Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turun tyttö tampereella  (Luettu 3126 kertaa)

Poissa Jalpe

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Turun tyttö tampereella
« : Toukokuu 16, 2022, 10:01:18 »
Tervehdys. Olisin varovasti udellut tuosta 40+ Turun naisesta kokemuksia kun ei ole osunut missään juttua silmiin… vierailee aika säännöllisesti Tampereella.  palveluvalikoima kiehtova kun on kaikki reiät käytettävissä…. Kukaan tavannut että kannattaako poiketa?  ::)

Paikalla Herra49

  • Full Member
  • Viestejä: 462
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turun tyttö tampereella
« Vastaus #1 : Toukokuu 16, 2022, 13:46:17 »
^ Kaikki reijät :behind: Nyt alkoi kiinnostamaan. Onko sama Turuntyttö kuka täällä kirjoittaa??
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 16, 2022, 13:48:11 kirjoittanut Herra49 »

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 940
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turun tyttö tampereella
« Vastaus #2 : Toukokuu 16, 2022, 14:52:56 »
^ Kaikki reijät :behind: Nyt alkoi kiinnostamaan. Onko sama Turuntyttö kuka täällä kirjoittaa??

En oo minä! 😅 Halusin vaan selventää koska mulla ei oo kaikki reijät käytössä, ettei joku sitten tule kysymään kun ”oli näin kuullut”. 😁
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 16, 2022, 14:55:24 kirjoittanut Turuntyttö »
Opiskelijarouva

Turku

Paikalla Herra49

  • Full Member
  • Viestejä: 462
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turun tyttö tampereella
« Vastaus #3 : Toukokuu 16, 2022, 16:25:33 »
^ Tää tieto riittää! Turuntyttö oot myös tervetullut Treelle. :inlove:  :behind:

Poissa littlewan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turun tyttö tampereella
« Vastaus #4 : Toukokuu 16, 2022, 21:22:45 »
Muutama vuos sitten poikkesin kylässä hänen hotellihuoneessa.Sillon ainakin itseäni häiritsi melko voimakas tupakan haju.Ikä pyöristetty alakanttiin.Palvelu tosin pelas ihan hyvin,seksikäs alusasu,ahnas suikkari owona.Ehdotti itse peppuseksiä ja eikä tarvinnut pahemmin jarrutella,panna sai ihan huolella.Tasarahan muistaakseni otti puolikkaasta.