Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Pitääkö Venla bannata jos tissikuvia ei tuu...
MariaEnkeli:
--- Lainaus käyttäjältä: Venla - Toukokuu 10, 2022, 01:40:40 ---Maria...miten sä oot pystyny jo äänestään kolme kertaa? :laught:
--- Lainaus päättyy ---
😂😂 :kiss: No kun mä haluuu-uuu-uuun tissejä!
VanGils:
--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Toukokuu 10, 2022, 09:39:09 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Venla - Toukokuu 10, 2022, 01:40:40 ---Maria...miten sä oot pystyny jo äänestään kolme kertaa? :laught:
--- Lainaus päättyy ---
😂😂 :kiss: No kun mä haluuu-uuu-uuun tissejä!
--- Lainaus päättyy ---
Samoin 😍 onneksi on tissi tiistai :kiss:
Villerius:
--- Lainaus käyttäjältä: Venla - Toukokuu 10, 2022, 00:37:30 ---Koska tää nyt selvästi jääny joitain kaiveleen, niin annetaas mahdollisuus äänestää! ;D
--- Lainaus päättyy ---
Yks vaihtoehto puuttui. Se, että antaa toisten kärsiä ja pihdataan edelleen. Ja sitten kun ne vähiten odottaa niin PAM :laught:
HarryPotter:
--- Lainaus käyttäjältä: Venla - Toukokuu 10, 2022, 00:37:30 ---Koska tää nyt selvästi jääny joitain kaiveleen, niin annetaas mahdollisuus äänestää! ;D
--- Lainaus päättyy ---
Mulle jäi epäselväksi, et tarkoittaako tämä, että pitää laittaa uusia tissikuvia eli reaaliaikaiset tissit v. 2022 :whipping:
Tissit on ihan jees, mutta säännöissä ei taideta mainita kuinka nopeasti tissikuvat pitää esittää, jotta voitaisiin bannata :laught: :laught: Eikä se sillä perusteella ainakaan vielä ole (kait) mahdollista.
No Venlaa en bannaisi muutenkaan, on tissejä esillä tai ei :inlove:
007 (oma)lupa naida:
Mäkin mielummin tekisin Venlan kanssa ihan jotain muuta kuin bannaisin....
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta