Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Inflaatio ja seksityö?  (Luettu 4373 kertaa)

Poissa Opiskelijarakastelija

  • Newbie
  • Viestejä: 46
  • * Kelpo kaveri
Inflaatio ja seksityö?
« : Toukokuu 29, 2022, 08:25:34 »
Oletteko huomanneet kiristyneen inflaation vaikutuksia markkinoilla?

Itse en ole juuri huomannut yleisessä hintatasossa muutoksia. :blowjob:

Saa vastata molemmat, tytöt ja pojat. Onko ollut asiakaskatoa tai onko hinnat nousseet? Tullut uusia palveluita tekijöitä enenevissä määrin tarjolle?
Kauniit naiset PKS, Turku, Tre
Saa laittaa viestiä

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Inflaatio ja seksityö?
« Vastaus #1 : Toukokuu 29, 2022, 10:43:41 »
Kysymys on väärä.

Seksityön hinnan kohoamisessa voi olla kyse ainoastaan asiakkaan ostovoiman heijastumisesta hintoihin, ei inflaation.

Inflaatio on toki nostanut palkkoja mm. jenkeissä ja samaa tässä odotellaan eurooppaankin. Kysy uudestaan kahden vuoden päästä.

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1527
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Inflaatio ja seksityö?
« Vastaus #2 : Toukokuu 29, 2022, 10:54:50 »
Suomessa palkkakehitys on ainakin toistaiseksi jäänyt jälkeen inflaatiosta, joten potentiaalisten asiakkaiden ostovoima on heikentynyt joka puolestaan vähentää kysyntää tämän tyyppisistä ei-välttämättömistä hyödykkeistä/palveluista. Joten tuskin hinnat ainakaan nousseet ole, pikemminkin laskemassa.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Inflaatio ja seksityö?
« Vastaus #3 : Toukokuu 29, 2022, 11:58:01 »
Hinnat tosiaan ovat nousseet hieman....ja se on ihan ymmärrettävää tässä tilanteessa. Muutamalla hupakolla olisi varaa nostaa hintoja vähän enemmänkin ihan palvelun laadun perusteella.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa perasmies

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Inflaatio ja seksityö?
« Vastaus #4 : Toukokuu 29, 2022, 12:53:11 »
itsellä ainakin hupakoissa käynti on harventunut vallitsevasta tilanteesta johtuen.valitettavaa mutta totta
jos mä vaan ihan vähän...

Poissa Temvs

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Inflaatio ja seksityö?
« Vastaus #5 : Toukokuu 29, 2022, 15:10:10 »
Itse ainakin olen joutunut tinkimään hupakoissa käymisestä, koska kaikki muu esim. Bensan hinta on noussut niin paljon.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2391
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Inflaatio ja seksityö?
« Vastaus #6 : Toukokuu 29, 2022, 15:15:01 »
Ei mitään havaintoja inflaation vaikutuksista. Pillun hinta on yksi vakaimmista mitä on.

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 130
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Inflaatio ja seksityö?
« Vastaus #7 : Toukokuu 30, 2022, 10:15:40 »
Hinta on sama, kuin 15v sitten. Asiakkaita riittää sen verran, kun on hupakointiin aikaa.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Inflaatio ja seksityö?
« Vastaus #8 : Toukokuu 30, 2022, 11:18:07 »
Enpä ole huomannut muutoksia hinnoissa - aikalailla samoissa hinnoissa mennään

Toki energia, ruoka, metallit, raaka-aineet, materiaalit jne. niiden inflaation nousee sodasta ja maailmantilanteesta johtuen tänä vuonna reilusti, tuskin se 5% kokonaisarvio riittää mihinkään. Varmaan mennään lähempänä 10% inflaatiota ellei mennä ylikin, käsittääkseni se arvio on noussut koko ajan.






Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Inflaatio ja seksityö?
« Vastaus #9 : Toukokuu 30, 2022, 11:37:36 »
Juuri tämän takia on hyvä olla muutakin työtä kuin seksityötä.
Kun elämiseen tarvittava rahaa saa useasta eri duunista, ei ole pakottavaa tarvetta nostaa pt-hintoja.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Inflaatio ja seksityö?
« Vastaus #10 : Toukokuu 30, 2022, 11:54:18 »
Jos ja kun seksityötä tekee yrittäjänä toiminimellä, on hintojen oltava sellaiset että homma kannattaa. Eihän siinä ole mitään järkeä ettei itselle pakollisten maksujen jälkeen jää mitään käteen.

Itse nostin hintoja tuntuvasti kun aloin tehdä toiminimellä ja lisäksi pyöritän paria muutakin bisnestä kahden eri tmin alla. Olen tyytyväinen tilanteeseen nyt, kun viimeiset kaksi vuotta olleet tosi raskaita. Kuten kaikilla meistä enemmän tai vähemmän. Suosittelen harkitsemaan tarkkaan seksityötä yrittäjänä, pimeänä se ei ole kannattavaa, eikä turvallista mutta yrittäjyydessä on tosi iso vastuu ja paljon kuluja, ettei suinpäin vauhdilla kannata toiminimeä lähteä perustamaan. Bisneksen täytyy pyöriä sillä tavalla että ei selkänahasta tarvitse repiä kuluihin rahaa. Tämä olkoon nyt tässä samassa vaikka aiheeseen sinänsä ei liitykään, vaikka neuvoksi aloittaville.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 30, 2022, 11:56:38 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Inflaatio ja seksityö?
« Vastaus #11 : Toukokuu 30, 2022, 18:57:35 »
Pysyy samana, pillun hinta ei nouse Veeran haarakonttorilla😉
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Inflaatio ja seksityö?
« Vastaus #12 : Kesäkuu 01, 2022, 21:26:06 »
Mä oon nostanut joitain hintojani hiukan, mut en ehkä niinkään inflaation takia vaan koska tajusin miten vähän mulle jäi vanhoista liksoista käteen kaiken maailman arvonlisä- ja ansiotuloverojen, keikkakämppävuokrien ja vastaavien kulujen jäljiltä. Tinkijät nyt tinkii kuten ennenkin eikä mihkään pääkaupunkiseudulle tee enää mieli juuri lähteä kun ei sitä hintakitinää jaksa kukaan kuunnella, mut muuten oon ollut varsin iloinen yrittäjä viime aikoina  :inlove:
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 01, 2022, 21:28:25 kirjoittanut kilikello »
Hupsu hupakko Turusta

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Inflaatio ja seksityö?
« Vastaus #13 : Kesäkuu 04, 2022, 21:14:33 »
Hutsuilussa yleisen hintatason muutokset on kai aina olleet hitaita? Tai ainakin viimeisen kymmenen vuoden ajan mitä mä olen skeneä seurannut.
Mutta hitaasti hinnoissa on huomannut nousua. Mua uudemmat alalla aika tyypillisesti pyytää rohkeemmin enemmän kuin me jotka aloitettiin kymmenen vuotta sitten. Joten siitä voisi ajatella että hinnat on hieman nousseet. Mutta niinhän kaikessa muussakin on tapahtunut.
Kysyntä ei ole merkittävästi laskenut, ja tarjonta ei merkittävästi ole kasvanut.

Keikkaillessa asiakkaat on joskus kysyneet (tulee varmaan helpommin mieleen kun tietää toisen olevan turneella), että miten majoitusten hinta & nyt varsinkin kohonnut bensan hinta vaikuttaa, ja olenko miettinyt nostavani hintoja.
Oishan noi hyviä perusteluja nostaa hintoja, mutta rehellisyyden nimissä...mähän saan verovähennyksiä vaan enemmän kun tuollaisten suorien kulujen hinnat nousee. Noista syistä yrittäjien ei lienee syytä nostaa hintoja (jos vähennykset kasvaa).
Mutta sitten muu eläminen...se asia erikseen. On aika monissa lähteissä ääneen todettu että Suomessa on tällä alalla edelleen myyjän markkinat, ja silloin yleisten elinkustannusten nousu voisi helposti vaikuttaa hintoihin. Mutta, nousun lienee tulisi olla merkittävä. Kuten alussa totesin, tällä alalla hinnat heiluu hitaammin kuin monilla muilla aloille. Ne ei ole laskeneet silloin kun olisi niin kuvitellut tapahtuvan, joten tuskin ne ihan herkästi merkittävästi nopsaan nouseekaan. Muutos on hitaampaa.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Vikke1967

  • Full Member
  • Viestejä: 154
  • * Kelpo kaveri
Vs: Inflaatio ja seksityö?
« Vastaus #14 : Kesäkuu 08, 2022, 21:19:12 »
Tilanne tuo tuhansia yrittäjiä lisää alalle joten kilpailu kiristyy ja hinnat varmasti laskee.Viime aikoina huomannut että reippaasti alle satkun saa puoltuntisen monilta,kun viime vuonna se oli jopa 150€.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 929
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Inflaatio ja seksityö?
« Vastaus #15 : Kesäkuu 08, 2022, 22:30:30 »
Tilanne tuo tuhansia yrittäjiä lisää alalle joten kilpailu kiristyy ja hinnat varmasti laskee.Viime aikoina huomannut että reippaasti alle satkun saa puoltuntisen monilta,kun viime vuonna se oli jopa 150€.

Ihan mielenkiinnosta vain että missäpäin ja mitä? Koska se mitä itse tiedän niin SEN perusteella mistään ei saa. Mutta joo mähän en tiedä oikeesti mitään, nää on vaan mun oletuksia 😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Vieras1506

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Vs: Inflaatio ja seksityö?
« Vastaus #16 : Kesäkuu 10, 2022, 00:51:04 »
RE sivulla Lahdessa on hinnat poistunu suurimmalla osalla hupsuista, liekö tulossa uudet hintalaput.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1991
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Inflaatio ja seksityö?
« Vastaus #17 : Kesäkuu 10, 2022, 07:47:52 »
Joitakin Tsekki ilmoja 90€/30min, 130-140€/45min ja 180€/60min.
Hintahäiriköitä?
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2391
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Inflaatio ja seksityö?
« Vastaus #18 : Kesäkuu 10, 2022, 09:14:35 »
Inflaatio näyttäisi odotusten vastaisesti laskevan pillun hintaa. Siinä ekonomisteille ihmeteltävää.

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Inflaatio ja seksityö?
« Vastaus #19 : Kesäkuu 10, 2022, 09:39:23 »
^ Helposti tuohon pääsee jättämällä tytön osuuden tai katutason suten osuuden veloittamatta.