Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Feikki reva tää Himamutsi ?  (Luettu 22288 kertaa)

Poissa Sutki67

  • Jr. Member
  • Viestejä: 89
  • * Kelpo kaveri
Vs: Feikki reva tää Himamutsi ?
« Vastaus #20 : Kesäkuu 09, 2022, 20:04:11 »
Jokuhan kehu jossain toisessa ketjussa, et homma olis muden kanssa natsannut, mut voihan tänne kirjoitella runoja, tai vaikka Liisa ihmemaassa tapaamisista mitä vaan. Ketä oikeasti kiinnostaa vastasiko joku, tai jätti vastaamatta. Tosin olen itse ruikuttanut jossain kohtaa näistä ”feikkaajista” , mutta turhaa öyhötystä yhtä kaikki, olen tajunnut.
En usko ellen näe.

Poissa StadinKeisari

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Feikki reva tää Himamutsi ?
« Vastaus #21 : Kesäkuu 09, 2022, 21:32:40 »
 "Ketä oikeasti kiinnostaa vastasiko joku, tai jätti vastaamatta" ? No miksi sitten skrivaat jos ei kiinnosta ?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9041
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Feikki reva tää Himamutsi ?
« Vastaus #22 : Kesäkuu 09, 2022, 21:36:26 »
"Ketä oikeasti kiinnostaa vastasiko joku, tai jätti vastaamatta" ? No miksi sitten skrivaat jos ei kiinnosta ?
Miksi et vastannut kysymykseeni? Olen odottanut yli viikon? Ehkä kaksi? Voi olla kolme.
Why so fragile?

Paikalla Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 498
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Feikki reva tää Himamutsi ?
« Vastaus #23 : Kesäkuu 10, 2022, 00:51:49 »
Täl himakundikeisaril ei taida olla kaikki himas?

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Feikki reva tää Himamutsi ?
« Vastaus #24 : Kesäkuu 10, 2022, 11:13:05 »
En ole käynyt post-op transulla, mutta voisin kuvitella, että sieltä voisi löytyä feikkireva.
Itse olen kyllä enemmän aidon ystävä.

Poissa Sutki67

  • Jr. Member
  • Viestejä: 89
  • * Kelpo kaveri
Vs: Feikki reva tää Himamutsi ?
« Vastaus #25 : Kesäkuu 10, 2022, 22:21:15 »
Saitko pesää, vai et?
Kyrpä pystyssä kirjoittelin yhelle leidille tässä männä kuukaukautena ja hääkin vastaili mulle jotakin, mut ei siitä tullut sitten hevon vittua.
Päätin sitten kirjoittaa yleisönosastolle, et tulin väärinkohdelluksi, koska hän ei ilmeisesti pitänyt minua minään. Siitä suivaantuneena aion lähettää kirjeen jonnekin huorien asiakaspalveluun ja valitan sinne niin että tuntuu.
En usko ellen näe.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Feikki reva tää Himamutsi ?
« Vastaus #26 : Kesäkuu 11, 2022, 07:15:06 »
Saitko pesää, vai et?
Kyrpä pystyssä kirjoittelin yhelle leidille tässä männä kuukaukautena ja hääkin vastaili mulle jotakin, mut ei siitä tullut sitten hevon vittua.
Päätin sitten kirjoittaa yleisönosastolle, et tulin väärinkohdelluksi, koska hän ei ilmeisesti pitänyt minua minään. Siitä suivaantuneena aion lähettää kirjeen jonnekin huorien asiakaspalveluun ja valitan sinne niin että tuntuu.

Tuun sorkkimaan tähän ketjuun...Ylläpito voi poistaa jos näkee aiheelliseksi.

Siis huorien asiakaspalveluun kannattaa ilman muuta tehdä valitus.
Varsinkin jos kirjoitat siihen, että kyrpä pystyssä yritit varata aikaa, eikä siitä tullut mitään valmista.

Se on vähän niin, että me seksityöntekijät olemme melko oman arvonsa tuntevia ihmisiä.
Kiitos tämän voimaannuttavan työn.

Kun saamme viestejä missä yritetään varata aikaa juuri tuolla kyrpä kädessä ja pystyssä mentaliteetilla, se paistaa niin läpi valituissa sanamuodoissa, että se on jo yksi syy heivata älä_vastaa-osastoon.

Minulla hylkäyksen aiheuttaa ainakin tällaiset lähestymistavat (en väitä että Sutki67:lla olisi näin)
- ooh, anna pesää
- näytä vittu
- lähetä kuva sun pillusta
- aaaah mä runkkaa. Koska voin tulla.
- lähetä huora sun osoite, mä tulen tunnin päästä.(mitään ei oltu sovittu)

Joo, siis ihan oikeesti. Ja nuo muutamat esimerkit ovat siitä kevyemmistä päästä.  ::)

Nämä kyrpä kädessä ja pystyssä-kirjoittajat unohtavat sen, että vaikka olemme huoria, olemme myös ihmisiä.
Kun toisen noista sen iillä alkavan unohtaa ja se näkyy ajanvaraus viestittelyssä, melko varmasti ainakin suomalaisilta palveluntarjoajilta ei löydy aikaa.

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Feikki reva tää Himamutsi ?
« Vastaus #27 : Kesäkuu 11, 2022, 08:29:44 »
^ Lienet viime vuonna muuttanut Savosta Vantaalle? Versiosi Stadin slangista ei oikein vakuuta.

 :laught: :laught: :laught: :laught: :laught:

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 317
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Feikki reva tää Himamutsi ?
« Vastaus #28 : Kesäkuu 11, 2022, 08:30:08 »
Oikeasti keskustelu PTn kanssa kannattaa pitää mahdollisimman kliinisenä niinku Viola sanoi ja sellaisella kielellä että se on kaikkien ymmärettävää eikä mitää "klesat auki täältä tulee hauki klo 16" kamaa. Osa PTstä ilmeisesti alkaa jo olettaa oharia, jos laitat ylimääräisen viestin tyyliin "maltan tuskin odottaa" ajanvarauksen jälkeen.

Toinen juttu sitte että olis aika hyvä jos tän alueen aloitukset olis pääasiassa rapsoja, nykyään tuntuu että aina lähdetään liikkeelle kyselemällä jonkun pt perään missä kukaan ei ole käyny ilman mitään sen kummempaa saatetta. Ja nää löpinät johonki muualle ku tähä alueeseen kyllä myös.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Feikki reva tää Himamutsi ?
« Vastaus #29 : Kesäkuu 11, 2022, 08:34:11 »
Saitko pesää, vai et?
Kyrpä pystyssä kirjoittelin yhelle leidille tässä männä kuukaukautena ja hääkin vastaili mulle jotakin, mut ei siitä tullut sitten hevon vittua.
Päätin sitten kirjoittaa yleisönosastolle, et tulin väärinkohdelluksi, koska hän ei ilmeisesti pitänyt minua minään. Siitä suivaantuneena aion lähettää kirjeen jonnekin huorien asiakaspalveluun ja valitan sinne niin että tuntuu.


Nämä kyrpä kädessä ja pystyssä-kirjoittajat unohtavat sen, että vaikka olemme huoria, olemme myös ihmisiä.
Kun toisen noista sen iillä alkavan unohtaa ja se näkyy ajanvaraus viestittelyssä, melko varmasti ainakin suomalaisilta palveluntarjoajilta ei löydy aikaa.

Kyrpä kädessä on vaikea kirjoittaa, joten se ei voi olla näkymättä, kun kirjoittaa tekstaria tai säpöä.

jhjuhljkaf pluiul?

huopråorraprotåa?

mitöäät iahjkfsapt?

kloe 3,,29?

Irtoisiko sinulta aika tällä viestillä?   

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5263
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Feikki reva tää Himamutsi ?
« Vastaus #30 : Kesäkuu 11, 2022, 12:08:43 »
Saitko pesää, vai et?
Kyrpä pystyssä kirjoittelin yhelle leidille tässä männä kuukaukautena ja hääkin vastaili mulle jotakin, mut ei siitä tullut sitten hevon vittua.
Päätin sitten kirjoittaa yleisönosastolle, et tulin väärinkohdelluksi, koska hän ei ilmeisesti pitänyt minua minään. Siitä suivaantuneena aion lähettää kirjeen jonnekin huorien asiakaspalveluun ja valitan sinne niin että tuntuu.

Tuun sorkkimaan tähän ketjuun...Ylläpito voi poistaa jos näkee aiheelliseksi.

Siis huorien asiakaspalveluun kannattaa ilman muuta tehdä valitus.
Varsinkin jos kirjoitat siihen, että kyrpä pystyssä yritit varata aikaa, eikä siitä tullut mitään valmista.

Se on vähän niin, että me seksityöntekijät olemme melko oman arvonsa tuntevia ihmisiä.
Kiitos tämän voimaannuttavan työn.

Kun saamme viestejä missä yritetään varata aikaa juuri tuolla kyrpä kädessä ja pystyssä mentaliteetilla, se paistaa niin läpi valituissa sanamuodoissa, että se on jo yksi syy heivata älä_vastaa-osastoon.

Minulla hylkäyksen aiheuttaa ainakin tällaiset lähestymistavat (en väitä että Sutki67:lla olisi näin)
- ooh, anna pesää
- näytä vittu
- lähetä kuva sun pillusta
- aaaah mä runkkaa. Koska voin tulla.
- lähetä huora sun osoite, mä tulen tunnin päästä.(mitään ei oltu sovittu)

Joo, siis ihan oikeesti. Ja nuo muutamat esimerkit ovat siitä kevyemmistä päästä.  ::)

Nämä kyrpä kädessä ja pystyssä-kirjoittajat unohtavat sen, että vaikka olemme huoria, olemme myös ihmisiä.
Kun toisen noista sen iillä alkavan unohtaa ja se näkyy ajanvaraus viestittelyssä, melko varmasti ainakin suomalaisilta palveluntarjoajilta ei löydy aikaa.
Tipahdin hieman kärryiltä. Olen ymmärtänyt niin että pt:t eivät pahemmin vastaile kuvattuihin yhteydenottoihin mutta tämä lähinnä siksi että kyseiset tyypit eivät juurikaan tule maksaviksi asiakkaiksi vaan koittavat käydä kyseisenkaltaista keskustelua samalla runkkaillen siis hakien jonkinlaista ilmaispalvelua.

En ihan tarkkaan ymmärrä mikä on "olemme ihmisiä" ilmauksen pointti kuin lähinnä sen että asiakkaiden käyttäytyminen olisi tietynlaista toivottavaa. Minä itse en varsinaisesti kiihotu aktien aikana käytävästä "dirty talk":sta mutta näitä varmasti riittää myöskin hupakoiden asiakkaina ja se lienee valtaosalle ok? Keskustelussa kuvailtu epätoivottava kielenkäyttö ajanvarauksessa voi olla myöskin ilmentymä tarpeesta "dirty talk":iin mutta se on sallittua vasta sitten kun asiakas on maksanut? Onko hänen tällöin lupa moiseen käyttäytymiseen ikäänkuin unohtaen että myös palveluntarjoaja on ihminen? Vai lentääkö maksanut asiakas pihalle todetessaan "ooh, anna pesää"?

Poissa ReyX

  • Jr. Member
  • Viestejä: 76
  • * Kelpo kaveri
Vs: Feikki reva tää Himamutsi ?
« Vastaus #31 : Kesäkuu 11, 2022, 12:53:03 »
Minulle tämä "feikki reva himamutsi" vastasi nopeasti ja ihan järjissään tuntui olevan. Aina sain vastauksen heti tai seuraavana päivänä.
En kuitankaan saa kicksejä jos aviomies hyökkää kotiin kesken työpäivän. Tai tai jos lapsi/lapset tulee kesken päivän sairaaksi, tai tulee hyppytunti tai ope sairastuu ja tulevat yllättäen kotiin.
Jätin feikki revan väliin.

Poissa StadinKeisari

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Feikki reva tää Himamutsi ?
« Vastaus #32 : Kesäkuu 12, 2022, 00:03:20 »
Vs: kaunis kotiäiti vantaa
« Vastaus #27 : Helmikuu 08, 2022, 19:57:49 »
Tää homma dunkkaa bulisti ku Neuvostoliittolainen tehtaan snaga. ”Mieheni luvalla toimin”. Mitä vittua? Ketä sun miehes kiinnostaa jos myyt persettä? Vai pitääkö ekaks bamlaa jonkun Peran kanssa, et saa luvan tulla bylsii?
Tulee ekaks mieleen Igor, jolla on 765:n povarissa ja snutaa sun massit. Nähkää skuuge feduilta.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Feikki reva tää Himamutsi ?
« Vastaus #33 : Kesäkuu 12, 2022, 07:42:30 »
Keskustelussa kuvailtu epätoivottava kielenkäyttö ajanvarauksessa voi olla myöskin ilmentymä tarpeesta "dirty talk":iin mutta se on sallittua vasta sitten kun asiakas on maksanut? Onko hänen tällöin lupa moiseen käyttäytymiseen ikäänkuin unohtaen että myös palveluntarjoaja on ihminen? Vai lentääkö maksanut asiakas pihalle todetessaan "ooh, anna pesää"?

Seksityössä, kuten kaikissa muissakin töissä työn sisältö perustuu etukäteen tehtyyn sopimukseen. Mitä tehdään, koska ja missä.

Varsinkin seksityössä näkyy ilmiö, missä pt:n kielellä sanottuna "runkkarit" soittelevat ja pyrkivät pilkkaamaan seksityöntekijää juuri tuollaisilla halventavilla kirjoituksilla.
He kohtelevat kuin pelkkää huoraa jolle voi sanoa mitään tahansa ja jolle voi tehdä mitä tahansa.
Toki olemme huoria - näin karkeasti sanottuna. Mutta olemme myös ihmisiä ja peruskunnioitus ihmistä kohtaan olisi hyvä näkyä jo ensimmäisestä soitosta tai viestistä lähtien.  Dirty talk voi tulla mukaan vasta myöhemmin itse tapaamisessa, jos ja kun asiasta on niin sovittu.

Luulen joey_t kyllä tietävän nämä asiat, kunhan vain halusit aiheuttaa jostain syystä keskustelua. Vai oliko kirjoituksesi tarkoitus kenties joku muu?
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5263
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Feikki reva tää Himamutsi ?
« Vastaus #34 : Kesäkuu 12, 2022, 10:29:16 »
Keskustelussa kuvailtu epätoivottava kielenkäyttö ajanvarauksessa voi olla myöskin ilmentymä tarpeesta "dirty talk":iin mutta se on sallittua vasta sitten kun asiakas on maksanut? Onko hänen tällöin lupa moiseen käyttäytymiseen ikäänkuin unohtaen että myös palveluntarjoaja on ihminen? Vai lentääkö maksanut asiakas pihalle todetessaan "ooh, anna pesää"?

Seksityössä, kuten kaikissa muissakin töissä työn sisältö perustuu etukäteen tehtyyn sopimukseen. Mitä tehdään, koska ja missä.

Varsinkin seksityössä näkyy ilmiö, missä pt:n kielellä sanottuna "runkkarit" soittelevat ja pyrkivät pilkkaamaan seksityöntekijää juuri tuollaisilla halventavilla kirjoituksilla.
He kohtelevat kuin pelkkää huoraa jolle voi sanoa mitään tahansa ja jolle voi tehdä mitä tahansa.
Toki olemme huoria - näin karkeasti sanottuna. Mutta olemme myös ihmisiä ja peruskunnioitus ihmistä kohtaan olisi hyvä näkyä jo ensimmäisestä soitosta tai viestistä lähtien.  Dirty talk voi tulla mukaan vasta myöhemmin itse tapaamisessa, jos ja kun asiasta on niin sovittu.

Luulen joey_t kyllä tietävän nämä asiat, kunhan vain halusit aiheuttaa jostain syystä keskustelua. Vai oliko kirjoituksesi tarkoitus kenties joku muu?
Jos tarkkoja ollaan niin en minä oikeastaan tiedä asioista kuin liittyen itseeni. "Dirty talk" ei ole minulle kovin luontaista minulle varatessani aikaa eikä edes itse aktiossa. Mutta ihmisillä on erilaisia taipumuksia ja haluja ja mikäs minä olen niitä tuomitsemaan niinkauan kuin asiaan ei liity minkäänlaista väkivaltaa, pakottamista tai vastaavaa.

Edelleen minulla on se käsitys että tuollaiset dirty talk -ajanvaraajat tuppaavat jäämään ilman vastausta suurelta osin siksi että pt:iden kokemus on kertonut siitä etteivät he ikinä saavu paikalle (näin olen foorumilta lukenut). Tällaisia epäilemättä on mutta ongelma ei liene kovin suuri kun vaan jättää vastaamatta, oharia tms ei pääse syntymään. Osa näistä ehkä tulisikin ja saattaisi olla ihan kelpo asiakkaita, mistäpä minä tiedän. Edelleenkään en ainakaan täysin ymmärrä "peruskunnioitus ihmistä kohtaan" juttua. Ainahan meidän ihmisten pitäisi käyttäytyä hyvin liittyen muihin ihmisiin, se on hyvä lähtökohta. Mikä on hyvää käyttäytymistä ja mikä ei ole, sitä on vaikeampi määritellä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9041
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Feikki reva tää Himamutsi ?
« Vastaus #35 : Kesäkuu 12, 2022, 11:01:25 »
Mä kirjoitan huoralle mitä kirjoitan ja huora vastaa jos vastaa.
Why so fragile?

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Feikki reva tää Himamutsi ?
« Vastaus #36 : Kesäkuu 12, 2022, 11:25:55 »
Keskustelussa kuvailtu epätoivottava kielenkäyttö ajanvarauksessa voi olla myöskin ilmentymä tarpeesta "dirty talk":iin mutta se on sallittua vasta sitten kun asiakas on maksanut? Onko hänen tällöin lupa moiseen käyttäytymiseen ikäänkuin unohtaen että myös palveluntarjoaja on ihminen? Vai lentääkö maksanut asiakas pihalle todetessaan "ooh, anna pesää"?

Seksityössä, kuten kaikissa muissakin töissä työn sisältö perustuu etukäteen tehtyyn sopimukseen. Mitä tehdään, koska ja missä.

Varsinkin seksityössä näkyy ilmiö, missä pt:n kielellä sanottuna "runkkarit" soittelevat ja pyrkivät pilkkaamaan seksityöntekijää juuri tuollaisilla halventavilla kirjoituksilla.
He kohtelevat kuin pelkkää huoraa jolle voi sanoa mitään tahansa ja jolle voi tehdä mitä tahansa.
Toki olemme huoria - näin karkeasti sanottuna. Mutta olemme myös ihmisiä ja peruskunnioitus ihmistä kohtaan olisi hyvä näkyä jo ensimmäisestä soitosta tai viestistä lähtien.  Dirty talk voi tulla mukaan vasta myöhemmin itse tapaamisessa, jos ja kun asiasta on niin sovittu.

Luulen joey_t kyllä tietävän nämä asiat, kunhan vain halusit aiheuttaa jostain syystä keskustelua. Vai oliko kirjoituksesi tarkoitus kenties joku muu?

Se on muuten jännä, että jotkut luuserit soittelevat huvikseen maksullisille naisille ja purkavat omaa mitättömyyttään seksityöntekijöihin, joita pitävät ilmeisimmin alhaisimpina olentoina, joita maa päällään kantaa.

edit. Poistettu henkilökohtaisuuksia.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 12, 2022, 11:45:20 kirjoittanut Mummo »

Poissa Sutki67

  • Jr. Member
  • Viestejä: 89
  • * Kelpo kaveri
Vs: Feikki reva tää Himamutsi ?
« Vastaus #37 : Kesäkuu 12, 2022, 11:40:18 »
Lainaus
Nämä kyrpä kädessä ja pystyssä-kirjoittajat unohtavat sen, että vaikka olemme huoria, olemme myös ihmisiä.
Kun toisen noista sen iillä alkavan unohtaa ja se näkyy ajanvaraus viestittelyssä, melko varmasti ainakin suomalaisilta palveluntarjoajilta ei löydy aikaa.

Sarkasmipäissäni tuon taisin kirjoittaa ja korjattakoon, että niin se pitää ymmärtää. Toki -”mihin hintaan repee pillua” tyyliset kysymykset menee varmaan aika monella pt:llä roskiin, mut kuka tyylillään seilaa, niin siitä vaan.

Jokaisessa ammatissa on omat pikku varjopuolensa, joita vaan joutuu ikävä kyllä sietämään.
En usko ellen näe.

Poissa JPC

  • Full Member
  • Viestejä: 462
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Feikki reva tää Himamutsi ?
« Vastaus #38 : Kesäkuu 12, 2022, 12:23:32 »
Vs: kaunis kotiäiti vantaa
« Vastaus #27
Kyllä nyt haiskahtaa vahvasti siltä, että tässä on tuhlattu reilusti sekä omaa että huoran aikaa. Löytäisitköhän tarvitsemaasi seuraa paremmin Täältä

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9041
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Feikki reva tää Himamutsi ?
« Vastaus #39 : Kesäkuu 12, 2022, 13:38:54 »
Lainaus
Nämä kyrpä kädessä ja pystyssä-kirjoittajat unohtavat sen, että vaikka olemme huoria, olemme myös ihmisiä.
Kun toisen noista sen iillä alkavan unohtaa ja se näkyy ajanvaraus viestittelyssä, melko varmasti ainakin suomalaisilta palveluntarjoajilta ei löydy aikaa.

Sarkasmipäissäni tuon taisin kirjoittaa ja korjattakoon, että niin se pitää ymmärtää. Toki -”mihin hintaan repee pillua” tyyliset kysymykset menee varmaan aika monella pt:llä roskiin, mut kuka tyylillään seilaa, niin siitä vaan.

Jokaisessa ammatissa on omat pikku varjopuolensa, joita vaan joutuu ikävä kyllä sietämään.
No hätä. Sarkasmilta se vaikuttikin.

Mutta räppää tänne mitä räppäät, johonkin se riimittely kolahtaa.

Ja hei, mä otan huoraan yhteyttä aina kyrpä kovana. En ymmärrä kuka helvetti huorille kirjoittelee/soittaa kulli lerppana.
Why so fragile?