Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maksullinen seksi, parisuhteen pelastus vai tuho  (Luettu 6318 kertaa)

Poissa Harvey

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Maksullinen seksi, parisuhteen pelastus vai tuho
« : Syyskuu 16, 2019, 19:29:55 »
Lueskelin taannoin jotain artikkelia koskien pettämistä ja kuinka moni parisuhde kaatuu siihen.

Voisikohan olla myös toisinpäin🤔

Montakohan avioliittoa on pelastunut maksullisella seksillä? Ne asiat joita ei kotona saa löytyy toisaalta ja elämä muilta osin jatkuu yhdessä.

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksullinen seksi, parisuhteen pelastus vai tuho
« Vastaus #1 : Syyskuu 16, 2019, 19:37:03 »
Täällä on yksi pelastunut avioliitto, kiitos ammattiauttajille!  :-*
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Maksullinen seksi, parisuhteen pelastus vai tuho
« Vastaus #2 : Syyskuu 16, 2019, 20:10:42 »
ehdottomasti pelastus. en varmastikkaan eroa olisi hakenut/halunnut, mutta aika helvetilliset
edelliset reilu 10v olisi ollut. ette tiedä tytöt kuinka arvokasta duunia teette, iso kiitos. :-*
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Maksullinen seksi, parisuhteen pelastus vai tuho
« Vastaus #3 : Syyskuu 16, 2019, 20:33:58 »
Liityn samaan joukkoon. Minut tää harrastuksen aloitus sai peruamaan avioeron. Rauha on maassa ja mielessä. On taas helppo hengittää ja perhe saa kasvaa yhdessä. Kiitos pelastaneille enkeleille! :)
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 16, 2019, 20:35:37 kirjoittanut Made »
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Maksullinen seksi, parisuhteen pelastus vai tuho
« Vastaus #4 : Syyskuu 16, 2019, 21:13:14 »
Mikä sit on pettämistä ja mikä ei on kans vähän mielipide kysymys. Joku toinen on ehdottomampi ja toinen avarakatseinen tulkitsemaan. Koen että jos seksi uupuu parisuhteesta ni ei siit oo pakko katkeroitua ja syyttää toista. Jos välillä siitä maksamalla saa rauhan ja parisuhteessa molemmilla on parempi olla, niin silloinhan se on ehdottomasti voimaannuttavaa ja hyvästä, eikä niinkään pettämistä. Edit. Mulla tää harrastus ei ainoastaan pelastanut parisuhdetta, vaan paransi myös parisuhde seksiä, kun lopetin sem ainaisen kinumisen ja vänkäämisen siitä! :)
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 16, 2019, 21:23:15 kirjoittanut Made »
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Maksullinen seksi, parisuhteen pelastus vai tuho
« Vastaus #5 : Syyskuu 16, 2019, 21:19:17 »
Mä oon sitten se ainoa poikkeus ilmeisesti.

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Maksullinen seksi, parisuhteen pelastus vai tuho
« Vastaus #6 : Syyskuu 16, 2019, 21:45:23 »
Oon siit onnekas myös, että vaimoni on todella avarakatseinen.  :-* Varmaan suurin osa naisista potkaisee vastaavat tapaukset pihalle. :)
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maksullinen seksi, parisuhteen pelastus vai tuho
« Vastaus #7 : Marraskuu 22, 2019, 14:30:45 »
Asiakkaiden kommenteista ja keskusteluista heijastuu kiitollisuus tällaisten palveluiden olemassaolosta.
Avioliittoja pelastunut kun toinen osapuoli saa tyydytettyä niitä tarpeita mitä ei kotona saa.
Se on aika voimaannuttavaa. Näin olen kuullut.

Tosin varjopuoli tässä, joillekin kaksoiselämä käy liian raskaaksi.
Salaisuuksia on vaikea pitää.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Maksullinen seksi, parisuhteen pelastus vai tuho
« Vastaus #8 : Marraskuu 22, 2019, 16:23:05 »
Joo, näitä kiitoksia tulee pitkien asiakassuhteiden jälkeen, ja ole niiiiiin iloinen perheiden puolesta.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksullinen seksi, parisuhteen pelastus vai tuho
« Vastaus #9 : Huhtikuu 27, 2020, 19:17:24 »
Lueskelin taannoin jotain artikkelia koskien pettämistä ja kuinka moni parisuhde kaatuu siihen.

Voisikohan olla myös toisinpäin🤔

Montakohan avioliittoa on pelastunut maksullisella seksillä? Ne asiat joita ei kotona saa löytyy toisaalta ja elämä muilta osin jatkuu yhdessä.

Tuli mieleen, että sosiaalisissa piireissä on helppoa luoda se turhankin yksipuolinen kuva meistä arvon huorista - että siis oltaisiin aivan kuin joitakin paholaisia, joista ei virallisissa yhteyksissä saisi oikein mitään ruokapöytäkeskustelua käydä, vaikka hyviksiähän me todellisuudessa ollaan, hyvällä asenteella ja hyvällä sydämellä liikkeellä sekä nähtävästi parisuhteiden ja avioliittojen pelastukseksi. Paitsi konservatiivisempia arvoja ja perinteisiä uskonto- ja avioliittokäsityksiä kannattavien on kyllä helpompi maalata tässäkin asiassa piruja seinille. Kyse on katsojastaan ja hänen näkökulmastaan. Jonkun tuho on toisen pelastus (ja päinvatsoin). 8)

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maksullinen seksi, parisuhteen pelastus vai tuho
« Vastaus #11 : Huhtikuu 27, 2020, 21:48:34 »
Olen aina ollut pariutumisessani uskollinen ja lopputulos on se että olen sinkku. Jatkossa en jätä yhtään pillua panemati. Ensin huoriin ja sitten kotiin vittuilemaan miksi ruoka ei ole valmista.
Why so fragile?

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Maksullinen seksi, parisuhteen pelastus vai tuho
« Vastaus #12 : Huhtikuu 27, 2020, 22:07:32 »
Olen aina ollut pariutumisessani uskollinen ja lopputulos on se että olen sinkku. Jatkossa en jätä yhtään pillua panemati. Ensin huoriin ja sitten kotiin vittuilemaan miksi ruoka ei ole valmista.

Parempi on kun pyydät tuleva kumppanisi ottamaan etukäteismaksun seksistä joka kerta, niin ei tarvitse käydä huorissa. Kesken aktin voit alkamaan hoputtamaan, että joko se ruokaa alkaa olla valmista? Mikä maksaa,  tässä alkaa jo vähän hiukomaan. Voisiko se emäntä pistää töpinäksi, ettei mene ylitöiksi.   
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maksullinen seksi, parisuhteen pelastus vai tuho
« Vastaus #13 : Huhtikuu 27, 2020, 22:24:22 »
Olen aina ollut pariutumisessani uskollinen ja lopputulos on se että olen sinkku. Jatkossa en jätä yhtään pillua panemati. Ensin huoriin ja sitten kotiin vittuilemaan miksi ruoka ei ole valmista.

Parempi on kun pyydät tuleva kumppanisi ottamaan etukäteismaksun seksistä joka kerta, niin ei tarvitse käydä huorissa. Kesken aktin voit alkamaan hoputtamaan, että joko se ruokaa alkaa olla valmista? Mikä maksaa,  tässä alkaa jo vähän hiukomaan. Voisiko se emäntä pistää töpinäksi, ettei mene ylitöiksi.   

Pitää löytää narttu jolle kelpaa monopoliraha....mun pinkka on kaikkea muuta kuin kunnossa.
Why so fragile?

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Maksullinen seksi, parisuhteen pelastus vai tuho
« Vastaus #14 : Huhtikuu 27, 2020, 22:35:59 »
Olen aina ollut pariutumisessani uskollinen ja lopputulos on se että olen sinkku. Jatkossa en jätä yhtään pillua panemati. Ensin huoriin ja sitten kotiin vittuilemaan miksi ruoka ei ole valmista.

Parempi on kun pyydät tuleva kumppanisi ottamaan etukäteismaksun seksistä joka kerta, niin ei tarvitse käydä huorissa. Kesken aktin voit alkamaan hoputtamaan, että joko se ruokaa alkaa olla valmista? Mikä maksaa,  tässä alkaa jo vähän hiukomaan. Voisiko se emäntä pistää töpinäksi, ettei mene ylitöiksi.   

Pitää löytää narttu jolle kelpaa monopoliraha....mun pinkka on kaikkea muuta kuin kunnossa.

On ne munahaukat kovia rahan perässä juoksijoita. Siksi en uskalla ottaa lenkille lompsaa mukaan.

Dior Ekin neuvo: Sun pitää päivystää optikkoliikkeen läheisyydessä muina miehinä, ja kun se puolisokean nainen ottaa lasit pois uusi kehyksiä kokeillaakseen alat tiputtelee monopolipinkan rahoja lattialle yksi toisen jälkeensä. Ja itsevarmasti tokaiset: Kato näitähän riittää.

Tai sitten esität ressukkaa, joka heräättää naisen hoivavietin. Heitä kehiin joku säälittävä luuseritarina, kun aina olet ollut väärinymmärretty taiteilija kosmisessa mittakaavassa. Nainen haluaa olla hyväntekijä pelastaa sinut kurjalta maailmalta. Ja avot, kohta olet lihapatojen ääressä ja kirkkoveneilemässä nopeammin kuin kuvitteletkaan.       
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 27, 2020, 22:38:00 kirjoittanut Waterman2 »
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maksullinen seksi, parisuhteen pelastus vai tuho
« Vastaus #15 : Huhtikuu 27, 2020, 22:43:08 »
Tai sitten esität ressukkaa, joka heräättää naisen hoivavietin. Joku säälittävä luuseritarina, kun aina olet ollut väärinymmärretty taiteilija kosmisessa mittakaavassa.

Hei, ei mun tarvi esittää. Olen ihan aito ressukka. Väärinymmärretty taitelija jonka elämä on kosmista. Mutta...ainoastaan miehillä herää hoivavietti minua kohtaan.
Why so fragile?

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Maksullinen seksi, parisuhteen pelastus vai tuho
« Vastaus #16 : Toukokuu 19, 2020, 00:27:27 »
Maksullinen seksi on auttanut minua löytämään seksuaalisuuteni lajin/lajit ja ytimen. Olen oppinut itsestäni paljon ja siksi kohtaan/uskallan kohdata sekä omani että puolisoni tavat ja toiveet avoimin mielin ja syyllistämättä.
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maksullinen seksi, parisuhteen pelastus vai tuho
« Vastaus #17 : Toukokuu 19, 2020, 10:01:37 »
Tuntuu siltä, että hupakoissa käymisen aloitettuani olen saanut kotona vaimolta jotenkin yleisesti positiivisempaa palautetta. Tuo puoli on ollut ennenkin ihan mukavalla tolalla, mutta vieläkin parempaan on menty. Ehkä jo tieto siitä, että voi saada seksiä useammin on nostanut musta esiin jonkun paremman miehen. Alun syyllisyyden jälkeen olen jotenkin rentoutunut ja osaan iloita pikkujutuista, jotka ennen olivat yhdentekeviä. Ihanan hupakon luota tullessa vaikka pelkkä lintujen laulukin saa hymyilemään.

Poissa parta-pena

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksullinen seksi, parisuhteen pelastus vai tuho
« Vastaus #18 : Toukokuu 19, 2020, 20:14:06 »
Kyllä se maksullinen oikean ja mukavan tuntuisen hupakon kanssa käyttää ja vielä kun tuntee, että hupakkokin nauttii, eikä vaan näyttele... sanoisin et pelastus... kotosalta ei sit enään mitään... mut menetteleehän tuo kulissikin.

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 525
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Maksullinen seksi, parisuhteen pelastus vai tuho
« Vastaus #19 : Kesäkuu 06, 2020, 23:31:32 »
Mulla ainakin liitto pysyy kasassa ihan vaan sen takia, että on aika ajoin rahaa antaa miehelle talouskuluihin. Ei tule tappelua rahasta. Eläköön hupakointi 💕
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa