Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Häiriintyneitä palveluntarjoajia  (Luettu 8211 kertaa)

Poissa Helsinkikundi7

  • Jr. Member
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Häiriintyneitä palveluntarjoajia
« : Toukokuu 18, 2022, 13:30:50 »
Mikä näissä välillä on kun otat kohteliaasti yhteyttä ja sitten ollaan super töykeitä ja vastaillaan yhdellä sanalla.

Ohmy.

Poissa Ilari Lerssi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 76
  • * Kelpo kaveri
Vs: Häiriintyneitä palveluntarjoajia
« Vastaus #1 : Toukokuu 19, 2022, 09:31:50 »
Keravan veera tai mikä lie.

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 130
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Häiriintyneitä palveluntarjoajia
« Vastaus #2 : Toukokuu 19, 2022, 10:28:11 »
Täällä ilmottautuu kanssa yksi häiriintynyt (tosin en pk-seudulla)  :headbang: Oon töykeä kaikille lukutaidottomille, oli sitten kuinka kohtelias yhteydenotto tahansa.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 19, 2022, 10:29:53 kirjoittanut Viveca »

Poissa Heppu

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Häiriintyneitä palveluntarjoajia
« Vastaus #3 : Toukokuu 19, 2022, 15:44:30 »
Suurin osa neitosista ei varmaankaan ole häiriintyneitä, mutta saavat meiltä turskilta niin paljon viestejä, etteivät jaksa mitään kirjeenvaihtoa. He haluavat rahaa, eivät juttuseuraa.

Jos ryhtyy yhtään kyselemään ja säätämään, neitosen mielenkiinto suuntautuu muihin turjakkeisiin.

Heti hinnaston saatuaan kantsii varmaan vastata n:llä kappaleella (n on suuri kokonaisluku) itselleen sopivia tapaamisaikoja, ja olla välittämättä siitä, ettei vastaus sisällä kovin monta lausetta. Hyvällä säkällä vastaus sisältää osuman johonkin esitettyyn ajankohtaan ;D

Poissa Candy92

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Häiriintyneitä palveluntarjoajia
« Vastaus #4 : Toukokuu 19, 2022, 23:20:56 »
Heppu sen sanoi, ei lisättävää :)
Xoxo - Candy 💋💌

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Häiriintyneitä palveluntarjoajia
« Vastaus #5 : Toukokuu 19, 2022, 23:32:21 »
Eräs seksinmyyjä takavuosina sanoi, että ei oikeini viitsi vastailla kyselyihin mitä tulee puheluina ja viesteinä, hän vain myy seksiä 😅
Tuosta ilmoituksesta ja sen luettelemista palveluista, mä ainakin olen oppinut varmistamaan puhelun yhteydessä että ilmoituksessa luetellut palvelukset pitävät paikkansa. Jotkut tosiaan alkavat tiuskimaan siinä kohtaa. En ole siitä ollenkaan pahoillani, päin vastoin, sainpa helposti karsittua huonolla asenteella olevan palvelun tarjoajan. Tytön asenne on tärkeää.

Maksan palvelusta kohtuullisen summan, odotan saavani sillä asiallista palvelua.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Paikalla Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 312
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Häiriintyneitä palveluntarjoajia
« Vastaus #6 : Toukokuu 20, 2022, 08:37:46 »
Itellä toiminu hyvin "Moi, olisko mahdollista tavata sua tunnin verran huomenna iltapäivällä joskus 12-16 välillä?", jos ilmossa ei oo pyydettu jaarittelemaan itsestä mitään, en laita mitään muuta introa.

Sitte se joko vastaa jos on aikaa tai ei, yleensä hintojen kanssa. Jotkut ei sovi tapaamisia tietty näin lyhyellä aikataululla, mutta näillä se yleensä onkin ilmoissa.

Ja tää ketju kuuluis enemmän tonne Maksullinen Seksi osioon..

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Häiriintyneitä palveluntarjoajia
« Vastaus #7 : Toukokuu 20, 2022, 09:37:33 »
Minä näen seksinmyynnin asiakaspalvelutyönä ja hyvä asiakaspalvelu alkaa jo asiakkaan ensimmäisestä yhteydenotosta. Ainahan ei hinnat, palvelut tai ajankohta kohtaa, mutta silti voi olla peruskohtelias.

Poissa wiseguy78

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Häiriintyneitä palveluntarjoajia
« Vastaus #8 : Toukokuu 20, 2022, 10:24:05 »
Olikos Maria Hintikka joka sanoi,että miesten keskustelut on ööö,aha,lähetääx panee,nyt kun
kyselee mites päivä menny,niin saa puhelimen korvaan,on tää vaikeeta  :)

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Häiriintyneitä palveluntarjoajia
« Vastaus #9 : Toukokuu 20, 2022, 10:26:53 »
Minä näen seksinmyynnin asiakaspalvelutyönä ja hyvä asiakaspalvelu alkaa jo asiakkaan ensimmäisestä yhteydenotosta. Ainahan ei hinnat, palvelut tai ajankohta kohtaa, mutta silti voi olla peruskohtelias.

noin hyvin pitkälti jos palveluissa ei ole mainintaa asiasta x .otan esimerkin asiakas haluaa

ehdottomasti että pt käyttää hametta. jos asiasta kysyy asiallisesti aikaa menee max 2min

jos tuosta vetää herneen nokkaan kannattaa miettiä muuta uraa.
kysyvälle vastataan

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 130
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Häiriintyneitä palveluntarjoajia
« Vastaus #10 : Toukokuu 20, 2022, 10:36:53 »
Täytyy sen verran tarkentaa omaa vastausta.. että mulla on ilmoituksessa ilmaistu varsin selkeästi, etten ota tällä hetkellä vastaan kuin vanhoja tuttuja. Yleensä ignooraan uusien viestit, enkä siten edes vastaa niihin. Mutta jos sieltä nyt sattuu joku 3-kymppinen kolli, joka tituuleeraa itseään älykkääksi, pyrkimään asiakkaaksi. Ni valitettavasti en kyllä malta mieltäni olla tylyttämästä lukutaidottomuudesta.

Poissa Lexi

  • Newbie
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Häiriintyneitä palveluntarjoajia
« Vastaus #11 : Toukokuu 20, 2022, 12:54:17 »
Suurin osa neitosista ei varmaankaan ole häiriintyneitä, mutta saavat meiltä turskilta niin paljon viestejä, etteivät jaksa mitään kirjeenvaihtoa. He haluavat rahaa, eivät juttuseuraa.

Jos ryhtyy yhtään kyselemään ja säätämään, neitosen mielenkiinto suuntautuu muihin turjakkeisiin.

Heti hinnaston saatuaan kantsii varmaan vastata n:llä kappaleella (n on suuri kokonaisluku) itselleen sopivia tapaamisaikoja, ja olla välittämättä siitä, ettei vastaus sisällä kovin monta lausetta. Hyvällä säkällä vastaus sisältää osuman johonkin esitettyyn ajankohtaan ;D

Amen.
nastykittydoll NKD

Poissa Vieras0313

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Häiriintyneitä palveluntarjoajia
« Vastaus #12 : Toukokuu 23, 2022, 11:33:40 »
Täytyy sen verran tarkentaa omaa vastausta.. että mulla on ilmoituksessa ilmaistu varsin selkeästi, etten ota tällä hetkellä vastaan kuin vanhoja tuttuja. Yleensä ignooraan uusien viestit, enkä siten edes vastaa niihin. Mutta jos sieltä nyt sattuu joku 3-kymppinen kolli, joka tituuleeraa itseään älykkääksi, pyrkimään asiakkaaksi. Ni valitettavasti en kyllä malta mieltäni olla tylyttämästä lukutaidottomuudesta.

Ihan mielenkiinnosta kysyn: miksi pitää ilmoitusta esillä jos ottaa vastaan vain vanhoja tuttuja? Heidän kanssaan yhteydenpito todennäköisesti toimii joustavammin muilla tavoin kuin ilmoituksen kautta?

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Häiriintyneitä palveluntarjoajia
« Vastaus #13 : Toukokuu 23, 2022, 13:30:07 »
Itse ainakin silloin harvoin kun olen saatavilla, pistän ilmoituksen nettiin sensijaan että alkaisin kaikille tutuille tekstaria laittamaan.

Ne viestit kun harvemmin päätyvät vastaanottajalle. Nykyään tuntuu olevan trendi mitä olen ihmissuhteisiin keskittyviä palstoja seurannut - että kaikki on yhteistä parisuhteessa. Eletään jossain ihme symbioosissa ja puolison puhelimen, ipadin ja läppärin koodit tms on sen toisenkin tiedossa. Hyvin hankalaa kun ei kaveritkaan välttämättä haluaisi kaikkea sen tuttunsa puolison tietoon.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Juliajulia

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Häiriintyneitä palveluntarjoajia
« Vastaus #14 : Toukokuu 23, 2022, 14:28:04 »
Häiriintyneitä soittajia sanon minä 😂😂
On monenlaista miekkosta joka lähtöön.
Myös niitä, ketkä soittavat 10x vartissa ja ei osata ymmärtää miksi palveluntarjoaja ei vastaa 😂
Good luck!
Love, julia❣️

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 130
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Häiriintyneitä palveluntarjoajia
« Vastaus #15 : Toukokuu 23, 2022, 15:46:23 »
Täytyy sen verran tarkentaa omaa vastausta.. että mulla on ilmoituksessa ilmaistu varsin selkeästi, etten ota tällä hetkellä vastaan kuin vanhoja tuttuja. Yleensä ignooraan uusien viestit, enkä siten edes vastaa niihin. Mutta jos sieltä nyt sattuu joku 3-kymppinen kolli, joka tituuleeraa itseään älykkääksi, pyrkimään asiakkaaksi. Ni valitettavasti en kyllä malta mieltäni olla tylyttämästä lukutaidottomuudesta.

Ihan mielenkiinnosta kysyn: miksi pitää ilmoitusta esillä jos ottaa vastaan vain vanhoja tuttuja? Heidän kanssaan yhteydenpito todennäköisesti toimii joustavammin muilla tavoin kuin ilmoituksen kautta?

Itseasiassa ei toimi jostain syystä, kokeiltu on. En tiedä syytä. Ehkä jos olisin joka päivä tavattavissa, mutta kun en ole kuin viikon kuukaudessa. Tiedä häntä. Mulla on asiakkaita, jotka käy kerran kuukaudessa, näiden kanssa homma toimii hyvin ilman ilmoitustakin. Varaavat käydessään seuraavan ajan jo valmiiksi, mikäli aikataulut vaan käy yksiin. Mutta harvemmin käyvien kanssa ei toimi ilman ilmoitusta. Nytkin päivitin jo pari vkoa sitten sekä kesä- että heinäkuun päivät, joten harvemmin käyville ne on sieltä näppärästi tsekattavissa. Toki ne saisi sähköpostilla kysymälläkin.

Ja e-mail ei ole ollut jatkuvasti näkyvillä. Mutta silloin, kun on, niin tulee yhteydenottoja niiltä vanhoilta asiakkailta, jotka ovat käyneet viimeksi vuonna kypärä ja miekka. Ja kadottaneet vuosien saatossa yhteystietoni. Heitä näkee myös mielellään. Viimeksi kävi asiakas, joka oli käynyt edellisen kerran 9v sitten.

Lisäys: puhelimitse mua ei saa kiinni oikeastaan ollenkaan. Se on auki vain niinä päivinä, kun olen tavattavissa.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 23, 2022, 15:51:21 kirjoittanut Viveca »

Poissa Vieras0313

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Häiriintyneitä palveluntarjoajia
« Vastaus #16 : Toukokuu 23, 2022, 23:45:03 »
Täytyy sen verran tarkentaa omaa vastausta.. että mulla on ilmoituksessa ilmaistu varsin selkeästi, etten ota tällä hetkellä vastaan kuin vanhoja tuttuja. Yleensä ignooraan uusien viestit, enkä siten edes vastaa niihin. Mutta jos sieltä nyt sattuu joku 3-kymppinen kolli, joka tituuleeraa itseään älykkääksi, pyrkimään asiakkaaksi. Ni valitettavasti en kyllä malta mieltäni olla tylyttämästä lukutaidottomuudesta.

Ihan mielenkiinnosta kysyn: miksi pitää ilmoitusta esillä jos ottaa vastaan vain vanhoja tuttuja? Heidän kanssaan yhteydenpito todennäköisesti toimii joustavammin muilla tavoin kuin ilmoituksen kautta?

Itseasiassa ei toimi jostain syystä, kokeiltu on. En tiedä syytä. Ehkä jos olisin joka päivä tavattavissa, mutta kun en ole kuin viikon kuukaudessa. Tiedä häntä. Mulla on asiakkaita, jotka käy kerran kuukaudessa, näiden kanssa homma toimii hyvin ilman ilmoitustakin. Varaavat käydessään seuraavan ajan jo valmiiksi, mikäli aikataulut vaan käy yksiin. Mutta harvemmin käyvien kanssa ei toimi ilman ilmoitusta. Nytkin päivitin jo pari vkoa sitten sekä kesä- että heinäkuun päivät, joten harvemmin käyville ne on sieltä näppärästi tsekattavissa. Toki ne saisi sähköpostilla kysymälläkin.

Ja e-mail ei ole ollut jatkuvasti näkyvillä. Mutta silloin, kun on, niin tulee yhteydenottoja niiltä vanhoilta asiakkailta, jotka ovat käyneet viimeksi vuonna kypärä ja miekka. Ja kadottaneet vuosien saatossa yhteystietoni. Heitä näkee myös mielellään. Viimeksi kävi asiakas, joka oli käynyt edellisen kerran 9v sitten.

Lisäys: puhelimitse mua ei saa kiinni oikeastaan ollenkaan. Se on auki vain niinä päivinä, kun olen tavattavissa.

Kiitos tyhjentävästä ja hyvin perustellusta vastauksestasi :)

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Häiriintyneitä palveluntarjoajia
« Vastaus #17 : Toukokuu 23, 2022, 23:46:26 »
Joku hupakko voisi aloittaa ketjun "Häiriintyneet turskat".
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Sutki67

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Vs: Häiriintyneitä palveluntarjoajia
« Vastaus #18 : Toukokuu 25, 2022, 20:20:50 »
Olen häiriintynyt ihminen ja haluan häiriintynyttä seuraa, koska olen epätasapainoinen ihminen henkisesti ja fyysisesti. Miksi kukaan ei vastaa?
En usko ellen näe.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Häiriintyneitä palveluntarjoajia
« Vastaus #19 : Toukokuu 25, 2022, 20:37:35 »
Joku hupakko voisi aloittaa ketjun "Häiriintyneet turskat".

Perusta sä vaikkapa Kysy Temeltä -ketju 😎
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘