähköpostia lähetetty, mutta ei vastausta. Palveluntuottajalla on joko kiire, tai minä en vain osaa kirjoittaa.

--- Lainaus päättyy ---

Viimeksi kun kirjoitin pari päivää sitten, niin sähköpostilaatikkonsa oli ”ovet quota.” Ei näin.

naku_keisari:
Tapasin Even ja tässä tärkeimpiä tuloksia.

Tyttö on laittanut ilmoituksensa omilla tiedoillaan. Nyt 25 vuotta ikää on oikeasti 25 vuotta ikää myös kasvoilla! Tapaamisessa hän oli selvin päin ja meistä kahdesta vesiselvästä selvästi se selväsanaisempi.

No niin. Kyseessä on siis aloitteleva hupakko, joten säätämistä ja säädönpaikkaa löytyi.

Meillä meni ensinnäkin yli vartti ennen kuin löysin itseni heittämässä ulkotakkia hänen eteisessään. En siis yksinkertaisesti löytänyt oikean oven taakse. Tätä en laske omien suunnistustaitojeni puutteeksi. Olipa kämppä missä vaan, rahan on löydettävä sisään. Olin itse jo kävelemässä pois, kunnes sattumalta sain oikean oven silmiini.

Edellisellä asukilla oli ollut eläimiä, joka kävi ilmi vasta rahan astuttua huoneistoon, varsin selvästi tosin. Jotakin toista allergista se olisi voinut harmittaa. Käteinen oli jo vaihtanut omistajaa, joten jatkoimme tästä huolimatta.

Kuivat pyyhkeet, paitsi se mikä oli ensimmäisenä tarttua käteen. Lipsahduksia sattuu.

Makkarissa oli 80 cm leveä sänky, minulle jo hieman kapean oloinen. Tyttöä sai suudella suulle ja nuoleminen tapahtui kelmun läpi, kuten mainoksessa mainitaan. Eri hyvä suikkari, mutta sitten.

Ylilääkärillä tai edellisellä asiakkaalla on minua suurempi varustus. Että ihan vaan tiedoksi. En ole tästä lainkaan kateellinen, mutta lantionpohjalihaksia soisi käytettävän myös illan viimeisen asiakkaan läsnä ollessa.

Ajatus alkoi näkyvästi harhailla n. vartin jälkeen, en usko että ajatteli huikaisevia selkälihaksiani. Katsekontakin vältä välin aina löydyttyä uudelleen hän ei halunnut sitä ylläpitää. Jossakin vaiheessa lähärissä sain huulista omillani kiinni, mutta nepä vedettiin kasvojen mukana sivuun ykskaks yllättäen. Eipä ole siviilissä tai maksullisissa ennen noin käynyt. Ja ei, minulla ei ole keripukkia hampaistossani.

Perusasennot mentiin läpi ilman kieltoja eli siinä mielessä sain omani pois. Kotimatkalla tuli tippa linssiin, itsesääliä lähinnä. Kumpikin taidettiin olla omasta tahdostamme väärässä paikassa.

Eveä voisi varmaan verrata nimikaimaansa, jälkimmäisen uran alkuvaiheessa rehellisen vertailun nimissä. Ei olla vielä lähelläkään. Kohteliaisuudesta ja tapaamispäivää edeltäneestä viestinnästä plussaa, mutta kyllä asiakkaan ja seksin pitää vähintään yleisesti kiinnostaa. Edenissä koki itse olevansa melkoinen seksin ylipappi, valitettavasti nuoremman nimikaiman luona olo oli välillä kuin kirkkoherranviraston virastomestarilla. Joka on vain hienompi nimitys talonmiehelle.

Näillä varauksin, pitäkää hyvänä.

Jimmy-setä:

--- Lainaus käyttäjältä: naku_keisari - Lokakuu 13, 2019, 11:18:24 ---

Edellisellä asukilla oli ollut eläimiä, joka kävi ilmi vasta rahan astuttua huoneistoon, varsin selvästi tosin.

--- Lainaus päättyy ---
Se löyhkä oli niin jäätävä, että olin vähällä kääntyä ovelta, vaikka ei ole allergiaa. Ja taisi olla ihan nyt olemassa olevista eläimistä eikä edellisen asukin...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta