Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lotus Tantra Center  (Luettu 5902 kertaa)

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Lotus Tantra Center
« : Toukokuu 28, 2022, 16:42:01 »
Tuolla tuli piipahdettua. 2 tuntia ja hinta 200.

Tiesin että kyseessä on Tantra jossa ejakulaatiota ei tapahdu. Oli kyllä ihan hyvä setti joka sisälsi runsaasti bodytobody hierontaa myös. Lopussa oltiin genitaalialuettakin hieromassa mutta ei lingamia kuitenkaan penikselle.

Rentouttavaa ja intiimiä hierontaa kauniissa huoneessa. Pesunkestävänä Turskana kävin kuitenkin purkamassa "seksuaalisen energian" hupakkoon kotimatkalla :)
Aina etsimässä

Poissa kekkuli78

  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lotus Tantra Center
« Vastaus #1 : Toukokuu 29, 2022, 21:30:16 »
Olen käynyt tuolla itsekin joskus vuosia sitten ja olihan se miellyttävää ja eroottistakin vaikka kikkeliin ei koskettukaan.

En ihan ymmärtänyt viestisi sisältöä. Genitaalialuetta oltiin hieromassa, mutta penikseen ei kuitenkaan koskettu? Mihin siellä siis koskettimien?

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Lotus Tantra Center
« Vastaus #2 : Toukokuu 30, 2022, 08:37:49 »
Olen käynyt tuolla itsekin joskus vuosia sitten ja olihan se miellyttävää ja eroottistakin vaikka kikkeliin ei koskettukaan.

En ihan ymmärtänyt viestisi sisältöä. Genitaalialuetta oltiin hieromassa, mutta penikseen ei kuitenkaan koskettu? Mihin siellä siis koskettimien?

Välilihan aluetta sekä kiveksiä maltillisesti... keppi sai olla rauhassa.
Aina etsimässä

Poissa Masamasa

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lotus Tantra Center
« Vastaus #3 : Kesäkuu 02, 2022, 16:43:07 »
Itekkin törmännyt tuohon sivustoon, ja on kyllä vaikuttanut kiinnostavalta. Ei vaan oo vielä aikataulu antanut hetkeä käydä testaamassa.

Saanko kysyä hierojasta itse? Oliko minkä näköinen ja mitä ikäluokkaa edusti? Eihän tuo tietenkään pääasia tässä ole, mutta olisi kiva saada jotain esikuvaa samalla kun etsin kalenterista parin tunnin aukkoa.  ;D

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Lotus Tantra Center
« Vastaus #4 : Elokuu 09, 2022, 17:10:02 »
^oliko kenelläkään kertoa itse hierojasta?
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Lotus Tantra Center
« Vastaus #5 : Joulukuu 01, 2022, 16:37:09 »
Tämä nyt oli vähän sellainen, että... voikohan paikkaa luokitella tämän sivun (ainakaan ydin-)scopeen ollenkaan.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 01, 2022, 16:39:16 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Masamasa

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lotus Tantra Center
« Vastaus #6 : Joulukuu 02, 2022, 13:39:54 »
Tämä nyt oli vähän sellainen, että... voikohan paikkaa luokitella tämän sivun (ainakaan ydin-)scopeen ollenkaan.
Kävitkö siis paikalla? Noh, kerro ny ihmeessä lisää. Kyllähän se oli jo ainakin selvää että happy endiä tuolta ei saa.