Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Aino

<< < (3/6) > >>

Meeme:
Jonnet ei muista.
Mulla oli vähän huono ilta ja murheita mielessä.
Pisti niin harmittamaan.

Makkonen:

--- Lainaus käyttäjältä: Kirppu69 - Elokuu 07, 2025, 14:07:23 ---Eikös Aino ollut myös tämän sarja-kuristajan yksi uhreista vai muistanko aivan päin sitä itseään?

--- Lainaus päättyy ---

Aino antoi lääkettä.. mutta sama lopputulos muille.

luotettava.herrasmies:

--- Lainaus käyttäjältä: Jopa Tuli Artturi - Elokuu 07, 2025, 13:45:40 ---Jonnet ei muista, mutta Aino oli tunnettu huoranimimerkki keltaisen sivuston kulta-aikoina.

--- Lainaus päättyy ---

Näiden aikojen Ainoa ei voi unohtaa jos sen autuuden sai kokea!! :)

MikaM:

--- Lainaus käyttäjältä: Jopa Tuli Artturi - Elokuu 07, 2025, 13:45:40 ---Jonnet ei muista, mutta Aino oli tunnettu huoranimimerkki keltaisen sivuston kulta-aikoina.

--- Lainaus päättyy ---

Jäin muistelmaan sitä, oliko Aino Kallion Ruusu? Kallion Ruusun viimeinen työpäivä oli sama päivä kuin sarjamurhaaja MP kuristi viimeisen uhrinsa. Kallion Ruusu kertoi, että hänen työhuoneensa oli samassa korttelissa missä murha tapahtui. Kiitti onneaan, ettei itse ollut uhri.

Kun seksiyrittäjät eivät lue kirjoja, niin tarina löytyy kokonaisuudessaan Terhi Suokkaan Horokirjasta.

basti:

--- Lainaus käyttäjältä: MikaM - Elokuu 07, 2025, 18:34:55 ---

--- Lainaus päättyy ---

Jäin muistelmaan sitä, oliko Aino Kallion Ruusu? Kallion Ruusun viimeinen työpäivä oli sama päivä kuin sarjamurhaaja MP kuristi viimeisen uhrinsa. Kallion Ruusu kertoi, että hänen työhuoneensa oli samassa korttelissa missä murha tapahtui. Kiitti onneaan, ettei itse ollut uhri.

Kun seksiyrittäjät eivät lue kirjoja, niin tarina löytyy kokonaisuudessaan Terhi Suokkaan Horokirjasta.

--- Lainaus päättyy ---

Oli. Paljasti myös foorumilla että asiakkaista kerättiin tietoa sisäpiirin naisten toimesta. Kirjoitukset ja Aino poistuivat nopeaan keltaiselta sen jälkeen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta