Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hoi hupsukat, hupsut hupakot, ilmoita itsesi, mikäli myöhäisajat...  (Luettu 4736 kertaa)

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Eli koska usein tuntuu olevan monilla tapana olla aamuvirkkuja tai muutenvaan ei tykkää tehä hommia myöhäisiltaan (tämä on vaikutelma) ja itse olen monasti sellai myöhäisillan hornyboy ja siviilitöiden luonne usein sellainen, että ei oikein ilta eikä aamupäiväkään ole parhaasta päästä näihin rientoihin:

Tekkeekö jotkut suomihupakot sovittaessa ilomielin esim 23-01 alkavia tapaamisia, ei siis niinkään yön yli, vaan esim 1h tyyppisesti 23-00 01-02 tms.
Ome lempi ulkkarin kanssa tuli tavattua useimmiten jopa 04-> mutta eipä ole koronan alkamisen jälkeen häntä enään näkynyt :(

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1535
  • ****** Rakastajien aatelia
Etukäteisvarauksella mahdollisesti.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Temvs

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Eli koska usein tuntuu olevan monilla tapana olla aamuvirkkuja tai muutenvaan ei tykkää tehä hommia myöhäisiltaan (tämä on vaikutelma) ja itse olen monasti sellai myöhäisillan hornyboy ja siviilitöiden luonne usein sellainen, että ei oikein ilta eikä aamupäiväkään ole parhaasta päästä näihin rientoihin:

Tekkeekö jotkut suomihupakot sovittaessa ilomielin esim 23-01 alkavia tapaamisia, ei siis niinkään yön yli, vaan esim 1h tyyppisesti 23-00 01-02 tms.
Ome lempi ulkkarin kanssa tuli tavattua useimmiten jopa 04-> mutta eipä ole koronan alkamisen jälkeen häntä enään näkynyt :(
paikkakunta vois helpottaa etsintää😊

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Paikkakunnasta riippuen joo, kun ennalta on sovittu. Usein ei tuota tulosta, jos kello 22 alkaa viestitellä.
Helsingissä <3

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 940
  • ****** Rakastajien aatelia
Paikkakunnasta riippuen joo, kun ennalta on sovittu. Usein ei tuota tulosta, jos kello 22 alkaa viestitellä.

Saatikka klo 02:00… 🙄😅
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Paikkakunnasta riippuen joo, kun ennalta on sovittu. Usein ei tuota tulosta, jos kello 22 alkaa viestitellä.

Saatikka klo 02:00… 🙄😅

Jep, pyörittelen kyl usein päätäni niille klo 2.06 viesteille "hereillä baby?"
Helsingissä <3

Poissa MannaHki

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • ** Piristää muiden päivää
Incall 23-01 onnistuu, jos siitä on sovittu ajoissa.

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vois kuvitella että toho aikaa päivystys on melko juoppohakuista hommaa, mistä seuraa vain ongelmia

Poissa Laura

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Mä teen ihan mielelläni yöllä töitä ja mielellään otan koko yön kestäviä keikkoja vastaan! Turussa asun.  :)

Poissa JuliaFinn

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Jos päiväsaikaan sovitaan, niin toki! Poris 🤗❤️

Poissa Liliyana

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 141
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hoi hupsukat, hupsut hupakot, ilmoita itsesi, mikäli myöhäisajat...
« Vastaus #10 : Kesäkuu 26, 2022, 11:26:27 »
Onnistuu juu, mut vaa etukättee sopimalla et tiiän olla hereillä  :D
Hutsuilee Lappeenrannassa <3

Poissa Vieras0350

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hoi hupsukat, hupsut hupakot, ilmoita itsesi, mikäli myöhäisajat...
« Vastaus #11 : Heinäkuu 02, 2022, 23:39:54 »
Kyllä iltaisinkin onnistuu Tampereella outcall, mut näistä täytyy aina sopia tietysti etukäteen :)

Poissa cesilja

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hoi hupsukat, hupsut hupakot, ilmoita itsesi, mikäli myöhäisajat...
« Vastaus #12 : Heinäkuu 12, 2022, 21:09:17 »
nyt kesäisin valvon myöhään niin öisinkin keikkailu kyllä onnistuu :)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5159
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hoi hupsukat, hupsut hupakot, ilmoita itsesi, mikäli myöhäisajat...
« Vastaus #13 : Heinäkuu 12, 2022, 21:13:14 »
Myös mun kanssa onnistuu myöhäiset ajat kunhan niistä sovitaan illan aikana viimeistään :headbang: Joskus on vielä puolilta öin laitettu viesti tuottanut tulosta kun olen sattunut olemaan hereillä ja katsomaan puhelinta.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa cd_GinaMariann

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Mä tekisin mielelläni vaikka pelkästään yövuoroa mutta ukkomiehet ei pääse useinkaan silloin paikalle  😁

Poissa SinnaElise

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Mun kanssa onnistuu myös yötapaamiset kunhan on etukäteen sovittu aika. Puhelimeen en enää keskiyöllä vastaile ja yön aikana tulleet viestit luen vasta aamulla.
Aikaisemmin arastelin yöaikoja, koska kerrostalo jossa hiljaisuus 22:00 alkaen. Nykyään uskallan jo ottaa yölläkin vastaan ennestään tuttuja asiakkaita.
Palveluntarjoaja 😉💋
Helsinki

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 352
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hoi hupsukat, hupsut hupakot, ilmoita itsesi, mikäli myöhäisajat...
« Vastaus #16 : Joulukuu 08, 2023, 11:18:25 »
Mä vastaanotan kellonajasta riippumatta, eli myös öisin, tulee tosin sopia etukäteen, sillä en oletuksena päivystä öisin.
Keikat kalenterissa !
PORISSA 22.4.2024 <3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)