Toivotaan, että ne jotka ennakkomaksua haluavat käyttää, mainitsevat siitä jo ilmoituksessaan. Säästänee molempien aikaa.
Uutiset:
 Vieras0407
								Vieras0407
							 Kelpo kaveri
							Kelpo kaveri
						 jpetke
								jpetke

Huikea tyyppi
							Huikea tyyppi
						 Vieras0342
								Vieras0342

Näyttää hyvää esimerkkiä
							Näyttää hyvää esimerkkiä

Jos ennakkomaksu näkyisi vähentyneiden ohareiden johdosta myös loppuhinnassa yksittäiselle asiakkaalle, tämän voisi myydä helposti mulle. Eli ennakkomaksulla hinta hieman tavallista halvempi.
 jpetke
								jpetke

Huikea tyyppi
							Huikea tyyppi
						 Vieras1776
								Vieras1776

Huikea tyyppi
							Huikea tyyppi
						Onpa mulle joku vannoutunut käteisen käyttäjä käynyt pudottamassa 10€ kirjekuoressa postiluukusta varausmaksuna kun on halunnut varata ajan mutta ei oo halunnut digitaalisesti maksaa 🤭Tästä propsit molemmille osapuolille.

Jos varausmaksun hyöty on parhaimmillaankin marginaalista, en näe järkeä sellaista ottaa käyttöön.
 Unilukkari
								Unilukkari

Näyttää hyvää esimerkkiä
							Näyttää hyvää esimerkkiä
						Jos varausmaksun hyöty on parhaimmillaankin marginaalista, en näe järkeä sellaista ottaa käyttöön.
Varausmaksun idea ei ole saavuttaa taloudellista hyötyä, vaan sitouttaa asiakas siihen, että hän tulee tapaamiseen
 palvelunostaja
								palvelunostaja

Huikea tyyppi
							Huikea tyyppi
						Tiliotteellasi Pikasiirron kautta välitetyissä maksuissa maksajana näkyy joko Bittisiirto Oy tai Pikasiirto.fi.
Siirtäessä Nordean tai Osuuspankin tileille voi harvoissa tapauksissa maksajan nimi välittyä saajalle maksun tiedoissa. Lähtökohtaisesti maksajan nimi ei välity saajalle, mutta saajalla on oikeus tiedustella maksajan nimeä ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
^ Kyllähän ne kunnon asiakkaat aina maksavat törttöilijöistä johtuvat tappiot. Ei pelkästään tässä bisneksessä. Sillähän tuota hintatasoa aina perustellaan, hintoihin pitää mahtua valmistautumiset, oharit, peruutukset ja muut liiketoiminnan kulut. Ainut keltä rahaa tulee ovat ne kunnon asiakkaat.
 Mä koen että se marginaalinen taloudellinen hyöty, joka tulee suoraan siitä että asiakkaat tulevat paikalle sovitusti (verrattuna siihen että menettää rahaa ohareiden takia) JA se suunnaton hyöty jonka saan kun ei mene aikaa turhaan hukkaan tekee varausmaksusysteemistä todella kannattavan.
 Mä koen että se marginaalinen taloudellinen hyöty, joka tulee suoraan siitä että asiakkaat tulevat paikalle sovitusti (verrattuna siihen että menettää rahaa ohareiden takia) JA se suunnaton hyöty jonka saan kun ei mene aikaa turhaan hukkaan tekee varausmaksusysteemistä todella kannattavan.  HarryPotter
								HarryPotter

Lähellä täydellisyyttä
							Lähellä täydellisyyttä
Varausmaksun idea ei ole saavuttaa taloudellista hyötyä, vaan sitouttaa asiakas siihen, että hän tulee tapaamiseen
Tässähän se suurin taloudellinen hyöty piilee: asiakas ilmestyy setelit mukanaan ovelle. Case closed.

lepsky
								lepsky

Piristää muiden päivää
							Piristää muiden päivää
Varausmaksun idea ei ole saavuttaa taloudellista hyötyä, vaan sitouttaa asiakas siihen, että hän tulee tapaamiseen ja maksaa loput palvelijattaren pyytämästä summasta. Jos asiakas kuitenkin tekee oharit varausmaksusta huolimatta, saa hutsu ainakin pienen korvauksen peruuntuneesta ajasta.
Mitä turska siitä hyötyy että maksaa etukäteen palvelusta joka ei edes välttämättä toteudu?
 HarryPotter
								HarryPotter

Lähellä täydellisyyttä
							Lähellä täydellisyyttä
						Mitä turska siitä hyötyy että maksaa etukäteen palvelusta joka ei edes välttämättä toteudu?
Turska ei hyödy siitä käytännössä mitään. Varausmaksun tarkoitus on tuoda turvaa myyjälle, ei asiakkaalle. Jos myyjä osoittautuu huijariksi, niin se on asiakkaan tappio. Näin asia valitettavasti on. Itse olen suorittanut 30€ varausmaksun yhdelle myyjälle ja maksu vähennettiin kokonaissummasta paikan päällä.

lepsky
								lepsky

Piristää muiden päivää
							Piristää muiden päivää
						Turska ei hyödy siitä käytännössä mitään. Varausmaksun tarkoitus on tuoda turvaa myyjälle, ei asiakkaalle. Jos myyjä osoittautuu huijariksi, niin se on asiakkaan tappio. Näin asia valitettavasti on. Itse olen suorittanut 30€ varausmaksun yhdelle myyjälle ja maksu vähennettiin kokonaissummasta paikan päällä.

jpetke
								jpetke

Huikea tyyppi
							Huikea tyyppi

Vieras0407
								Vieras0407
							 Kelpo kaveri
							Kelpo kaveri
						Jos ennakkomaksut yleistyvät, se lisää kyllä väkisin kiinnostusta kusetukseen palveluntarjoajan tai siis "palveluntarjoajan" puolelta. Uutta anonyymiä ilmoitusta kehiin uusilla yhteystiedoilla ja rahastaa paikkakunnan turskalaumalta ne ennakkomaksut. Ja eikun uutta tiliä luomaan. Turskat nielevät tappionsa, koska niin pieni raha ja iso kynnys lähteä tekemään ilmoitusta kissalan pojille.
Tässä lajissa on asiakkaallakin välillä kestämistä ohareiden, peruuttajien, ghostaajien ja kusettajien kanssa ettei oikein kiinnostaisi lisähaasteet.

HarryPotter
								HarryPotter

Lähellä täydellisyyttä
							Lähellä täydellisyyttä
						Tarralenkkaripojat täällä näyttävät itkevän kympin ennakkomaksun takia ihan monen sivun verran.