Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suhtautuminen asiakkaan iho-ongelmiin  (Luettu 4246 kertaa)

Poissa jhstone

  • Hero Member
  • Viestejä: 824
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suhtautuminen asiakkaan iho-ongelmiin
« Vastaus #20 : Elokuu 01, 2020, 17:24:43 »
Juuri olin aikeissa aloittelevana turskansinttinä kysyä miten psori kenties rajottaisi palveluja. Tein kuitenkin ensin haun "psori" ja löysin nämä asialliset vastaukset. Nyt vaan syvään päähän ja opettelemaan uimaan turskaa.

Juuri söin jokunen viikko takaperin turskaa Fisken på Diskenissä Kampin kauppakeskuksessa. Ai niin, mutta minähän syön teitä turskia välipalaksi muutenkin, olenhan sentään ravintoketjun huipulla. Iho-ongelmat taitavat tehdä tunnelmasta enemmänkin vain eksoottisen eli kun näen kerrankin jotakin erilaista päivällislautasella, josta niitä turskia hotkin surutta siis ja josta samalla mielellään myös ahminkin.

Hmm, tolle lautaselle vois päätyä hotkittavaksi. Kireitä  siimoja
Eläin elää ihminen ihmettelee
- Ismo Alanko

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suhtautuminen asiakkaan iho-ongelmiin
« Vastaus #21 : Elokuu 01, 2020, 22:07:00 »
Psori ei ole minkäänlainen ongelma. Muita ihotauteja en tunnekaan.

Poissa Homer70

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suhtautuminen asiakkaan iho-ongelmiin
« Vastaus #22 : Syyskuu 18, 2020, 22:23:31 »
Voin psoriaatikkona vakuuttaa, ettei ole koskaan ollut ongelma kotimaisten hupakkojen kanssa. Tosin itse olen aika lievä tapaus, mutta hyvin tuntuu tietämystä hupakoilla olevan. Thaikuilla ei sitä aina ole, kun se on heille harvinaisempi juttu. Toki kokeneemmat ovat asian kanssa sinut ja tietävät ettei ole tarttuvaa. Eikä itsellänikään ole kuin yksi kokemus siitä, että kyseli ihottumasta...

Eli rohkeasti vaan hupakoihin, vaikka psori vaivaisi!!

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suhtautuminen asiakkaan iho-ongelmiin
« Vastaus #23 : Syyskuu 19, 2020, 07:44:59 »
Jos kysyn niin syy on se että enhän minä vierailla bakteereillani ole haitaksi. Ja onko iho kipeä pitääkö varoa.

Olen nähnyt pokilla hurjankin näkösiä vaivoja mutta silti vaarattomia ja ei ole tarvinnut varoa.

Joku aika sitten asiakkaalla oli nivuksissa jotain hämminkiä, sanoin kannattaisi näyttää lääkärille. Osa nivusihottumista on hiki-ihottumaa, osa hiivaa ja maallikon vaikea erottaa. Hiiva tarttuu herkästi muihin.

Tärkeetä olisi tiedostaa eikä ainakaan vähätellä kuten moni mies miesmäisyydessään tekee, että akkojen juttuja mitä siitä jos ihossa jotain rikki ja pahimmoillaan vuotaa.

Tavatessasi muita iho kontaktissa oot vastuussa siitä toisestakin.