Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Idaxki  (Luettu 8160 kertaa)

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 311
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Idaxki
« Vastaus #20 : Maaliskuu 13, 2024, 00:06:37 »
Samppa voisi selittää miksi noinkin "cool" kaveri maksaa pillusta.. ja miten Ryynikylässä asuva käy stadissa "naureskelemassa" yhdessä tämän pt:n kanssa.. 🤣🤣🤣

"Idan kanssa näistä juteltiin ja naureskeltiin tovi jos tyttö on kuvan kaunis 20 kesänen se tuskin kovin himokkaasti kiinnostuu jostain isänsä ikäisistä möhömahoista tai insinööri jupeista

Pikku vinkki jos haluatte että tälläset nuoret likat lämpeää niin kunnon sali kuuri ja helvetisti leimaa nahkaan ja päälle jotain muuta kuin batistiinia"

Jos tämä on Sinun mielestäsi "cool" niin sääliksi käy..

Kannattaa jatkossa nyt vähän yrittää enemmän.. jos se kumipäältä nyt ylipäänsä onnistuu..🤣🤣🤣

Poissa samppa87

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxki
« Vastaus #21 : Maaliskuu 13, 2024, 00:48:31 »
Samppa voisi selittää miksi noinkin "cool" kaveri maksaa pillusta.. ja miten Ryynikylässä asuva käy stadissa "naureskelemassa" yhdessä tämän pt:n kanssa.. 🤣🤣🤣

"Idan kanssa näistä juteltiin ja naureskeltiin tovi jos tyttö on kuvan kaunis 20 kesänen se tuskin kovin himokkaasti kiinnostuu jostain isänsä ikäisistä möhömahoista tai insinööri jupeista

Pikku vinkki jos haluatte että tälläset nuoret likat lämpeää niin kunnon sali kuuri ja helvetisti leimaa nahkaan ja päälle jotain muuta kuin batistiinia"

Jos tämä on Sinun mielestäsi "cool" niin sääliksi käy..

Kannattaa jatkossa nyt vähän yrittää enemmän.. jos se kumipäältä nyt ylipäänsä onnistuu..🤣🤣🤣


En asu missään Ryynikylässä ja aikas moni 20-35v pt tuntee minut siitä mitä teen OIKEASSA ELÄMÄSSÄ tai kuka olen että ihan kahvillakin monenluona tulee käytyä. Miksi koska olen ehkä se mikä olen niin COOL ;)

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 311
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Idaxki
« Vastaus #22 : Maaliskuu 13, 2024, 09:33:50 »
Niinpä niin..tyyli hallussa niin hupakot tykkää. Kuvailit itse asiassa tuossa wt-Tauskin;D

Jos nämä pt:t nyt oikeasti olettavat että asiakaskunta eroaa jotenkin siitä miltä porukka keskimäärin näyttää vaikka Prisman kassajonossa niin sitten on kyllä pahoja harhaluuloja alasta. Tämä mitä kerrot tästä henkilöstä ei kyllä kuulosta kovinkaan relevantilta. Idahan ilmoittaa itse että asiakkaat 70 v saakka ovat tervetulleita, mutta nyt sitten naureskelee ettei insinöörit tms. juipit innosta. Haluaisin olla kärpäsenä katossa kun joku oikeasti ikämies saapuu Idaa tapaamaan..🤣🤣🤣

Joten olisi kiva kuulla Idan kommentteja asiasta kun tätäkin saittia seuraa. Minun käsittääkseni tuollainen naureskelu tms. vie loputkin kiinnostuneet nopeasti muualle.

En haluaisi itse kenenkään ulkonäköä mollata, oli sitten kyseessä turska tai pt mutta olin hyvin tyytyväinen ratkaisuun poistua vähin äänin. Tapaamani toinen pt oli täysosuma, ensitapaaminen oli lämmin ja kemiat natsasivat jopa niin hyvin että pyyteli myöhemmin lounaalle..

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 219
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxki
« Vastaus #23 : Maaliskuu 13, 2024, 13:17:48 »
Ymmärtäähän sen, että parikybäsen friidun itseluottamus ei ole vielä siellä samalla tasolla kuin esim nelikymppisen.

Sanomattakin selvää, että tuo itseluoton puute heijastuu takuuvarmasti jotenkin tapaamisessa.

Olisi varsin suotavaa, että tällainen arkuus/ujous tuodaan myös reilusti esille heti ilmoituksessa.
Asiakas tietäisi, mitä on mahdollisesti luvassa.
Toiset tykkää, toiset ei.

Itse kun olen itsevarmojen, aikuisten naisten perään, koen tällaiset ujoudet ja aloitteellisuuden puutteet todella epäviehättäviksi piirteiksi. Nimenomaan tässä kontekstissa.

Normitreffeillä noi voi olla ihan hurmaavia piirteitä, mut ei näissä ympyröissä. Ei minulle.

Missään sosiaalisessa kohtaamisessa ei ole ok, että paetaan tilannetta heti johonkin sohvan nurkkaan ja kytätään luuria.

Katsekontakti ja moikkaus on nyt vähintä, mitä pitää tapahtua. Varsinkin, kun tilanteessa ollaan ihan omasta tahdosta.

Tuo toteutuu ihan kassatilanteessakin kaupassa, mutta ei maksetussa tapaamisessa?

Joko sosiaalisten tilanteiden kammo tai täysin epäonnistunut kasvatus. Ehkä kumpikin?

En nyt menisi spekuloimaan mistään epäonnistuneesta kasvatuksesta, koska se on epäkohteliasta ja ei välttämättä pidä paikkaansa. Tai vaikka pitäisi, niin ei sosiaalisten tilanteiden kammo ole mikään negatiivinen ominaisuus, josta pitäisi hävetä ollenkaan  ??? On mielestäni rikkaus, että on olemassa erilaisia hupakota joilla omat roolinsa. Jotkut puheliaampia, jotkut hiljaisempia. Jos tekee mieli jutella, valitsee sellaisen hupakon. Ja jos tekee mieli "vähemmän puhetta, enemmän toimintaa", niin valitsee Idaxkin  :behind:
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä
Anal-ass-greek
🍑

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 219
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxki
« Vastaus #24 : Maaliskuu 13, 2024, 13:19:18 »
Täytyy hieman kommata tätäkin yksi parhaimpia tyttöjä pk seudulla.

Idan kanssa näistä juteltiin ja naureskeltiin tovi jos tyttö on kuvan kaunis 20 kesänen se tuskin kovin himokkaasti kiinnostuu jostain isänsä ikäisistä möhömahoista tai insinööri jupeista

Pikku vinkki jos haluatte että tälläset nuoret likat lämpeää niin kunnon sali kuuri ja helvetisti leimaa nahkaan ja päälle jotain muuta kuin batistiinia ;)

Mulle ei kyllä tullut Idasta sellaista kuvaa, joka puhuisi asiakkaista selän takaa halveksivasti. En usko, että tarinasi pitää paikkaansa! Tai en ainakaan haluaisi uskoa  :-[
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä
Anal-ass-greek
🍑

Poissa Idaxki

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxki
« Vastaus #25 : Maaliskuu 13, 2024, 15:14:26 »
Täytyy hieman kommata tätäkin yksi parhaimpia tyttöjä pk seudulla.

Idan kanssa näistä juteltiin ja naureskeltiin tovi jos tyttö on kuvan kaunis 20 kesänen se tuskin kovin himokkaasti kiinnostuu jostain isänsä ikäisistä möhömahoista tai insinööri jupeista

Pikku vinkki jos haluatte että tälläset nuoret likat lämpeää niin kunnon sali kuuri ja helvetisti leimaa nahkaan ja päälle jotain muuta kuin batistiinia ;)

En oo kyllä tällaista sanonut. Laitatko mulle viestiä sitä kautta missä ollaan tapaamisesta sovittu?

Poissa Idaxki

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxki
« Vastaus #26 : Maaliskuu 13, 2024, 15:22:29 »
Vastaanotto oli kylmin ikinä.. pt ei puhu mitään vaan vetäytyy sohvalle murjottamaan rikkinäisissä sukkiksissa. Tästäkö olisi pitänyt sitten innostua johonkin? Tästä kiinnostuksen puutteesta kun sanoin niin vastasi vain "ettei ole sanonut mitään"

Ei tuollainen vastaanotto niin kylmä ole, vaan vähintään neutraali.

Pakko kysyä että minkälaisissa muissa asiakaskohtaamisissa on mielestäsi normaalia mennä sohvalle istumaan hiljaa ja jättää asiakas eteiseen? Tottakai hommia voi yksityisyrittäjänä tehdä juuri omalle persoonalleen sopivalla tavalla, mutta ei se itse asia siitä miksikään muutu.

Itselläni on Ida vielä tapaamatta. Mielestäni on hyvä että nimenomaan avoimesti kerrotaan mitä siellä on vastassa, niin osaa sitten suhtautua jos vielä kiinnostaa meneminen.

En oo ketään jättänyt moikkaamatta tai eteiseen. Mun eteinen on muutenkin ihan olohuoneen vieressä.

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 335
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Idaxki
« Vastaus #27 : Maaliskuu 13, 2024, 16:42:37 »
Ymmärtäähän sen, että parikybäsen friidun itseluottamus ei ole vielä siellä samalla tasolla kuin esim nelikymppisen.

Sanomattakin selvää, että tuo itseluoton puute heijastuu takuuvarmasti jotenkin tapaamisessa.

Olisi varsin suotavaa, että tällainen arkuus/ujous tuodaan myös reilusti esille heti ilmoituksessa.
Asiakas tietäisi, mitä on mahdollisesti luvassa.
Toiset tykkää, toiset ei.

Itse kun olen itsevarmojen, aikuisten naisten perään, koen tällaiset ujoudet ja aloitteellisuuden puutteet todella epäviehättäviksi piirteiksi. Nimenomaan tässä kontekstissa.

Normitreffeillä noi voi olla ihan hurmaavia piirteitä, mut ei näissä ympyröissä. Ei minulle.

Missään sosiaalisessa kohtaamisessa ei ole ok, että paetaan tilannetta heti johonkin sohvan nurkkaan ja kytätään luuria.

Katsekontakti ja moikkaus on nyt vähintä, mitä pitää tapahtua. Varsinkin, kun tilanteessa ollaan ihan omasta tahdosta.

Tuo toteutuu ihan kassatilanteessakin kaupassa, mutta ei maksetussa tapaamisessa?

Joko sosiaalisten tilanteiden kammo tai täysin epäonnistunut kasvatus. Ehkä kumpikin?

En nyt menisi spekuloimaan mistään epäonnistuneesta kasvatuksesta, koska se on epäkohteliasta ja ei välttämättä pidä paikkaansa. Tai vaikka pitäisi, niin ei sosiaalisten tilanteiden kammo ole mikään negatiivinen ominaisuus, josta pitäisi hävetä ollenkaan  ??? On mielestäni rikkaus, että on olemassa erilaisia hupakota joilla omat roolinsa. Jotkut puheliaampia, jotkut hiljaisempia. Jos tekee mieli jutella, valitsee sellaisen hupakon. Ja jos tekee mieli "vähemmän puhetta, enemmän toimintaa", niin valitsee Idaxkin  :behind:

Niin, taisin tuossa useammin korostaa asiaa nimenomaan omasta näkökulmastani.
Jos lukaiset uudestaan, totean mm. että näissä ympyröissä en pidä liiallista ujoutta viehättävänä piirteenä, vaan päinvastoin.

Ihmiset spekuloivat, ovat aina spekuloineet. Jos se loukkaa, niin ikävää. Mutta yhdentekevää minulle.

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 219
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxki
« Vastaus #28 : Maaliskuu 13, 2024, 17:07:57 »
Upeaa nähdä, että hupakko rohkeasti tulee korjaamaan joidenkin trollaajien väitteitä  :inlove: nostan hattua, ja toivottavasto moni nyt ymmärtää asian todellisen laidan
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä
Anal-ass-greek
🍑

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 311
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Idaxki
« Vastaus #29 : Maaliskuu 13, 2024, 18:03:24 »
Sulle siis riittää se että joku vain sanoo "en minä niin ole tehnyt" sitten totuudeksi tässäkin asiassa? 🤣🤣🤣

Itse en hämmästelisi yhtään vaikka paskaa puhuisikin asiakkaista niinkuin "samppa" joka ei kai ole asiakas vaan jonkinlainen "kaveri" ja "tunnettu" hupakkopiireissä kertoo. Ehkäpä cool-samppa on näitä of sisällöntuottajia ja käy nylkyttämässä kameran edessä näitä nuorisohuoria joilla yllätys yllätys on nykyään liki kaikilla of-tilit..

Ite en jaksa enää näihin kikkareihin sotkeutua kun jälkiselvittelyjä ja pään aukomisia sitten riittää jokaisen yrityksen jälkeen..😂😂😂

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 219
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxki
« Vastaus #30 : Maaliskuu 13, 2024, 19:38:57 »
Sulle siis riittää se että joku vain sanoo "en minä niin ole tehnyt" sitten totuudeksi tässäkin asiassa? 🤣🤣🤣

Itse en hämmästelisi yhtään vaikka paskaa puhuisikin asiakkaista niinkuin "samppa" joka ei kai ole asiakas vaan jonkinlainen "kaveri" ja "tunnettu" hupakkopiireissä kertoo. Ehkäpä cool-samppa on näitä of sisällöntuottajia ja käy nylkyttämässä kameran edessä näitä nuorisohuoria joilla yllätys yllätys on nykyään liki kaikilla of-tilit..

Ite en jaksa enää näihin kikkareihin sotkeutua kun jälkiselvittelyjä ja pään aukomisia sitten riittää jokaisen yrityksen jälkeen..😂😂😂

Ihan hyviä pointteja   ;D Noh, nyt kun molempien osapuolten näkemykset tilanteesta on julkaistu, voi jokainen lukija muodostaa oman mielipiteensä tapahtuneesta. Itse kun saatan olla puolueellinen jostain kumman syystä, niin en tietenkään voi olla vihaajien puolella ::)
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä
Anal-ass-greek
🍑

Poissa Idaxki

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxki
« Vastaus #31 : Maaliskuu 13, 2024, 19:39:25 »
Sulle siis riittää se että joku vain sanoo "en minä niin ole tehnyt" sitten totuudeksi tässäkin asiassa? 🤣🤣🤣

Itse en hämmästelisi yhtään vaikka paskaa puhuisikin asiakkaista niinkuin "samppa" joka ei kai ole asiakas vaan jonkinlainen "kaveri" ja "tunnettu" hupakkopiireissä kertoo. Ehkäpä cool-samppa on näitä of sisällöntuottajia ja käy nylkyttämässä kameran edessä näitä nuorisohuoria joilla yllätys yllätys on nykyään liki kaikilla of-tilit..

Ite en jaksa enää näihin kikkareihin sotkeutua kun jälkiselvittelyjä ja pään aukomisia sitten riittää jokaisen yrityksen jälkeen..😂😂😂

Enpä usko että ollaan ikinä edes tavattu tuon sampan kanssa. Samppa voi toisin todistaa ja tulla laittamaan mulle viestiä.

Poissa AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 115
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxki
« Vastaus #32 : Maaliskuu 14, 2024, 01:17:57 »
Kehut Idaxkille myös minulta, vedät oikein hyvää linjaa tässä minkä verran kommentoit täällä esitettyjä outoja väitteitä. Viisas rajanveto tuossa miltä osin sitten myöskään *ei* kommentoi niitä asiakkaiden väitteitä jotka ovat hankalan subjektiivisia kokemuksia monitulkintaisista kommunikaatiotilanteista.

Omalta osaltani voin sanoa että tämä viestiketju lisää uteliaisuuttani tsekata mikä on se todellisuus josta näitä jännän vaihtelevia vaikutelmia muodostetaan.

Poissa RoccosApprentice

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxki
« Vastaus #33 : Maaliskuu 14, 2024, 07:19:09 »
Ida on ihana isolla iillä .

Kenties kaunein herkkupeppu jota setämies pääsee silittelemään rahasta ja todella hyvin tuntuu olevan myös tavattavissa.

Suomalaiseksi myös luotettava, päihteetön sekä puhdas.
Mitä mies voisi muuta enää haluta?

Poissa Jii!

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxki
« Vastaus #34 : Maaliskuu 14, 2024, 09:17:52 »
Täältä kanssa puoltava ääni. Ida on kaunis, freesi ja ihana. Tyyliltään kyllä vähäpuheinen, mutta ei mielestäni ollenkaan epäystävällisellä tavalla. Ja myös tietyllä tapaa passiivinen, asiakkaan täytyy ottaa ohjia. Ymmärrän kyllä että nämä jälkimmäiset seikat ei kaikkiin vetoa tai kaikille sovi, mutta se on sitten jo enemmän makuasia.

Paikka on myös siisti ja viihtyisä, ei todellakaan mikään epäilyttävä narkkariluukku.


 

Poissa perrari488

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxki
« Vastaus #35 : Maaliskuu 14, 2024, 23:23:45 »
kaikki meni alussa hyvin mutta yhtä äkkiä en saanu osoite. niin ida en saanu tavata  :'(

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 150
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxki
« Vastaus #36 : Maaliskuu 15, 2024, 11:42:42 »
Jos Ida haluaa tavata vain kantasuomalaisia.