Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ennakkomaksun pyytäminen  (Luettu 18938 kertaa)

Paikalla orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1779
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #120 : Heinäkuu 17, 2022, 13:44:56 »
Mitäs se marjanpoimija karjua yrittää neuvoa nauroin itseni tärviölle !

jos varaisin " kalliin " hotelli huoneen yöksi ja olisin tilannut seuraa aina pitää olla

suunnitelmat b ja c  myös kun ihmisille nyt voi jotain sattua itselle tai perheelle.

toki pikku kylään voi olla kallis kutsua uusi tyttö mutta kaupungeissa semmoisen kyllä

saa onhan koko yö aikaa.
kysyvälle vastataan

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #121 : Heinäkuu 19, 2022, 17:57:55 »
Niin monta tarinaa on täälläkin ollut joissa pilluhuuruinen turska on kynitty puhtaaksi jo ennen kuin on edes rappukäytävään asti päästy. Kyllä se käteinen vaihtaa omistajaa vasta paikan päällä ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa punaniska

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #122 : Heinäkuu 20, 2022, 08:15:36 »
En kyllä voisi kuvitella maksavani etukäteen. Yhtä vähän kuin jälkikäteen...

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2442
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #123 : Heinäkuu 20, 2022, 08:28:53 »
Tähän ennakkomaksuun pätee sama kuin ylihintaan: ei se tyhmä ole joka pyytää, vaan se joka maksaa.

Poissa Kati

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #124 : Elokuu 01, 2022, 15:45:29 »
Olisi kätevä jos olisi joku saitti missä yhteystietoja ei sais kuin ennakkoa vastaan ja ko. Saitti maksaisi tän sitte pt:lle ikäänkuin escrowna.

Saksassa esim kaufmich monet pt eivät myy kuin maksaville jäsenille, joka skriinaa aika nopeasti, koska jos tötöilet, saat blacklistiä ja muut hupakot näkee sun blacklistaukset ja sun hupakointi oli siinä. toi saitti myös skriinaa asiakkaat sun puolesta ja se on vapaaehtoista

Joku tällänen systeemi olis paras! Mä en itse tee mitään asiakkaan henkilötiedoilla, mutta jos ne olis *jossain* niin ihmisillä olis ehkä korkeampi kynnys tehtailla niitä ohareita  :'(
Turku ti-to 2-4.8

Yhteydenotot toiselta saitilta, ei täällä :P

Poissa cd_GinaMariann

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #125 : Syyskuu 14, 2022, 11:45:58 »
Mä otin 2,5 vuoden hupsuttelun jälkeen etumaksun käyttöön kun mulle tuli viimein mitta täyteen ohareista. Niitä hupivaraajia, ajan perujia tai jostain muusta syystä paikalle saapumattomia oli niin paljon että aloin pyytämään etukäteen 50e tilille. Nyt aikavaraus vahvistuu vasta kun raha näkyy tilillä. Saan ainakin vaivan palkan jos asiakas jättää tulematta jostain syystä. Mulla kun se muuntautuminen ja myyntikuntoon laittautuminen on helposti kolmen tunnin duuni ja siihen vielä päälle puolisen tuntia että olen palautunut takas mieheksi niin sitä ei vaan kiinnosta tehdä turhaan kovinkaan usein. Eikä noi meikitkään yms. niin halpoja ole että niitä huvikseen tuhlailee.
 
Toki tuo etumaksu karsii asiakkaita pois mutta karsikoot. Jos se on jollekin ongelma niin etsikööt jonkun toisen pt:n tilalle. Viimeeksi tänä aamuna jäi asiakas saamatta tuon pyytämäni etumaksun takia mutta ei mua harmittanut tälläkään kertaa se juuri ollenkaan vaikka rahalle olis ollutkin käyttöä ja olisin saanut nautintoakin. Oharit taas vitutti aina niin paljon että välillä turhauduin koko hommaan ja mietin lopettamistakin niiden takia. 

Nyt homma on taas kivaa 💖
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 14, 2022, 11:47:55 kirjoittanut cd_GinaMariann »

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #126 : Syyskuu 14, 2022, 12:14:33 »
Mä otin 2,5 vuoden hupsuttelun jälkeen etumaksun käyttöön kun mulle tuli viimein mitta täyteen ohareista. Niitä hupivaraajia, ajan perujia tai jostain muusta syystä paikalle saapumattomia oli niin paljon että aloin pyytämään etukäteen 50e tilille. Nyt aikavaraus vahvistuu vasta kun raha näkyy tilillä. Saan ainakin vaivan palkan jos asiakas jättää tulematta jostain syystä. Mulla kun se muuntautuminen ja myyntikuntoon laittautuminen on helposti kolmen tunnin duuni ja siihen vielä päälle puolisen tuntia että olen palautunut takas mieheksi niin sitä ei vaan kiinnosta tehdä turhaan kovinkaan usein. Eikä noi meikitkään yms. niin halpoja ole että niitä huvikseen tuhlailee.
 
Toki tuo etumaksu karsii asiakkaita pois mutta karsikoot. Jos se on jollekin ongelma niin etsikööt jonkun toisen pt:n tilalle. Viimeeksi tänä aamuna jäi asiakas saamatta tuon pyytämäni etumaksun takia mutta ei mua harmittanut tälläkään kertaa se juuri ollenkaan vaikka rahalle olis ollutkin käyttöä ja olisin saanut nautintoakin. Oharit taas vitutti aina niin paljon että välillä turhauduin koko hommaan ja mietin lopettamistakin niiden takia. 

Nyt homma on taas kivaa 💖

Vau, hieno homma.

Itselläni ei kymmeneen vuoteen ole ollut ongelmia ohareiden eikä perujien kanssa, koska otan vastaan vaan rekisteröidystä numerosta soittavat. Mulla on hyvä perustoimeentulo, hutsuilu on pelkkää bonusta ja kultakanttia arkeen.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #127 : Syyskuu 14, 2022, 12:22:06 »
Harmi kun niitä ohareita ei satu "joskus", vaan itselläni arviolta 1/5 - 1/3 asiakkaasta oharoi. Ovat siis arkipäivää, ja palveluntarjoajana menetän ohareissa ajan lisäksi usein ihan rahaakin kun sen oharoidun ajan olisi joku muukin halunnut varata.

Kuulostaa kyllä ihmeellisen suurelta määrältä. Luulisin monilla suurimman osan asiakkaista olevan luotettavia vakkareita. Se on sitten eri asia miettiä mikä mättää jos kerrat tahtovat jäädä yhteen kertaan.

Et sä kyllä tarkalleen ottaen rahaa menetä, mahdollisia tuloja kyllä. Hienokseltaan eri asia.

Uusi paikka, uudet asiakkaat. Katselin tuossa kalenteria niin mulle on tullut keskimäärin 3 uutta asiakasta/viikko 18 kuukaudessa. Tahti on hiljentynyt, osa ei palaa, monet muuttuvat vakkareiksi. Ohareista en osaa sanoa, reagoin vaan tuohon että luulet suurimman osan asiakkaista olevan luotettavia vakkareita.

Poissa cd_GinaMariann

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #128 : Syyskuu 14, 2022, 14:24:24 »
Mä kyllä ymmärrän tuon että mun kohdalla ohareita on paljon. Monilla varmasti jännitys on kova kun ne menee tapaamaan naistakin. Kynnys voi helposti nousta monilla ja varsinkin ukkomiehillä liian korkealle kun kyse on vähän erilaisesta touhuilusta ja huoli on vielä siitäkin että uskaltavatko luottaa että anonyymius säilyy. Mun asiakkaat kun joutuuu tavallaan tulemaan kaapista ulos kun tulevat tapaamaan mua. Yksikin asiakas sanoi jännittäneensä 3 kk ennenkuin uskalsi edes soittaa mulle.

Muuten noi mulle tehdyt oharit on varmastikin syiltään samoja kuin naisillekin tehdyissä. Kuka jättää tulematta mistäkin syystä.






« Viimeksi muokattu: Syyskuu 14, 2022, 14:26:17 kirjoittanut cd_GinaMariann »

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 232
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #129 : Syyskuu 15, 2022, 22:42:17 »
Ennakkomaksun pyytäminen kuullosta hiukan yhtä tyhmältä kuin se että poka EI maksaisi ennen kuin tiedän onko tytön suikkari ja pillu hänen mieleen.
Saisikohan poka hiukan suikkaria ja lykkiä kullia vitussa hiukan aikaa ennen kuin hän edes päättää haluaako maksaa tai ei? TUSKIN!
Mä maksan silloin kun tyttö on alasti eikä voi paeta rahoineen. Voin ovella näyttää ajokortin ja jopa passinikin jos vaaditaan. Omasta numerosta EN soita!
Jos tyttö haluaa ennakkomaksua, niin voisi tietysti myös ihmetellä että miksi juuri SILLE tytölle tehdään niin paljon ohareita että häneltä alkaa tuntumaan siltä että pitäisi pyytää ennakkomaksua että voisi tavata hänet? 

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5259
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #130 : Syyskuu 15, 2022, 22:57:32 »
Minä kuulun niihin jotka jättää väliin ennakkomaksua pyytävät.

Poissa Seksi-Seppo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 64
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #131 : Syyskuu 16, 2022, 10:45:31 »
Niin ja on mulla niitä ihania vakkareitakin, mutta ei ne kyllä suurinta osaa asiakastapaamisista valitettavasti muodosta  :'( Ennakkomaksun pyytäisin luonnollisesti vain uusilta asiakkailta.
Ite oon jättänyt ennakkomaksun pyytelijät väliin, mutta jos vaikka joku foorumilla aktiivinen ottaisi sen uusilla käytännöksi, niin saattaisin suostuakin.
Eli pieni pelko kusetetuksi tulemisesta ja se etten tykkää sopia tapaamista kovin pitkälle etukäteen, johtuen kummallisesta innostani lähteä töihin pyydettäessä.

Olihan meillä aloittajankin kanssa hiukan haasteellinen ensitapaaminen outcallina, mutta kivoja tapaamisia  :behind: on sen jälkeen ollut useita incallina.

Poissa Vieras1477

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #132 : Syyskuu 21, 2022, 17:37:32 »
Mä luulen (ja toivon) että ennakkomaksusta tulee vakio muutaman vuoden sisällä.
Mä en ole ottanut ennakkomaksua tähän asti, yhdet törkeät oharit on tehty (asiakas valehteli tulevansa tunnin ajalle, ja laittoi muka vielä "pihalta" viestiä olevansa ovella eli halusi vain kiusata). Kauemmaksi en lähde outcalleilla ilman että bensat, parikymppiä, on maksettu etukäteen.

Mutta sen verran on viime hetken peruuttajia ja jännittäjiä, että harkitsen vakavasti ottavani kympin varausmaksun jatkossa. Varsinkin, kun varaan aina itselleni majoituksen hupakkokeikoille, niin kulut on omasta pussista sit pois jos tuleekin monta oharia. Ja toki palautan maksun jos minusta johtuvista syistä aika peruuntuu.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #133 : Syyskuu 21, 2022, 19:05:34 »
Tuhma Myy ilmoittaa somessa ottavansa ennakkomaksun käyttöön uusilta asiakkailta. Mielestäni tuota voisi laajentaa ihan kaikille asiakkaille. Myy on ihana ja fiksu mimmi...tuollaisia helmiä ei toivoisi lopettavan sen takia, että asiakkaat ovat käyneet perseilemään.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #134 : Syyskuu 21, 2022, 19:26:17 »
Tuhma Myy ilmoittaa somessa ottavansa ennakkomaksun käyttöön uusilta asiakkailta. Mielestäni tuota voisi laajentaa ihan kaikille asiakkaille. Myy on ihana ja fiksu mimmi...tuollaisia helmiä ei toivoisi lopettavan sen takia, että asiakkaat ovat käyneet perseilemään.

Joo, nyt on ollut muutama avaus aiheesta ainakin instassa muillakin. Toivoisin itsekin että tästä tulisi käytäntö, varsinkin uusien asiakkaiden kohdalla. Se nimellinen kympin maksu ei kaiketi voi olla mikään kynnys? Ja jos se karsii tuollaiset pahimmat porsastelut niin se on sen väärti.
Itseäni kiinnostaa että korostuuko oharien teko jossain tietyssä asiakasryhmässä, vai tuleeko tasaisesti kaikenikäisiltä, kaikista seutukunnista tms. Miksi tyhmäillä? Siinä menee vain estolistalle. Ei pian saa pimpsaa mistään.

Miten anonymiteetti muuten näissä mobile payssa, tilisiirroissa jne? Mikä toimii, mikä ei?
Your part-time lover 💕

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #135 : Syyskuu 21, 2022, 19:26:46 »
Tuhma Myy ilmoittaa somessa ottavansa ennakkomaksun käyttöön uusilta asiakkailta. Mielestäni tuota voisi laajentaa ihan kaikille asiakkaille. Myy on ihana ja fiksu mimmi...tuollaisia helmiä ei toivoisi lopettavan sen takia, että asiakkaat ovat käyneet perseilemään.
Erittäin hyvin sanottu.

Jokainen saa itse päättää ottaako varausmaksun käyttöönsä ja jokainen voi myös itse päättää onko valmis varausmaksua maksamaan. Elämä on täynnä valintoja.
Näen varausmaksun hyvänä puolena sen, että pilailumielessä varauksia tekevät eivät vie aikoja heiltä jotka tekevät varauksia tosissaan.
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3488
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #136 : Syyskuu 21, 2022, 19:31:37 »
Kuka muistaa vielä Markon Kuopiosta joka varaili majoituksen kahteenkin otteeseen Jyväskylästä ja varasi panoseuraa illaksi ja livenä kirjoitteli tilanteen edistymisestä tällä saitilla?
Molemmilla kerroilla kävi niin että jäi pää käteenvetävän käteen.
Maksele siinä sitten ennakkomaksuja vielä.
Ohareita näetsen tehdään molemmin päin.
En ikimaailmassa ole niin sinisilmäinen että alkaisin makselemaan varausmaksuja huoralle.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #137 : Syyskuu 21, 2022, 19:42:22 »
Kuka muistaa vielä Markon Kuopiosta joka varaili majoituksen kahteenkin otteeseen Jyväskylästä ja varasi panoseuraa illaksi ja livenä kirjoitteli tilanteen edistymisestä tällä saitilla?
Molemmilla kerroilla kävi niin että jäi pää käteenvetävän käteen.
Maksele siinä sitten ennakkomaksuja vielä.
Ohareita näetsen tehdään molemmin päin.
En ikimaailmassa ole niin sinisilmäinen että alkaisin makselemaan varausmaksuja huoralle.

Mitenköhän tällaiseen toimintaan alentuvat pt:t meinaavat pysyä alalla? Tai maineessa? 🤷🏻‍♀️
Your part-time lover 💕

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5259
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #138 : Syyskuu 21, 2022, 19:53:07 »
Kuka muistaa vielä Markon Kuopiosta joka varaili majoituksen kahteenkin otteeseen Jyväskylästä ja varasi panoseuraa illaksi ja livenä kirjoitteli tilanteen edistymisestä tällä saitilla?
Molemmilla kerroilla kävi niin että jäi pää käteenvetävän käteen.
Maksele siinä sitten ennakkomaksuja vielä.
Ohareita näetsen tehdään molemmin päin.
En ikimaailmassa ole niin sinisilmäinen että alkaisin makselemaan varausmaksuja huoralle.

Mitenköhän tällaiseen toimintaan alentuvat pt:t meinaavat pysyä alalla? Tai maineessa? 🤷🏻‍♀️
Ei varmaan mitenkään. Huijaavat rahaa niinkauan kuin se on mahdollista. Jonka jälkeen kenties vaihdetaan taiteilijanimiä ja profiilikuvia.

Sivustolla, joka on tarkoitettu lähinnä käyttäjien alastonkuvien esittelyyn ja niiden kommentointiin on maksuseksillä huomattava rooli. Siellä puhutaan "sponsseista", myös monella tällä sivustolla esiintyvällä palveluntarjoajalla on sinne tunnus. Kaikki kai sen paikan tietää. Siellä yleinen keskustelu käydään klubeissa, on klubi jonka nimi on "paljasta sponssioharit ja huijarit" ja sinne ilmestyy tasaiseen tahtiin tietoa huijareista.

Minua ihmetyttää kovasti miten voin tietää että naapurisivun "Pirjo" ei oikeasti olekaan Jorma. Hän haluaa ennakkomaksun tapaamisesta? Ja kun sen saa, hän saa myös maksajan yhteystiedot joka on näppärää jos haluaa kiristää lisää rahaa. Edes puhelinnumero ilmoituksessa ja siihen vastaava naisen ääni ei takaa sitä että kyseessä ei voisi olla huijari.

Minä en ole ikinä tehnyt yhtään oharia enkä aio maksaa ennakkomaksua kenellekään vain sen takia että mukana on myös perseilijöitä.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1192
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #139 : Syyskuu 21, 2022, 20:14:04 »
Varsinkin, kun varaan aina itselleni majoituksen hupakkokeikoille, niin kulut on omasta pussista sit pois jos tuleekin monta oharia.

Lähtökohta on se, että pt toimii yrittäjänä. Ja yritysmaailmassa liikeriskit ovat olennainen osa yritystoimintaa.
kuvagalleria

**** Helsingissä****