Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sannahunaja  (Luettu 6736 kertaa)

Poissa Vieras0356

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Sannahunaja
« : Kesäkuu 04, 2022, 14:36:12 »
Onko teillä millaisia kokemuksia sannahunajasta?

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 144
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sannahunaja
« Vastaus #1 : Kesäkuu 04, 2022, 15:35:28 »
No minäpä autan nyt itse nuortamiestä mäessä ;D

Täällä on jo parikin rapsaketjua:

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,3961.msg141810.html#msg141810

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,1215.msg39619.html#msg39619

Rapsoja löytyy myös RE:n profiilistani.

Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa reperento

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Sannahunaja
« Vastaus #2 : Helmikuu 07, 2024, 23:33:14 »
Nyt on mukavaa vaihteeksi antaa kokemuskommentti, kun tässä välillä on ollut jälkipohdiskelua. Tänään 7.2 kävin hänen luonaan ja ajan olin tosin varannut hieman joku päivä taaksepäin. Ei ollut suinkaan eka kerta hänen luonaan. mutta ajattelin että vois niitä kokemuksia yhditää. Helppo paikka löytää ja aina sovitulla ajalla on ollut tavattavissa. Sanna on aina ollut kuten nytkin hyvin huoliteltu ja viehkeä sekä sexikäs. Sisälle pääsyn jälkeen vaatteet lähtee nopeasti multa pois,Sitten vain sänkyyn ja Sanna käsittelee todella nautittavasti alkulämmittelynä koko vartalon. Miellyttävä asenne koko ajan ja kiireen tuntua ei ole hänellä.Lopuksi pano täydellä nautinnolla ja  puhdas pyyhe siistissä asunnossa suihkussa odottamassa.Todella nätti tyttö. Uudelleen lupasin taas halausten myötä tulla  kuten aikasemminkin. Noin hommat pitää sujua ja sannaa pitää tottakai hellästi kohdella.Hänenlaisia tyttöjä ei taida opiskelijarouvan lisäksi olla. Nyt pitää sanoa että moninkertaisesti uusintajatkoon.

Paikalla Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 367
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sannahunaja
« Vastaus #3 : Helmikuu 08, 2024, 16:08:38 »
Yleensä käyn vaan pt:ien luona, keiltä saa owoa yms.

Mut Sanna on poikkeus (Iinan ohella). Pakko päästä joskus tapaamaan.

Jotain selittämätöntä hänen kuvissa, mitkä houkuttelee mua sinne hunajan äärelle.😉


Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 144
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sannahunaja
« Vastaus #4 : Helmikuu 08, 2024, 16:55:54 »
Nyt on mukavaa vaihteeksi antaa kokemuskommentti, kun tässä välillä on ollut jälkipohdiskelua. Tänään 7.2 kävin hänen luonaan ja ajan olin tosin varannut hieman joku päivä taaksepäin. Ei ollut suinkaan eka kerta hänen luonaan. mutta ajattelin että vois niitä kokemuksia yhditää. Helppo paikka löytää ja aina sovitulla ajalla on ollut tavattavissa. Sanna on aina ollut kuten nytkin hyvin huoliteltu ja viehkeä sekä sexikäs. Sisälle pääsyn jälkeen vaatteet lähtee nopeasti multa pois,Sitten vain sänkyyn ja Sanna käsittelee todella nautittavasti alkulämmittelynä koko vartalon. Miellyttävä asenne koko ajan ja kiireen tuntua ei ole hänellä.Lopuksi pano täydellä nautinnolla ja  puhdas pyyhe siistissä asunnossa suihkussa odottamassa.Todella nätti tyttö. Uudelleen lupasin taas halausten myötä tulla  kuten aikasemminkin. Noin hommat pitää sujua ja sannaa pitää tottakai hellästi kohdella.Hänenlaisia tyttöjä ei taida opiskelijarouvan lisäksi olla. Nyt pitää sanoa että moninkertaisesti uusintajatkoon.

Kiitos ihanasta palautteesta :inlove: Sekä tietysti kivoista tapaamisista. Näkemisiin! :-*
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 144
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sannahunaja
« Vastaus #5 : Helmikuu 08, 2024, 16:57:13 »
Yleensä käyn vaan pt:ien luona, keiltä saa owoa yms.

Mut Sanna on poikkeus (Iinan ohella). Pakko päästä joskus tapaamaan.

Jotain selittämätöntä hänen kuvissa, mitkä houkuttelee mua sinne hunajan äärelle.😉

Hunajata, hunajata sulle.. ;)
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Paikalla Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 367
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sannahunaja
« Vastaus #6 : Helmikuu 08, 2024, 17:23:27 »
Yleensä käyn vaan pt:ien luona, keiltä saa owoa yms.

Mut Sanna on poikkeus (Iinan ohella). Pakko päästä joskus tapaamaan.

Jotain selittämätöntä hänen kuvissa, mitkä houkuttelee mua sinne hunajan äärelle.😉

Hunajata, hunajata sulle.. ;)

Niinpä...hunajata on kaivattu.

Oli meillä jo Lahdessa deitit sovittuna noin vuosi sitten, mutta olin pakotettu perumaan ne.
Uusintayritystä odotellessa...😘

Poissa reperento

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Sannahunaja
« Vastaus #7 : Huhtikuu 15, 2024, 23:15:27 »
Tänään turussa poikettuani odottelin aikaa Sannan luokse. Toki ajan olin varannut aikasemmin. Vastassa ovella oli hyvin viehkeä neito kuten aikasemmillakin kerroilla. Hyvin huoliteltu ja aina yhtä sexsikäs. Pienen jutustelun jälkeen sitten vain Sannan käsiteltäväksi. Sannan sormet hyväillessä liikkuvat sexikkäästi vartalolla. Melkein meinaa siinä alkuhyväilyssä jo laueta. Alkuhyväilyn jälkeen sitten homma nautinnollisesti panolla loppuun. Sannaa on ihan mukavaa halata ja saada myös häneltä hellyyttä, ja lopuksi siistiin suihkutilaan ja pesulle.Asunto aina yhtä siisti. Lopuksi halaukset ja lupaus tulla uudelleen. Noin sen homman pitää mennä.