Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Yön yli treffit?  (Luettu 8280 kertaa)

Poissa Vikke1967

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yön yli treffit?
« Vastaus #20 : Toukokuu 26, 2022, 20:49:34 »
Noin kerran kuussa nykyään otan kyseisen palvelun vakkarilta.Mukavaa yhdessäoloa,ruokaa ja juomaa siinä naintia sitten sen mukaan miten kunto kestää.Hintapolitiikka on kahdestaan sovittu molempia tyydyttäväksi.Joskus otetaan kymmenenkin varvia ulos toisinaan jää pariin kolmeen,ei se ole kiveen hakattu.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 26, 2022, 20:52:00 kirjoittanut Vikke1967 »

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yön yli treffit?
« Vastaus #21 : Toukokuu 26, 2022, 22:00:53 »
Mä en ole montaa yön yli keikkaa tehnyt, ja nykyään en enää sellaisia tarjoa, koska nämä kokemani ovat olleet aika ikäviä hyvästä seurasta huolimatta. Just se nukkuminen, kun siitä ei tule mitään lähes vieraan ihmisen kanssa. Etenkin jos vielä kuorsaa tms. Seuraava päivä on kokonaan pilalla jos valvon koko yön. Ja kerran nuorempana mulla alkoi menkat yön yli tapaamisen aikana, ja asiakkaalla tietysti oli kallis Hästens -sänky ja valkoiset silkkilakanat. Sillä oli naama aika punainen kiukusta aamulla ja joutui vielä ajamaan mut kotiin :D

Illanvietot ja pidemmät tapaamiset päivällä/illalla ihan jees, kunhan asiakas on tuttu ennestään, mutta mun on parempi olla yöt tekemättä seksityötä :)

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 767
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yön yli treffit?
« Vastaus #22 : Toukokuu 27, 2022, 18:53:46 »
Yön yli treffeihin sisältyy usein myös nukkumista. Sitä vaan ihmettelen, että miten nukkuminen käytännössä voi toteutua?

Just se nukkuminen, kun siitä ei tule mitään lähes vieraan ihmisen kanssa. Etenkin jos vielä kuorsaa tms. Seuraava päivä on kokonaan pilalla jos valvon koko yön.

Tässä kokemus, joka vahvistaa nämä kommentit:
Kerran varsinaisen keikan jälkeen tuttu pitkäaikainen vakkari-PT jäi vielä hotellihuoneeseen lasilliselle juttelemaan. Tilattiin vähän syötävää huonepalvelusta ja jutellessa aika vierähti ja juttua riitti niin, että kello oli huomaamatta yli puolen yön. Kun havahduttiin kellonaikaan, PT kysyi, voisiko jäädä yöksi aamuun asti nukkumaan, kun asui melko kaukana. Sehän sopi mutta minulle oli toki ihan sanomattakin selvää, että kyse oli nimenomaan vain nukkumisesta, ei mistään muusta. Tunsimme pitkältä ajalta erittäin hyvin ja hän saattoi luottaa siihen, että minun luokse voi todellakin jäädä ihan vain nukkumaan ja ettei minulla ollut mitään taka-ajatuksia. Ja niin myös sitten tapahtuikin. Hyvän yön toivotusten jälkeen kumpikin kierähti omalle puolelleen vuodetta oman peittonsa alle. Minä en millään tavoin elätellyt toiveita mistään enkä yrittänyt mitään, vaan pysyin tiukasti oman peittoni alla ja nukahdinkin melkein heti (enkä kuorsaa). Joskus lähempänä viittä aamuyöllä havahduin siihen, että hän oli noussut sängystä. Kertoi, ettei ollut nukkunut vielä silmäystäkään ja sanoi, ettei vain yksinkertaisesti saanut unta toisen ihmisen vieressä, vaikka olisi tuttu ja luotettava. Pahoittellen sanoi, että hänen on pakko lähteä kotiin nukkumaan. Koska aamiaiseen oli vain vähän tunti aikaa, nousin seuraksi ja hörpittiin kahvit ja mentiin sitten yhdessä aamupalalle. Sitten heitin hänet kotiin ja palasin hotelliin nukkumaan vielä pariksi tunniksi ja sitten toiselle aamiaiskierrokselle ennen oman työpäivän alkua...
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 27, 2022, 18:57:02 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yön yli treffit?
« Vastaus #23 : Toukokuu 27, 2022, 20:38:39 »
Mä oon aina lähtenyt yön yli treffeille mielelläni, kunhan mulle luvataan ne 6-8h kauneusunet jotka tarvitsen. Saan unta aikalailla yhtä helposti kuin orgasmeja, joten ainakaan mun kanssa yöpyessä ei tarvii jännittää että makoiltais vaan molemmat hereillä kiusallisesti - mä nimittäin ainakin nukun, enkä herää vaikka miten kääntyilisit tai juoksisit vessassa  8) Ja jos herään, nukahdan about viiteen minsaan uudestaan. Aamupalalla (optimitilanteessa hotellin aamiaisella, lääh!) voidaan sit yhdessä pohtia mitkä yölliset panoheräämiset oli vaan märkää unta ja mitkä todellisuutta  ;)
Hupsu hupakko Turusta

Poissa pihla666

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 52
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Yön yli treffit?
« Vastaus #24 : Syyskuu 20, 2022, 00:46:04 »
Mä oon aina lähtenyt yön yli treffeille mielelläni, kunhan mulle luvataan ne 6-8h kauneusunet jotka tarvitsen. Saan unta aikalailla yhtä helposti kuin orgasmeja, joten ainakaan mun kanssa yöpyessä ei tarvii jännittää että makoiltais vaan molemmat hereillä kiusallisesti - mä nimittäin ainakin nukun, enkä herää vaikka miten kääntyilisit tai juoksisit vessassa  8) Ja jos herään, nukahdan about viiteen minsaan uudestaan.

Hahah, mulla on ihan samat unenlahjat kuin kilikellolla :D Mistä oon kyllä todella kiitollinen ah 🙏 Muutenkin yön yli -keikat on varsin kuumia, niitä harmillisen harvoin pääsee tekemään!
Kujeilevaa ja kurvikasta <3

Melko epäaktiivinen tällä hetkellä, mutta joskus saattaa outcall onnistua Tampereella, jos käy tuuri! 🍒

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2039
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yön yli treffit?
« Vastaus #25 : Syyskuu 20, 2022, 06:37:21 »
Mä oon aina lähtenyt yön yli treffeille mielelläni, kunhan mulle luvataan ne 6-8h kauneusunet jotka tarvitsen. Saan unta aikalailla yhtä helposti kuin orgasmeja, joten ainakaan mun kanssa yöpyessä ei tarvii jännittää että makoiltais vaan molemmat hereillä kiusallisesti - mä nimittäin ainakin nukun, enkä herää vaikka miten kääntyilisit tai juoksisit vessassa  8) Ja jos herään, nukahdan about viiteen minsaan uudestaan.

Hahah, mulla on ihan samat unenlahjat kuin kilikellolla :D Mistä oon kyllä todella kiitollinen ah 🙏 Muutenkin yön yli -keikat on varsin kuumia, niitä harmillisen harvoin pääsee tekemään!

Sellainen pieni perustavaalaatua oleva ongelma; kun herään ja näen naaraan vieressä, alkaa jöpötys ja pakko puskea päälle eli alkaa hiplailu jos sitä vähän lohkeaisi aamuyön tunteina...
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Yön yli treffit?
« Vastaus #26 : Syyskuu 20, 2022, 07:06:12 »
Mä oon aina lähtenyt yön yli treffeille mielelläni, kunhan mulle luvataan ne 6-8h kauneusunet jotka tarvitsen. Saan unta aikalailla yhtä helposti kuin orgasmeja, joten ainakaan mun kanssa yöpyessä ei tarvii jännittää että makoiltais vaan molemmat hereillä kiusallisesti - mä nimittäin ainakin nukun, enkä herää vaikka miten kääntyilisit tai juoksisit vessassa  8) Ja jos herään, nukahdan about viiteen minsaan uudestaan.

Hahah, mulla on ihan samat unenlahjat kuin kilikellolla :D Mistä oon kyllä todella kiitollinen ah 🙏 Muutenkin yön yli -keikat on varsin kuumia, niitä harmillisen harvoin pääsee tekemään!

Sellainen pieni perustavaalaatua oleva ongelma; kun herään ja näen naaraan vieressä, alkaa jöpötys ja pakko puskea päälle eli alkaa hiplailu jos sitä vähän lohkeaisi aamuyön tunteina...

Kuulostaa Teuvo Hakkaraiselta.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2441
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yön yli treffit?
« Vastaus #27 : Syyskuu 20, 2022, 07:27:09 »
^ Et taida olla koskaan nukkunut naisen vieressä? Normaaliahan tuommoinen jöpötys on terveelle miehelle, jollainen varmaan Hakkarainenkin on. Se pitäisi vähän kokemattomammankin piilohomon tietää.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Yön yli treffit?
« Vastaus #28 : Syyskuu 20, 2022, 10:50:05 »
^ Et taida olla koskaan nukkunut naisen vieressä? Normaaliahan tuommoinen jöpötys on terveelle miehelle, jollainen varmaan Hakkarainenkin on. Se pitäisi vähän kokemattomammankin piilohomon tietää.

Toki olen nukkunut naisen vieressä....myös hupakon vieressä. Ei kuitenkaan tulisi mieleenkään yöllä tai aamuyön tunteina "puskea päälle" ja käydä hiplailemaan palveluntarjoajaa kesken unien. Joissain piireissä toi on vissiin ihan normaalia...olisko siellä Teuvon fanipoikien piireissä.

Homoista en tiedä, että miten he asiat näkee..varmaan ihan samalla tavalla kuin muutkin, luulisin...mutta sinulla varmaan on tarkempaa empiiristä tietoa jakaa meille asiasta?
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa pihla666

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 52
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Yön yli treffit?
« Vastaus #29 : Syyskuu 20, 2022, 14:37:07 »
Yöllä hiplailustakin kannattaa jutella pt:n kanssa etukäteen, että minkälaiset fiilikset molemmilla siitä on. Toisen herättäminen hiplailuun nyt ei todella ole suostumuksellista, kuten täällä ihmiset totes, mutta jos on etukäteen puhuttu selkeästi asiasta, ja pt:kin jostakin tietystä ideasta tykkää, esim. että toinen saa herättää mutta ei suoraan nukkuvan jalkoväliin koskemalla, niin siitähän sitten voi saada tosi kivan yön aikaiseksi. ;D Ja jotkut haluaa nukkua yönsä rauhassa, vaikka asiasta kysyisikin kohteliaasti etukäteen.

Mulla riippuu vähän tilanteesta - esim. jos seuraavana päivänä ei ole juuri vastuita ja velvoitteita, niin saatan kyllä innostuakin ideasta, että yölläkin voisi päästä puoli-unista seksiä tai hiplailua harrastamaan. :behind:
Kujeilevaa ja kurvikasta <3

Melko epäaktiivinen tällä hetkellä, mutta joskus saattaa outcall onnistua Tampereella, jos käy tuuri! 🍒

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Yön yli treffit?
« Vastaus #30 : Syyskuu 20, 2022, 14:53:00 »
^ Et taida olla koskaan nukkunut naisen vieressä? Normaaliahan tuommoinen jöpötys on terveelle miehelle, jollainen varmaan Hakkarainenkin on. Se pitäisi vähän kokemattomammankin piilohomon tietää.

Toki olen nukkunut naisen vieressä....myös hupakon vieressä. Ei kuitenkaan tulisi mieleenkään yöllä tai aamuyön tunteina "puskea päälle" ja käydä hiplailemaan palveluntarjoajaa kesken unien.
No ei kai tuo olekaan edes teoriassa mahdollista jos ei edes ota eteen...
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2039
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yön yli treffit?
« Vastaus #31 : Syyskuu 20, 2022, 17:47:42 »
^ Et taida olla koskaan nukkunut naisen vieressä? Normaaliahan tuommoinen jöpötys on terveelle miehelle, jollainen varmaan Hakkarainenkin on. Se pitäisi vähän kokemattomammankin piilohomon tietää.

Toki olen nukkunut naisen vieressä....myös hupakon vieressä. Ei kuitenkaan tulisi mieleenkään yöllä tai aamuyön tunteina "puskea päälle" ja käydä hiplailemaan palveluntarjoajaa kesken unien.
No ei kai tuo olekaan edes teoriassa mahdollista jos ei edes ota eteen...

Puppelipojat ei näitä juttuja ymmärrä
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Yön yli treffit?
« Vastaus #32 : Syyskuu 20, 2022, 17:54:50 »
^ Et taida olla koskaan nukkunut naisen vieressä? Normaaliahan tuommoinen jöpötys on terveelle miehelle, jollainen varmaan Hakkarainenkin on. Se pitäisi vähän kokemattomammankin piilohomon tietää.

Toki olen nukkunut naisen vieressä....myös hupakon vieressä. Ei kuitenkaan tulisi mieleenkään yöllä tai aamuyön tunteina "puskea päälle" ja käydä hiplailemaan palveluntarjoajaa kesken unien.
No ei kai tuo olekaan edes teoriassa mahdollista jos ei edes ota eteen...

Puppelipojat ei näitä juttuja ymmärrä

Hyvä, että itsellesi sentäs myönnät että et asiaa ymmärrä.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-