Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Feikki reva tää Himamutsi ?
masa123:
P.s. Oikea stadilainen ei lähde "landelle" hakemaan fjöösaa eli SnadiKalsari on oikeasti kotoisin Peräseinäjoelta. MOT
Näin menee
Antura:
Pari asiaa vielä, ja osaltani tämä lanka on käsitelty.
Jutrzantaa, jos kirjoitus vaikuttaa liian pitkältä, tai monimutkaiselta, älä lue. Luulen kuitenkin, että joku on sen lukenut.
Toiseksi, tämä ketjun aloittajan tarkoitus vaikuttaa vahvasti yhden Pt:n mustamaalamiselta. Mitä siitä kukakin hyötyy, on minulle mysteeri. Ainoa kärsijä on ko Pt.
A
jurzantaa:
^Hei älä viitti, mä alan koht spiidaa... :-X
StadinKeisari:
"Toiseksi, tämä ketjun aloittajan tarkoitus vaikuttaa vahvasti yhden Pt:n mustamaalamiselta. Mitä siitä kukakin hyötyy, on minulle mysteeri. Ainoa kärsijä on ko Pt." Eiks himamutsi stikkaa revaa fyrkasta eli huoraa..Joka duunissa on jokin feelu..Setämiehet skrivaa nyyhkyjä..
StadinKeisari:
Setämiehet huom : olis kimppabylsimiseen saumaa ?? "Haemme seuraa gangbang kimppoihin tiistai alkuiltaan 26.7-Nautin useamman miehen huomiosta ja kosketuksesta, pidän että minut otetaan, hieman tuhmastikin, kuten pepun läpsimisestä. Voit myös tulla päälleni ilman kumia kun pyllistän sinulle :)
Seksiä eri asennoissa naiselle, vuorotellen ja samalla suihin toisilta vuoron perään." Hillishouru ja MansenGennelmanni voi sit skrivaa et stondasko jos kävitte treenaa..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta