Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Aloittelijalle ohjeita  (Luettu 6426 kertaa)

Poissa Make

  • Full Member
  • Viestejä: 112
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelijalle ohjeita
« Vastaus #40 : Heinäkuu 12, 2022, 23:25:19 »
Vielä yksi vinkki muistui mieleen:

Jos lerssi ei vaikka jännityksen takia ala seisomaan tai laskee, älä hätäänny ja ala vemputtamaan velttoa heppiä epätoivoisesti. Tämä vaan pahentaa erektion puutetta. Paras tapa saada muna seisomaan on, että ei edes yritä saada erektiota aikaiseksi.

Sinun ei myöskään pyydellä anteeksi tai selitellä. Ei kukko käskemällä laula ja ammattimainen seksitt ei loukkaannu tai ala ilkkumaan löysän kikkelin vuoksi.

Varaudu kuitenkin siihen, että ammattilainen tuskastuu siihen, jos lerssi veltostuu kesken kaiken. Hän voi myös antaa veltostuneen lerssiisi luunappeja, nauraa päälle ja käskeä häipymään ennen aikojaan. Kaikki saamansa rahat hän pitää tästä huolimatta totta kai.

Nim. Kokemusta on

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Aloittelijalle ohjeita
« Vastaus #41 : Heinäkuu 12, 2022, 23:26:11 »
Vielä sellanen kyssäri, että mitä kaikkea kannattaa mainita ensimmäisessä viestissä kun ottaa yhteyttä? Ja asioita mitä ei kannata mainita / kertoa missään vaiheessa (oleellisten koko nimen, hetun ja osoitteen lisäksi  :D)

En lukenut koko ketjua, mutta vastaan tähän kuitenkin. Pidän itse aika lyhyistä, asiapitoisista, sekä ystävällisesti ja kunnioittavasti kirjoitetuista aloitusviesteistä, joissa voi kertoa jotakin pientä itsestään niin halutessaan, mutta pakko ei ole kertoa mitään mitä ei halua. Esim. asiakkaan ikä ei ole minulle oleellinen kunhan liikutaan laillisuuden puitteissa. Jos on jotain erityisiä toiveita seksin, pukeutumisen tms. suhteen, niin ne kannattaa ehdottomasti mainita jo aloitusviestissä. Samoin se on hyvä kertoa, että on aloittelija, jotta siihen osaa vähän varautua. Jos tapaamisaikatoive on jo tiedossa niin se myös, muuten yleensä kyllä se aika löydetään sitten myöhemmässä viestittelyssäkin.

Se mistä en pidä tuntemattomien aloitusviesteissä on pitkät fantasiakertomukset, valokuvat, videolinkit, tinkaaminen ja muut huonot käytöstavat, yksittäiset kysymykset sopiiko se ja se, lisäkuvapyynnöt, täysin turhat "mitä kuuluu" -viestit, jotka eivät ole millään lailla olennaisia ajan sopimisen kannalta... onhan noita. 

Ylipäätään pidän hyvänä viestittelynä sellaista, mikä on sujuvaa ja menee melko nopealla aikataululla ilman turhaa säätöä :) Vakkareiden kanssa ajanvaraus usein hoituukin tasan kahdella viestillä sitten jatkossa :)

Poissa Gary

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelijalle ohjeita
« Vastaus #42 : Heinäkuu 13, 2022, 00:45:31 »
Ensimmäistä kertaa meinasin hupakon luona vierailla ja ajattelin kysellä täältä vinkkejä. Etsinnässä olisi siis ystävällinen, hellä ja naapurintyttömäinen nuorehko nainen. Timmi kroppa, mielellään ei silareita ja muutenkin luonnollinen. Sillä ei ole väliä onko kyseessä suomalainen vai ei. Jos näillä spekseillä tulee joku mieleen niin saa laittaa vaikka yv  :inlove: :inlove:
Unohtui tosiaan mainita että pk-seudulta.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Aloittelijalle ohjeita
« Vastaus #43 : Heinäkuu 14, 2022, 09:40:04 »
Hei

Olen Esa ja oisin ostamassa seksiä sinulta
Olen sen ja sen kokoinen ja ikäinen.
Halusin harrastaa seksiä kanssasi panemalla sinne tänne ja tonne.
Onnistuisiko  x-tunnin tapaaminen sinä tai sinä ajankohtana. Jos ei, niin voitko ehdottaa jotain toista mahdollista ajankohtaa.

T. Esa


Tässähän tää olisi, tälläisiä viestejä minä ainakin arvostan 😊

Itse tykkäisin, että ensimmäisestä viestistä kävisi ilmi ikä (noin suunnilleen), milloin ja millainen tapaaminen on mielessä, ja jos on jotain erityistoiveita.

Varaudu kuitenkin siihen, että ammattilainen tuskastuu siihen, jos lerssi veltostuu kesken kaiken. Hän voi myös antaa veltostuneen lerssiisi luunappeja, nauraa päälle ja käskeä häipymään ennen aikojaan. Kaikki saamansa rahat hän pitää tästä huolimatta totta kai.

Nim. Kokemusta on

Tosi ikävä kuulla tällaisesta 😖 En kyllä tiedä millä meriiteillä noin toimivaa voi kutsua "ammattilaiseksi". En usko, että millään asiakaspalvelualalla voi menestyä kovinkaan hyvin, jos ei omaa ollenkaan vuorovaikutustaitoja ja kohtelee asiakkaitaan epäkunnioittavasti ja pilkaten.

Ihan oikeasti on kurjaa, jos esim oman erektion kesto aiheuttaa paineita maksullisella tapaamisella (mun mielestä sen ei pitäisi aiheuttaa paineita siviilissäkään, mutta se on toinen keskustelu...).

Itse olen veerasin kanssa samaa mieltä:

Sinun ei myöskään pyydellä anteeksi tai selitellä. Ei kukko käskemällä laula ja ammattimainen seksitt ei loukkaannu tai ala ilkkumaan löysän kikkelin vuoksi.

Ja tämän pitäisi olla ihan itsestäänselvää.
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelijalle ohjeita
« Vastaus #44 : Heinäkuu 14, 2022, 10:02:23 »
Mun ns vakio viesti on suunnilleen seuraavanlainen ja on toiminut jo vuosia kohtuullisen hyvin


Hei

Olen Esa ja oisin ostamassa seksiä sinulta
Olen sen ja sen kokoinen ja ikäinen.
Halusin harrastaa seksiä kanssasi panemalla sinne tänne ja tonne.
Onnistuisiko  x-tunnin tapaaminen sinä tai sinä ajankohtana. Jos ei, niin voitko ehdottaa jotain toista mahdollista ajankohtaa.

T. Esa


Hupakoilta ja muilta voin ottaa vastaan parannusehdotuksia tuohon viestiin

Ajatuksena tuossa. Lyhyt ja ytimekäis. Tiedot mitä oon hakemassa ja ei provosoiva.
Kuitenkin kaupallista pillua tässä ollaan hakemassa. Ei elämänkumppania.

Kohtelias aloitus, jonka jälkeen kerrot vaikka että olet suomalainen mies ja lyhyesti jotain itsestäsi.

Olisi kiva tavata, ja jos mahdollista toivoisit saavasi tunnin ajan keskiviikkona kello 12. Jos on asutoiveita tai toiveissa ekstroja, ne on hyvä mainita.

Sen jälkeen kerrot, jos kyseinen aika on jo mennyt pt voi ehdottaa toista ajankohtaa samoilla spekseillä.

Pyydät vielä, että olisit kiitollinen, jos tapaaminen ei ole heti, että hupsu pistää tapaamispaikan koordinaatit hyvissä ajoin ennen tapaamista.

Siihen vielä kohtelias lopetus ja `oma nimi. `

_________________________________

Olen saanut aina vastuksen kyseisellä ja se on johtanut aina seksitälleihin.

     

 
 


Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 312
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Aloittelijalle ohjeita
« Vastaus #45 : Heinäkuu 14, 2022, 14:12:34 »
Mun vakio viesti on vaan:
"moi, oon nelikymppinen mies uudeltamaalta, olisko sulla aikaa tavata huomenna 12-17 välillä tunnin ajan. Tykkään ihan normijutuista. T. Paroni"

Sieltä tulee sitte takas joko vakiomuotoinen viesti takas tai suora ajanehdoitus ja hinta.

Ei tää sen kummempaa oo ku hierojalle tai kampaamoo ajanvaraus.