Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Angel Sabina  (Luettu 3938 kertaa)

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Angel Sabina
« : Syyskuu 16, 2019, 18:22:41 »
Tulossa 19.9 rovaniemelle. Onko kellään kokemusta? Ajattelin käydä kokeilemassa ja itse asiassa laitoinkin jo tiedustelua aisiasta.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Angel Sabina
« Vastaus #1 : Syyskuu 16, 2019, 19:04:49 »
Valitettavasti en ehtinyt vaikka täällä olikin viime viikolla. Pistin kyllä merkille hänet sillä onhan hän aika hottis.
13 hyvää raporttia RE:lla tuskin on väärässä, mutta jos käyt niin teepä tännekin sellainen.

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Angel Sabina
« Vastaus #2 : Syyskuu 17, 2019, 04:59:03 »
Jos saan tapaamisen järjestymään niin kirjoitan rapsan.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Angel Sabina
« Vastaus #3 : Syyskuu 20, 2019, 15:42:13 »
Noniin aika lunastaa lupaus.

Kehuskelin tuolla joskus, että luen aina hupakon ilmoituksen tarkasti läpi ennen kuin otan yhteyttä, no en ollut lukenut kun laitoin pari päivä sitten viestiä Sabinalle että onnistuuko tapaaminen ja kun vastausta ei kuulunut niin luin ilmoituksen uudestaan läpi ja siellähän lukee, että ei vastaa tekstiviesteihin.
No tänään sitten soittelin kyseiselle palveluntarjoajalle ja saatiin heti sovittua tapaaminen ja tästä puoli tuntia niin Karvon äitin poika Pekka kiikkuu Sabinan ilmoittaman osoitteen portaita luvattuun lemmenpesään.

Pakollisia tietoja:
Parkkipaikka löytyy kadulta talon vierestä ja kun laittaa parkkiautomaattiin rahaa niin saattaa välttyä sakoilta.
Kuvat ja vastaanottava neito vastaavat toisiaan eli kuvat ovat omat.
Asunto on siisti uudehko rakennus ja suihku ja puhtaita pyyhkeitä oli tarjolla.
Tissit ovat joko aidot tai pienillä implanteilla täytetyt, en kysynyt niin en ole ihan varma mutta hyvät tissit on, olisko ehkä b/c kokoa ja erittäin kiinteät.
Kroppa aivan jumalattoman ihana ainakin minun makuun.
Kasvot kauniit ja tämäkin minun makuun kun en muiden makuja tiedä.
Oikein puhelias ja mukava tyttö.
Hinta 180€/tunti
Owo kuuluu palveluun.
Suutelu kuuluu palveluun.

Sitten pari pakollista miinusta:
Lievä tupakan haju tuli kämpästä nenään.
Lempipuuhani pillun nuoleminen ei kuulu valikoimaan josta hetken keskusteltua tulimme yhdessä siihen tulokseen, että pillua ei nuolla tällä tapaamisella koska hän ei tykkää siitä.

Eli vastassa oli hymyilevä ja kaunis naisen alku ja tämmösellä setämiehellä tuli vähän pervo olo kun tuommosta timminroppasta nuorta neitoa pääsee tapaamaan.
Hellot heitettiin ja halattiin eteisessä ja rahat Sabinalle kouraan ja siitä turska käsienpesun kautta makuukammarin puolelle, koska olin käynyt kokovartalo suihkussa kotona lähtiessä.
Sabinalla tuntuu olevan selkeä missio siitä että asiakas on pomo ja päättää mitä tehdään, niinpä siinä pienen keskustelun jälkeen alettiinkin sitten toimimaan minun haluamalla tavalla.
Suikkari on aivan pro tasoa syväkurkkuineen päivineen. Tämä tuli itselle hieman yllätyksenä, koska Sabina ilmoittaa iäkseen 22 vuotta ja mulla ainakaan ei ole mitään syytä epäillä tätä.
Siinäpä sitten koko tunti peuhailtiin jokaisesta mahdollisesta suunnasta ja hyvin oli Sabina mukana kaikessa mitä tehtiin.

Moitti hiljaiseksi rovaniemeä ja sanoi, että oli eilen tullut ja minä olin ensimmäinen asiakas. Kysymys kuuluukin mikä teitä vaivaa. Menkää nyt nussimaan tuota ihanaa tsekki tyttöä kun tänne asti on ihan varta vasten tullut.

Kaiken kaikkiaan hyvä tapaaminen ja ihana likka tuo Sabina.



Sitä saa mitä sattuu tulemaan