Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Asiakkaan erillinen hupakkosähköposti / -puhelin  (Luettu 4566 kertaa)

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Asiakkaan erillinen hupakkosähköposti / -puhelin
« : Kesäkuu 01, 2022, 13:14:34 »
Asiakkaat joilla erillinen sähköposti / hupakkoluuri ja sovitte tapaamisen viikkoja etukäteen, niin kannattaa käydä välillä tsekkaamassa onko palveluntarjoajalta tullut viestiä.

Itsellä tilanne, että kioskin aukioloajat kohtasi muuttujia, kun siviiliduunin vapaapäivät meni uusiksi. Pitäisi saada yksi tapaaminen aikaistettua liki viikolla, mutta kun ei saa asiakasta kiinni.

Poissa Sensuous-Man

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakkaan erillinen hupakkosähköposti / -puhelin
« Vastaus #1 : Kesäkuu 01, 2022, 15:23:52 »
Tähän liittyen kätevä vinkki kaikille tällä foorumilla pyöriville. Tämä tosin toimii vain Samsung Android -puhelimissa, enkä nyt osaa sanoa onko vastaavaa muille, joten luurikauppaan mars.

Secure Folder -toiminnon avulla voit luoda pin-koodilla suojatun kansion missä on tarvitsemasi tiedostot ja sovellukset. Toiminto ajaa sovelluksista toista kopiota eli voit käyttää instassa / kikissä / jne. toista tunnusta kansion alaisuudessa.

https://www.thefastcode.com/fi-eur/article/how-to-enable-the-secure-folder-on-samsung-phones

Viitaten Vivecan sähköpostien lukemiseen, edellämainittu apuväline tuo hupakon sähköpostit näppärästi suojattuna turskan luuriin...
He/Him, Devoted to Kindness and Sensuality

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 317
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Asiakkaan erillinen hupakkosähköposti / -puhelin
« Vastaus #2 : Kesäkuu 01, 2022, 18:17:28 »
Itellä on kyllä turskaposti siviililuurissakin, mut WA/Tekstarit vaan hupsuluurissa, mut yleensä oon pyrkiny pitää sitä sen verran näkyvillä että muistaa edes ladata luurin välillä.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Asiakkaan erillinen hupakkosähköposti / -puhelin
« Vastaus #3 : Kesäkuu 01, 2022, 20:11:39 »
Tähän liittyen kätevä vinkki kaikille tällä foorumilla pyöriville. Tämä tosin toimii vain Samsung Android -puhelimissa, enkä nyt osaa sanoa onko vastaavaa muille, joten luurikauppaan mars.

Secure Folder -toiminnon avulla voit luoda pin-koodilla suojatun kansion missä on tarvitsemasi tiedostot ja sovellukset. Toiminto ajaa sovelluksista toista kopiota eli voit käyttää instassa / kikissä / jne. toista tunnusta kansion alaisuudessa.

https://www.thefastcode.com/fi-eur/article/how-to-enable-the-secure-folder-on-samsung-phones

Viitaten Vivecan sähköpostien lukemiseen, edellämainittu apuväline tuo hupakon sähköpostit näppärästi suojattuna turskan luuriin...

vaikka mulla onkin tuollainen samsungin androidi, niin ei ehkä kannata käyttää. ne on pian
puurot ja vellit sekaisin, jos sotkee siviili luuriin panojutut. kyllä erillinen pano
luuri on turvallisempi... ainakin tälläiselle tumpelolle.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Asiakkaan erillinen hupakkosähköposti / -puhelin
« Vastaus #4 : Kesäkuu 01, 2022, 23:15:35 »
Mä pyydän uusia vahvistamaan samana aamuna vielä, jolloin ollaan jo aika lähellä tapaamista, ja peruuntuminen puolin ja toisin epätodennäköistä enää. Samalla annan vasta osoitteen  mihin tulla. Tapaan kuitenkin enimmäkseen vakkareita nykyisin, ja aika saatetaan sopia todella hyvissä ajoin jopa viikkojen päähän joskus. Kerran eräs tuttu tuli turhaan paikalle, vaikka olin laittanut meiliä edellispäivänä että tapaaminen ei sovikaan mun ollessa flunssassa. Laitoin meiliin vielä, että vahvistathan lukeneesi. Hän ei ollut katsonut meiliä ollenkaan ja ilmestyi paikalle. Tosi ikävää molempien kannalta. Siksi kannattaa katsoa se yhteydenpitokanava vielä ennen kuin lähtee tapaamiseen. Samoin tietenkin puolin ja toisin ilmoittaa ajoissa jos tulee jotakin, eikä tapaaminen sovikaan.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 01, 2022, 23:17:28 kirjoittanut Minttuliini »

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Asiakkaan erillinen hupakkosähköposti / -puhelin
« Vastaus #5 : Kesäkuu 02, 2022, 09:58:53 »
Kinkkinen juttu, varsinkin jos pitää aikaistaa.

Itse kun välillä vietän aikaa "katveessa" saatan joutaa vastaavaan.

Ei mulla oikeasti mitään järkevää sanottavaa tästä, kunhan höpöttelen omia, ja nostan samalla ehkä ko henkilö tämän huomaa...
Shikita ga nai

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Asiakkaan erillinen hupakkosähköposti / -puhelin
« Vastaus #6 : Kesäkuu 02, 2022, 10:13:35 »
Kinkkinen juttu
Vähintäänkin!

Itse sovin ajan juuri siihen ajankohtaan milloin haluan tapaamisen. En sen jälkeen katsele, viestittele, vaihda kuulumisia tai viheltele. Nimittäin jos haluamani aika muuttuu, en ole tapaamisesta enään kiinnostunut.

Se aika mikä on lyöty lukkoon on ainut vapaaksi jäänyt aika elämässäni.
Why so fragile?

Poissa Beachbandit

  • Jr. Member
  • Viestejä: 67
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakkaan erillinen hupakkosähköposti / -puhelin
« Vastaus #7 : Kesäkuu 02, 2022, 10:48:52 »
Kätevin ja "turvallisin" on erillinen luuri, jolla hoidetaan hupakointijutut. Siihen sitten whatsappi ja muut sovellukset mitä tarvii.

Tietysti luuri on salasanalla suojattu ja prepaidilla varustettu🙂.
Panee omilla poluillaan.

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Asiakkaan erillinen hupakkosähköposti / -puhelin
« Vastaus #8 : Kesäkuu 02, 2022, 11:20:57 »
Kätevin ja "turvallisin" on erillinen luuri, jolla hoidetaan hupakointijutut. Siihen sitten whatsappi ja muut sovellukset mitä tarvii.

Tietysti luuri on salasanalla suojattu ja prepaidilla varustettu🙂.

Ei auta tässä asiassa, jos sitä luuria ei katsota viikkokausiin. Kysymys on siitä, kun asiakasta ei saa kiinni.

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2045
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Asiakkaan erillinen hupakkosähköposti / -puhelin
« Vastaus #9 : Kesäkuu 02, 2022, 12:20:30 »
Kätevin ja "turvallisin" on erillinen luuri, jolla hoidetaan hupakointijutut. Siihen sitten whatsappi ja muut sovellukset mitä tarvii.

Tietysti luuri on salasanalla suojattu ja prepaidilla varustettu🙂.

Ei auta tässä asiassa, jos sitä luuria ei katsota viikkokausiin. Kysymys on siitä, kun asiakasta ei saa kiinni.

Mun mielestä tää menee ns "voi voi" -säännöllä.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Asiakkaan erillinen hupakkosähköposti / -puhelin
« Vastaus #10 : Kesäkuu 04, 2022, 16:07:24 »
Lainaus käyttäjältä: Viveca
Ei auta tässä asiassa, jos sitä luuria ei katsota viikkokausiin. Kysymys on siitä, kun asiakasta ei saa kiinni.

Ei saa kiinni -tilanne on inhottava ja joskus niitä odottamattomia asioita tapahtuu. Nykyiset vakkarit ovat kaikki täällä (enemmän tai vähemmän aktiivisesti) joten käyn forkalla katsomassa yv:t varmuuden vuoksi ennen tapaamista. Tartteekin mainita heille - jos eivät tätä huomaa.
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakkaan erillinen hupakkosähköposti / -puhelin
« Vastaus #11 : Kesäkuu 04, 2022, 16:27:25 »
Onhan taas kummallisia ongelmia. Toisilla ei ole niitä lainkaan ja toisilla on roppakaupalla.
No mutta jokainen tavallaan.

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Asiakkaan erillinen hupakkosähköposti / -puhelin
« Vastaus #12 : Kesäkuu 04, 2022, 17:37:23 »
^Sitä kun haluaa, että asiakkaat saa hyvää palvelua, niin tällaisestakin vähäpätöisestä asiasta voi muodostua ongelma (joillekin).

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Asiakkaan erillinen hupakkosähköposti / -puhelin
« Vastaus #13 : Kesäkuu 04, 2022, 18:06:34 »
Luulen, että asiakas siirtäisi mielummin tapaamista viikolla aikaisemmaksi. Kuin kuukaudella eteenpäin, jolloin olen seuraavan kerran tavattavissa.

En muista, minä vuonna olisi viimeksi tarvinut tapaamista siirtää. Mutta sen kerran, kun olisi pikku pakko, niin olisihan se kiva saada asiakas kiinni.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Asiakkaan erillinen hupakkosähköposti / -puhelin
« Vastaus #14 : Kesäkuu 04, 2022, 20:29:38 »
Ymmärrän probleeman Vivecan todella hyvin, itsekin oon joskus hätäilly et onko asiakas saanu peruutusviestin.
Mutta sitten taas toisaalta, jos se peruutusviesti on lähetetty, niin sen jälkeen vastuu kyllä siirtyy vastaanottajalle...

Mun mielestä tää menee ns "voi voi" -säännöllä.

...eli sitten se on vaan tämä.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Wanha Turska

  • Hero Member
  • Viestejä: 941
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Asiakkaan erillinen hupakkosähköposti / -puhelin
« Vastaus #15 : Kesäkuu 04, 2022, 21:15:54 »
Kyllä yleensä peruutusviestiinkin  vastataan vaikka kuinka harmittaisi,ja sovitaan uusi aikaan.
Vipsun kohdalla harmillinen tapaus,mutta jospa se siitä vielä  :behind:

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Asiakkaan erillinen hupakkosähköposti / -puhelin
« Vastaus #16 : Kesäkuu 07, 2022, 00:02:01 »
vaikka mulla onkin tuollainen samsungin androidi, niin ei ehkä kannata käyttää. ne on pian
puurot ja vellit sekaisin, jos sotkee siviili luuriin panojutut. kyllä erillinen pano
luuri on turvallisempi... ainakin tälläiselle tumpelolle.

Olet aivan oikeassa, erillinen luuri on varmempi, jos anonymiteettiään arvostaa. Kaiken maailman some-sovellukset (instat, facet jne.) puhelimessa lukee osoitekirjaa ja viestihistoriaa, jakaa tietoja ja linkittelee asioita puhelimessa niin, että anonymiteetti on äkkiä menetetty.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Asiakkaan erillinen hupakkosähköposti / -puhelin
« Vastaus #17 : Kesäkuu 07, 2022, 00:05:18 »
Siksi kannattaa katsoa se yhteydenpitokanava vielä ennen kuin lähtee tapaamiseen.

Samaa mieltä. Kyllä hyviin tapoihin kuuluu, että asiakaskin on tapaamispäivänä, ainakin vähän ennen tavoitettavissa ja tarkistaa viestit ennen tapaamiseen lähtöä sieltä kanavasta, missä tapaaminen sovittiin. Jos käyttää erillistä hupakkoluuria, se kytketään ehdottomasti päälle viimeistään tapaamiseen lähtiessä, mutta hyvä tapa olisi kyllä tarkistaa se jo ainakin edellispäivänä.

Sama juttu kyllä toisinkin päin. Jos asiakkaana joudun perumaan ja ilmoitan siitä hyvissä ajoin ja ehdotan siirtoa, toivoisin toki, että viesti luettaisiin ja siihen vastattaisiin aikaisemmin kuin pari tuntia ennen tapaamista.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Helinä

  • Jr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 97
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Asiakkaan erillinen hupakkosähköposti / -puhelin
« Vastaus #18 : Kesäkuu 16, 2022, 11:37:25 »
Mie Viveca vähän lainaan tätä lankaa, kun eräs hlö on laittanut miulle useita tiedusteluja, joihin olen kyllä jokaiseen vastannut mutta ilmeisesti hän ei ole  niitä saanut.
Ymmärsin rivien välistä että seuraisi keskustelua täällä, joten jos sie oot keskisestä Suomesta ja käytät Yahoon meiliä niin tarkista herttinen sentään roskapostikansiotakin välillä, tai jos meili on täynnä niin poista viestejä. Tulee vastaukset paljon paremmin perille :)
Eläköitynyt

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Asiakkaan erillinen hupakkosähköposti / -puhelin
« Vastaus #19 : Kesäkuu 16, 2022, 12:08:56 »
^Mulla oli joskus sama ongelma, mun lähettämät sähköpostit meni asiakkaan roskapostiin. Onneksi asiakas kyllästyi jossain vaiheessa pommittamaan mua sähköpostitse ja laittoi tekstarin, niin sain kerrottua, että kaikkiin viesteihin olen kyllä vastannut. Ja roskapostista tosiaan löytyivätkin.

Hyvä huomio Helinältä 👌