Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Eturauhasen hieronta  (Luettu 6633 kertaa)

Poissa Vieras0420

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Eturauhasen hieronta
« : Toukokuu 11, 2022, 13:06:49 »
Kuka Suomi nainen tarjoaa Tampereella eturauhasen hierontaa ja ketä suosittelette?

Poissa disconnected

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eturauhasen hieronta
« Vastaus #1 : Toukokuu 11, 2022, 16:14:43 »
Lady Angela/Angelamummo ainakin. En itse ole vielä testannut.

Poissa Jone15

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Eturauhasen hieronta
« Vastaus #2 : Toukokuu 12, 2022, 07:02:23 »
Lady Angelaa suosittelen eturauhasen hierontaan. Olen käynyt muutaman kerran ja hyvät on kokemukset. Häneltä saa myös kaikkea muuta kinkyä, mutta miehen perseen käsittely on hänen erikoisalaansa👍 Eikä yhtään haittaa jos rapatessa vähän roiskuu.😉 Löytyy kun etsii sanoilla angelamummo ja lady angela. Hänellä on myös profiili AS:ssä

Poissa Angela

  • Newbie
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eturauhasen hieronta
« Vastaus #3 : Toukokuu 18, 2022, 10:23:55 »
Lady Angelaa suosittelen eturauhasen hierontaan. Olen käynyt muutaman kerran ja hyvät on kokemukset. Häneltä saa myös kaikkea muuta kinkyä, mutta miehen perseen käsittely on hänen erikoisalaansa👍 Eikä yhtään haittaa jos rapatessa vähän roiskuu.😉 Löytyy kun etsii sanoilla angelamummo ja lady angela. Hänellä on myös profiili AS:ssä

Minä kauniisti kiitän näistä mukavista sanoista, ja tunnustan...lempitouhujani. :inlove: Pervo mikä pervo, eihän nainen luonteelleen mitään voi  ;)
Lady Angela ja myös Angelamummona tunnettu pervo mummeli 😉

Poissa Vieras0420

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eturauhasen hieronta
« Vastaus #4 : Kesäkuu 08, 2022, 00:00:42 »
Kiitokset suosituksista.

Tuli vierailtua Angela mummon luona Oulussa, miten sattuikaan että kaksi Manselaista kohtaa kyseisessä kaupungissa.
Mummoon otin yhteyttä kotisivujen kautta (jotka muuten on hyvät) ja viestittelyn hoidimme sähköpostilla.

Angela mummo aloitti varovasti ja hellästi eturauhasen hieronnan samalla kysyen miltä tuntuu kun olin ensimmäistä kertaa moisen puuhan kanssa tekemisessä.

Lopuksi sain nauttia vuosien kokemuksen tuomalla otteella suuhoidosta jota sai osakseen sekä lemmenseiväs ja kulkuset.

Kiitokset Angela mummo hyvästä kokemuksesta ja tavataan taas kun tiemme kohtaavat jossakin päin Suomea.