Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ennakkomaksun pyytäminen  (Luettu 19235 kertaa)

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #140 : Syyskuu 21, 2022, 20:22:43 »
Kuka muistaa vielä Markon Kuopiosta joka varaili majoituksen kahteenkin otteeseen Jyväskylästä ja varasi panoseuraa illaksi ja livenä kirjoitteli tilanteen edistymisestä tällä saitilla?
Molemmilla kerroilla kävi niin että jäi pää käteenvetävän käteen.
Maksele siinä sitten ennakkomaksuja vielä.
Ohareita näetsen tehdään molemmin päin.
En ikimaailmassa ole niin sinisilmäinen että alkaisin makselemaan varausmaksuja huoralle.

Mitenköhän tällaiseen toimintaan alentuvat pt:t meinaavat pysyä alalla? Tai maineessa? 🤷🏻‍♀️
Ei varmaan mitenkään. Huijaavat rahaa niinkauan kuin se on mahdollista. Jonka jälkeen kenties vaihdetaan taiteilijanimiä ja profiilikuvia.

Sivustolla, joka on tarkoitettu lähinnä käyttäjien alastonkuvien esittelyyn ja niiden kommentointiin on maksuseksillä huomattava rooli. Siellä puhutaan "sponsseista", myös monella tällä sivustolla esiintyvällä palveluntarjoajalla on sinne tunnus. Kaikki kai sen paikan tietää. Siellä yleinen keskustelu käydään klubeissa, on klubi jonka nimi on "paljasta sponssioharit ja huijarit" ja sinne ilmestyy tasaiseen tahtiin tietoa huijareista.

Minua ihmetyttää kovasti miten voin tietää että naapurisivun "Pirjo" ei oikeasti olekaan Jorma. Hän haluaa ennakkomaksun tapaamisesta? Ja kun sen saa, hän saa myös maksajan yhteystiedot joka on näppärää jos haluaa kiristää lisää rahaa. Edes puhelinnumero ilmoituksessa ja siihen vastaava naisen ääni ei takaa sitä että kyseessä ei voisi olla huijari.

Minä en ole ikinä tehnyt yhtään oharia enkä aio maksaa ennakkomaksua kenellekään vain sen takia että mukana on myös perseilijöitä.
Your part-time lover 💕

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #141 : Syyskuu 21, 2022, 23:12:17 »
Siis... jos minä pyydän tytön tulemaan KÄYMÄÄN... MINUN luona, niin silloin voisin ajatella että joku ennakkomaksu voisi olla asiallinen,
koska silloin hän tekee matkan. Jos sitten asiakasta alkaa jännittämään ja menee puihin, niin hän maksaa vain itse koko matkan ja aikaa meni vain turhaan.
Sitten voisi myös ajatella niin että... mistä minä voin olla varma siitä että tyttö todellakin tulee paikalle? Tässä voisi olla jollekin huijarimiehelle
(tai naisellekin) hyvä rahasampo. Playboy pupun kuva nettiin ja ennakkomaksua vain pyytämään kaikilta joka vonkaa pillua.
Sitten kun käy käry, niin vaihtaa vain tietokoneen kirjastoon, mailin, kuvan ja nimen ja homma jatkuu taas.
Jos joku tyttö haluaa että minun pitäisi maksaa ennakkomaksua kun varaan häneltä ajan esim. seuraavaksi päiväksi tai viikoksi HÄNEN luokse,
niin sitä en kyllä luultavasti ikinä tekisi. Soitan vain seuraavalle tytölle. Niitä riittää kyllä.
 

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #142 : Syyskuu 22, 2022, 19:24:30 »
Kuka helvetti on niin Jooseppi, että maksaa jotain ennakko maksua.

Mä en maksa ohari ollien maksuja ja toivottavasti muutkaan ei maksa.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #143 : Syyskuu 22, 2022, 20:16:02 »
Kuka helvetti on niin Jooseppi, että maksaa jotain ennakko maksua.

Mä en maksa ohari ollien maksuja ja toivottavasti muutkaan ei maksa.

Sehän on sun aiemman känniriehumisen yhteydessä jo käynyt selväksi tässä ketjussa. Mutta ei kai toistoa voi ikinä olla liikaa  :headbang:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15218
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #144 : Syyskuu 22, 2022, 21:07:03 »
^
 :laught: :laught:
Putosin  :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kielimies

  • Jr. Member
  • Viestejä: 95
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #145 : Syyskuu 22, 2022, 21:11:46 »
Vakkarille olen maksanut joskus ennakkoon  :headbang: mutta jollekin vieraalle ei tulisi mieleenkään maksaa mitään

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #146 : Syyskuu 22, 2022, 21:13:10 »
Vakkarille olen maksanut joskus ennakkoon  :headbang: mutta jollekin vieraalle ei tulisi mieleenkään maksaa mitään

Miksi vakkari on halunnut ennakkoa?

Poissa PervertDaddy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #147 : Syyskuu 24, 2022, 10:52:10 »
Miten tietää ettei ole petkuttamista? Tästähän monet sivut varoittavat. Eli teidän mielestä se Google play card on ok tapa?

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #148 : Syyskuu 24, 2022, 10:57:43 »
Kuka helvetti on niin Jooseppi, että maksaa jotain ennakko maksua.

Mä en maksa ohari ollien maksuja ja toivottavasti muutkaan ei maksa.

Sehän on sun aiemman känniriehumisen yhteydessä jo käynyt selväksi tässä ketjussa. Mutta ei kai toistoa voi ikinä olla liikaa  :headbang:

Näinpä juurikin.

Play it again, Sam!  :laught:  :whipping:

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #149 : Syyskuu 24, 2022, 11:00:48 »
Viime marrakuussa vakkari maksoi minulle 3000:- ennakkoon, en edes pyytänyt. Tiesi, että en hetkeen töitä tee, kun pikkuveli kuoli, oli huolissaan minun pärjäämisestä. Tuo raha sitten kuitattiin tulevilla tapaamisilla.
Luottamusta ja välittämistähän tuollanen vaatii. Pusuja Sepille, oot muutenkin ihana. Huomenna...

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #150 : Syyskuu 24, 2022, 12:41:34 »
^juuri tässä tarkoituksessa tutulle hyvälle pitkäaikaiselle luottovakkarille voi hyvin maksaa ennakkoa. Ja juurikin tällä tavalla, että asiakas on asiassa aloitteellinen.

Muuten vakkarille ei pitäisi olla tarvetta maksaa ennakkoon, koska vakkarisuhteen yksi ideahan on juuri se, että siinä on muodostunut sellainen luottamussuhde, että toinen ei tee ohareita. Tuntemattomalle taas en neuvoisi maksamaan koskaan, koska huijatuksi tulemisen riski on kuitenkin niin korkea. Poikkeuksena tällä saitilla tunnetut palveluntarjoajat, joilla on korkea ammattietiikka ja tietysti mainekin ylläpidettävänä.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Kielimies

  • Jr. Member
  • Viestejä: 95
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #151 : Syyskuu 24, 2022, 13:24:07 »
Vakkarille olen siksi maksanut ennakkoon kun oli vaihtamassa autoa :headbang:

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #152 : Syyskuu 26, 2022, 07:55:00 »
Miten tietää ettei ole petkuttamista? Tästähän monet sivut varoittavat. Eli teidän mielestä se Google play card on ok tapa?

Google play card in aina kusetus

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2058
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #153 : Syyskuu 26, 2022, 08:32:37 »
Lainasin yhdelle törötisu venäläiselle blondille jonka kanssa synkkasi ihan pirun hyvin muutaman sata euroa pariinkin otteeseen.

Lainan perin takaisin "luonnossa korkojen kera" eikä siinä ollut mitään, saattoi olla jopa koronkiskontaa.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #154 : Syyskuu 26, 2022, 09:38:58 »
Saako huorilta pillua silleen kuten palkkaa kottina? Jos saa niin voidaan neuvotella myös ennakko rahoituksesta.
Why so fragile?

Poissa PervertDaddy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #155 : Syyskuu 26, 2022, 11:23:33 »
Miten tietää ettei ole petkuttamista? Tästähän monet sivut varoittavat. Eli teidän mielestä se Google play card on ok tapa?

Hyvä tietää. Isukki ei aina tiedä teinien ideoita.

Google play card in aina kusetus

Poissa PervertDaddy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #156 : Syyskuu 26, 2022, 11:24:46 »
Miten tietää ettei ole petkuttamista? Tästähän monet sivut varoittavat. Eli teidän mielestä se Google play card on ok tapa?

Google play card in aina kusetus

Hyvä tietää. Isukki ei aina tiedä teinien ideoita.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #157 : Syyskuu 26, 2022, 12:59:12 »
Saako huorilta pillua silleen kuten palkkaa kottina?

Toki. Kottihin yleensä hoidetaan tililtä tilille, eli etänä.
Varsinaista kohtaamista kotti_käteen-juttua ei ole.
Voit kuvitella saaneesi kotti-pillua.
Vähennetään seuraavasta ajan varauksesta.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #158 : Syyskuu 26, 2022, 20:00:32 »
Ennakkomaksun pyytäminen voisi ehkä verrata myös siihen että asiakas panisi tyttöä "velaksi".
Monikohan tyttö suostuisi panemaan jos myös poka haluaisi pillua ennakkoon, ja lupaa maksaa myöhemmin?
Minä voin panna velaksi aika monen tytön luona. Uudestaan en saisi varmaan tulla jos en maksa velkani.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #159 : Syyskuu 26, 2022, 21:17:40 »
Ennakkomaksun pyytäminen voisi ehkä verrata myös siihen että asiakas panisi tyttöä "velaksi".
Monikohan tyttö suostuisi panemaan jos myös poka haluaisi pillua ennakkoon, ja lupaa maksaa myöhemmin?
Minä voin panna velaksi aika monen tytön luona. Uudestaan en saisi varmaan tulla jos en maksa velkani.

Mä en tiedä onkohan yhtäkään virhettä, jota mä huorana en olis tehnyt. Lohdutuksena uusille 🙏 Ja tulen varmaan tekemään jatkossakin. Oppirahoja.

Mutta mä annoin kerran velaksi. Oltiin nähty useita kertoja ja meillä oli tosi hauskaa yhdessä. Poka sattui liikkumaan mun huudeilla ja sanoi unohtaneensa lompakon,lupasi tulla seuraavana päivänä maksamaan. Arvatkaa tuliko?  No ei tullut, nyrjähti nilkka. Ja sitten tuli jos sun mitä selitystä ja sitten lopetin kyselyn. Mähän se tyhmä siinä olin.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.