Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sweet Laura  (Luettu 6181 kertaa)

Poissa Jorge100

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Sweet Laura
« : Kesäkuu 02, 2022, 13:47:16 »
Onko joku käynyt jo kokeilemassa? St:n vieterikissa nimimerkillä ja RE ssa ilmoittele nyt ja kuulemma saa panna ilman kumia! On kuulemma köyhä ja rahan tarve suuri jne.... Vaikuttaa hieman oudolta ilmoitukselta.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 930
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sweet Laura
« Vastaus #1 : Kesäkuu 02, 2022, 15:07:27 »
Onko joku käynyt jo kokeilemassa? St:n vieterikissa nimimerkillä ja RE ssa ilmoittele nyt ja kuulemma saa panna ilman kumia! On kuulemma köyhä ja rahan tarve suuri jne.... Vaikuttaa hieman oudolta ilmoitukselta.

Hui, onko ihan itse siis sanonut tuon että on köyhä ja rahan tarve suuri? Ja lisäksi antaa ilman kumia panna? 😳 Mulle ei tuosta tule muuta mieleen kuin että on syystä tai toisesta ERITTÄIN epätoivoinen, eikä todellakaan tee seksityötä siksi että haluaa. Itse en pystyisi tuollaista tukemaan. Jos tätä hommaa tekee pakosta, niin mahdollisuus pahoillekkin koko loppuelämän traumoille on todella suuret.
Surullista.😔
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 930
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sweet Laura
« Vastaus #2 : Kesäkuu 02, 2022, 15:10:47 »
Okei tsekkasin ilmon, mielestäni tämä ” En käytä alkoholia, mutta käytän huumeita. Joskus huumeetkin käyvät maksusta.” kertoo jo paljon, nuo muut jutut lisänä vielä…
Opiskelijarouva

Turku

Paikalla Waykee

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sweet Laura
« Vastaus #3 : Kesäkuu 02, 2022, 15:35:37 »
Kyllä varmaan jokainen ymmärtää, että juuri noista kannattaa pysyä kaukana.

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 493
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sweet Laura
« Vastaus #4 : Kesäkuu 02, 2022, 16:00:28 »
”Virtsaaminen seksikumppanin sisällä ”Flooding the Cave” on peniksen laittaminen vaginaan tai anaaliin ja sitten virtsaaminen sisällä. Se voidaan tehdä ennen yhdyntää, sen aikana tai sen jälkeen.”

Tätäkin olisi tarjolla, en aiemmin ole termin saati sen toteuttamiseen perehtynyt. Enkä hänen kanssaan aiokaan.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2392
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sweet Laura
« Vastaus #5 : Kesäkuu 02, 2022, 16:13:53 »
Hän on rekisteröitynyt tännekin. En lähtisi palveluntarjoajaa teilaamaan pelkästään laajan palveluvalikoiman vuoksi.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 930
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sweet Laura
« Vastaus #6 : Kesäkuu 02, 2022, 17:12:32 »
Hän on rekisteröitynyt tännekin. En lähtisi palveluntarjoajaa teilaamaan pelkästään laajan palveluvalikoiman vuoksi.

Olihan tossa aika monta muutakin 🚩🚩…
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2392
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sweet Laura
« Vastaus #7 : Kesäkuu 02, 2022, 17:51:48 »
^ Ol toki, mutta en siltikään lähtisi lynkkauslinjalle.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 930
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sweet Laura
« Vastaus #8 : Kesäkuu 02, 2022, 17:55:41 »
Ei mun mielestä kukaan häntä täällä lynkannut..? On vaan käyty läpi hieman erikoista ilmoitusta, eihän tuollaisia joka päivä vastaan tule. Itse en ole nähnyt yhtäkään jossa mainostetaan suoraan että käyttää huumeita ja että ne sopivat myös maksuksi.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2392
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sweet Laura
« Vastaus #9 : Kesäkuu 02, 2022, 18:16:10 »
^ Kieltämättä ilmoitus on erikoinen, ja herättänee siksi kiinnostusta vaikka hinnat ovat korkeahkot. Keskustelu täällä tietysti toimii samoin. Joku kokeneempi palvleuntarjoaja joskus näillä foorumeilla totesikin, että kaikenlainen esilläolo lisää kiinnostusta - ja saa kilpailijat varpaisilleen.

Poissa Parska

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sweet Laura
« Vastaus #10 : Kesäkuu 02, 2022, 23:43:37 »
Mun piti mennä visiitille kerran, noon kk takaperin. Oli sovittuna aika, mut kun ilmoitin olevani perillä ni tuli viestiä et nyt ei pysty, parin tunnin päästä, oli kuulemma ollu nukkumas neljältä iltapäivästä.

Mut tuo ilmo kyllä enemmän herätti sääliä kuin halua sopia uutta tapaamista.

Poissa matwoa

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sweet Laura
« Vastaus #11 : Heinäkuu 26, 2022, 21:56:23 »
Paikallinen narkki. Näkee keskustassa tosi usein 🤢

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 231
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sweet Laura
« Vastaus #12 : Elokuu 17, 2022, 21:47:55 »
Nyt hän on vaihtanut nimen treffillä eikä ole kuvaa enää esillä. Numero on kuitenkin sama.