Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Viivisi (Lappeenranta ja muut kaupungit) ?  (Luettu 3364 kertaa)

Poissa SouthCarelian

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Viivisi (Lappeenranta ja muut kaupungit) ?
« : Toukokuu 12, 2022, 22:10:32 »
Otsikossa mainitun palveluntarjoajan ilmoitus on epäsäännöllisen säännöllisesti ( R E - sivustolla). Näkyy kiertävän monella paikkakunnalla.
Onko täällä ketään, joka olisi saanut minkäänlaista yhteyttä häneen? Ja onko läheisempiä kokemuksia?
Itse olen kontaktoinut monta kertaa asiallisin viestein, saamatta ainuttakaan vastausta.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Viivisi (Lappeenranta ja muut kaupungit) ?
« Vastaus #1 : Toukokuu 12, 2022, 22:13:05 »
Tämä kiinnostaisi myös minua.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Viivisi (Lappeenranta ja muut kaupungit) ?
« Vastaus #2 : Toukokuu 12, 2022, 23:58:37 »
Ihmettelen jos joku on saanut yhteyttä. Kaupunki vaihtuu sitä tahtia että ei paljon sais muuta tehdä kuin matkustaa. Eiköhän toi oo vaan ton sivuston kusetus mitä tekstissään hehkuttaa.

Poissa Vieras1457

  • Full Member
  • Viestejä: 116
  • * Kelpo kaveri
Vs: Viivisi (Lappeenranta ja muut kaupungit) ?
« Vastaus #3 : Toukokuu 13, 2022, 10:25:18 »
Ihmettelen jos joku on saanut yhteyttä. Kaupunki vaihtuu sitä tahtia että ei paljon sais muuta tehdä kuin matkustaa. Eiköhän toi oo vaan ton sivuston kusetus mitä tekstissään hehkuttaa.

Juuri näin, monta kaupunkia listalla jotta näkyisi mahdollisimman monessa haussa. Feikki-ilmoitus joka vain mainostaa jotain huijaussivustoa.

Poissa asdf

  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Vs: Viivisi (Lappeenranta ja muut kaupungit) ?
« Vastaus #4 : Toukokuu 16, 2022, 15:35:07 »
Tuo on kuitenkin maksullinen sivu niin jonkun täytyy haksahtaa tuohon panemua kusetukseen, kerta on vara pitää ilmoitusta esillä.