Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ennakkomaksun pyytäminen  (Luettu 19123 kertaa)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #80 : Heinäkuu 12, 2022, 12:25:18 »
Sori lievä OT mutta tulin tähän muistuttamaan, että ennakkomaksu- ja oharipulmat ei lähtökohtaisesti johdu ihmisistä, vaan stigmasta.

Mä pyydän nykyään varausmaksun (50 euroa) kaikilta uusilta asiakkailta, ja muistaakseni yksi ainoa on kieltäytynyt sitä maksamasta (ja tää jonka muistan, pyysi vielä anteeksi foliohattuisuuttaan).

Kun mä toimin omalla nimelläni, asiakkaatkin uskaltaa pääsääntöisesti maksaa tilisiirrolla tai esim. MobilePaylla. Pikasiirto on tietty myös vaihtoehto. Ja jos mä sairastun, varausmaksun palauttaminen on helppoa.

Ja joo ei, ei ole vähentänyt yhteydenottojen tai työn määrää.

Ei tapella toisiamme vastaan jooko, tapellaan yhdessä stigmaa vastaan.

Samaa mieltä. Mutta sellaianen kysymys. Miten kun toimit Jounin kaa omalla nimellä, niin toi parituspykälä? En kysy pahalla, mietin vaan alkaisko seurustelemaan :inlove:

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #81 : Heinäkuu 12, 2022, 12:30:52 »
Niin ja en oo ihan vielä päättänyt, että kenen kanssa alkais ;D

Poissa Opiskelijarakastelija

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #82 : Heinäkuu 12, 2022, 12:35:53 »
Varausmaksut ja kuitit saisi olla ihan standardi alalla.
Kauniit naiset PKS, Turku, Tre
Saa laittaa viestiä

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #83 : Heinäkuu 12, 2022, 12:36:22 »
Ei kai siinä sen kummempaa kuin että hyvittää maksun tai yhdessä asiakkaan kanssa sovitaan jokin muu ratkaisu.

Eihän tossa siis muuta kuin että onko palauttaminen käynyt edes mielessä. Ja asiakas voi toki itse kelailla miten pystyy ottamaan mahdollisen hyvityksen vastaan, esim. itse en tekisi mitään sellaisella lahjakortilla jolla olen kerran ennakkomaksun maksanut.

Tää toimii tietty vain jos palveluntarjoaja on jotenkuten tiedetty, eikä maine ole kyseenalainen.

Oma rima kyllä huomattavasti korkeammalla kuin ”jotenkuten tiedetty”. Tai no, se rimahan liikkuu panetuksen mukaan…

Ja mun mielestä edelleen on oleellista se mistä ollaan sopimassa. Jos mä pyydän varaamaan ajan viikon päähän ja ajamaan tunnin suuntaansa ensitapaamiseen niin riskit tulonmenetykseen on ihan erilaiset kuin jos puhutaan incallista tunnin päästä. En millään jaksa uskoa että tällaiseen jälkimmäiseen on kenenkään kannalta kannattavaa lisätä säätämistä.

Ei mulle ole tuottanut koskaan ongelmaa maksaa takaisin, hoidan sen verkkopankkimaksuna tai Mobilepaylla. :) Silti en halua koko omaa nimeäni kenen tahansa tietoon ja edellytän asiakkaaltakin että uskaltaa käyttää omaa etu että sukunimeään yhteyttä ottaessa.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #84 : Heinäkuu 12, 2022, 12:57:00 »

Samaa mieltä. Mutta sellaianen kysymys. Miten kun toimit Jounin kaa omalla nimellä, niin toi parituspykälä? En kysy pahalla, mietin vaan alkaisko seurustelemaan :inlove:

Eihän se nimettömyys (eikä seurustelemattomuus) suojele sen enempää paritukselta kuin perättömiltä paritussyytöksiltäkään.  :)

P.S. Me on kyl jo erottu. Mutta sekään ei johtunut parituspykälästä.  ;D
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #85 : Heinäkuu 12, 2022, 13:40:02 »

Samaa mieltä. Mutta sellaianen kysymys. Miten kun toimit Jounin kaa omalla nimellä, niin toi parituspykälä? En kysy pahalla, mietin vaan alkaisko seurustelemaan :inlove:

Eihän se nimettömyys (eikä seurustelemattomuus) suojele sen enempää paritukselta kuin perättömiltä paritussyytöksiltäkään.  :)

P.S. Me on kyl jo erottu. Mutta sekään ei johtunut parituspykälästä.  ;D

Kerran toimit asiassa omalla nimelläsi ja avoimesti julkisuudessa, niin kaikki tietävät, että toimit itsenäisenä ammatinharjoittajana, joten kuulostaa erikoiselta, jos joku muuta epäilee.     

Se olisi aika erikoinen lain tulkinta, jos harjoitat tätä ammattia ja sinulla poikaystävä, avopuoliso tai aviomies, että seurustelusuhteen ja seksinmyymisen välillä katsottaisiin olevan korrelaatio.

   

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #86 : Heinäkuu 12, 2022, 13:53:30 »
^ Ei se korrelaatio, vaan kausaliteetti.   ::)
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #87 : Heinäkuu 12, 2022, 14:27:42 »
^Jos lain tulkitsija on sematiikkapolliisi, silloin johtopäätös voi olla, mitä vaan maan ja taivaan väliltä.

Vaikka syy-ja seuraussuhde tai yhteys seurustelun ja seksinmyymisen löydetään, kun oikein väärin tulkitaan ja asiat käännetää päälaelleen.

Eihän ilotyttö voi olla iloinen, vaikka nimi siihen viittaa. Surutyttö suruinen. Ei se ole kivaa työtä. Naida kymmentä ukkoa päivässä.   

Ketään ei iloikseksi, että henkilöä lihallisesti himoitaan ja että henkilölle maksetaan suuria summia palkkioksi seksistä.  ::)

Työmotivaatio löytyy paremmin, vaikka koulun suurtalouskokin töistä, jos poliitikoilta ja polliisilta kysyy.  :D

Näin olen lukenut kirjoista ja oppinut kellään ei ole kivaa, ei ainakaan niillä, jotka ei saa pinppaa tai munaa.  ::)



   

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #88 : Heinäkuu 12, 2022, 14:31:07 »
Niin ja en oo ihan vielä päättänyt, että kenen kanssa alkais ;D
Ala Villeriuksen kanssa. Ville on kivempi kuin minä, tekee parempaa ruokaa ja ajaa paremmalla autolla & yöpyy useammin kotona sisällä kuin minä mitä nyt joskus sammuu veneen alle. Lisäksi Granado on taas kadonnut jonnekin, vaikea sanoa onko valittavissa.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1792
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #89 : Heinäkuu 12, 2022, 16:05:54 »
Hiukan sivuten tuota partneri ongelmaa. asuimme pitkään yhdessä edesmenneen naisystäväni kanssa.

niin pitkään kun mulla oli rahaa mitä mällätä, en paljon kuvioita miettinyt. no maailmaan

mahtuu rahaa ja onnistuin käytännössä kaiken tuhlaamaan. hän sai taas puolestaan rahaa ja

mietin kuviota että olisin ns vuokralla koska ei oltu virallinen pari. kävin muutaman

keskustelun kelan kanssa , totesin että mahdoton suo kyse olisi ollut muutamasta satasesta kk

ja lakia tulkiten en olisi tehnyt mitään väärää. mutta että hakemuksen olisi saanut läpi olisi

tarvinnut juristin kirjoittamaan sen, ja  oletan että homma olisi tehty käytännössä

mahdottomaksi , ai miksi suomessa EI voi aikuinen mies ja nainen asua yhdessä ettei kela

rinnasta vähintään avopariin.
kysyvälle vastataan

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #90 : Heinäkuu 12, 2022, 17:15:10 »
Ei mulle ole tuottanut koskaan ongelmaa maksaa takaisin, hoidan sen verkkopankkimaksuna tai Mobilepaylla. :) Silti en halua koko omaa nimeäni kenen tahansa tietoon ja edellytän asiakkaaltakin että uskaltaa käyttää omaa etu että sukunimeään yhteyttä ottaessa.

Niin no, sulla ja mulla ei anonymiteetin osalta toimintatavat kohtaa joten ei siinä ihmeempää. Jos tapaamisen aikana näkee ja kuulee sen verran että pystyisi googlaamaan kuka mä olen niin whatever, tuskin ketään kiinnostaa, mutta just tuollaiset palvelut joista mun koko nimi ja oikea puhelinnumero löytyisi vielä vuosien päästäkin kun:

sun puhelin pöllitään,
sulla on sun menneisyydestä mustasukkainen poikakaveri,
tulet uskoon,
narkkaat rahasi ja ulkonäkösi ja ex-asiakkaiden kiristäminen alkaa vaikuttaa vaihtoehdolta,
haluut some-huomiota, tai
valitse oma seikkailusi

on aivan viimeinen asia mihin suostuisin vaikka miten tuntisin ja luottaisin palveluntarjoajan sen hetkiseen ammattitaitoon. Ja vaikken usko että kukaan lukisi mun mobilepay-historiaa tai tiliotetta, niin en mä halua että sielläkään lukee googlella löytyvää seksityöntekijää.

Noin yleisemmin se kysymyshän on jo siinä että onko ennakkomaksu jonkun mielestä korvaus siitä että merkkaa ajan kalenteriin, ts. sitä ei ole missään tilanteessa aikomustakaan palauttaa. Tai voiko asiakas saada maksun takaisin jos asiakas peruuttaa riittävän aikaisin tai jos sanoo että lapsi sairastui. Mitkä on hyväksyttävät maksutavat. Jne.

Jos mä lähestyn itselleni tuntematonta palveluntarjoajaa naapurisivun ilmon perusteella, niin en mä ainakaan uskalla olettaa näistä mitään. Eri asia jos ehdot on käyty läpi jossain sähköpostin automaattivastauksessa. Muuten mielessä kummittelee skenen sekoilijat ja esim. tämän Katin tässä ketjussa esittelemä kyvyttömyys ajatella miltä asiat näyttää toisen näkökulmasta.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #91 : Heinäkuu 12, 2022, 19:31:15 »

EI voi aikuinen mies ja nainen asua yhdessä ettei kela

rinnasta vähintään avopariin.

Yhdessä tapauksessa Kela uskoi. Meniköhän niin, että toisella osapuolella oli esittää julkinen ilmoitus jossa haki asuinkumppania.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa EsaNahka

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #92 : Heinäkuu 12, 2022, 20:33:53 »
Aika paljon pitää tapahtua, jotta ekalla kerralla maksasin ennakkomaksu.
Ennakkomaksu ei mitenkään lisää mun luottamusta hupakkoon tai tapaamiseen. Näistä kun on turha valittaa kuluttaja-asiamiehelle tms, instansille.

Tutulle hupakolle voin maksaa, kunhan luottamus on syntynyt.
Olen esim maksanut 5 kerran sarjalipun 4 tapaamisen hinnalla, kun hupakolta särkyi pesukone ja oli tarvetta rahoittaa uusi.  Mutta se onkin eri tarina...

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #93 : Heinäkuu 12, 2022, 20:36:49 »
Tutulle hupakolle voin maksaa, kunhan luottamus on syntynyt.
Jos hupakko on tuttu ja luottamus on syntynyt niin miksi ennakkomaksu?

Poissa EsaNahka

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #94 : Heinäkuu 12, 2022, 20:47:13 »
^
Akuuttiin likviditeetti ongelmaan.
Kuten uuden pesukoneen hankintaan.


Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #95 : Heinäkuu 12, 2022, 22:29:52 »

EI voi aikuinen mies ja nainen asua yhdessä ettei kela

rinnasta vähintään avopariin.

Yhdessä tapauksessa Kela uskoi. Meniköhän niin, että toisella osapuolella oli esittää julkinen ilmoitus jossa haki asuinkumppania.
Mutta onhan tuo kelan systeemi erikoinen. Kuullut tapauksia jossa lapsi ja isä kun on asunut samassa kämpässä niin on laskettu aviopariksi. Haluaisin tietää että miksi 🤦‍♀️
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 232
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #96 : Heinäkuu 13, 2022, 21:58:47 »
Aina välillä ilmestyy joku "tyttö" alalle joka etsii uusia asiakkaita. Moni asiakas on tietysti kiinnostunut uusista tytöistä.
Jos tämä uusi tyttö pyytäisi rahaa etukäteen, niin luulen että aika moni ei lähettäisi rahaa jos ei edes tiedä onko kyseessä tyttö.
Jos tästä tytöstä on kirjoitettu hyvät kokemukset, niin silloinhan asia on täysin toisin. Silloin minäkin voisin ajatella...
Mutta... mistä tiedän saapuessa että tyttö on semmoinen kuin kuvissa, tai mistä pidän? Kuvat voivat olla vanhoja, retusoituja ja muokattuja.
Voi olla ikää ja kiloja enemmän sekä tatuointeja, lävistyksiä, arpia, neulanjälkiä ja mustelmia mitä kuvissa ei ollut.
Saisinkohan minä edes rahat ovella takaisin jos minä sanoisin silloin että ei?
Yhdellä tyttöjen ilmoitus sivulla jopa varoitetaan suuresti että: Älä ikinä lähetä rahaa etukäteen.

Meidän kimpparyhmään ottaa aina välillä yhteyttä tyttöjä ja pariskuntia jotka haluaa tavata meidät. Joskus ne asuu myös kaukana.
Ollaan joskus luvattu että otamme hotellihuoneen missä he voivat session jälkeen nukkua yötä ja maksamme ehkä myös junaliput perille,
MUTTA... tätä hotellihuonetta tai lippua me emme ikinä maksa ennen kuin tyttö tai pariskunta on saapunut. Aika usein kyseessä on vain
tytön tai pariskunnan fantasia, mutta kun tulee h-hetki ja pitäisi tavata, niin heitä alkaa jännittämään ja he menevät n.s. "puihin".
Silloin taatusti harmittaisi maksettu hotellihuone ja/tai maksetut liput.
Välillä sanovat että tulevat vain jos maksamme matkan. Lupaamme maksaa menot kimpassa hotellihuoneessa kun vähintään kengät on riisuttu.
Jos eivät silloin tule, niin uusia löytyy kyllä helposti.

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 257
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #97 : Heinäkuu 14, 2022, 13:03:48 »
Eräällä toisella foorumilla tehtiin kysely ennakkomaksun ideasta, johon vastasi 140 ihmistä. Huikeat 93% oli sitä vastaan, 4% oli "ehkä", ja 3% oli sen puolesta. Taitaa olla siis niin, ettei tämä käytäntö tule kovin hyvin vakiintumaan monien hupakoiden keskuudessa  ;)
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 257
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #98 : Heinäkuu 14, 2022, 13:07:33 »
Meidän kimpparyhmään ottaa aina välillä yhteyttä tyttöjä ja pariskuntia jotka haluaa tavata meidät. Joskus ne asuu myös kaukana.
Ollaan joskus luvattu että otamme hotellihuoneen missä he voivat session jälkeen nukkua yötä ja maksamme ehkä myös junaliput perille,
MUTTA... tätä hotellihuonetta tai lippua me emme ikinä maksa ennen kuin tyttö tai pariskunta on saapunut. Aika usein kyseessä on vain
tytön tai pariskunnan fantasia, mutta kun tulee h-hetki ja pitäisi tavata, niin heitä alkaa jännittämään ja he menevät n.s. "puihin".
Silloin taatusti harmittaisi maksettu hotellihuone ja/tai maksetut liput.
Välillä sanovat että tulevat vain jos maksamme matkan. Lupaamme maksaa menot kimpassa hotellihuoneessa kun vähintään kengät on riisuttu.
Jos eivät silloin tule, niin uusia löytyy kyllä helposti.

Kiinnostuin tästä kimpparyhmästänne. Olisin kiinnostunut liittymään siihen, jos tarkoituksena on saada gangbangejä tai orgioita aikaiseksi hupakoiden kanssa. Ottaako ryhmänne vastaan uusia halukkaita osallistujia?  :drinking:
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa Vieras0313

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #99 : Heinäkuu 14, 2022, 13:59:31 »
Vakkarini kanssa ollut jo vuosia ennakkomaksu ja kantisalennukset käytössä ilman mitään ongelmia. Mutta, kyseessä onkin pitkä tuttavuus.

Kenenkään muun kanssa en ennakkomaksuun lähtisi, kerran jouduin kusetetuksi suomalaisen pt:n toimesta tällaisessa tapauksessa.

Pitkään olenkin käynyt vain vakkarillani. Homma toimii ja molemmat saa haluamansa ilman ylimääräistä säätöä.