Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Raportti: Kuuma ja kurvikas ESTHER  (Luettu 11700 kertaa)

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1143
  • ****** Rakastajien aatelia
Raportti: Kuuma ja kurvikas ESTHER
« : Kesäkuu 01, 2022, 20:57:34 »
Lomalla päätin suunnata Tampereelle ja ilmoituksia selatessa silmiini osui nimeä Esther käyttävä 21-vuotias palvelijatar. Kuvissa esiintyvä muhkeamuotoinen naisenalku vaikutti täsmälleen makuni mukaiselta ja niinpä lähetin hänelle vapaamuotoisen hakemuksen. Siihen vastattiin asiallisesti, joten sovimme tapaamisen ajankohdan ja siihen kuuluvat palvelut. Vastaanotto sijaitsi hulppeassa kerrostalossa keskustan tuntumassa ja löysin sinne tieni ajoissa, vaikka ovisummerin käyttö tuottikin hermoilevalle turskalle hankaluuksia. Myös oikea ovi löytyi lopulta sokkelomaisen käytäväverkoston uumenista. Ja eikun sisälle.

Esther osoittautui kuvien mukaiseksi seksipommiksi, jolla riitti kurveja ihailtavaksi ja hyväiltäväksi koko tunnin mittaisen tapaamisen ajaksi. Suuret ja pehmeät tissit eivät mahtuneet kouriini mitenkään, eikä tietysti tarvinnutkaan. Naamani sen sijaan mahtui niiden väliin oikein mainiosti. Perse oli sekin erittäin vaikuttava, eli isompaa isompi ja kuin tehty puristeltavaksi. Kyllä siinä taas oli runsaiden muotojen rakastajalle ihmeteltävää.

Se pitää mainita, että Esther on vasta aloittelija tällä alalla, eikä tarjoa ihan kaikkia perusjuttujakaan. Suihinotto oli kieltolistalla, mutta en kysynyt tähän syytä. Lisäksi perinteinen yhdyntä oli ikään kuin lisäpalvelu, mistä olisi pitänyt maksaa esktraa. Tämä olisi koitunut minulle turhan kalliiksi, joten jätin sen väliin. Huipennus hoitui sen sijaan tissipanon kautta, mikä olikin ennakkoon sovittu.

Yksi tärkeä huomio: Minun piti maksaa pieni ennakko, jonka tarkoituksena oli oharien ehkäisy. En missään nimessä suosittele ennakkomaksuihin sortumista, mutta päätin kokeilla onneani. Vaikka kaikki sujuikin hyvin, muistutan olemaan varovainen ennakkomaksujen kanssa. Mieluiten ne kannattaa skipata suosiolla, eli älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon. Esther on kuitenkin luotettava tapaus, joten hänen kanssaan ei tarvitse pelätä vilunkipeliä.

Nuoresta iästään huolimatta tämä ihana neito oli kypsän ja varman oloinen uusi tuttavuus, eikä treffien aikana todellakaan tarvinnut jännittää. Hän on toistaiseksi noviisi, joka on tarjonnut varsinaista panemista vasta hetken aikaa, joten ehkä se suikkarikin vielä ilmestyy palveluvalikoimaan. Suosittelen häntä isojen tyttöjen ystäville ja kaikille, jotka haluavat kokea jotain lämmintä, kaunista ja pehmeää.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 01, 2022, 21:01:34 kirjoittanut Mustelmann »

Poissa Ktulu8888

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Raportti: Kuuma ja kurvikas ESTHER
« Vastaus #1 : Kesäkuu 02, 2022, 08:47:52 »
Esther ei varmaankaan ole palveluntarjoaja minua varten, kun suosin kokeneempia, mutta kiitos pioneerirapsasta!

Tulin ensisijaisesti kommentoimaan tuota ennakkomaksua. Sorruin myös hiljattain ennakkomaksuun, pyynnön perusteena oharien välttely. Kun viestintä oli muuten asiallista suomea ja ennakkomaksu kohtuullinen (10-15% koko hinnasta), niin suostuin maksamaan. Tapaaminen toteutui odotusten mukaan.

Ennakkomaksupyynnöissä on eroja. Skämmiltä alkaa haiskahtamaan, jos koko maksu tai suurin osa halutaan etukäteen. Viestinnän perusteella voi myös yrittää päätellä jotain.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 02, 2022, 08:53:09 kirjoittanut Ktulu8888 »

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 493
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Raportti: Kuuma ja kurvikas ESTHER
« Vastaus #2 : Kesäkuu 02, 2022, 11:41:27 »
Erikoista settiä… Ennakkomaksua ja suikkarikin pannassa. No onneksi meillä on monenlaista tyttöä tarjolla kunkin toiveita täyttämään.

Poissa urhokk

  • Newbie
  • Viestejä: 29
  • * Kelpo kaveri
Vs: Raportti: Kuuma ja kurvikas ESTHER
« Vastaus #3 : Kesäkuu 03, 2022, 07:47:48 »
Kiitos hyvästä rapsasta. Itsekkin Estheriltä kyselin, mutta ennakkomaksu alkoi vähän tökkiä. Kuvissa kyllä vaikuttaa todella ihanalta isompien tyttöjen ystävälle.

Poissa Jalopuu

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Raportti: Kuuma ja kurvikas ESTHER
« Vastaus #4 : Elokuu 05, 2022, 11:54:46 »
Kun veronpalautukset tuli tilille, päätin vähän juhlia. Selailin eri sivustoja ja päädyin naapuriin. Siellä tämä ESTHER ilahdutti silmiäni sekä vähän muitakin paikkoja :). Viestiä hänelle, seuraavaksi päiväksi sain ajan. No ennakkomaksu eteenpäin, odottelua….
Vastassa oli kuvien mukainen nuori nainen, ikäkin täsmäsi kuviin. Tarjolla olisi ollut kaikki kolme kohdetta, käytin kahta… ehkä seuraavalla kerralla sitten se viimeinen kohde. Minä olin hyvin ilahtunut veromarkkojen todella laadukkaasta käytöstä.
Mene seuraavan kerran kokeileen myös  8) 8) 8)

Poissa Esther

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Raportti: Kuuma ja kurvikas ESTHER
« Vastaus #5 : Elokuu 15, 2022, 16:06:35 »
Moikka!

Täällä itse Esther☺️ Kiitos ihanista raporteista ja kommenteista Mustelmann ja Jalopuu❤️

Tahtoisin avata hieman lisää varausmaksu käytäntöä. Komppaan Ktulu8888! Jos palveluntarjoaja pyytää yli 50% summasta, homma haiskahtaa huijaukselta. Mutta jos kyseessä on esim 10-30€ varausmaksu lyhyemmästä ajasta ja pidemmästä 50€ (kuten minulla), palveluntarjoaja on varmasti luotettava. Pelkästään semmoisilla summilla ei rikastuta. Lisäksi teen töitä omilla kasvoillani julkisesti, joten huijaaminen tässä tilanteessa olisi lähes mahdotonta.
Sama pätee kolleegoihini, jotka toimivat samalla tavalla.

Olen erittäin vahvasti varausmaksujen kannalla ja toivon todella, että ne yleistyisivät tällä alalla☺️ Tämä lähtee sekä palveluntarjoajista, että ostajista. Ja miksi tähän pitäisi ryhtyä?

Ensimmäinen keikkani ikinä oli täysi floppi. Olin hommannut erittäin yleellisen ja kalliin asunnon Helsingin keskustasta. Minulla on tapana edelleen tehdä keikkani moderneissa tai muuten vain upeassa asunnossa. Panostan kovasti asiakkaan kokemukseen sekä koko kokonaisuuden miellyttävyyteen.
Sain keikkani varattua täyteen ja olin sekä innoissani, mutta myös erittäin jännittynyt.
Lopputulos oli se, että 2 päivän keikallani paikalle tuli tasan kaksi ihmistä. Kaikki muut teki oharit. Yksi jopa vielä soitti minulle ja kertoi parkkeeraavansa autoa ja pyysi ohjeita.
Seuraavalla täyteen bookatulla keikalla paikalle tuli vain yksi asiakas.

Tämän jälkeen päätin, että en tee enää koskaan keikkoja ilman varausmaksua. Seuraava keikkani oli taas täynnä ja joka ikinen tuli paikalle. Vain muutama valitti varausmaksusta.

Tämä on ainoa tapa, jolla vältän 100% kaikki oharien tekijät. Heitä on PALJON. Oharien jälkeinen huono olo on suuri, kun olen laittautunut, siivonnut, ostanut tarvikkeet sekä pitänyt aikaa varattuna (kun maksava asiakas olisi voinut ottaa ajan).

Tästä syystä kannustan teitä kaikkia ihanat ostajat maksamaan varausmaksut kiltisti etenkin jos hinta on pieni ja palveluntarjoaja kulkee omalla naamallaan tai omalla nimellään😊🙏🏼

Ps. Maksan varausmaksun itse myös esim kampaajalla käynnistä☺️

Poissa Pe Gu

  • Full Member
  • Viestejä: 376
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Raportti: Kuuma ja kurvikas ESTHER
« Vastaus #6 : Elokuu 15, 2022, 19:04:04 »
En maksasi kyllä parturille penniäkään ennakkoon. Mieluimmin laskulle!

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 493
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Raportti: Kuuma ja kurvikas ESTHER
« Vastaus #7 : Elokuu 15, 2022, 22:26:04 »
Justiinsa. Kun naama näkyy niin voi luottaa. Mutta kenen naama?  Erikoista selitystä, koko case haiskahtaa huijaukselle.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1993
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Raportti: Kuuma ja kurvikas ESTHER
« Vastaus #8 : Elokuu 15, 2022, 23:23:37 »
Mutta jos kyseessä on esim 10-30€ varausmaksu lyhyemmästä ajasta ja pidemmästä 50€ (kuten minulla), palveluntarjoaja on varmasti luotettava. Pelkästään semmoisilla summilla ei rikastuta. Lisäksi teen töitä omilla kasvoillani julkisesti, joten huijaaminen tässä tilanteessa olisi lähes mahdotonta.
Sama pätee kolleegoihini, jotka toimivat samalla tavalla.

Varausmaksun pyytäminen ei tee kenestäkään "varmasti luotettavaa"
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1993
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Raportti: Kuuma ja kurvikas ESTHER
« Vastaus #9 : Elokuu 15, 2022, 23:27:53 »
Suihinotto oli kieltolistalla, mutta en kysynyt tähän syytä. Lisäksi perinteinen yhdyntä oli ikään kuin lisäpalvelu, mistä olisi pitänyt maksaa esktraa.

Eli tarjolla oli runkkaamista, vai kuuluiko sekään palveluun?
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Jalopuu

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Raportti: Kuuma ja kurvikas ESTHER
« Vastaus #10 : Elokuu 20, 2022, 11:03:12 »
Palvelu valikoimaan kuuluu kolme kohtaa… kahta olen jo ns testannut ja ensi vko menee myös se kolmas

Poissa Esther

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Raportti: Kuuma ja kurvikas ESTHER
« Vastaus #11 : Elokuu 20, 2022, 13:57:05 »
Palaan tänne itsekin vielä muistuttamaan:

A. Tähän viestiketjuun on ottanut osaa kaksi tyytyväistä asiakastani. En ole huijari enkä arvosta sinne päin vihjailua.  Aika iso työ pitäisi tehdä, että täällä feikkitileillä leikkisin asiakkaitani. Minulla ei ole mitään salattavaa. Tässä oma henkilökohtainen Instagram tilini: ********. Tuotan myös ympäri Suomea kulkevaa striptease tapahtumaa, olen antanut lehtihaastatteluja yms. Tällä alalla menee aika nopeasti kasvot jos alat systemaattisesti huijaamaan omilla kasvoillasi.

B. En sanonut, että varausmaksu on se mikä tekee ihmisestä luotettavan, vaan sen pienuus. Olisi pitänyt selventää, että se tekee ihmisestä ’todennäköisimmin’ luotettavan. Kukaan ei tee tiliä parikymppisiä huijaamalla. Teemme kuitenkin aika ison työn mainostamiseen, hinnastojen laatimiseen yms. Olen edelleen sitä mieltä, että varausmaksusysteemin pitäisi etenkin tällä alalla lisääntyä valtavien ohari määrien rakia. Olen myös edelleen sitä mieltä, että yli 50% pyytävät ovat todennäköisimmin huijareita.

C. Kuten Jalopuu selvensi, nykyään valikoimani on laajempi. Mustelmann mainitsi raportissaan, että olen aloittelija alalla, eikä minulla ollut alkuun kaikkia palveluita valikoimassani. Myöhemmin kun työ on tullut hieman tutummaksi ja omat rajani ovat selkiytyneet.******  Minun eikä kenenkään muun palveluntarjoajan tarvitse perustella tiettyjen  palveluiden olemassa oloa tai niiden olemattomuutta. Se on kaikkien oma valinta ja oikeus. Rakkaat asiakkaani osaavat tätä kunnioittaa❤️

edit. Ei yhteystietoja. Palvelumuodot poistettu.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 20, 2022, 14:55:03 kirjoittanut Mummo »

Poissa Jarski

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Raportti: Kuuma ja kurvikas ESTHER
« Vastaus #12 : Elokuu 23, 2022, 11:09:43 »
Tälle ei kannata mennä  hinnat on  aivan hirveät huh huh
Eii kestä kyllä  pussi.
muitakin löytyy halvemmalla

Poissa Teemukillinen

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Raportti: Kuuma ja kurvikas ESTHER
« Vastaus #13 : Elokuu 27, 2022, 10:21:33 »

Sanotaan, että jos ennakkomaksut yleistyisivöt alalla kuten toivot, miten palvelun tarjoajat takaisi, että oven aukaisee kuvien tyttö? Miten asiakas saisi varmuuden, että joku yleensä avaa oven?

Tiedät varmaan, ettei oharit ihan vieraita ole palvelun tarjoajiltakaan?

Paras vastaan tullut ilmoitus oli joltain runkkuja tarjoavalta suomi pimulta... " veloitan käyttämättömästä ajasta täyden hinnan, eli 130e :wanker:  En tiedä mikä lääkäri tämä kuvitteli olevansa? Keltä ja mitenkä meinaa periä? En tiedä, eikä kiinnostanut ottaa selvää.

Tämä oli mun kokemus asiasta. Muuten en välitä jos joku haluaa maksaa tosta ennakkoon niin maksakoon. Itse en maksa koskaan.

P.S lähettääkö tämä kyseinen henkilö maksusta kuitin sähköpostiin?

Poissa pimpsapelkuri

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Raportti: Kuuma ja kurvikas ESTHER
« Vastaus #14 : Toukokuu 14, 2023, 13:33:10 »
Ajattelinkin ny laittaa omaa kokemusta peliin kun perjantai-iltana tuli poikettua Estherillä. Kympin ennakkomaksu pikasiirrolla ja muitta mutkitta sovittuun aikaan paikalle. Yllätyin siitä minkälainen neiti oven avasikaan. Sanoinkin muutamaan kertaan, ettei kuvat treffisivulla tee hälle oikeutta. Mun mielestä tuplaten ihanampi neito livenä. Oletin myös kuvien takia hänen olevan isompi ja pyöreä, mutta olikin pieni ja pyöreä :) Rahat kouraan, pesulle ja sitten hermoilemaan Estherin viereen ;D Ihanat oli tissit, pylly ja se pimppi... kuinka kaunis ja niin ihana pieni pörrö karvotus  :inlove: Nooh, melko kokemattomana hermoilijana tein ja sain aikaseksi mitä sain ja lopuksi liisterit tisseille  :wanker: Estheriltä loistava suoritus, multa sitten vaan kutosen tasonen  ;)

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1143
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Raportti: Kuuma ja kurvikas ESTHER
« Vastaus #15 : Helmikuu 16, 2024, 20:29:40 »
Kävin pitkästä aikaa tämän ihastuttavan neidon luona ja viihdyin jälleen erinomaisesti. Viime kerrasta olikin vierähtänyt aikaa reilu vuosi, joten ilmassa oli pientä jännitystä annettua osoitetta lähestyessäni. Jännitys oli arvattavasti turhaa, sillä minut otti vastaan sama hymyilevä ja lämminhenkinen nainen kuin aina ennenkin. Tapaaminen järjestyi jälleen nopeasti ja mutkattomasti, mikä ei tietenkään tullut yllätyksenä.

Varasin tunnin ajan, joka hupeni ennätysnopeasti, mutta toisaalta ehdin käyttämään sen juuri haluamiini asioihin. Estherin muhkea perse ja mahtavan isot tissit saivat minulta jälleen öljyn liukastamaa erityishuomiota ja kyllä niihin runsaisiin suloihin oli sitten vaan mukava uppoutua.

Uutena ohjelmanumerona kokeilimme hieman ronskimpaa syväkurkutusta, joka sujui jopa paremmin kuin uskalsin toivoa. Ajattelin ensin, että täytyy ottaa ihan rauhassa, mutta touhu kiihtyi lopulta yllättävän intensiiviseksi. Tässä olisi ollut oivallinen laukeamisen paikka, mutta lopettelimme kuitenkin sivistyneesti lähetyssaarnaajassa.

Pois lähdin iloisena ja tyytyväisenä päällimmäisenä ajatuksena se, että miten ihmeessä päästin tauon venähtämään näin pitkäksi. Pitää järkätä ensi kerta hieman nopeammin.

Poissa Jarski

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Raportti: Kuuma ja kurvikas ESTHER
« Vastaus #16 : Maaliskuu 19, 2024, 17:20:54 »
En maksasi kyllä parturille penniäkään ennakkoon. Mieluimmin laskulle!

Juu en maksa kas  mitään ennakko maksuja
En ole tällästen ennakko maksujen
kannalla ihan ihmisten huijaamista .

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 371
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Raportti: Kuuma ja kurvikas ESTHER
« Vastaus #17 : Maaliskuu 19, 2024, 18:14:44 »
En maksasi kyllä parturille penniäkään ennakkoon. Mieluimmin laskulle!

Juu en maksa kas  mitään ennakko maksuja
En ole tällästen ennakko maksujen
kannalla ihan ihmisten huijaamista .


Tälle ei kannata mennä  hinnat on  aivan hirveät huh huh
Eii kestä kyllä  pussi.
muitakin löytyy halvemmalla

Tän topikin aihe ei ole sun rahatilanne, eikä se kiinnosta muutenkaan.