Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pallien imeminen  (Luettu 3979 kertaa)

Poissa Vieras0307

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Pallien imeminen
« : Kesäkuu 02, 2022, 10:11:57 »
Kenen suomalaisen hupakon kanssa onnistuu pallien imeminen pk seudulla?  ;)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pallien imeminen
« Vastaus #1 : Kesäkuu 02, 2022, 10:16:00 »
Olen käsittänyt että kaikki karju huorat antavat imeä pallejaan. Minäkin annan.

Yleensä minulla on silkin pehmeät aloe vera pallit, mutta nyt en ole 12 päivään ajellut. Eli olisi mahdollisuus myös karvaisten pallien lutkuttamiseen.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 02, 2022, 10:18:31 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pallien imeminen
« Vastaus #2 : Kesäkuu 02, 2022, 11:21:59 »
Tuskinpa moni kieltäytyy jos pyytää. Itsekseen taas varmaan harva siihen rupeaa, kun moni asiakas ei tykkää.

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 256
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pallien imeminen
« Vastaus #3 : Kesäkuu 02, 2022, 12:37:25 »
Ei taida kovin monen suomalaisen kanssa onnistua, kun harva tarjoaa owoa. Pallien nuolenta siis verrattavissa owoon, kun kortsu ei peitä sen aluetta, jolloin esiintyy limakalvokontaktia?
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pallien imeminen
« Vastaus #4 : Kesäkuu 02, 2022, 13:21:05 »
Ei taida kovin monen suomalaisen kanssa onnistua, kun harva tarjoaa owoa. Pallien nuolenta siis verrattavissa owoon, kun kortsu ei peitä sen aluetta, jolloin esiintyy limakalvokontaktia?
Missä kohtaan palleissa sulla on limakalvo? Ja vedätkö palleista liikkuvat taakse saadaksesi terskan esiin? Vai onko sinun pallit ympärileikattu?
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 02, 2022, 13:22:52 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2193
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pallien imeminen
« Vastaus #5 : Kesäkuu 02, 2022, 13:26:53 »
Ei taida kovin monen suomalaisen kanssa onnistua, kun harva tarjoaa owoa. Pallien nuolenta siis verrattavissa owoon, kun kortsu ei peitä sen aluetta, jolloin esiintyy limakalvokontaktia?
Missä kohtaan palleissa sulla on limakalvo? Ja vedätkö palleista liikkuvat taakse saadaksesi terskan esiin? Vai onko sinun pallit ympärileikattu?

Tätä mäkin mietin 😂

Ja ilmottaudun sit samalla, että puhtaiden pallien nuoleminen on mun lempipuuhaa ja teen sitä myös pyytämättä, joten mulle kannattaa sanoa, jos sitä EI halua, jos haluaa, niin sit vain pesee huolella niin saa 😁
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Samppa832

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pallien imeminen
« Vastaus #6 : Kesäkuu 02, 2022, 17:18:14 »
Ja ilmottaudun sit samalla, että puhtaiden pallien nuoleminen on mun lempipuuhaa ja teen sitä myös pyytämättä, joten mulle kannattaa sanoa, jos sitä EI halua, jos haluaa, niin sit vain pesee huolella niin saa 😁
Tälle voi kyllä peukuttaa, ainakin omat pallit on saaneet todella hyvää hoitoa Ilonan käsittelyssä. Voisi jopa sanoa että melkein lemppari touhua tapaamisillamme.  :inlove:

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pallien imeminen
« Vastaus #7 : Kesäkuu 02, 2022, 18:29:47 »
Ei taida kovin monen suomalaisen kanssa onnistua, kun harva tarjoaa owoa. Pallien nuolenta siis verrattavissa owoon, kun kortsu ei peitä sen aluetta, jolloin esiintyy limakalvokontaktia?
Missä kohtaan palleissa sulla on limakalvo? Ja vedätkö palleista liikkuvat taakse saadaksesi terskan esiin? Vai onko sinun pallit ympärileikattu?

Kannattaa erikseen ostaa xl-kortsuja palleja varten.

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pallien imeminen
« Vastaus #8 : Kesäkuu 02, 2022, 18:42:01 »
Ei vertaudu owoon ei. Munkin mielestä pallien imeminen ja nuoleminen on kivaa, mutta kuten Ilona sanoi, puhtaiden sellaisten. Itsekin teen sitä usein lupaa kysymättä  :-X
Helsingissä <3

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1449
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pallien imeminen
« Vastaus #9 : Kesäkuu 02, 2022, 19:53:33 »
Kyllä hellä pallien lipsuttelu on ihan parasta! Siinä voi myös hellästi imeskellä ja enemmänkin, jos asiakkaalla on haluja selloiseen. Monet laukeavat jo pallilipsutuksessa ennen, kuin ehdin edes kumin laittamaan paikoilleen.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa Angela

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pallien imeminen
« Vastaus #10 : Kesäkuu 02, 2022, 20:17:47 »
Nam  ;) Pallien nuolenta ja imuttelu on ihanaa! Siihen lisättynä sen alueen tuoksujen (tietysti puhtaan alueen) nuuhkiminen imutellessa on kyllä herkkua. Joskus oon hamunnut kummatkin pallit suuhuni yhtäaikaa, jos vain asianomainen on tykännyt ja pallien koko sen mahdollistanut. Yleensä kysynkin ennen touhua touhua kuinka herkät pallit on ja kestääkö niitä koskea. Aika harvalla niin arat on ettei kestä suukosketusta. En kyllä näe tässä kokonaisuudessa mitään tarvetta suojata kumilla, kun pysyy rajatusti ei-limakalvoalueella.

Poissa Heka75

  • Newbie
  • Viestejä: 46
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pallien imeminen
« Vastaus #11 : Kesäkuu 02, 2022, 20:47:58 »
Ei taida kovin monen suomalaisen kanssa onnistua, kun harva tarjoaa owoa. Pallien nuolenta siis verrattavissa owoon, kun kortsu ei peitä sen aluetta, jolloin esiintyy limakalvokontaktia?
Missä kohtaan palleissa sulla on limakalvo? Ja vedätkö palleista liikkuvat taakse saadaksesi terskan esiin? Vai onko sinun pallit ympärileikattu?

Tätä mäkin mietin 😂

Ja ilmottaudun sit samalla, että puhtaiden pallien nuoleminen on mun lempipuuhaa ja teen sitä myös pyytämättä, joten mulle kannattaa sanoa, jos sitä EI halua, jos haluaa, niin sit vain pesee huolella niin saa 😁

Hyvä tietää. Pitänee seuraavalla kerralla testata...

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6673
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pallien imeminen
« Vastaus #12 : Kesäkuu 02, 2022, 21:41:02 »
Kyllä hellä pallien lipsuttelu on ihan parasta! Siinä voi myös hellästi imeskellä ja enemmänkin, jos asiakkaalla on haluja selloiseen. Monet laukeavat jo pallilipsutuksessa ennen, kuin ehdin edes kumin laittamaan paikoilleen.

Pallien lipsuttelu kuulostaakin jo niin kivalta että voin vain kuvitella miten hyvältä se tuntuu. 😊
Pörrö on aina plussaa

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1253
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pallien imeminen
« Vastaus #13 : Kesäkuu 04, 2022, 23:12:33 »
Sehän johtuu käsitteliän taidoista.. ei pallien hellästä hyväilystä, sormenpäillä tai kielen kärjellä, voi nauttia liikaa... :kiss:

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pallien imeminen
« Vastaus #14 : Kesäkuu 04, 2022, 23:26:36 »
Oikein hyvin sheivattuja & pestyjä palleja onkin kiva lipsutella...

Mites tykkäätte pitkillä kynsillä sivelystä hellästi tai vähän kovempaakin?  ;)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pallien imeminen
« Vastaus #15 : Kesäkuu 04, 2022, 23:54:44 »
Oikein hyvin sheivattuja & pestyjä palleja onkin kiva lipsutella...

Mites tykkäätte pitkillä kynsillä sivelystä hellästi tai vähän kovempaakin?  ;)
Tykkään erittäin paljon. Oli  se hellää tai vähän kovempaakin sivelyä.
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa hungry

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pallien imeminen
« Vastaus #16 : Kesäkuu 14, 2022, 21:07:53 »
Ei vertaudu owoon ei. Munkin mielestä pallien imeminen ja nuoleminen on kivaa, mutta kuten Ilona sanoi, puhtaiden sellaisten. Itsekin teen sitä usein lupaa kysymättä  :-X
On sen verran herkkä alue, että itse säikähdin, kun eräs tyttöystävä imi vehjettä ja sitten siirtyi alemmas ja otti munat suuhun kyselemättä. Meinasin karjaista. :laught: Opin tykkäämään siitä ja myöhemmin kaipaamaan sitä, sillä hyvin moni nainen ei tätä aluetta halua hyväillä.
..jo vanha kansa opetti, että kun kunnolla pannaan, niin silloin on munatkin tiellä..

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pallien imeminen
« Vastaus #17 : Kesäkuu 14, 2022, 22:59:21 »
Kenen suomalaisen hupakon kanssa onnistuu pallien imeminen pk seudulla?  ;)

Kassit on Hese 69(omaa sukua amiraali Nelson) akilleen kantapää. Kassit on pyhää aluettaa, jotka on erityisen herkkää kosketukselle, joten jos et ole pervo S&M kaasunaamari-kumikeijo mieti vielä kerran ennen kuin kassejasi nuoletat. Kerran yksi palveluntarjoaja yritti tunkea sormea persiiseen ja sihhen kanssa joutu puuttumaan.

Ole varoivainen kun näitten pervoakkojen touhuat. Voit äkisti joutua mieron tielle. 

Poissa Mieskissa

  • Full Member
  • Viestejä: 179
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pallien imeminen
« Vastaus #18 : Heinäkuu 10, 2022, 22:01:47 »
Oikein hyvin sheivattuja & pestyjä palleja onkin kiva lipsutella...

Mites tykkäätte pitkillä kynsillä sivelystä hellästi tai vähän kovempaakin?  ;)

Hellä rapsutteluhan tuntuu ihan törkeen hyvältä  ;D Samalla kun vielä sattuu olemaan terska kielen kutiteltavana niin 🥴
Lahti on ihan motissa.